makov Vloženo 6. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2006 Vag mi behom poslednych 4 dni hlasiu chybu 16555 sporadicka. V popisu priamo z Vagu je "system odmerovani paliva-system priliz chudy" Ale podla DP by to malo byt "Rada 1 system davkovani paliva" Napada niekoho co by to mohlo byt? D. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 7. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2006 podla vypisu vsetkych moznych chybovych hlaseni koncernu vw je to:16555 Řada válců 1 - systém dávkování paliva - - příliš chudá směs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 12. leden 2012 Sdílet Vloženo 12. leden 2012 Trocha oživím túto tému. Dnes som si nahodil Fábku 2004 1,2 47kW na VAG, lebo som sa na to už dlho chystal ale až dnes som sa k tomu dostal. A motor mi vypísal túto chybu - 16555. Auto má 99300km (reálnych! jazdené len v rodine), štartuje a chodí pekne, otáčky držia, výkonu má relatívne dosť a teraz v zime s tým v meste robím spotrebu do 7litrov (ale echt krátke trasy - priemer mozno 6km) Čo by to mohlo byť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 13. leden 2012 Sdílet Vloženo 13. leden 2012 Mne tiež check vyskakuje a na VAG-u hlási 16555.Mne to robí kvôli LPG,ak je to chyba sporadická tak po niekoľkých štartoch kontrolka zhasne,potom zasa rožne,zhasne a tak dookola.Všimol som si žen u plynárov je to na HTP "bežná"vec.Neriešim to.No ak nemáš LPG tak neviem,treba to vyriešiť,ja som jazdil istý čas iba na benzín a nerobilo to,ako jazdím na LPG tak mi to robí.No v lete som najazdil cca 7 000 km na LPG a ani raz sa nerozžal check,no teraz zasa vyskakuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 13. leden 2012 Sdílet Vloženo 13. leden 2012 zkusil bych aditivum do beneli, ať se pročistí vstřiky. Pak už jedině vylaborovat, zda dávají všechny vstřikovače stejnou dávku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 14. leden 2012 Sdílet Vloženo 14. leden 2012 LPG nemám, jazdím len na benál a snažím sa tankovat na "kvalitných" čerpačkách ako Agip, Shell atď. (aj keď ich kvalita vzhladom na prevádzkárov je aj tak úsmevná.) Mne žiadna kontrolka na prístrojovke nesvieti, teda len keď dám klúčik do prvej polohy, tak sa ich pár rozožne ale potom všetky pomaly zhasínaju a po štarte neostane svietiť žiadna, akurát tak ručná brzda. Myslíte teda, že to môže byť len vstrekmi? Nemusí odchádzať aj lambda? čo som ale pozeral na VAGu tak sa jej hodnoty pri meniacej záťaži normálne menia, čize vyzerá, že ešte reaguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 14. leden 2012 Sdílet Vloženo 14. leden 2012 tak pokud ti k tomu nesvítí check, tak to musí opravdu jen velmi sporadicky. Pokud máš VAG, tak pak zkus vysledovat po jaké době chyba vůbec naskočí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 14. leden 2012 Sdílet Vloženo 14. leden 2012 Nič nesvieti, palubovka je pekne zhasnutá, naštastie Jo, VAG mám, chybu som vymazal a budem to priebežne po istých počtoch kilometrov sledovať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
puummy Vloženo 16. Únor 2012 Sdílet Vloženo 16. Únor 2012 Připojuji se do ,,klubu ,, chyba 16555. po výměně palivového filtru Filtron 3bar a ujetí cca 2000km, tak jsem vyměnil filtr za Filtron 4bar a je zatím pokoj ( odjeto cca 3000km). vše ted v období ledna a února. ( Fabia I 1,2 12V AZQ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Falcon9 Vloženo 26. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2012 Chyba 16555 sa ukazuje vecsinou pri autach ktore maju 3bar palivovy filter. Vymenou za 4 barovy sa to vyriesi a je pokoj ( s 3 barovym sa stavalo ze obcas kolisali otacky a skapinal pri studenych startoch) [F1 1,2 12V BME] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kristiano Vloženo 22. leden 2015 Sdílet Vloženo 22. leden 2015 Dobry vecer,mam dotas,rosvietila sami kontrolka motora,dal som to na diagnostiku a naskocila mi chyba kod-16555 rada valcu1-sistem priliš davkovani paliva-prilis chuda smes,ata druha chyba je kod-16806-katalyzator-mala ucinnost.Budte taky dobry a porad te mi coto moze byt za chybu,jeto skoda fabia 1.2-40kw,r.v2003-6v,bolo robena generalka komplet,menene lambasondy,zadny vyfuk aj stredny vyfuk.akurat bol prerobeny kaltik ,prosim o radu,dakujem vopred Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 22. leden 2015 Sdílet Vloženo 22. leden 2015 Kat bol vymeneny pri GO? 16555 odmeraj tlak paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzur Vloženo 30. Duben 2018 Sdílet Vloženo 30. Duben 2018 Zdravím vás.... Mám taký problém čím je vonku teplejšie tým horšie to ráno štartuje .... Akonáhle to ťažko chytí a chvíľku beží potom všetko bez problémov ide Už si neviem dať rady menené lambdy čidlo teploty filter paliva sviečky skrtiaca klapka vyčistena +základné nastavenie Zkontrolovana kabeláž od lambda sondy ..... jedinú závadu to píše 16555 chudoba zmes ....Vopred ďakujem za odpovede.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzur Vloženo 30. Duben 2018 Sdílet Vloženo 30. Duben 2018 Mám podozrenie že či to nemôže byť palivové čerpadlo? Ono zaujímave je že keď odpojim čidlo teploty vody a čidlo teploty v sacom potrubí chytá to na brnk.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 30. Duben 2018 Sdílet Vloženo 30. Duben 2018 (editace) To může, takže tlak paliva by bylo dobré znát. Taky jestli jsou 2 možnosti u filtru paliva (3- nebo 4-barový integrovaný regulátor), tak jestli jsi nepoužil nesprávný. Pokud máš filtr paliva a regulátor samostatně - může být vadný. Pokud odpojíš teplotní čidla (a asi by stačilo odpojit to na sacím potrubí), tak počítači řeknou, že teplota je něco jako - 47 st.C. Na to počítač zvýší dávku paliva, kterou používá pro takhle nízké teploty a pěkně to chytne. Tak bych si spíš tipnul na netěsnost/prasklinu sacího potrubí, nebo netěsnost mezi sáním a klapkou. Taky by to mohl dělat prasklý nebo skříplý O-kroužek na některém vstřiku, kdy by se mezi lištou a vstřikem přisával vzduch. Editováno: 30. Duben 2018, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzur Vloženo 1. Květen 2018 Sdílet Vloženo 1. Květen 2018 No musím odpojiť dva naraz inak ak ich odpajam postupne nič sa nedeje .... čiže nestaruje.... Objednal som palivové čerpadlo tak uvidíme....potom napíšem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzur Vloženo 1. Květen 2018 Sdílet Vloženo 1. Květen 2018 A skúšal som aj filter 3bar a 4bar a nemá to žiadny vpliv... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzur Vloženo 3. Květen 2018 Sdílet Vloženo 3. Květen 2018 Ak to niekomu pomôže tak to bolo čerpadlo paliva v nádrži slabý tlak.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milankoo666 Vloženo 21. Květen 2020 Sdílet Vloženo 21. Květen 2020 Nerieste len palivo mne motor skakal chudobna zmes vymenil som trysky filtre sviecky cievky predchadzala tomu chyba vypadok zapalovania fabia 1.2 zablendoval som egr stale problem odpojil som od neho elektriku a bingo auto ide bez chyby hlavne po kazdej operaci na diagnostike nacitajte pamat zavad a premazavajte chyba bola u mna v egr aj ked bol blendnuty tak sa riadiacka snazila odtial prisat spaliny takze tak dufam ze bneikomu pomozem timto :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.