Publikováno Srpen 6, 200619 r Vag mi behom poslednych 4 dni hlasiu chybu 16555 sporadicka. V popisu priamo z Vagu je "system odmerovani paliva-system priliz chudy" Ale podla DP by to malo byt "Rada 1 system davkovani paliva" Napada niekoho co by to mohlo byt? D.
Srpen 7, 200619 r podla vypisu vsetkych moznych chybovych hlaseni koncernu vw je to:16555 Řada válců 1 - systém dávkování paliva - - příliš chudá směs
Leden 12, 201213 r Trocha oživím túto tému. Dnes som si nahodil Fábku 2004 1,2 47kW na VAG, lebo som sa na to už dlho chystal ale až dnes som sa k tomu dostal. A motor mi vypísal túto chybu - 16555. Auto má 99300km (reálnych! jazdené len v rodine), štartuje a chodí pekne, otáčky držia, výkonu má relatívne dosť a teraz v zime s tým v meste robím spotrebu do 7litrov (ale echt krátke trasy - priemer mozno 6km) Čo by to mohlo byť?
Leden 13, 201213 r Mne tiež check vyskakuje a na VAG-u hlási 16555.Mne to robí kvôli LPG,ak je to chyba sporadická tak po niekoľkých štartoch kontrolka zhasne,potom zasa rožne,zhasne a tak dookola.Všimol som si žen u plynárov je to na HTP "bežná"vec.Neriešim to.No ak nemáš LPG tak neviem,treba to vyriešiť,ja som jazdil istý čas iba na benzín a nerobilo to,ako jazdím na LPG tak mi to robí.No v lete som najazdil cca 7 000 km na LPG a ani raz sa nerozžal check,no teraz zasa vyskakuje.
Leden 13, 201213 r zkusil bych aditivum do beneli, ať se pročistí vstřiky. Pak už jedině vylaborovat, zda dávají všechny vstřikovače stejnou dávku
Leden 14, 201213 r LPG nemám, jazdím len na benál a snažím sa tankovat na "kvalitných" čerpačkách ako Agip, Shell atď. (aj keď ich kvalita vzhladom na prevádzkárov je aj tak úsmevná.) Mne žiadna kontrolka na prístrojovke nesvieti, teda len keď dám klúčik do prvej polohy, tak sa ich pár rozožne ale potom všetky pomaly zhasínaju a po štarte neostane svietiť žiadna, akurát tak ručná brzda. Myslíte teda, že to môže byť len vstrekmi? Nemusí odchádzať aj lambda? čo som ale pozeral na VAGu tak sa jej hodnoty pri meniacej záťaži normálne menia, čize vyzerá, že ešte reaguje.
Leden 14, 201213 r tak pokud ti k tomu nesvítí check, tak to musí opravdu jen velmi sporadicky. Pokud máš VAG, tak pak zkus vysledovat po jaké době chyba vůbec naskočí.
Leden 14, 201213 r Nič nesvieti, palubovka je pekne zhasnutá, naštastie Jo, VAG mám, chybu som vymazal a budem to priebežne po istých počtoch kilometrov sledovať.
Únor 16, 201213 r Připojuji se do ,,klubu ,, chyba 16555. po výměně palivového filtru Filtron 3bar a ujetí cca 2000km, tak jsem vyměnil filtr za Filtron 4bar a je zatím pokoj ( odjeto cca 3000km). vše ted v období ledna a února. ( Fabia I 1,2 12V AZQ)
Prosinec 26, 201212 r Chyba 16555 sa ukazuje vecsinou pri autach ktore maju 3bar palivovy filter. Vymenou za 4 barovy sa to vyriesi a je pokoj ( s 3 barovym sa stavalo ze obcas kolisali otacky a skapinal pri studenych startoch) [F1 1,2 12V BME]
Leden 22, 201510 r Dobry vecer,mam dotas,rosvietila sami kontrolka motora,dal som to na diagnostiku a naskocila mi chyba kod-16555 rada valcu1-sistem priliš davkovani paliva-prilis chuda smes,ata druha chyba je kod-16806-katalyzator-mala ucinnost.Budte taky dobry a porad te mi coto moze byt za chybu,jeto skoda fabia 1.2-40kw,r.v2003-6v,bolo robena generalka komplet,menene lambasondy,zadny vyfuk aj stredny vyfuk.akurat bol prerobeny kaltik ,prosim o radu,dakujem vopred
Duben 30, 20187 r Zdravím vás.... Mám taký problém čím je vonku teplejšie tým horšie to ráno štartuje .... Akonáhle to ťažko chytí a chvíľku beží potom všetko bez problémov ide Už si neviem dať rady menené lambdy čidlo teploty filter paliva sviečky skrtiaca klapka vyčistena +základné nastavenie Zkontrolovana kabeláž od lambda sondy ..... jedinú závadu to píše 16555 chudoba zmes ....Vopred ďakujem za odpovede....
Duben 30, 20187 r Mám podozrenie že či to nemôže byť palivové čerpadlo? Ono zaujímave je že keď odpojim čidlo teploty vody a čidlo teploty v sacom potrubí chytá to na brnk....
Duben 30, 20187 r To může, takže tlak paliva by bylo dobré znát. Taky jestli jsou 2 možnosti u filtru paliva (3- nebo 4-barový integrovaný regulátor), tak jestli jsi nepoužil nesprávný. Pokud máš filtr paliva a regulátor samostatně - může být vadný. Pokud odpojíš teplotní čidla (a asi by stačilo odpojit to na sacím potrubí), tak počítači řeknou, že teplota je něco jako - 47 st.C. Na to počítač zvýší dávku paliva, kterou používá pro takhle nízké teploty a pěkně to chytne. Tak bych si spíš tipnul na netěsnost/prasklinu sacího potrubí, nebo netěsnost mezi sáním a klapkou. Taky by to mohl dělat prasklý nebo skříplý O-kroužek na některém vstřiku, kdy by se mezi lištou a vstřikem přisával vzduch. Upraveno Duben 30, 20187 r od Tonda-B
Květen 1, 20187 r No musím odpojiť dva naraz inak ak ich odpajam postupne nič sa nedeje .... čiže nestaruje.... Objednal som palivové čerpadlo tak uvidíme....potom napíšem
Květen 21, 20205 r Nerieste len palivo mne motor skakal chudobna zmes vymenil som trysky filtre sviecky cievky predchadzala tomu chyba vypadok zapalovania fabia 1.2 zablendoval som egr stale problem odpojil som od neho elektriku a bingo auto ide bez chyby hlavne po kazdej operaci na diagnostike nacitajte pamat zavad a premazavajte chyba bola u mna v egr aj ked bol blendnuty tak sa riadiacka snazila odtial prisat spaliny takze tak dufam ze bneikomu pomozem timto :D
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.