Publikováno Duben 7, 201213 r Ahoj kluci mam dlasi otazecku vzdy pri nastartovaní a zarazení na automat na D tak pri prvnim metru dvou mi tam neco tak divne buchne jak kdybi si nekde neco sedlo do sebe ale vzdy jen pri nastartovaní pak uz to nedela nevíte ?? docela me to rozciluje?? moc dekuji za rady byl bych rad kdybi se stim nekdo nekdy sesel..
Duben 13, 201213 r Autor Pomuze mi nekdo??? zda se mi ze to na tom forum nejak vazne... a zadny rady..
Duben 13, 201213 r ....takto na dálku Ti někdo těžko pomůže!? Může to být způsobeno mnoha příčinami, ale předně, kolik má převodovka najeto? Byl v ní měněn olej spolu s filtrem a tak bych mohl pokračovat! Dělá to i při zařazené zpátečce? Pokud ano, mohl by to být věnec. Jinak jsem tady včera četl příspěvek "Žraloka" a ten psal docela zasvěceně o automatu a hlavně má nějaké machry na automaty! Zkus si ten jeho příspěvek najít, případně se s ním spoj! Upraveno Duben 13, 201213 r od Lanny
Duben 13, 201213 r Autor ma najeto 160 tisic olej je menenej tedkonc i s filtrem.. a dela to pouze pri nastartovaní a zarazení D na prvnich 2 metrech pak uz ne dokud zase auto nechcipnu. a pak takhle dokola nastartuji zaradim D a opet to tam jakoby zaskoci neco do sebe...
Květen 7, 201213 r Nevím jestli se jedná o to samé, ale dělá mi to něco podobného. Jakmile zařadím D (po odstávce auta přes noc atp.) tak škubne, až kopne a ozve se kovový cvaknutí. Původně jsem škubnutí přičítal špatně fungující převodovce a zvuk načnuté poloose, ale při pravidelné prohlídce ve škodovce mi bylo řečeno, že obojí může mít na svědomí odcházející silentblok tiptr. převodovky. Bohužel jsem si na tuhle komplikaci vzpoměl až po dokončení servisu, kdy už bylo auto připravený a já prakticky na odjezdu. Vám to však dělá až po ujetí cca dvou metrů, mě po prvním zařazení a počátečním rozjezdu - tedy takřka okamžitě.
Květen 31, 201213 r Nevim jak vám, ale při rozjezdu po vypnutí auta. Mi většinou cvaknou desky na kotouči. nevím jestli se kontroluje něco, ale ze začátku mne to děsilo. ale není to kovový zvuk. Ten silenblok se ti projevuje i za jízdy, kdyby jsi prudce akceleroval. Ne jen po nastartování.
Září 8, 201311 r Nikde jsem se tu nedočetl jak se problém vyřešil nebo čím by to mohlo být, tak to tu trochu oživím. Mám podobný problém(2.8 V6 tiptronic, najeto 199000) dělá mi to už dýl, myslím že od té doby co auto mám. Když většinou jezdím svižněji stylem brzda-plyn. Když třeba prudce zastavím a na to se hned prudce rozjedu tak tam jako by něco bouchne, nebo si něco sedne, jako kdyby něco bylo volný a při brždění se to posunulo dopředu a při prudkém rozjezdu si to zas sedlo dozadu. Od řidiče to slyším vetšinou někde napravo v míste spolujezdce tak v místech před ním. Nevím jestli je to převodovka, ta šlape normálně a olej byl pravidelně měněn i s filtrem. Děje se to někomu taky? Popř. co by to mohlo být? Na sraze to třeba se mnou někdo zkušenější projede a bude vědět víc.
Září 27, 201311 r Robí mi presne to isté čo Tvrdochovi, myslím, že tie ostatné odpovede čo tu zazneli, budú iný problém, ale mne to úplne presne sedí na to ako to napísal Tvrdoch, mechanici si s tým nevedia rady, predsa už len im to ukázať je náročné, keďže to robí nepravidelne, raz som nechal v servise auto na týždeň a povedal im nech s ním chodia do vtedy, kým to nebudú počuť, nakoniec sa im to podarilo zbadať, ale že to je hľadať ihlu v kope sena, takže s tým chodím tak už skoro 2 roky a nikto nikde nevie čo to môže byť. Upraveno Září 27, 201311 r od ER1K
Září 28, 201311 r vidim to nejspíše na ty silenbloky, u toho řazení to budou u převodovky a když to dělá při brždění či rozjezdu, tak nejspíš pod motorem a možná i převodovkou Upraveno Září 28, 201311 r od Doktorone
Říjen 4, 201311 r tipuji silentbloky motoru, koukněte na ně. Jestli je na držácích fialová kapalina, jsou popraskané a vytekly. U mě se dokonce spodek utrhl a motor seděl na nosnících svoji vahou - při 170tis.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.