Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Asi před 500 km se mi rozsvítila kontrolka motoru, VAG hlásil závadu 17811-systém zpětného vedení výfukových plynů - regulační odchylka. Chybu jsem vymazal, po 300 km naskočila znovu, auto jsem dal do servisu. Provedli "vyčištění a nastavení zp. vedení" za 700,- Kč s tím, že pokud to nepomůže, bude nutná výměna zpětného vedení výf. plynů, oprava téměř 6000,- Kč. Po ujetí 100 km tatáž vada. Mám Fabii 1.2, 12V, r. výr. 03/2003, najeto 125 000 km. Závada se fakticky nijak neprojevuje, ani při volnoběhu, ani na zátah do kopce, výkon i otáčky beze změn. Vím, že na toto téma je zde několik článků, vždy se však v něčem liší (jiná chyba, změny v chování motoru), takže můj dotaz zní-jak se vyhnout takto drahé opravě? Pokud bych se obrátil tentokrát na neznačkový servis, co by měli vyměnit? Co hrozí při ignoraci závady? Budu rád za každou radu nebo názor....a pokud přece jen někdo někde řešil úplně identický problém, omlouvám se za přehlédnutí. Dík.

jak se vyhnout opravě za 6000? Jednoduše, pokud se ti to začne projevovat i na jízdním režimu, tzn.cukáním v určitých otáčkách, nebo ti to úplně rozhodí volnoběh jako to udělalo teď naposledy mně, nebo tě už prostě bude ta svítící kontrolka iritovat, tak si kup EGR sám (cena kolem 2700,-) a vyměň si ho sám. Povolíš a vyšroubuješ akorát dvě matky na přírubě trubky co vede do škrtící klapky, vyšroubuješ torxový šroubek který přidržuje tuto trubku zhruba v jeho polovině k bloku motoru. Trubku stáhneš z těch šteftů, sundáš jedno těsnění, sundáš EGR, sundáš druhé těsnění, sundáš hadičku z EGR, odpojíš konektor, no a v opačném pořadí to zase zkomletuješ. Práce na 20 min pouze za cenu materiálu. No a pak pokud máš někoho v blízkosti s VAGem, tak ti udělá základní nastavení EGR (práce na 1 min i s připojením káblu).

teď se dívám odkud si a vidím že skoro za rohem :kol-28: ... tak když budeš chtít, udělej si výlet ze Šumperka ke mně (cca 60km když pojedeš tu delší trasu přes Zábřeh) a já ti to klidně vyměním a nastavím :kol-31:

Upraveno od Malta

  • Autor

Díky za vyčerpávající odpověď, podle Tvého návodu se to nemůže nepovést. Trochu problém bude možná s nastavením, mám VAG nikoli v notebooku, ale v podobě jakéhosi multimetru, něco takovéhohle http://im.aukro.cz/vag-kkl-can-obdii-diagnostika-vsech-znacek-darek-i2285522675.html akorát s určením jen na VW, tedy i Škodu. Nastavování je tudíž jiné. Možná by mi pomohl návod co nastavovat, resp. data nastavení, nikdy jsem to nedělal. Každopádně pokud se nepodaří, stavil bych se po předchozí dohodě za Tebou. Moc dík.

podle popisu by to mělo umět i základní nastavení, tak si to asi bude chtít pohrát, jak se k tomu v menu dostat. Možná by pomohl návod z DP na nastavení pomocí ručního testeru (je to taková obdoba tvého testeru). Kdyby se ti to nepodařilo najít, tak sem písni, hodil bych ti sem výcuc z DP jak se to dělá pomocí VW testeru

Tak já zrovna píšu odpověď a "mistr Malta" mi odpověď ukradl... :D Ano, je to tak, vyčistit EGR ventil, ale já bych ho spíš odpojil, je tam jen pro srandu. Zbytečně snižuje výkon a zvyšuje (ano,zvyšuje) spotřebu. A to jen kvůli tomu, aby jste měli o 3g/km nižší emise :-)

Upraveno od Malta
citace předchozího příspěvku

Hele Neo a když to odpojím, nebude mi tam nic svítit? Vag mám.

Musíš re-kalibrovat ECU, snad stačí i jízda tak na jednu hodinu myslím. Pokud bude svítit, tak zkus přes VAG vymazat

nepomůže, i pokud je jen zaslepený EGR a napojený konektor, tak to jednotka do nejpozději 100 km pozná, že je tam nízký průtok spalin a rozsvítí check, ne tak s úplně odpojeným konektorem ... ŘJ totiž nemá odezvu o poloze a vyhodí to okamžitě jako chybu

Upraveno od Malta

  • Autor

]Takže na tom ručním testeru jsem při nastavování skončil u menu "kanál"- Zkoušel jste to někdo dál?

post-62217-0-01710000-1335122067_thumb.j

post-62217-0-40983400-1335122102_thumb.j

post-62217-0-00101900-1335122120_thumb.j

Upraveno od Major700

  • Autor

A to je všechno? Udělal jsem to, na displeji se nic nenapsalo, jen se vrátil do stavu na první fotce, aniž by proběhla nějaká potvrzovací hláška.

  • Autor

Ano, zadal jsem to, zmáčkl OK, tak dvě vteřiny se nic nedělo, na displeji nic nebylo, cosi se dělo a pak se displej vrátil do výchozího postavení jak jsem uvedl nahoře. Ale-zkoušel jsem to před výměnou ventilu v domnění, že když nic jiného, tak ho přenastavím. Doufám, že jsem nepřešteloval něco jiného.

tak třeba to proběhlo ... asi by jsi musel mít EGR vymontovaný ven aby jsi se mohl dívat na to šoupátko, aby jsi měl potvrzeno zda se něco dělo

  • 2 týdny později...
  • Autor

Tak ventil mi došel včera, dnes namontován, nastaven a zatím po ujetí cca 10 km zkušební jízdy VAG hlásí "no trouble code", takže uvidíme po pár desítkách kilometrů. Nastavení proběhlo úplně jinak, než s tím originálním, vypsalo to nějaké hodnoty ve voltech a pak OK. Tak snad problém byl skutečně s EGR ventilem. Díky za rady, po stovce km sem dám ještě definitivní info.

  • Autor

Tak info po 140 Km zní : vše ok. Díky za ušetřené tři tisíce!!!!

  • 2 týdny později...

moze egr odist aj po 5 tich mesiacoch? nie je na to zaruka? kupoval som novy a teraz nevypisuje chceck ale

16500 - cidlo teploty chladici kapaliny (G62): neverohodny signal

P0116 - 35-10 - - - Sporadická

16556 - rada valcu 1: system odmerovani paliva: system prilis bohaty

P0172 - 35-00 - -

16514 - rada valcu 1 - sonda 1: chyba v el. obvodu

P0130 - 35-10 - - - Sporadická

16686 - valec 2 zjisteno vynechavani zazehu

P0302 - 35-10 - - - Sporadická

16685 - valec 1 zjisteno vynechavani zazehu

P0301 - 35-10 - - - Sporadická

vymenil som zapalovaci modul 1 a 2 ale pridu mi divne.mal som tam:

na 1 valci 036 905 100 D

na 2 valci 036 905 715

na 3 valci 036 905 715 F

na 1 a 2 valci som vymenil zapalovacie moduly a tie nemaju ziadne cislo. pocital som 1 od rozvodov.

Hlasi to stale .

Adresa 01: Motor

Objednací číslo řídící jednoky: 03E 906 033 A

Systém a/nebo verze: 1.2l/4V SIMOS3 G00HS4672

Kódování: 00071

Číslo dílny: WSC 13765

Další informace: TMBPY46YX33832623 SKZ7Z0C1978837

3 závad nalezeno.

16556 - rada valcu 1: system odmerovani paliva: system prilis bohaty

P0172 - 35-10 - - - Sporadická

16500 - cidlo teploty chladici kapaliny (G62): neverohodny signal

P0116 - 35-10 - - - Sporadická

16686 - valec 2 zjisteno vynechavani zazehu

P0302 - 35-10 - - - Sporadická

neviete ci je to teda EGR alebo nieco ine?

Mam kupit dalsi zapalovaci modul na valec 2?

Pre istotu omeraj kompresiu.

tak jako odejít může, záruka samozřejmě je, já takto v rámci 2 leté záruky měnil dva, ale nikde nevidím přímou souvislost s EGR, ale netvrdím že tam nemůže být. Ale asi bych také nechal proměřit tlaky, jak psal Hubo

tlaky su naprd 8, 9 a 10 :/ auto zacalo hned poobede strasne dymit bielo modry dym. :/ klepalo sa strasne a neslo vobec chytit? tak co? hlava, tesnenie, kruzky?

Tak je to jasne podpalene ventily a ked ma motor nad 100tis. tak hned aj prekružkovať. Nedavno sa to tuna preberalo.

precitane a mas spravu. :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.