Přejít na obsah

Škoda Fabia 2.0 MPI ( škodná událost )


vartex77

Doporučené příspěvky

Aktuálně řeším škodnou událost na fabii z havarijního pojištění, přes smluvní servis pojišťovny.

Nehoda (smyk) ve 30km/h do svodidel. Mírně nabouraná přední část auta.

Pořizovací cena vozu 120 000,- ( škoda fabia 2.0 mpi, 85kw, 2004 hatchback)

Technik který likviduje pojistnou událost určil částku 70.000,- na opravu a servis mi zdělil, že se do limitu vejde s odřenejma ušima. Dokázal by někdo vyčíslit podle níže uvedených dílů reálnou cenu opravy ? Okem laika se mi zdá cena hodně nadnesená.

Díly které se budou měnit :

- přední kapota

- maska

- L+P světlo

- nárazník

- chladící stěna

---------------------------------------------------------------------------

lakování : kapota + nárazník + rozstřik L + P strany blatníku

hodinová sazba mechanika cca 650,- ( zkusit odhadnout čas opravy )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no snažil jsem se teď hledat, tady na fóru, co mě to tehdy stálo, ale nenašel jsem to ... zkusím pohledat doma přímo na fakturách, ale tehdy jsem to měl tak, že auto bylo dotaženo do Škodovky, s nima jsem se dohodl, že mi vyjedou dle etky seznam potřebných dílů a já si je posháním. Jejich soupis dílů byl za 35000,- a já si je posháněl za cca 20 000,- (kapotu jsem měl z vrakáču) a za práci a lak jsem pak tuším platil 15000,-. Ale pokud to najdu, můžu ti to sem klidně dát položku po položce.

Editováno: , autor: Malta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poškození vozu je téměř totožné. Přenechal jsem řešení škodné události na autorizovaný servis spolupracující s mojí pojišťovnou. Likvidátor vyčíslil "závratnou" škodu na 70 000,- což se pomalu rovnalo totální škodě a měl nastat prodej vozu a zbytek by doplatila pojištovna ( do 100 000,- na které to bylo pojištěno...cena auta na trhu je cca 125 000,- + nově instalované LPG + 33 000,- ...takže totálku jsem rezolutně odmítnul ) z čehož jsem byl naprosto v šoku, protože vizuální škoda byla naprosto zanedbatelná.

Ted už s tím bohužel nejde nic delat, vše je v rukou autorizovaného sevisu...kde mi stroze zdělili že lak bude za cca 25 000,- !!! + díly a práce ...celková cena něco malo pres 70 000,-

Ted již vím, že byla hloupost to nechat opravit u jejich servisu. Za tu cenu jsem to mohl mít u neautorizovaného servisu pomalu i s výměnou motoru :/

Njn chybami se člověk stale učí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

a proto je lepší poj. událost řešit rozpočtem. Dali by ti na ruku 70 litrů a s těmi si pak můžeš dělat, co chceš. V neautorizovaném servisu by to bylo o třetinu až polovinu levnější a zbytek je "bolestné" pro tebe. Měl jsem taky ťuklý předek (podstatně míň než je na foto výše). Od pojišťovny jsem dostal 21 000,-. Opravoval jsem svépomocí: materiál byl za 5000,- + jeden den práce. Jasně nechal jsem na autě mítně ohlý blatník (laik si toho nevšimne), lehce poštamocený přední nárazník a prasklou vložku podběhu, ale i kdybych to nechal přelakovat, případně stovnat, tak to bude maximálně dalších 5000,-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...