Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Takze poznatky...auto jezdi uplne stejne :-) spotreba taky stejna i pri volnobehu...paradoxne, kdyz jsem si hral s tim predvstrikem, tak nejmensi hodnotu ukazoval palubni pocitac, kdyz byl predvstrik +1.1 (ukazoval 0.5/hod)

Vloženo

to je slabé. jako velmi nepřesná kontrola třeba, ale jinak je potřeba to mít nalogované v kuse. každopádně pokud to chceš za jízdy, tak ať dotyčný sleduje ve skupině 3 váhu vzduchu - pole 2 (požadovaná) a 3 (naměřená), jestli 3 nejde pod 2 a potom ve skupině 11 tlak turba - opět 2 požadavek a 3 naměřený. opět nesmí jít naměřená hodnota pod hodnotu požadovanou. v první jízdě se ale zaměř na tu váhu.

pozorně sleduj hodnoty hlavně někdě 1700-2300, ale prožeň to až ke 4000.

Vloženo

jasne, zkusim to...zkusim si kabel + sw pujcit od kamose...jeste jedna otazecka...asi sem nepatri, ale jak poznam spatnej silentblok motoru? na volnobeh s mi strasne klepe motor a uz se to premistuje i do karoserie...kdyz pridam, tak klepot trochu ustane...

Vloženo

záleží na tom, který silentblok. ale většinou to mlátí třeba při prudkém přidání/ubrání. co se týče toho klepání, tak těžko po netu říct, co je normál a co je vada. ale počítej s tím, že naftový tříválec se klepat bude vždycky.

Vloženo

zvedni auto, sundej dekl a mrkni na reakční vzpěru motoru. je to takova tycka ve spodku. Priblizne takle to vypada - http://www.autodilycz.cz/zbozifoto/is_167897_reakcni-vzpera-zaveseni-motoru-original-xs-6q0199851ae.jpg

to jen prvni nastrel co by to mohlo byt, pak je dalsich vic silentbloku. jinak na youtube si najdi par videi s nastartovanym 1,4 tdi a porovnej to ne?

Tohle mi přijde jako dost čistý videozáznam:

Vloženo

Pokud by byl někdo z okolí Ostavy, popř. Bruntál, Opava, taky bych si celkem rád porovnal "konkurenční" motor. Mám 1,4 tdi 55 kw

JA se hlasim take na porovnávací sraz, už se tady o to snažim pul roku, některé zvuky bych rad slyšel i u jiných aut:)))) Praha a okolí:)

Vloženo

Tak Ostrava je uz trochu z ruky :-) nemate někdo zkušenost s ubráním hodnoty vstrikovani paliva pres VAG? uz jsem si takle ubral EGR a mam v planu i snizit hodnotu volnobehu..ted mam ted 0.6-0.7 a myslim, ze by to mohlo zabrat...dle prirucky je hodnota v mezich od 3 do 9, resp od 11 do 33 ve strojovych hodnotach..me ukazuje 22, tak bych to chtel ubrat :-)

Vloženo

tu reakcni vzperu uz jsem menil a ty videa mam uz taky zkouknuty..zkusim to natocit,ale obavam se, ze z videa stejne uvidime prd...

Tak co uz mas video? ted sem taky parkrat pozoroval na volnobeh motor a klepe se to jako kráva, ale auto nemá zvýšený vibrace, oproti videu mnohem víc se ten motor klepe. Bud to na videu nejde videt (25 snimku za sekundu). Nebo se to ve fabce klepe vic:) Radicka i auto je celkem v klidu.

Vloženo

tak to mas super, nula je krasna hodnota...a nepamatujes si kolik jsem mel hodnotu vstriku? ja mam 5.2 a ve VAGu nejde vubec ubrat..zakladni hodnota je 32768. pridat jde jenom tak o dvacet a ubrat asi o 70...nevite jak jinak ubrat hodnotu vstriku?

Vloženo

tie hodnoty su prilis vysoke. kolko to ma najazdene. dvojhmotu asi nemas tiez by to mohla sposobovat. vstreky von,vycistit, preskusat,dat nove gumicky, rovno pozriet aj vacku

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...