Aleš Veigend Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 (editace) Zdravím, konečně jsem sehnal funkční kabel, a napíchnul auto. Bohužel jsem z toho v podstatě nic nevyčetl níže přikládám logy z VCDS 11.11.6, potřeboval bych zjistit celkové zanesení filtru... Někdo nějaký nápad? particle off.txt particle nastartovano.txt Editováno: 16. Duben 2015, autor: Aleš Veigend Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 Osobne diagnostiku nemam a toto davam robit radsej skusenejsim, ale co som daval vyssie tabulku, pri CAYC, co je 2. generacia CR motorov, tak by to mala byt polozka 192 a 193 (oil ash volume=mnozstvo olejoveho popolceka). No mozem sa mylit, VCDS som v ruke este nemal P.S: si si isty, ze ta verzia (alebo kabel) vie dobre spolupracovat, resp. zdiagnostikovat spravne motorovu jednotku? Co pozeram, tak chalani postovali z screeny zanesenia DPF, z verzie 12.12.X. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia353ZR Vloženo 28. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2015 (editace) rozvitila se mi kontrolka filtru pevných částic na Octavce III. 1.6 crdi nevim jak vynutit regeneraci funkce kodovaní II je šeda i měřené hodnoty jsou ve vagu šedé takže nejdou použít nevím jak a kam vložit login a taky kterej 21295 nebo 10016..zkusil sem i dalnici konstantní rychlost cca 2500 otáček na 4 kolem 120 - 130 km za hodinu cca 20 min. a nic.. Ratam že si mal vadny snimac Diferenecneho tlaku?!! Vyzera to tak nakolko mas strasne velky rozdiel medzi meranymi hodnotami a vypocitanymi.Daj vediet. Inak pre ostatnych 70gramov je teoreticka hodnota ktoru by mal vydrzat DPF zvykne odchadzat ovela skor je to len teoreticka hodnota.ja mam teraz 52 gramov 185 000km r.v 9/2011 VW golf 6 uz idem do haja.Sa mi zrazu skratili regeneracie z 600-700km na ledva 200-250 kontolka zatial nesvietila ta zvykne svietit najcastejsie ked je v haji snimac diferenecneho tlaku alebo niekto jazdi proste tak že ten motor nema podmienky na regeneraciu a tym padom neregeneruje a nedokaze spustit regeneraciu alebo potom az ked sa ucpe asi tak ako mne a nedokaze uz zregenerovat.Zatial regenereju ale ako som pisal naposledy po 180km tak asi to pojde za chvilu do vecnych lovist..Tak som zvedavy je to docela zabava a dost draha zabava.. PS:Co sa tyka celkoveho zanesenia filtra tak ked niekto kupil jazdenku tak cez VCDS sa da prepisat celkove zanesenie na aku kolvek hodnotu potrebujes takze asi tak..nemas proste nikdy istotu Editováno: 28. Červenec 2015, autor: Fabia353ZR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2015 Ten asi nedá vědět, protože už tady přes dva roky nebyl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
figus Vloženo 19. leden 2016 Sdílet Vloženo 19. leden 2016 Zdravimtiez mam problem s DPF vypisuje to viacej chyb . Regeneracia nejde vyvolat ani po zadani kodu netusim kde zacat ci je vadny DPF alebo tie senzory a ako ich otestovat . Dolu vypis z vagu. Diky----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Address 01: Engine Labels: 03L-906-023-CAY.clbControl Module Part Number: 03L 906 023 AG HW: 03L 906 023 AGComponent and/or Version: 1,6l R4 CR td H23 5697Software Coding: 00114014030400080000Work Shop Code: WSC 31414 790 00001ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023AG 001003 (SK35)VCID: 6BD1C39F31455 Faults Found:7384 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not ReachedP0299 00 [096] - Implausible SignalFreeze Frame:Fault Status: 00000001Fault Priority: 2Fault Frequency: 1Mileage: 122157 kmDate: 2065.14.04Time: 23:07:107355 - Exhaust Gas Temperature Sensor; B1 S3: MalfunctionP242A 00 [175] - Open CircuitFreeze Frame:Fault Status: 00000001Fault Priority: 2Fault Frequency: 15Mileage: 121677 kmDate: 2064.14.30Time: 16:21:087345 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Short to PlusP2455 00 [040] - Upper Limit ExceededFreeze Frame:Fault Status: 00000001Fault Priority: 2Fault Frequency: 46Mileage: 121677 kmDate: 2064.14.30Time: 16:21:087347 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Implausible SignalP2453 00 [237] - Mechanical FailureFreeze Frame:Fault Status: 00000001Fault Priority: 2Fault Frequency: 3Mileage: 121882 kmDate: 2065.14.01Time: 23:49:109852 - Exhaust Gas Temperature Sensor; B1 S3: Range/PerformanceP242B 00 [101] - Electrical Fault in CircuitFreeze Frame:Fault Status: 00000001Fault Priority: 2Fault Frequency: 1Mileage: 122343 kmDate: 2065.14.09Time: 08:01:55Readiness: 0010 0000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
K1ller Vloženo 19. Březen 2016 Sdílet Vloženo 19. Březen 2016 Zdravim, pred tydnem jsem koupil od kolegy O2 modelovy rok 2010 s motorem 1.6 TDi. Vim, ze pro me najezdy to neni idealni motor (denne dam 17km do prace a 17km y prace y toho 70% dalnice, 25% svizne okresky a zbylych 5% mesto, pak jednou tydne 40 pres celou Prahu a zpatky plus klasicke pojizdeni, takze dam tak 14000 rocne), ale prevazilo to, ze znam kompletni servisni historii a ze mi to kamarad dal na diagnostiku, podle ktere je to v perfektnim stavu. Navic kdyz jsem cetl, jake problemy maji lide s motory TSI, tak jsem si rekl, ze vse je jednou poprve a vzal dieslovy motor. Chci se ale zeptat ohledne dpf. Dnes jsem zrovna jel do Prahy a celou cestu jsem mel zvysene volnobezne otacky a jeste se zapl pridavny vetrak u chladice. Delalo to i po 36km, kdyz jsem dojel, tak jsem to nechal chvili bezet a za cca 3 minuty otacky klesly a vetrak se vypl. Predpokladam tedy, ze to regenerovalo dpf. No a nyni k dotazu. Byla to opravdu regenerace? A jak dlouho takoveto regenerace trvaji? Myslel jsem, ze je to zalezitost 10ti nebo 15ti minut, ale ne, ze to potrva trictvrte hodiny.Pokud k tomu dojde, mohu motor vypnout, nebo mam pockat, az to dobehne? A hlavne mam se toho dfp tak moc bat s mym najezdem, nebo mam jezdit, jako normalne a ono si to nejak poradi? Dekuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 21. Březen 2016 Sdílet Vloženo 21. Březen 2016 (editace) Vyzera to tak, ze to bola regeneracia DPF. Mne trva presne 10 minut, no mozno to zalezi aj od jazdy, teda ci po meste, v zapchach, alebo konstantnou rychlostou niekde mimo mesta. Takze teoreticky by mohla regeneracia trvat dlhsie, ak ides len po meste. A kedze sa ti aj pocas reg. zapol aj vetrak a vonku este nie su az tak vysoke teploty, tak dedukujem, ze si asi chytal vsetky cervene a mesto prazdne asi nebolo Najlepsie by bolo napichnut to na diagnostiku a pozriet ako je zaplnene DPF. Tam sa aj dozvies kedy prebiehala posledna regeneracia. Editováno: 21. Březen 2016, autor: Kyselinka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
K1ller Vloženo 21. Březen 2016 Sdílet Vloženo 21. Březen 2016 Dik, tak ja zitra zkusim zajet do servisu, at se mi podivaji, jak na tom dpf je a kdy regenroval naposledy. Jinak jsem po te regeneraci vynuloval km a ted budu sledovat, za jak dlouho bude dalsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 2. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2016 Začalo mi to při regeneraci na volnoběh silně škubat motorem, DPF odchází nebo to může být i vstřikem ? Zároveň, pozoruji lehké občasné cukání na volnoběh s blížící regenerací dle km, se efekt zhoršuje... Umí jednotka poznat vadný vstřik nebo nechat raději zkontrolovat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 2. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2016 (editace) Trha ti to za studena, ci aj za tepla? Najlepsie pozriet hodnoty vstrekov cez diagnostiku. Este lepsie uz pozriet hned aj zaplnenie DPF, skratka uplne zdiagnostikovat ECU. Editováno: 2. Srpen 2016, autor: Kyselinka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 3. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2016 za tepla, za studena se přece regenerace nepouští :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 3. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2016 Jak se vlastně pozná že se regenerace zapne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 3. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2016 zvýšené otáčky, když stojíš lehce nad 1 tisíc, motor taky dost výrazně změní zvuk a osobně cítím i solidní smrad když dlouho stojím na červené a nebo se projdu kolem auta když stojím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 4. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2016 před 23 hodinami, 15degren napsal: za tepla, za studena se přece regenerace nepouští :-) Zle som precital tu prvu vetu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dmajer Vloženo 25. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2016 (editace) Zdar. Potrebujem poradiť octavia 2 facelift 1.6TD 77kw. Pred nedávnom naskočila kontrolka že je plne DPF keď som ho bol vypáliť tak to vyplo a bol som aj na PC ale tam ukazalo že DPF je OK. Ale od Vtedy je regenerácia a zvýšené otáčky vkuse či prejde autom 100km alebo 10km. Ked regenerácia skonči vypnem auto a napr. o 2 hodiny alebo o deň niekde idem zase je spustena regenerácia a to je proste vždy. Do narže som nalial aditívum ktore mi dal ten servisak. Moze to bit tym aditívum alebo už odchádza DPF Alebo to môže bit chyba niečim inym? Editováno: 25. Listopad 2016, autor: Dmajer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 26. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2016 No a kolik jsi měl zaplnění DPF na diagnostice? 70g nespalitelného popelu je myslím strop pro DPF a pak už nejde vypálit a už jedině zkusit vyčistit. Pozná se to právě i častějšíma regeneracema. Každopádně s tím už raději nejezdi protože jestli je těsně před smrtí tak ho už ani nevyčistíš jak ho zapereš a budeš muset koupit nový nebo druhovýrobu. A může se i poškodit neustálou nepřestávající regenerací a pak ti ho nikdo nevyčistí a opět bude třeba nový.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 27. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2016 (editace) řešil jsem zakaznikovi něco podobného O2 1,6 tdi najeto 160tis km ale ten to měl v nouzáku blikalo žhavení svítil motor a asi i dpf zanesení myslím na 62 gramech regenerace za jizdy už nešla tak sem jí spustil u stojícího vozidla cca 15 minut a bylo zregenerováno na 5 gramů vše pozhasínalo . problém byl že s tím autem jezdí cca 5km tam i zpět ... auto zatím normalně jezdí , filtry na CRku snesou hodně nebyl bych se že jen tak odejde . Editováno: 27. Listopad 2016, autor: jirka toledo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 28. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2016 Ja len podotknem, ze zvysene otacky na 1000ot. su teraz v zime bezne, ked je motor este studeny a mas zapnute kurenie. Tym padom sa zapina PTC a otacky sa zdvihnu. Len aby si si to nahodou nemylil s reg. DPF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 22. Březen 2017 Sdílet Vloženo 22. Březen 2017 Má tu někdo zkušenosti s polským DPF ? Funguje to ? Přemýšlím jestli zkusim nechat DPF originál vyčistit nebo koupit druhovýrobu... moc té polské produkci nevěřím :-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 22. Březen 2017 Sdílet Vloženo 22. Březen 2017 Kolik už máš najeto km? Já bych spíš šel cestou vyčištění, pokud to teda jde a není poškozený katalyzátor nebo DPF. A je opravdu to škubání chyba DPF filtru a jeho zanešení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 23. Březen 2017 Sdílet Vloženo 23. Březen 2017 (editace) nebyla ale auto už má najeto 260 tisíc km a DPF je plný, svítí kontrolka a ženě to do servisu kde to vyžaduje nový filtr z důvodu naplnění. Editováno: 23. Březen 2017, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 23. Březen 2017 Sdílet Vloženo 23. Březen 2017 No jak jsem četl na Octavia clubu tak moc zastánce čištění nejsi. Dokonce bych řekl že to podle tebe nefunguje. Přitom já bych tomu rozhodně věřil více než polskému DPF. A nemyslím si, že nespalitelne zbytky jsou jen saze z oleje. Ten DPF se zaplňuje i samotnými regeneracemi přeci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 23. Březen 2017 Sdílet Vloženo 23. Březen 2017 tak ani jedna metoda nepomohla před 3 rokama, tak jsem v dilematu co ted u dalšího vozu. Samozřejmě si ho nenechám, ale zase nechci aby s tím byly problémy po prodeji. Když už za to někdo zaplatí tak at mu to aspon 50 tisíc ujede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 23. Březen 2017 Sdílet Vloženo 23. Březen 2017 Ty už jsi vyzkoušel ty metody čištění? Jsi do toho dal 30 000 za všechny metody a nic nepomohlo? Se mě tomu nechce věřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 23. Březen 2017 Sdílet Vloženo 23. Březen 2017 (editace) čištění od DPF-TECH za tři měsíce nový majitel volal že problém. To bylo před 3 rokama (CR) a před 5 lety jsem prodával PDčkovou verzi s novým DPF od poláku, jezdil jsem s ním 5000 km a výfuk byl zasraný jak jetel a když jsem auto prodal tak do měsíce problém nový majitel taky volal... Kupuju si jetinu na 2-3 roky která má do 120 tisíc a sjedu to na 250 kde obvykle končí životnost právě DPF filtru... DPF jsem musel mít u všech aut, jezdím s tím do německa. Aktuální vůz taky prodám jak problém vyřeším, ale nechci řešit naštvaného člověka že je tam v prdeli DPFko a že mu v servisu řekli 60 tisíc... Celkově si myslím že to čištění je aspoň trochu řešení i když dočasné, ten polský DPF byl totální fail... ale tak třeba už se zlepšily, když mají to ISO :-D Editováno: 23. Březen 2017, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.