Kostia Vloženo 16. Březen 2012 Vloženo 16. Březen 2012 Vždyť to mám dole ve svém příspěvku Prostějov no vidis:) Citovat
esomarena Vloženo 17. Březen 2012 Autor Vloženo 17. Březen 2012 Tak rovzvod srovnan..hodina s***í,ale hodnota 0 pri volnobeehu...pod plnym plynem se to mene +- 0.5... Citovat
boobika Vloženo 17. Březen 2012 Vloženo 17. Březen 2012 mělo by to být poznat i na spotřebě za hodinu - měla by klesnout hodnota. Citovat
esomarena Vloženo 19. Březen 2012 Autor Vloženo 19. Březen 2012 Takze poznatky...auto jezdi uplne stejne :-) spotreba taky stejna i pri volnobehu...paradoxne, kdyz jsem si hral s tim predvstrikem, tak nejmensi hodnotu ukazoval palubni pocitac, kdyz byl predvstrik +1.1 (ukazoval 0.5/hod) Citovat
esomarena Vloženo 19. Březen 2012 Autor Vloženo 19. Březen 2012 ten muj rucni scan to neumi..muzu udelat jenom to, ze pojedu s nekym kdo si napise hodnoty v urcitych otackach??stacilo by to? Citovat
boobika Vloženo 19. Březen 2012 Vloženo 19. Březen 2012 to je slabé. jako velmi nepřesná kontrola třeba, ale jinak je potřeba to mít nalogované v kuse. každopádně pokud to chceš za jízdy, tak ať dotyčný sleduje ve skupině 3 váhu vzduchu - pole 2 (požadovaná) a 3 (naměřená), jestli 3 nejde pod 2 a potom ve skupině 11 tlak turba - opět 2 požadavek a 3 naměřený. opět nesmí jít naměřená hodnota pod hodnotu požadovanou. v první jízdě se ale zaměř na tu váhu. pozorně sleduj hodnoty hlavně někdě 1700-2300, ale prožeň to až ke 4000. Citovat
esomarena Vloženo 19. Březen 2012 Autor Vloženo 19. Březen 2012 jasne, zkusim to...zkusim si kabel + sw pujcit od kamose...jeste jedna otazecka...asi sem nepatri, ale jak poznam spatnej silentblok motoru? na volnobeh s mi strasne klepe motor a uz se to premistuje i do karoserie...kdyz pridam, tak klepot trochu ustane... Citovat
boobika Vloženo 19. Březen 2012 Vloženo 19. Březen 2012 záleží na tom, který silentblok. ale většinou to mlátí třeba při prudkém přidání/ubrání. co se týče toho klepání, tak těžko po netu říct, co je normál a co je vada. ale počítej s tím, že naftový tříválec se klepat bude vždycky. Citovat
Kostia Vloženo 20. Březen 2012 Vloženo 20. Březen 2012 zvedni auto, sundej dekl a mrkni na reakční vzpěru motoru. je to takova tycka ve spodku. Priblizne takle to vypada - http://www.autodilycz.cz/zbozifoto/is_167897_reakcni-vzpera-zaveseni-motoru-original-xs-6q0199851ae.jpg to jen prvni nastrel co by to mohlo byt, pak je dalsich vic silentbloku. jinak na youtube si najdi par videi s nastartovanym 1,4 tdi a porovnej to ne? Tohle mi přijde jako dost čistý videozáznam: Citovat
esomarena Vloženo 20. Březen 2012 Autor Vloženo 20. Březen 2012 tu reakcni vzperu uz jsem menil a ty videa mam uz taky zkouknuty..zkusim to natocit,ale obavam se, ze z videa stejne uvidime prd... Citovat
orlando1 Vloženo 24. Březen 2012 Vloženo 24. Březen 2012 Pokud by byl někdo z okolí Ostavy, popř. Bruntál, Opava, taky bych si celkem rád porovnal "konkurenční" motor. Mám 1,4 tdi 55 kw Citovat
Kostia Vloženo 26. Březen 2012 Vloženo 26. Březen 2012 Pokud by byl někdo z okolí Ostavy, popř. Bruntál, Opava, taky bych si celkem rád porovnal "konkurenční" motor. Mám 1,4 tdi 55 kw JA se hlasim take na porovnávací sraz, už se tady o to snažim pul roku, některé zvuky bych rad slyšel i u jiných aut:)))) Praha a okolí Citovat
esomarena Vloženo 26. Březen 2012 Autor Vloženo 26. Březen 2012 Tak Ostrava je uz trochu z ruky :-) nemate někdo zkušenost s ubráním hodnoty vstrikovani paliva pres VAG? uz jsem si takle ubral EGR a mam v planu i snizit hodnotu volnobehu..ted mam ted 0.6-0.7 a myslim, ze by to mohlo zabrat...dle prirucky je hodnota v mezich od 3 do 9, resp od 11 do 33 ve strojovych hodnotach..me ukazuje 22, tak bych to chtel ubrat :-) Citovat
Kostia Vloženo 27. Březen 2012 Vloženo 27. Březen 2012 Ja si vcera nechal namerit nastaveni vackovyho kola na VAG - mam to pribity na hodnote 0,0 a nai se to nehne - volnobeh. Je to normální? Citovat
Kostia Vloženo 27. Březen 2012 Vloženo 27. Březen 2012 tu reakcni vzperu uz jsem menil a ty videa mam uz taky zkouknuty..zkusim to natocit,ale obavam se, ze z videa stejne uvidime prd... Tak co uz mas video? ted sem taky parkrat pozoroval na volnobeh motor a klepe se to jako kráva, ale auto nemá zvýšený vibrace, oproti videu mnohem víc se ten motor klepe. Bud to na videu nejde videt (25 snimku za sekundu). Nebo se to ve fabce klepe vic:) Radicka i auto je celkem v klidu. Citovat
esomarena Vloženo 27. Březen 2012 Autor Vloženo 27. Březen 2012 tak to mas super, nula je krasna hodnota...a nepamatujes si kolik jsem mel hodnotu vstriku? ja mam 5.2 a ve VAGu nejde vubec ubrat..zakladni hodnota je 32768. pridat jde jenom tak o dvacet a ubrat asi o 70...nevite jak jinak ubrat hodnotu vstriku? Citovat
hanf Vloženo 27. Březen 2012 Vloženo 27. Březen 2012 tie vstreky nie su nic moc, kedze si nemyslim, ze diagnostika ukazuje 000,21 to bude skor 2,1. pozeral si to vagom? aj vacku mozes mat zodratu. Citovat
esomarena Vloženo 27. Březen 2012 Autor Vloženo 27. Březen 2012 myslis, ze by byly vstriky v haji? ted ti nerozumim co mam zkontrolovat VAGem.. Citovat
hanf Vloženo 27. Březen 2012 Vloženo 27. Březen 2012 vag ti neukaze vyrovnavaciu davku vstreku 000,21. vag ti ukaze len jedno desatinne miesto. preto si myslim ze to je 2,1 a to uz je celkom dost Citovat
hanf Vloženo 27. Březen 2012 Vloženo 27. Březen 2012 tie hodnoty su prilis vysoke. kolko to ma najazdene. dvojhmotu asi nemas tiez by to mohla sposobovat. vstreky von,vycistit, preskusat,dat nove gumicky, rovno pozriet aj vacku Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.