VAG BoBo Vloženo 1. Květen 2012 Sdílet Vloženo 1. Květen 2012 (editace) Jsem si dobře vyhrál s jednou Felicii 1.6 nakonec to byla špatná řídicí jednotka motoru, chtělo by to vyzkoušet. Mazal jsi před nastavením adaptační hodnoty? Editováno: 1. Květen 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 1. Květen 2012 Sdílet Vloženo 1. Květen 2012 Pokud jsou chyby nejde provezt zakladni nastaveni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 1. Květen 2012 Sdílet Vloženo 1. Květen 2012 Napiš ty chyby. A pak se můžeme bavit dále. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Květen 2012 Sdílet Vloženo 2. Květen 2012 no pokud by jsi náhodou potřeboval new ŘJ, tak jednu se zárukou mám, na AZQ motor (nevím co maš ty za kód motoru) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johan 33 Vloženo 2. Květen 2012 Sdílet Vloženo 2. Květen 2012 tak chyby jsou stav nouze odolný resetu,pohon škrtící klapky,obě zavady jako když je odpojená,nízké i vysoké napětí,a vůbec nemá vazbu nazpět do řj,v akčních členech vůbec není,takže jsou už přepájené kabely v ohybu,pro měbylo nejjednodušší sundat řj a nechat jí překontrolovat.nikdy jsem se nesetkal,aby odešla řj na 1.2 fabii,ale zítra budu moudřejší,vidím to n kabely,nebo řj,spíš řj.protože klapka ukazuje hned po zapnutí se ustálí,a hned vyskočí na 100 procent a řj o ní vůbec neví,jiná klapka to samé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 2. Květen 2012 Sdílet Vloženo 2. Květen 2012 Dělalo mi to binec, vyměnil jsem řídicí jednotku a paráda. Ale u Felicie 1.6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 zdravím,mám takový dotaz.Mám HTP 12 2007 najeto 60 000 km.Když vypnu motor,klapka bzučí a po 10 vteřinách se ozve klapnutí.Do servisu jsem to dával,protože si motor odněkud asi přisával vzduch,bylo slyšet syčení a motor trochu klepal.V servisu vyčistili klapku,motor se zklidnil,syčení přestalo,ale ta klapka dělá to samé.Jinak žádné hlášky.Je to normální že klapka tak dlouho dojíždí?Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal346 Vloženo 28. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2017 caute, rozhodol som sa vycistit skrtiacu klapku, postup mam nastudovany, ale jednu vec som nenasiel. Ked demontujem - respektive pojdem uz nahodit s.klapku, tak je tam aj nejake tesnenie ? ktory si mam najskor kupit, alebo je to bez tesnenia a staci natriet dotykove plochy akolkovek vazelinou ? Vdaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 28. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2017 tesniaci O kružok gumeny je tam stači maznuť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal346 Vloženo 28. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2017 dakujem, zajtra idem nato Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
steeler Vloženo 3. Červen 2018 Sdílet Vloženo 3. Červen 2018 ahojte, pod skrtiacou klapkou na AZQ mam takyto bordel. Viete mi poradit ako ho vycistit? (bojim sa aby mi karbon nenapadal do motora pri cisteni...) diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Manou Vloženo 27. Únor 2021 Sdílet Vloženo 27. Únor 2021 Dobrý den, prosím vyřešil někdo závadu se škrtici klapkou co popisuje johan 33, potkalo mě to samé až už začínám tapat, dík za radu. Klapky ok, pedál plynu ok, kabeláž proměřená a snad taky ok, ridici jednotka ? Nebo blbě zaměřena kabeláž? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.