libero Vloženo 22. Březen 2012 Sdílet Vloženo 22. Březen 2012 hanesek,takto podla ELSY nie: Postup plnění - nalít a pod šroub nové těsnění už len to,že tam nie je žiadny tesniaci krúžok remare: všetko ohľadom vypúšťania čo si sem dal prílohy,tak súhlasí,okrem prílohy č.5 v skratke teda zaistiť radenie,olej vypustiť cez výpustný+zaisťovací kolík.. a teraz to plnenie má jednu vychytávku a to,že sa to plní cez spínač cúvacích svetiel....čiže odistiť radenie,vyšróbovať spínač,nasadiť hadičku s lievikom a naliať 1,7 litra oleja,zašróbovať spínač a hotovo... NIE 1,9 litra,ako sa tu spomínalo..toto množstvo sa nalieva v tom prípade,ak bola prevodovka rozobraná (rozpolená)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
remare Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 hanesek: víš opravdu že se olej nalévá přes spínač couvacích světel? Podle obrázku tam jsou 2 výpustné šrouby č.5 a 1 gumová zátka č.10, tím bych to tam nalil já. Nikde nevidím spínač couvaček. Nebo jestli máš DP s touto převodovkou mohl bys sem pověsit přesný návod výměny oleje, nerad bych něco podělal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 (editace) nie som hanesek,ale libero1071 len tou pozíciou č.10 NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...cez to by si si teda pomohol..všetko by si nalial do spojky...a spínač cúvacích svetiel tam ani vidieť nemôžeš,lebo tam nie je vykreslený tu to máš Editováno: 26. Březen 2012, autor: libero1071 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
remare Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 libero1071 a olej se teda vypouští těmi 2 šrouby nebo jen jedním který je níž. A určitě náplň 1,7L, nerad bych to přelil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 postup na vypustenie si tu vložil...treba dodržať postup a to ako je napísané v tvojich prílohách č.3 a 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanesek Vloženo 27. Březen 2012 Sdílet Vloženo 27. Březen 2012 JO ta DP je na uložto , ale jen na starší OII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
remare Vloženo 28. Březen 2012 Sdílet Vloženo 28. Březen 2012 DP na starší OII mám ale není tam motor BXE a převodovka JCR, tak kdyby jí někdo měl tak prosím link. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Březen 2012 Sdílet Vloženo 28. Březen 2012 remare: veď celý popis výmeny tu už máš... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
2607 Vloženo 15. Duben 2013 Sdílet Vloženo 15. Duben 2013 Ahoj,měnil jste někdo převodový olej u 5 stup.manuálu?Jak na to?Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. Duben 2013 Sdílet Vloženo 15. Duben 2013 http://forum.skodahome.cz/topic/118076-fabia-19tdi-vymena-prevodoveho-oleje/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sygy3 Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 Ahoj všem, provedl jsem výměnu převodového oleje při 164300 km a stáří auta 5 let. Na převodovce jsou dva imbusy velikost 17 mm. Nalévací a výpustní šli v pohodě povolit bez většiho problému. Auto jsem musel zvednout, použil jsem nájezdy,aby olej vytekl. Pokud necháte auto stát na kolech nevyteče všechen olej. Z převodovky mi vyteklo přesně 1,8 litru zřejmě tam ještě trochu zůstalo. Původni náplň je prý něco kolem 2,1 litrů. Čas vypoušteni se protáhl na cca hodinu. Doplnil jsem potrebné množství originálnim olejem,který jsem zakoupil na CC-Autodíly Kosořice. A teď to nejdůležitější...pokud se vám olej neztrácí neměňte. Dělal jsem to uplně zbytečně. Olej byl v pohodě bez špíny a skoro jako nový. Otázka je jak vypadá olej ve starším voze s jiným počtem ujetých km. Ještě na jednu maličkost jsem zapomenul...při vraceni zátek jsem použil na utěsnění závitu trochu teflonové pásky pro připad,že by to teklo. Zátky nemají těsnění jsou zřejme do kónusu. Pro svůj klid jsem to raději utěsnil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 Ano, a chodí sem jen zabedněnci tak to sem radši kydnu 2x :'> Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sygy3 Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 Stane se trochu mi zazlobil ipad:-))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 jj, chápu, proto ten smajlík, stane se, dobře znám z opery mini, nějakej z modů určitě zasáhne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Březen 2014 Sdílet Vloženo 24. Březen 2014 Druhé téma odstraněno, ale sygy, proč jsi napřed nehledal, když se tady výměna oleje dávno řeší jinde? Vlákna jsem spojil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 24. Březen 2014 Sdílet Vloženo 24. Březen 2014 Cau, uz jsem se ptal ve vedlejsim vlakne, ale to nebylo o 5Q prevodovce, tak to zkusim jeste tady. V SA mi podle VIN dali olej G 070 726 A2. Ten jsem tam nalil a neresil to. Nedavno jsem se ale podival do DP a zjistil, ze do prevodovky GQQ (kterou mam) patri olej G 052 726 A2. Nevi nekdo, v cem se tyto oleje lisi? Nedali mi spatny olej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sygy3 Vloženo 24. Březen 2014 Sdílet Vloženo 24. Březen 2014 Druhé téma odstraněno, ale sygy, proč jsi napřed nehledal, když se tady výměna oleje dávno řeší jinde? Vlákna jsem spojil. Díky za upozornění, téma jsem tu pročítal a tak nějak jsem to tam sekl na rychlo plnej dojmů z výměny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 11. Duben 2014 Sdílet Vloženo 11. Duben 2014 (editace) Cau, uz jsem se ptal ve vedlejsim vlakne, ale to nebylo o 5Q prevodovce, tak to zkusim jeste tady. V SA mi podle VIN dali olej G 070 726 A2. Ten jsem tam nalil a neresil to. Nedavno jsem se ale podival do DP a zjistil, ze do prevodovky GQQ (kterou mam) patri olej G 052 726 A2. Nevi nekdo, v cem se tyto oleje lisi? Nedali mi spatny olej? Kdyby to nekoho zajimalo, tak jsem nekde vycetl, ze rozdil mezi tema olejema v podstate neni. G 070... je jen nejaka nova verze, ktera je sice nejakym zpusobem upravena, aby snad sla pouzit do vice typu prevodovek, ale nic zasadniho. V podstate stejne oleje. Dale jsem si psal s panem Sixtou o mem problemu s razenim 2°. Ani jeden z vyse uvedenych oleju pry vzhledem k tomuto problemu neni vhodny. Doporucil mi olej G 052 512 A2, ktery by to mel vyresit. Plnici mnozstvi je 2,0 l + 0,1 l. To chapu tak, ze tam musi byt 2,0 - 2,1 l. Vzhledem k baleni po litru jsem tam nalil 2,0 l. Naplnit se to musi vrchem, pres kontrolni otvor tam tolik oleje nedate. (Vypousteni samozrejme pres vypustni otvor + cep radici vidlice.) Razeni 2° se okamzite zlepsilo, ale zatim jsem to moc neprojel, tak uvidime, jak se to bude chovat dale. Editováno: 11. Duben 2014, autor: LucasCZE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Duben 2014 Sdílet Vloženo 12. Duben 2014 Naplnit se to musi vrchem, pres kontrolni otvor tam tolik oleje nedate. vrchom myslíš asi cez spínač spiatočky.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 12. Duben 2014 Sdílet Vloženo 12. Duben 2014 Kama to naplnis je v podstate jedno. Muzes pres spinac zpatecky, pres odvzdusneni skrine nebo pres jeden z cepu radicich vidlic. Ja to delal pres ten cep, prislo mi to nejjednodussi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 23. Duben 2014 Sdílet Vloženo 23. Duben 2014 Tak prichazim s vysledkem po najeti par set km. Razeni je urcite lepsi, ale 100% to stale neni. Dale to resit nebudu, auto ma najeto pres 200.000 km, takze to logicky nemuze byt jako nove. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Duben 2014 Sdílet Vloženo 23. Duben 2014 správne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Slezak Vloženo 5. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2014 Jasně že všechno má svojí životnost,ale odhadovat životnost na 100-200.000km či 250-300.000km je podle mě blbost.....žáleží na konkrét.přístupu k autu....znám lidi co ti svojim přístupem auto zlikvidujou klidně do 50.000km, ale zas naopak znám takový co maj na OI,staré A6 apod.najet kolem 700.000km z minimem oprav a kdybych ti to auto přivezl a zakryl tachometr, tak tomu neřekneš ani 100.000km. K tomu převod.oleji...jak jsem řekl..neměňte ho !!!...nikdy jsem ho u aut neměnil, ani u aut co měla přes 400.000km a s převodovkou nebyl nikdy jediný problém...Navíc jak mi řekl známej co dělal mistra u AutoJarov....po zkušenostech co tam měl, kdy si ho tam pár jedinců aktivně nechala vyměnit, jim pak převodovka začala hučet, téct apod.(použit samozřejmě orig.olej)... Něco jiného je, když se v převodovce dělají nějaké opravy...ale pokud s ní neni nic, tak nechat být a přežije celé auto. Nedalo mi to a musel jsem se kvuli Tobe registrovat, ale ono se to hodi do budoucna. Clovece, Ty bys mel dostat jednu po papuli, a meli by te ucinit nesvepravnym tahove bludy tady vypoustet. Dozivotni napln je takovy blud, ze to jsem to jeste nevidel. Jestli ma znamy na Jarove spatne zkusenosti po vymene, tak by mej jit asi na nejake skoleni, kde by ho to naucili. Zadna olejova napln neni dozivotni!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2014 Brzdi, kolego, brzdi. Vyjádři svůj názor, ale bez urážení a napadání. karlos, na rozdíl od tebe, má mnoho zkušeností s mnoha vozy a ty u něj mají najeto kvanta kilometrů. A jak je vidět, s převodovkami neměl celkem žádné problémy - tak sem napsal svoje zkušenosti a z nich odvozené doporučení olej neměnit. Nikde ale nevidím, že by někomu jinému za odlišný názor psal to, co ty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 5. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2014 Dozivotni napl = zivotnost vozu, pro koncern 5 let. Doporucena vymena oleje v prevodoce je po 2 letech, olej se postupne opotrebovava, vodnati a zhorsuje kvalitu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.