jipol57 Vloženo 18. Červen 2020 Sdílet Vloženo 18. Červen 2020 Díval jsem se pod kryt, jak jsem psal k rozvodům. Není tam moc vidět, svítil jsem tam a co jsem viděl bylo čisto a sucho. A předpokládám, že by se to za tu dobu muselo aspoň trochu rozstříknout. Když nikde nic nevidím, tak předpokládám že to bude ten EGR a že to sání hned vcucne. Mikroskopická trhlinka, která se otevře jen při větším natlakování, když je nádržka plná. S tou plnou nádržkou jsem to zkusil jen 2x, a hned jsem přešel na to udržování na spodní rysce. A únik mám takhle asi 1 deci za +- 15tis km. Tak to moc neřeším a jen sleduji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 18. Červen 2020 Sdílet Vloženo 18. Červen 2020 Ale škodovka má stále v nabídce dpf filtry za 12.900,-. Alespoň je to tak stále uvedeno na jejich stránkách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 18. Červen 2020 Sdílet Vloženo 18. Červen 2020 Neplatný odkaz, neobjednáš to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 26. Červen 2020 Sdílet Vloženo 26. Červen 2020 jak neplatný? Prostě ho na stránkách ŠA stále nabízejí a i na škoda-dílech mají dostupný economy díl jako "tovární repas". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petanecek Vloženo 30. Červen 2020 Sdílet Vloženo 30. Červen 2020 (editace) Zaplnění DPF filtru dle servisu 89 mg na 350 000 km. Orig od začátku až do nyní... ;) Najeto v rozmezí 7 let. Editováno: 30. Červen 2020, autor: Petanecek Blbé jednotky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bodoo Vloženo 30. Červen 2020 Sdílet Vloženo 30. Červen 2020 (editace) Ak chcete mat regeneraciu stale pod kontrolou a predlzit si tym zivotnost filtra staci sa ozvat :) kontrolka ktora vam povie ako je filter zaneseny, kedy filter regeneruje, kedy ma vysoku teplotu...cize jazdite s prehladom ;) Editováno: 30. Červen 2020, autor: bodoo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 30. Červen 2020 Sdílet Vloženo 30. Červen 2020 před 3 hodinami, Petanecek napsal: Zaplnění DPF filtru dle servisu 89 mg na 350 000 km. Orig od začátku až do nyní... ;) Najeto v rozmezí 7 let. Nedáš sem průběhy z DPF aplikace jestli máš ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petanecek Vloženo 30. Červen 2020 Sdílet Vloženo 30. Červen 2020 Rád bych, ale OBD nefunguje, tak musím sehnat nové. Zkusím se domluvit se servisem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petanecek Vloženo 23. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2020 Takže jsem zprovoznil to DPFko. Dávám, co jsem dostal a log z nového. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 24. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2020 To jsi dal nový nebo jsi to nechal vyčistit ? Nebo jsi to jen resetoval ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas S Vloženo 1. Září 2020 Sdílet Vloženo 1. Září 2020 Prispievam mojou dalsou skusenostou. Na predoslych stranach tejto temy som pisal o mojom probleme s DPF, sposobenom aditivom na precistenie palivoveho systemu. Vyfuk ostal cierny, regeneracie kazdych max 100 km. Po odjazdeni asi 4000 km sa problem ,,sam" vyriesil. Regeneracie sa spustaju v predoslych intervaloch, ako sa spustali pred pouzitim aditiva. Zaver je pravdepodobne taky, ze aditivum narobilo bordel v palivovom systeme a tento bordel zachytavalo DPF a tym sa nadmerne znecistovalo. Postupnym jazdenim sa bordel pomaly stracal a DPF ho vypaloval von. Vyfuk mam uz taktiez cisty. Pripajam aj hodnoty z DPF filtra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petanecek Vloženo 26. Září 2020 Sdílet Vloženo 26. Září 2020 V 24. 7. 2020 na 12:42, 15degren napsal: To jsi dal nový nebo jsi to nechal vyčistit ? Nebo jsi to jen resetoval ? Daval jsem nový. A žádné ekonomy, ale tvrdý originál. Jinak se mi to nyní vypaluje po nějakých 720 km, což je dle mého neskutečné číslo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 27. Září 2020 Sdílet Vloženo 27. Září 2020 Jsi za něj dal 48 tisíc v autorizáku nebo jsi to sehnal někde výhodněji ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petanecek Vloženo 27. Září 2020 Sdílet Vloženo 27. Září 2020 Autorizák mi udělal dvě nabídky - 1. škoda ekonomy 10981 kč (bez DPH) 2. originál 34672 kč (bez DPH). Nechal jsem to přesto dělat někde jinde (šlo o generálku celkého motoru, viz má Oktávka v jiném vláknu), kde mi za originál naúčtovali 38677 Kč (bez DPH). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 7. Únor 2021 Sdílet Vloženo 7. Únor 2021 Aký je rozdiel medzi economy a originál? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petanecek Vloženo 7. Únor 2021 Sdílet Vloženo 7. Únor 2021 V ceně a životnosti. Dle všeho economy nevydrží to, co originál (o kolik je otázka, ale dle všeho asi o 1/2 - 2/3). Kompozitní materiály jsou nahrazeny alternativami, resp. nejsou tam v takovém množství. Na úkor kvality zajímavá cena. Asi tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 11. Únor 2021 Sdílet Vloženo 11. Únor 2021 (editace) To není pravda. V případě economy filtru je použitá původní vložka filtru a vložena do nového obalu, který už není z nerezu ale má povrchovou úpravu. Vložka je nově obohacena o drahé materiály, dle testu je jich tam víc než v původním filtru, je použit nový katalyzátor reakce. Vyrábí je univerzálně (u různých motorizací je nutné uzavřít různé vstupy na čidla do filtru. Byl na ně udělaný i pěkný test včetně rozborky ve světě motorů. Podstatné je že jsi za ty prachy dostal originální filtr dokonce ještě s vyšší účinností (evidentně při repasu počítali s tím že se bude dávat do vyběhaného motoru kde už je špatné spalování), který teoreticky mohl mít problém leda tak v korozi obalu. Už se s tím stejně nemusíš trápit, ty filtry už autorizáky přes rok na skladě nemají. Jediná šance že by jsi někde dokázal sehnat u někoho někde zapadlí ve skladu. Nyní je jediná možnost koupit originál původní za 48 tisíc a nebo koupit náhražku do JMJ a pod. nicméně ty filtry nefungují, bude rád když s tím jednou projdeš emise. Máš nyní pouze 3 možnosti: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0254708bx-filtr-pevnych-castic-katalyzator-skoda-40395.html Ten EU je od JMJ a variantu Německo neznám, ale mám takové tušení že to bude něco na principu kordieritové vložky, proto bude levnější. Jestli to bude fungovat u motoru co měl z výroby draží variantu technologie ? To fakt nevim... Editováno: 11. Únor 2021, autor: 15degren 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 8. Duben 2021 Sdílet Vloženo 8. Duben 2021 Akú má cca životnosť DPF? Podľa VCDS mam 50,8g/70g a km aktuálne 206 500km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 8. Duben 2021 Sdílet Vloženo 8. Duben 2021 280 kalkulačně, reálně to ale 320-380 dá pokud nepopraská šikovně pak i víc. Jen počítej s častějšími regeneracemi a postupně zhoršeným výkonem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 11. Duben 2021 Sdílet Vloženo 11. Duben 2021 Tak snáď ešte vydrží, kým neskončí korona šialenstvo, potom sa rozlúčime. Dik za info. Inak v poslednom čase tie čísla narástli rýchlejšie, myslím tých 50g/70g, ale už viem, že to bolo tým, že asi rok som jazdil so zlým termostatom v domnienke, že to tak ma byt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 16. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2021 Jaké máte zkušenosti s vyčištěním filtru. Asi se tomu ještě nevyhnu. Mám cca 270 000km a okolo 66g zaplnění. Regenerace probíhá většinou po 750km bez problémů. Pouze pokud regenerace skončí dříve, třeba kvůli tomu, že auto zastaví, ale motor nevypnu tak muže začít i o cca 100km dříve. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 20. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2021 Nerieš to. Po 750km máš ako pri novom aute. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jsmach Vloženo 20. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2021 mam 77kw 1.6 od cca 105t km do aktuálních cca 148t a stále vypaluje v rozmezí 300 až 400km . podle druhu trasy, běžně v příměstském provozu po cca 330km. (sleduji to na aplikaci v mobilu), tvých 750km je proto kouzelná hodnota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 20. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2021 (editace) Při tom to nájezdu se už nad 400km nájezd prakticky nejde dostat. V 750km mu spouští regeneraci interval dle ujetých KM a ne dle zaplnění. Typuji že mu nefunguje správně čidla nebo je filtr už popraskaný. Ale dokud to jezdí tak bych to neřešil, čištění moc nefunguje a economy už nekoupíte. Editováno: 20. Červenec 2021, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bodoo Vloženo 20. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2021 (editace) Bezna vec vsetko zalezi od typu motora...a sw v riadiacej jednotke...cize aj 330 je ok aj 750 je ok...videl som aj 2rocne auto so 60t km a regeneracia bezala kazdych 150km...no bohuzial jazdene kratke trasy, prerusovane regeneracie co sposobovalo aj stupanie hladiny oleja(riedil sa naftou). Ak by ste chceli mat prehlad o regeneraciach skuste pozriet aj https://www.facebook.com/WELFdpfmonitoring/ pohodlnejsie ako jazdit s appkou. Editováno: 20. Červenec 2021, autor: bodoo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.