Přejít na obsah

Ložisko předního kola


lubann

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

pánové i neorigo můžou být dobré, dokonce i lepší, jde jen o to, které neorigo,

podobné je to se svíčkama a filtrama, koupíte origo ve škodovce o dost dráž než přímo od výrobce, např. svíčky od Bosche a filtry od mannu, ve škodovce koupíte ložiska fag, a myslíte, že třeba skf, které nejsou origo jsou zlé, nebo ty co prodává sebo?

Mimochodem proč ty origo ložiska vydrží jen cca okolo 150.000km???? v životě jsem na žádném jiném autě ložiska neměnil při takových najetých km lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

JaKr ještě dotaz:

když sundáš spodní čep, je potřeba pak dělat geošku? Když už je sundaný čep z ramene, je složité pak jeho výměna (myslím že se pak jen vyšroubuje z tyčky, ne)? Předpokládám ale že po jeho výměně už ale je třeba geošku dělat že? :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak osobně bych geošku udělal vždy, přeci jen i poloha ložiska může být trochu jinak, teď nevím jaký čep myslíš? spodní je na těhlici a do ramene, na tyčce je čep řízení, jako první si povol matici právě tohoto čepu, je hodně zarezlá a vyrezlý bývá i imbus na přidržení, chce to pořádně očisitit a vyškrábat bordel ze závitu, nevyšroubovávej matku přes rez silou, zakousne se a pak to díky vyrezlému imbusu nejde ani tam, ani zpátky a v podstatě končíš - rozbruška a nový čep !!!!, já osobně, když to někomu měním, dávám na matice čepů plastové krytky, které závit chrání, taky na šroubech spodního čepu

čep řízení jde vyměnit bez stahováku, spodní čep raději se stahovákem čepů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak osobně bych geošku udělal vždy, přeci jen i poloha ložiska může být trochu jinak, teď nevím jaký čep myslíš? spodní je na těhlici a do ramene, na tyčce je čep řízení, jako první si povol matici právě tohoto čepu, je hodně zarezlá a vyrezlý bývá i imbus na přidržení, chce to pořádně očisitit a vyškrábat bordel ze závitu, nevyšroubovávej matku přes rez silou, zakousne se a pak to díky vyrezlému imbusu nejde ani tam, ani zpátky a v podstatě končíš - rozbruška a nový čep !!!!, já osobně, když to někomu měním, dávám na matice čepů plastové krytky, které závit chrání, taky na šroubech spodního čepu

čep řízení jde vyměnit bez stahováku, spodní čep raději se stahovákem čepů

no podle návodu chápu, že odpojuješ jak čep na rameni, tak i čep na řízení, je tak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano, ale kolik máš najeto? vydrží opravdu hodně, ikdyž posledně, když u mě měnil rkonf, tak už byl jeden spodní dost volnej, ale jezdí v podstatě po Praze a tuším, měl 60.000km, já je měnil teď při 192.000km, taky při jedné práci, ale byly ještě dobrý, především ty na řízení

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...