antle Vloženo 13. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2008 Spotřeba u 1.8T 110 kW na benzin pr.7,2 42%město,na vstřikování LPG BRC 7,4.Jízda běžná,v SRN po dálnici abych nezdržoval......220 km/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 A to že to je téma o 1,6 sis nevšim??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 Zeptám se třeba blbě...ale zeptám se...Co znamená ta zkratka SR??? Jaký je rozdil mezi 75kW a 75kW SR??? Díky za odpověd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 (editace) Už se to tu jednou řešilo. SR neznamená defakto nic je to jen označení výkonnější šestnáctistovky. Protože kromě 74Kw se ještě montovala 55Kw. Obě byly 8 ventilové a obě měli MPI, takže jak je rozlišit jinak..... Editováno: 14. Červenec 2008, autor: TomášT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 SR neznamena defacto nic, jen proti puvodni 74kW bez SR prepracovany sani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 Jak přepracovaný sání, jestli můžu vědět? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 AEH udajne mela puvodne hlinikovy ci co, AKL dostalo to pekny, vysoce kvalitni potrubi z plastu Jedna baba povidala Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 Tak to si pleteš s 1,8 bez turba, 1,6 měla vždycky plastový proměnný sání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 jo jo 1,6 74Kw měla vždycky plastové sání s proměnnou délkou. 1,8 20V 92Kw začínala s hliníkovým sáním,a le později bylo kvůli malému tahu odspoda a spotřebě+pár dalších problémů nahrazeno proměnným které se u 1,6 74Kw osvědčilo - pokud se teda nepos..e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 No jo, tak jedna baba povidala spatne, ale neco se sanim by to byt melo, to SR O 92kW to vim, to byla prvni octa v rodine, a byl tam hlinik, 11 litru ve meste nebyl problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubiik Vloženo 9. Září 2008 Sdílet Vloženo 9. Září 2008 tak CZ HR 730 km za 7,1 tam a za 6,9 zpět. včera třebíč znojmo a zpět 6,1... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slon Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 Jo a poradí někdo mě co mám špatně? CZ - HR 8,1l a zpět to samé. Cesta sice trošku svižnější 90km/h průměr ale i tak se mě to zdá přáliž vysoké. Klimu nemám takže bez klimy jen jela lednička na cestě tam, zpátky sem ji vypnul. Nechápu tu ty vaše spotřeby. Buď to mám něco špantě a nijak se mi to neprojevuje nebo nevím. Co má vliv na vysokou spotřebu a na jízdní vlastnosti ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubiik Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 no ono je rozdíl jestli jedeš po dálnici 130 nebo 140 a vejš. přijde mi, že nad 130 to už strašně žere a navíc sme nikde nestáli v kolonách a jízda byla celkem plynulá, což asi taky hodně udělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 Přesně tak, já když jedu do 120 tak je spotřeba do 8litrů, ale jak jedu víc tak to jde hodně nahoru. Při jízdě okolo 150 to je někde na 10,5litrech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octule L&K Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 (editace) j Editováno: 11. Září 2008, autor: Octule L&K Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
switcher Vloženo 26. Září 2008 Sdílet Vloženo 26. Září 2008 já to mám jako obdobně jako stíhačka .... po starý 90km/h, spotreba 7,1l , dalnice 140-160km/h cca 9l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 26. Září 2008 Sdílet Vloženo 26. Září 2008 (editace) Takže jsem propočítal dlouhodobou spotřebu za období květen-září a vychází mi to na 7,3l/100. Bohužel poslední dobou jsou to couračky na krátké vzdálenosti a když už je to na delší trať tak zase kombinace tři lidi+kufr po plato, pět lidí+kufr "nad" plato. Nejnižší hodnota za jednu jízdu 5,5l/100. Nejvyšší hodnota za jednu jízdu 11,9/100 (město ) Editováno: 27. Září 2008, autor: TomášT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 27. Září 2008 Sdílet Vloženo 27. Září 2008 Kluci doma pribude mozna dalsi octa a vypada to na tu 100konovku, uz jich je pomerne dost a ceny lezou dolu, takze pokud narazim treba na typ motoru ne AKL ale AEH - mam se neceho bat, nebo proste nebrat? - ma tady nekdo urcite poznamky a zkusenosti s timto motorem spotreba a zda je to opravdu stejny typ motoru a jedna se jen o preprog. RJ motoru z vyroby ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandiel Vloženo 27. Září 2008 Sdílet Vloženo 27. Září 2008 Asi bych sel urcite do AKL / nizsi spotreba. Jinak k te ceste co tu psal do HR,zalezi jake mas pneu,styl jizdy a kolik lidi a jak nalozeny. Pokud to svihas kolem 130,tak uz ta spotreba je docela vysoka,spise roste nahoru, tenhle motor je blbe zprevodovany, rad bych tam dal jinou prevodovku,tak pak reknu jak a co pomohlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 27. Září 2008 Sdílet Vloženo 27. Září 2008 (editace) jojo taky bych rad - jen vim ze ty AEH jsou pred 98 rokem - takze ten rok vyroby 96 a 97 do cervence se to vyrabelo + jeste jsou stare LCD u PAL PC - cerne s cervenym podsvicenim jen cisel. Dale uz snad jen ta zmena ty RJ motoru Editováno: 27. Září 2008, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 28. Září 2008 Sdílet Vloženo 28. Září 2008 Jedině AKL, AEH hrozně žere. Sám jsem předělával na AKL a je potřeba vyměnit jednotku motoru, přepinovat jeden kabel od čidla teploty nasávaného vzduchu a ideální je i novější váha vzduchu, jede to o poznání lépe. Spotřeba tak o 1-1,5litru menší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 28. Září 2008 Sdílet Vloženo 28. Září 2008 Jedině AKL, AEH hrozně žere. Sám jsem předělával na AKL a je potřeba vyměnit jednotku motoru, přepinovat jeden kabel od čidla teploty nasávaného vzduchu a ideální je i novější váha vzduchu, jede to o poznání lépe. Spotřeba tak o 1-1,5litru menší. Tý jo - to jsem necekal ze to tak klesne - je jasne proc ta RJ motoru byla zavrzena a predelana Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radektuning Vloženo 2. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2008 mam taky 1.6i na 15kolech me to bralo kolem 7l ted jsem dal 17ky 225/45 a je to kolem 8,2l ale uz se mi podarilo jet i za 12.5 l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubiik Vloženo 7. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2008 no teď sem přišel na zajímavou věc. píšu si spotřebu do excelu ze škodaoctávia.cz. podle něj mám za posledních 1500 km spotřebu 7,3 a podle pal. pc 7,8. tak by mě zajímalo kde je chybka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 8. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2008 Nejspíš asi v PC, ale ty máš opačný případ. Tobě nenadlepšuje. Já mám výpočet 7,3 a PC ukazuje 7,0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.