Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Vag mi behom poslednych 4 dni hlasiu chybu 16555 sporadicka.

V popisu priamo z Vagu je "system odmerovani paliva-system priliz chudy"

Ale podla DP by to malo byt "Rada 1 system davkovani paliva"

Napada niekoho co by to mohlo byt?

D.

  • o 5 let později...
Vloženo

Trocha oživím túto tému.

Dnes som si nahodil Fábku 2004 1,2 47kW na VAG, lebo som sa na to už dlho chystal ale až dnes som sa k tomu dostal. A motor mi vypísal túto chybu - 16555.

Auto má 99300km (reálnych! jazdené len v rodine), štartuje a chodí pekne, otáčky držia, výkonu má relatívne dosť a teraz v zime s tým v meste robím spotrebu do 7litrov (ale echt krátke trasy - priemer mozno 6km)

Čo by to mohlo byť?

Vloženo

Mne tiež check vyskakuje a na VAG-u hlási 16555.Mne to robí kvôli LPG,ak je to chyba sporadická tak po niekoľkých štartoch kontrolka zhasne,potom zasa rožne,zhasne a tak dookola.Všimol som si žen u plynárov je to na HTP "bežná"vec.Neriešim to.No ak nemáš LPG tak neviem,treba to vyriešiť,ja som jazdil istý čas iba na benzín a nerobilo to,ako jazdím na LPG tak mi to robí.No v lete som najazdil cca 7 000 km na LPG a ani raz sa nerozžal check,no teraz zasa vyskakuje.

Vloženo

LPG nemám, jazdím len na benál a snažím sa tankovat na "kvalitných" čerpačkách ako Agip, Shell atď. (aj keď ich kvalita vzhladom na prevádzkárov je aj tak úsmevná.)

Mne žiadna kontrolka na prístrojovke nesvieti, teda len keď dám klúčik do prvej polohy, tak sa ich pár rozožne ale potom všetky pomaly zhasínaju a po štarte neostane svietiť žiadna, akurát tak ručná brzda.

Myslíte teda, že to môže byť len vstrekmi? Nemusí odchádzať aj lambda? čo som ale pozeral na VAGu tak sa jej hodnoty pri meniacej záťaži normálne menia, čize vyzerá, že ešte reaguje.

Vloženo

tak pokud ti k tomu nesvítí check, tak to musí opravdu jen velmi sporadicky. Pokud máš VAG, tak pak zkus vysledovat po jaké době chyba vůbec naskočí.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Připojuji se do ,,klubu ,, chyba 16555. po výměně palivového filtru Filtron 3bar a ujetí cca 2000km, tak jsem vyměnil filtr za Filtron 4bar a je zatím pokoj ( odjeto cca 3000km). vše ted v období ledna a února. ( Fabia I 1,2 12V AZQ)

  • o 10 měsíců později...
Vloženo

Chyba 16555 sa ukazuje vecsinou pri autach ktore maju 3bar palivovy filter. Vymenou za 4 barovy sa to vyriesi a je pokoj :) ( s 3 barovym sa stavalo ze obcas kolisali otacky a skapinal pri studenych startoch) [F1 1,2 12V BME]

  • o 2 roky později...
Vloženo

Dobry vecer,mam dotas,rosvietila sami kontrolka motora,dal som to na diagnostiku a naskocila mi chyba kod-16555 rada valcu1-sistem priliš davkovani paliva-prilis chuda smes,ata druha chyba je kod-16806-katalyzator-mala ucinnost.Budte taky dobry a porad te mi coto moze byt za chybu,jeto skoda fabia 1.2-40kw,r.v2003-6v,bolo robena generalka komplet,menene lambasondy,zadny vyfuk aj stredny vyfuk.akurat bol prerobeny kaltik ,prosim o radu,dakujem vopred

  • o 3 roky později...
Vloženo

Zdravím vás....
Mám taký problém čím je vonku teplejšie tým horšie to ráno štartuje ....
Akonáhle to ťažko chytí a chvíľku beží potom všetko bez problémov ide 
Už si neviem dať rady menené lambdy čidlo teploty filter paliva sviečky skrtiaca klapka vyčistena +základné nastavenie Zkontrolovana kabeláž od lambda sondy ..... jedinú závadu to píše 16555 chudoba zmes ....Vopred ďakujem za odpovede.... 

Vloženo

Mám podozrenie že či to nemôže byť palivové čerpadlo?

Ono zaujímave je že keď odpojim čidlo teploty vody a čidlo teploty v sacom potrubí chytá to na brnk....

Vloženo (editace)

To může, takže tlak paliva by bylo dobré znát.

Taky jestli jsou 2 možnosti u filtru paliva (3- nebo 4-barový integrovaný regulátor), tak jestli jsi nepoužil nesprávný.

Pokud máš filtr paliva a regulátor samostatně - může být vadný.

 

Pokud odpojíš teplotní čidla (a asi by stačilo odpojit to na sacím potrubí), tak počítači řeknou, že teplota je něco jako - 47 st.C.

Na to počítač zvýší dávku paliva, kterou používá pro takhle nízké teploty a pěkně to chytne.

Tak bych si spíš tipnul na netěsnost/prasklinu sacího potrubí, nebo netěsnost mezi sáním a klapkou.

Taky by to mohl dělat prasklý nebo skříplý O-kroužek na některém vstřiku, kdy by se mezi lištou a vstřikem přisával vzduch.

Editováno: , autor: Tonda-B
Vloženo

No musím odpojiť dva naraz inak ak ich odpajam postupne nič sa nedeje .... čiže nestaruje....

Objednal som palivové čerpadlo tak uvidíme....potom napíšem

  • o 2 roky později...
Vloženo

Nerieste len palivo mne motor skakal chudobna zmes  vymenil som trysky filtre  sviecky cievky predchadzala tomu chyba vypadok zapalovania fabia 1.2 zablendoval  som egr stale problem odpojil som od neho elektriku a bingo auto ide bez chyby hlavne po kazdej operaci  na diagnostike nacitajte pamat zavad a premazavajte chyba bola u mna v egr aj ked bol blendnuty tak sa riadiacka snazila odtial prisat spaliny takze tak dufam ze bneikomu pomozem timto :D

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...