Sepulnation Vloženo 26. Únor 2012 Sdílet Vloženo 26. Únor 2012 Ahoj, Scout 2.0 FSI, r.v. 2009, předfacelift, 51000 km. Někdy od září, to bylo na autě asi 43000 km, mi začalo při rozjezdu nebo třeba i na dvojku něco vrčet v motoru, na vyšší stupně už spíše nedělá. Občas to dělá i jen při sešlápnutí plynu. Nedělá to pravidelně, někdy 2x denně, někdy vícekrát, pak 2 dny třeba vůbec. Byl jsem s tím v servisu, ale tam mi řekli, že pokud to neslyší, tak to nemohou řešit, proto se odkazuji na vás, jestli by někdo nepomohl identifikovat, co to je, abych mohl jít do servisu na jistotu. Na výkon či funkčnost to nemá vliv, ale chci to vyřešit dokud mám auto v záruce. Nejlépe to poznáte z videí, která jsem nahrál na youtube! :-) Nahrávka vrčení z interiéru ( zvuk je slyšet pouze prvních 10 sekund): Nahrávka vrčení z venku (poměrně dobře slyšitelné): Moc děkuji za pomoc. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ludekjanicek2 Vloženo 23. Březen 2012 Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 Jsem tez majitel 2.0 fsi a na nizke otacky ma motor projev jako tdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marosh01 Vloženo 6. Květen 2012 Sdílet Vloženo 6. Květen 2012 (editace) Zdravim, Poslednych asi 2000 km (najazdene 110 000 km - olej Castrol SLX Pro 5w-30 LL) pocujem po zahriati motora pravidelny akokeby "dizlovy" (alebo "krochtavy"?) klepot, ktoreho frekvencia sa zvysuje spolu s otackami motora. Pri studenom motore to nepocut. Tah motora je normalny, len obcas som spozoroval mierne nepravidelne zrychlovanie na 1. prevodovom stupni. Klepot je s dalsimi najazdenymi km vyraznejsi. Sviecky boli menene vramci ich konciacej deklarovanej zivotnosti (na zvuk to vplyv nemalo). Diagnostika nehlasi ziadny problem. Mozte popocuvat aj audio subor, ktory som nahral. Telefon som postupne prikladal do oblasti rozvodov, do oblasti sviecok, pod auto spredu aj pri kolese, a nakoniec po prvej minute je nahravany zvuk z interieru, kde to pocut asi najlepsie (zosilnil som ho). To ostrejsie cvakanie ventilov si nevsimajte, to je normalne. V "pozadi" pocut pravidelny klepot, priblizne 2-3 udery za sekundu. Na forach som nasiel nejake informacie, ze to je normalne, ale kedze zvuk sa zhorsuje a na neutrali jemne trasie celym autom, neverim, ze to je normalne. V jednom servise to uz bolo, bez kladneho vysledku. Stretol sa s tym uz niekto? Poradite prosim, co by to mohlo byt? Dakujem za pomoc. fsi_zvuk.mp3 Editováno: 6. Květen 2012, autor: Marosh01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 6. Květen 2012 Sdílet Vloženo 6. Květen 2012 To je teda slyšet docela dost. Mírné klepání by mělo být normální, ale toto bych viděl možná na napínák řetězu. Těžko říct. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Houdis Vloženo 6. Květen 2012 Sdílet Vloženo 6. Květen 2012 Zdravím, Myslím, že by to mohl být napínákem vačkového řetězu. Měl jsem podobný projev motoru. Při ranních startech v zimě mi to chrastilo tak 1-2 sekundy než se dopnul napínák a projev motoru byl právě takový "dízlový". Měnil jsem komplet rozvody, tak jsem nechal vyměnit i napínák a řetěz. Od té doby projev motoru ( zvukově ) rozhodně lepší. Starty uvidíme až další zimu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marosh01 Vloženo 6. Květen 2012 Sdílet Vloženo 6. Květen 2012 jasne. aj mne to v zime chrastilo, kym sa dopol. obcas to spravi aj teraz. ale myslim, ze by to malo byt normalne, chrastil, len kym sa nepremazal, alebo sa uz natolko opotreboval, ze neplni naplno svoju funkciu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Houdis Vloženo 6. Květen 2012 Sdílet Vloženo 6. Květen 2012 U mě to taky po dopnutí nechrastilo, ale pořád bylo slyšet to klapání vycházející právě od toho řetězu. Teď je to ok. Nechal jsem si ukázat starý řetěz a napínák a žádné opotřebení jsem tam moc nezaznamenal. Asi bych začal tímto, i když náklady na výměnu v origo servisu docela darda. Jenom za práci si řekli stejně jako za výměnu rozvodů. Servisák mi ukazoval, že na to mají stejně normohodin, respektive těch jejich jednotek. Řetěz a napínák jsem kupoval origo přes net. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marosh01 Vloženo 6. Květen 2012 Sdílet Vloženo 6. Květen 2012 po vymene to klepanie (popri cvakani ventilov) uplne zmizlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Houdis Vloženo 7. Květen 2012 Sdílet Vloženo 7. Květen 2012 Po výměně zmizelo to klepání ( chrastění ) z pravé strany motoru kde je umístěn řetěz a napínák. Klasické cvakání ventilů nebo takový ten hrubší chod specifický pro tento motor samozřejmě nezmizel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivan stanko Vloženo 31. Květen 2012 Sdílet Vloženo 31. Květen 2012 ] Zdravim, Poslednych asi 2000 km (najazdene 110 000 km - olej Castrol SLX Pro 5w-30 LL) pocujem po zahriati motora pravidelny akokeby "dizlovy" (alebo "krochtavy"?) klepot, ktoreho frekvencia sa zvysuje spolu s otackami motora. Pri studenom motore to nepocut. Tah motora je normalny, len obcas som spozoroval mierne nepravidelne zrychlovanie na 1. prevodovom stupni. Klepot je s dalsimi najazdenymi km vyraznejsi. Sviecky boli menene vramci ich konciacej deklarovanej zivotnosti (na zvuk to vplyv nemalo). Diagnostika nehlasi ziadny problem. Mozte popocuvat aj audio subor, ktory som nahral. Telefon som postupne prikladal do oblasti rozvodov, do oblasti sviecok, pod auto spredu aj pri kolese, a nakoniec po prvej minute je nahravany zvuk z interieru, kde to pocut asi najlepsie (zosilnil som ho). To ostrejsie cvakanie ventilov si nevsimajte, to je normalne. V "pozadi" pocut pravidelny klepot, priblizne 2-3 udery za sekundu. Na forach som nasiel nejake informacie, ze to je normalne, ale kedze zvuk sa zhorsuje a na neutrali jemne trasie celym autom, neverim, ze to je normalne. V jednom servise to uz bolo, bez kladneho vysledku. Stretol sa s tym uz niekto? Poradite prosim, co by to mohlo byt? Dakujem za pomoc Ahoj připojuji se k vyšše uvedenému dotazu co s tím dislovým zvukem od motoru. Mám stejný problem (poslech jsem si i nahrávku a je to přesně ono), dokonce mi měnily ten slavný napínák vaškových hřídelí nebo jak se ta věc jmenuje, ujel jsem cca 6000 km a dieslový zvuk je tu zpět. Tak prosím jestli máte ještě někdo nějaký nápad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Khamos Vloženo 7. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2014 Oživuji téma - jak náročná (co se práce týče) je výměna řetězu a napínáku? Jde to i bez kompletní výměny rozvodů? Někde jsem už taky četl, že to klepání nemá smysl řešit, ale přece jen, jedná se o vačky, takže by to mohlo časem znamenat pěknej průser... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 se mě zdá že 2.0 fsi má řemen jen 1.6 fsi ma řetěz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 Ano, 2.0 FSI 110 kW a 2.0 TFSI 147 kW mají rozvody řešené řemenem. Ovšem výfukový vačkový hřídel pohání vačkový hřídel sání pomocí řetězu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Khamos Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 (editace) A je tedy prosím nutné to řešit? Hrozí podobná katastrofa, jako v případě prasknutí hlavního rozvoďáku? Editováno: 8. Červenec 2014, autor: Khamos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 Kdyby řetěz prasknul, tak se ti to potká. Netuším, jestli je prasnutí řetězu vůbec možné, to spíš přeskočí. Schéma rozvodů 2.0 FSI: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Khamos Vloženo 9. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2014 Díky... a nenapadá tě prosím, čím to je, že to dělá jen po zahřátí? Předpokládal bych, že by to mělo být spíš naopak - klepat chvíli po startu, než se tam pořádně natlačí olej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2014 Teoreticky by to tak mělo být - po startu je nižší tlak oleje, tak okamžik trvá, než natlakuje napínák. A nechrastí ti ten přestavovač vačky? Ten je také hydraulický. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Khamos Vloženo 9. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2014 Těžko říct... teď jsem to měl u známého mechanika, kterému dost věřím, a jeho názor je, že to ještě není žádné chrastění, že to nemám řešit... ale pro klid duše to k němu asi za čas dám, ať si s tím pohraje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2014 Tak to je ideální, když máš spolehlivého mechanika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Khamos Vloženo 10. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2014 Tak jsem absolvoval výměnu řetězu a napínáku, cena za materiál 3500 Kč (FEBI), práce 2000 Kč, a je z toho neslyšné auto Aktuálně mám najeto 250 tkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janiss Vloženo 29. Červen 2015 Sdílet Vloženo 29. Červen 2015 Cau cital som tuto temu mam vw eos 2.0 fsi..Zijem v londyne cize aka kolvek vymena retaze alebo rozvodov ma bude stat vacsi peniaz cize potrebujem zistit ci moj motor ma normalny chod alebo je s nim nieco zle..Taktiez pri zohriati na 90stupnov pocujem dizlacky zvuk nie az tak silny ale nieje to ako klasicky benzin..preto ma zaujim ze ci to je v pohode (pretoze dost ludi opisuje prave to ze ten fsi ma trosku hrubsi chod ako ine benziny) alebo je nieco zle..Pretoze posledny prispevok je ze po vymene retazy je to uplne tiche auto..Budem vdacny za kazdu radu..Retaz mi pri startoch nerobi nic zatial ale ako pisem ako nahle je 90 tak si to klepka..z kabiny to moz nepocut skor z vonku alebo ked idem napriklad do garazu..Nasiel som video na youtube a povedal by som ze to ma rovnaky zvuk ako toto.. Taktiez ma hlavne zaujima preco motor ide krasne ked je studeny tichucko a hned ked ma 90 tak ide takto.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agent007 Vloženo 30. Červen 2015 Sdílet Vloženo 30. Červen 2015 Je to typický zvuk pro 2,0 FSI. Kdekdo si na to "cvakání" těžko zvyká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Khamos Vloženo 30. Červen 2015 Sdílet Vloženo 30. Červen 2015 Taky si myslím, že zrovna u tebe je to normální projev tohohle motoru. Zní prostě divně To dieselové klepání, které způsobuje napínák řetězu, je mnohem hlasitější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janiss Vloženo 30. Červen 2015 Sdílet Vloženo 30. Červen 2015 Ooo dakujem :-) odlahlo mi celkom je to moje prve auto tak trosku panikarim.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Žaky Vloženo 3. Únor 2017 Sdílet Vloženo 3. Únor 2017 Tak jsem absolvoval výměnu rozvodů. Napínací kladka a vodící kladky,pumpa ok(200tkm by vydrželi) řemen zpuchřelí, vytahaný byla jen otázka pár tisíc km než by praskl. Řetízek na pohled nevytahaný napínák prakticky bez opotřebení(kluzné části minimální vroubky), ale po výměně motor naprosto tichý, takže pohledovou kontrolou to zkontrolovat nejde (ale po 155tisících je 100% KO), největší problém byl povolit šroub který drží přestavovač(byl dotažený jako prase, a to jsem měl origo přípravky na aretaci vaček+klíč na šroub přestavovače, není to ani imbus ani torx je to speciální vw klíč, doporučuji si sehnat jinak riskujete žvejknutí a následnou pakárnu). Takže dle mých osobních zkušeností(origo rozvody vydrželi 154tisíc km a 11let) měnit rozvody maximálně po 140tisících a nebo 8 letech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.