Přejít na obsah

Instalace tempomatu


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 měsíce později...

Chtěl bych se zeptat jestli už někdo dodělával tempomat do O III. mr.08/2012  2.0 CFHF musí se do škoda servisu na on-line připojení nebo to jde nakodovat a musí se měnit koomplet obě páčky s podvolantovkou nebo stačí jen levá? předem děkuji za radu

Editováno: , autor: Gus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravim budu dodělavat temp. mam obědnanou podvolantovou jed. s písmenem A jelikož nemám palubak a prvni model, chtěl bych vědět jestli je jedno s jakým kodem bude páčka tempiku a na jaké vodiče se připojuje ten kablik. ( Fotka by bodla :) )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

Ahojte. Potřebuji na motoru vypnout tempomat. Login mi nefunguje a popisky v helperu taky chybí. Byl by někdo tak laskavý a zjistil mi nove kodovani? 

 
Address 01: Engine (J623-CAYC)       Labels: None
   Part No SW: 03L 906 023 LP    HW: 03L 906 023 JH
   Component: 1,6l R4 CR td H43 8810  
   Revision: --H43---    Serial number:               
   Coding: 00114014032400080000
   Shop #: WSC 12345 001 00409
   ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L 003005
   ROD: N/A
   VCID: 7F06860A5795
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím, chci si dodělat tempomat do octavie II tour, 1.6 MPI rv. 2011. Mám tam podvolantovou jednotku 5K0 953 569 C a chtěl bych vědět zdali tato jednotka podporuje tempomat. Předpokládám že budu muset koupit toto soupáčí 5K0 953 502 N a nakódovat. Je to tak?.

Dík za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, ten kabel asi nebude potřeba , asi jsem to napsal špatne s tou tourkou, ona je to O 2 rok výroby 2011 ale se starýma světlama, ted nevím přesně jaký byl ten název. Můžeš mi trochu podrobněji popsat to kodování motorovky?. Jestli jsem to dobře pochopil tak po zadání toho loginu se mi zpřístupní dlouhé kodování jednotky motoru, je to tak?. V podvolantovce mi to je celkem jasné, dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sorry já to dělám automaticky, zaškrtám a funguji. Na tource máš už jednotky z face modelu viz. i tvoje podvolantovka. V motorovce mám pocit že to najdeš v Byte 5, 11463 se používá u starších jednotek a tam se to nekóduje jen aktivuje. Však se podívej jestli v konetoru do podvolantovky vede kabel černo/bílý co je pro tempomat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

všetky tour čo som kedy videl mali podvolantovku ktorá podporuje tempomat , nie som si istý či existuje taká čo ho nevie ....  páčky na PP a tempomat sú 5K0953502N  ale vždy už budú mať zadný stierač aj napriek tomu že je to sedan , tiež som preskladával  

post-51372-0-38724500-1429730408_thumb.j

post-51372-0-31175500-1429730426_thumb.j

post-51372-0-31792300-1429730441_thumb.j

post-51372-0-04006100-1429730466_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to číslo co píšeš platí jen pro TOUR MR11-12, pár Tourek vzniklo i pro MR13 a ty má úplně jiné páčky 5K0 953 513 x (x - index dle varianty)

každá OII má natažený drát mezi RJ sloupku řízení a RJ motoru   mimo MR2004 a 2005

každá podvolantovka od MR2011 podporuje tempomat i palubní počítač (neplatí pro některé varianty s multifunkčním volantem bez tempomatu, tam občas není podporován)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...