Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Díval jsem se pod kryt, jak jsem psal k rozvodům. Není tam moc vidět, svítil jsem tam a co jsem viděl bylo čisto a sucho. A předpokládám, že by se to za tu dobu muselo aspoň trochu rozstříknout.

Když nikde nic nevidím, tak předpokládám že to bude ten EGR a že to sání hned vcucne. Mikroskopická trhlinka, která se otevře jen při větším natlakování, když je nádržka plná.

S tou plnou nádržkou jsem to zkusil jen 2x, a hned jsem přešel na to udržování na spodní rysce. A únik mám takhle asi 1 deci za +- 15tis km. Tak to moc neřeším a jen sleduji.

Ale škodovka má stále v nabídce dpf filtry za 12.900,-. Alespoň je to tak stále uvedeno na jejich stránkách

Neplatný odkaz, neobjednáš to.

jak neplatný? Prostě ho na stránkách ŠA stále nabízejí a i na škoda-dílech mají dostupný economy díl jako "tovární repas".

 

Zaplnění DPF filtru dle servisu 89 mg na 350 000 km. Orig od začátku až do nyní... ;) Najeto v rozmezí 7 let.

Upraveno od Petanecek
Blbé jednotky

Ak chcete mat regeneraciu stale pod kontrolou a predlzit si tym zivotnost filtra staci sa ozvat :) kontrolka ktora vam povie ako je filter zaneseny, kedy filter regeneruje, kedy ma vysoku teplotu...cize jazdite s prehladom ;) 

maly.thumb.png.bcb19d1102a6c429981113e12a282565.png

Upraveno od bodoo

před 3 hodinami, Petanecek napsal:

Zaplnění DPF filtru dle servisu 89 mg na 350 000 km. Orig od začátku až do nyní... ;) Najeto v rozmezí 7 let.

 

Nedáš sem průběhy z DPF aplikace jestli máš ?

Rád bych, ale OBD nefunguje, tak musím sehnat nové. Zkusím se domluvit se servisem.

  • 4 týdny později...

Takže jsem zprovoznil to DPFko. Dávám, co jsem dostal a log z nového.

IMG-20200723-WA0001.jpg

VAG.jpg

To jsi dal nový nebo jsi to nechal vyčistit ? Nebo jsi to jen resetoval ?

  • 1 měsíc později...

Prispievam mojou dalsou skusenostou. Na predoslych stranach tejto temy som pisal o mojom probleme s DPF, sposobenom aditivom na precistenie palivoveho systemu. Vyfuk ostal cierny, regeneracie kazdych max 100 km. Po odjazdeni asi 4000 km sa problem ,,sam" vyriesil. Regeneracie sa spustaju v predoslych intervaloch, ako sa spustali pred pouzitim aditiva. Zaver je pravdepodobne taky, ze aditivum narobilo bordel v palivovom systeme a tento bordel zachytavalo DPF a tym sa nadmerne znecistovalo. Postupnym jazdenim sa bordel pomaly stracal a DPF ho vypaloval von. Vyfuk mam uz taktiez cisty. Pripajam aj hodnoty z DPF filtra. 

Screenshot_20200901-110523_VAG DPF.jpg

  • 4 týdny později...
V 24. 7. 2020 na 12:42, 15degren napsal:

To jsi dal nový nebo jsi to nechal vyčistit ? Nebo jsi to jen resetoval ?

Daval jsem nový. A žádné ekonomy, ale tvrdý originál. Jinak se mi to nyní vypaluje po nějakých 720 km, což je dle mého neskutečné číslo.

Jsi za něj dal 48 tisíc v autorizáku nebo jsi to sehnal někde výhodněji ?

Autorizák mi udělal dvě nabídky - 1. škoda ekonomy 10981 kč (bez DPH) 2. originál 34672 kč (bez DPH). Nechal jsem to přesto dělat někde jinde (šlo o generálku celkého motoru, viz má Oktávka v jiném vláknu), kde mi za originál naúčtovali 38677 Kč (bez DPH).

  • 4 měsíce později...

Aký je rozdiel medzi economy a originál? 

V ceně a životnosti. Dle všeho economy nevydrží to, co originál (o kolik je otázka, ale dle všeho asi o 1/2 - 2/3). Kompozitní materiály jsou nahrazeny alternativami, resp. nejsou tam v takovém množství. Na úkor kvality zajímavá cena. Asi tak.

To není pravda.

V případě economy filtru je použitá původní vložka filtru a vložena do nového obalu, který už není z nerezu ale má povrchovou úpravu.

Vložka je nově obohacena o drahé materiály, dle testu je jich tam víc než v původním filtru, je použit nový katalyzátor reakce.

Vyrábí je univerzálně (u různých motorizací je nutné uzavřít různé vstupy na čidla do filtru.

Byl na ně udělaný i pěkný test včetně rozborky ve světě motorů.

Podstatné je že jsi za ty prachy dostal originální filtr dokonce ještě s vyšší účinností (evidentně při repasu počítali s tím že se bude dávat do vyběhaného motoru kde už je špatné spalování), který teoreticky mohl mít problém leda tak v korozi obalu.

 

Už se s tím stejně nemusíš trápit, ty filtry už autorizáky přes rok na skladě nemají. Jediná šance že by jsi někde dokázal sehnat u někoho někde zapadlí ve skladu.

Nyní je jediná možnost koupit originál původní za 48 tisíc a nebo koupit náhražku do JMJ a pod. nicméně ty filtry nefungují, bude rád když s tím jednou projdeš emise. 

 

Máš nyní pouze 3 možnosti:

 

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0254708bx-filtr-pevnych-castic-katalyzator-skoda-40395.html

 

Ten EU je od JMJ a variantu Německo neznám, ale mám takové tušení že to bude něco na principu kordieritové vložky, proto bude levnější. Jestli to bude fungovat u motoru co měl z výroby draží variantu technologie ? To fakt nevim...

Upraveno od 15degren

  • 1 měsíc později...

Akú má cca životnosť DPF? 

Podľa VCDS mam 50,8g/70g a km aktuálne 206 500km.

280 kalkulačně, reálně to ale 320-380 dá pokud nepopraská šikovně pak i víc. Jen počítej s častějšími regeneracemi a postupně zhoršeným výkonem.

Tak snáď ešte vydrží, kým neskončí korona šialenstvo, potom sa rozlúčime. 

Dik za info. 

Inak v poslednom čase tie čísla narástli rýchlejšie, myslím tých 50g/70g, ale už viem, že to bolo tým, že asi rok som jazdil so zlým termostatom v domnienke, že to tak ma byt. 

 

  • 3 měsíce později...

Jaké máte zkušenosti s vyčištěním filtru. Asi se tomu ještě nevyhnu.

Mám cca 270 000km a okolo 66g zaplnění. Regenerace probíhá většinou po 750km bez problémů. Pouze pokud regenerace skončí dříve, třeba kvůli tomu, že auto zastaví, ale motor nevypnu tak muže začít i o cca 100km dříve.

Nerieš to. 

Po 750km máš ako pri novom aute. 

mam 77kw 1.6 od cca 105t km do aktuálních  cca 148t  a stále vypaluje v rozmezí 300 až 400km . podle druhu trasy,  běžně v příměstském provozu po cca 330km. (sleduji to na aplikaci v mobilu), tvých 750km je proto kouzelná hodnota. 

Při tom to nájezdu se už nad 400km nájezd prakticky nejde dostat. V 750km mu spouští regeneraci interval dle ujetých KM a ne dle zaplnění.

Typuji že mu nefunguje správně čidla nebo je filtr už popraskaný.

Ale dokud to jezdí tak bych to neřešil, čištění moc nefunguje a economy už nekoupíte.

Upraveno od 15degren

Bezna vec vsetko zalezi od typu motora...a sw v riadiacej jednotke...cize aj 330 je ok aj 750 je ok...videl som aj 2rocne auto so 60t km a regeneracia bezala kazdych 150km...no bohuzial jazdene kratke trasy, prerusovane regeneracie co sposobovalo aj stupanie hladiny oleja(riedil sa naftou). Ak by ste chceli mat prehlad o regeneraciach skuste pozriet aj 

https://www.facebook.com/WELFdpfmonitoring/ pohodlnejsie ako jazdit s appkou.

Upraveno od bodoo

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.