Publikováno Srpen 7, 200619 r chlapy malej problem mam po nastartování studeneho motoru mi po chvilce zhasne a je slyšet palivové čerpadlo jak jede na podruhe už je vše ok vždy staruju motor až čerpadlo natahne palivo nevite čim to muže byt ještě se chci zeptat kde je u 1.4mpi palivovy filtr
Srpen 7, 200619 r Palivovy filter je na nadrži ked sa posrieš pod pravymi zadnymi dverami tak ho uvidiš.Mne to robi tiež no nie vždy.To čerpadlo som si ešte nevšimol,ale teraz dam bacha.Už som si nato zvykol a netrapim sa tym.Natočim to druhy krat a OK!
Srpen 9, 200619 r Měl jsem to samé, ale u HTP to je vlastně taky MPI. Vyřešil to kamarád v servisu přes VAG. Filtr paliva se nemění.
Srpen 11, 200619 r Mam Fabii 1.4 MPI 50KW a mam ten samy problem.Na prvni startování motor bud zhasne uplne a nebo se jen velice snižují otáčky ale při sešlápnutí plynu až na podlahu se dostanou 1000 a pak jedou normalně.Při druhem startu vše v pořádku. Poradí mi někdo jak tento problem odstranit?
Srpen 14, 200619 r Autor mě to začalo delat po tom co mi nejakou dobu nefungoval ukazatel teploty vody po prvnim nastartovani to zhasne jen když je venku chladneji a motor je studeny neví nekdo jestli jestli pri tom jak nefungoval ukazatel teploty vody (asi vadne čidlo) se nemusí neco nastavit vagem
Srpen 14, 200619 r Ty si to čidlo menil?Pozeral som do DP pri vymene nie je potrebne nastavenie VAG-om je je popisana iba kontrola,spravnej funkcie.
Srpen 14, 200619 r Autor Ty si to čidlo menil?Pozeral som do DP pri vymene nie je potrebne nastavenie VAG-om je je popisana iba kontrola,spravnej funkcie. ne nemenil protože po dvou dnech zas fungovalo a od te doby nedela problemy
Listopad 16, 201113 r vše bylo OK, dnes mi po cestě začala jak když cukat, když sem ze 4 přeřadil na 3, začal padat výkon a musel jsem zpět na 4, následně po ujetí pár km mi to chcíplo uplně a znovu nenaskočilo, baterka OK, motor točí, ale nenastartuje, poslední tři měsíce mi přišlo, že palivové čerpadlo je hlučnější, než dříve, ale zdálo se mi, že to bylo vždy, když jsem měl méně benzínu v nádrži. Počas cesty se mi rozsvítila asi dvakrát baterka, která potom však zhasla. Mám obavu, že je to odešlé palivové čerpadlo (2560-Kč/ Bosh) nebo jen zadělaný filtr (cca 500,-Kč) a nebo nevím co
Listopad 18, 201113 r asi bych vydělal čerpadlo, omrkl jak vypadají sítka na něm (očistit), vyměnil bych palivový filtr a pak bych zkusil, zda jde dopředu po zapnutí klíčku palivo do lišty. Podle výsledku by si se mohl pak eventuelně dohadovat zda je čerpadlo KO. Ale pokud bylo hlučnější, je pravděpodobně zanešené (měl jsem to samé u Feldy) - čerpadlo bude principielně stejné.
Listopad 18, 201212 r Dobrý den, staříci mají problem. Fabii rano nastartují někam dojedou. Po shruba hodině naskočí a hned zdechne. Stalo se to už 10x. Když se připojily kabely okamžitě to naskočilo a ok. Tak jsem to nechal zkontrolovat. Na VAGu nic, altík OK, startér OK, čerpadlo OK. Koupil jsem novou baterku. Dnes večer opět. Tak jsem dojel to přes kabel nakopnout. Všiml jsem si zajímavého jevu. Když startuje - ve fázi kdy to nechce naskočit (motor točí) spustí se všechny stěrače (páčka se ani nehla). Napojím kabely, fabie naskočí. Dojel jsem ke známému a na VAGu nic. Dojel jsem zpět cca 15km. Fabii zdechnu. Za 30 min ji chci nastartovat a nic. Točí, stěrače běží, nenaskočí. Vypojím a zapojím baterku a naskočí na 1 otočení. Nemáte někdo tucha co by to mohlo být?
Květen 23, 201312 r Ahoj, mám podobnej problém když chci nastartovat tak mi auto hned zhasne, čerpadlo slyšim jak se spouští, jezdil jsem dva dny do práce a všechno v pohodě, ale včera a dneska jsem chtěl nastartovat ale hned to chcíplo ...když to chcípnu po cca 30km a potom nastaruju tak dělá to samé...mám podezření na svíčky a nejsem si jistej když jsou nový.. Upraveno Květen 24, 201312 r od chiquillo
Květen 25, 201312 r no poznatky, teplota vyleze normálně na prrovozní teplotu a když zajedu treba natankovat a potom otočim klíčkem tak ručička teploty je na nule...může to dělat třeba to čidlo teploty
Květen 25, 201312 r jestli ti tohle dela cidlo teploty tak v prve rade vymen zadnou chinu ale original vymena je otazka na 10 min. a cidlo stoji cca 130 kc pak uvidis jestli to bude neco delat a kdyz jo, zamerit se na dalsi veci
Květen 25, 201312 r Doufám, že to bude tim čidlem mám nějaký divný obavy, aby to třeba nebylo těsnění pod hlavou ale to snad ne.
Květen 26, 201312 r zítra na to mrknu, ted jsem koukal kolem hlavy a je kolem mokro, když jsem to objel rukou tak jsem cejtil kapalinu, jinak hadice a kolem termostatu to je ok, zítra dám na vag aa uvidim
Květen 27, 201312 r teplotní čidlo k.o. a voda se mi brala kolem pumpy, takže sundat, dát nový těsnění a už ok. dík za rady
Květen 27, 201312 r no vidis s pumpou sem to mel stejne uz dvakrat se mi to za tu dobu co auto mam stalo nicmene,.... dal sem rovnou i novou pumpu a starou mam do zalohy
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.