Přejít na obsah

Táhne do prava


pooletr

Doporučené příspěvky

Můj sup začal táhnout doprava. Nevíte čím to může být? Měnil jsem tam tyčky stabilizátoru, které by na to neměly mít vliv. Zajel jsem si radši na geometrii a trochu rozhozené to bylo ve předu a více vzadu. Nyní mám geo ok ale táhne mi to pořád. A teď navíc mám volant mírně vlevo když jedu rovně - asi to byli kluci šikovní co mi to dělali. Podotýkám, že jsem nebyl v autorizovaném servise, ale v jednom pneuservise u nás. Nemáte někdo stejnou zkušenost? Neměl bych s tím zajet do škodovky? Ať přijdou na to proč mi to táhne doprava a srovnají mi volant? Já nějak těm servisům nevěřím....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

do žádné velké jámy jsem nevhučel. Sem tam nějaká ta malá nerovnost, ale těch je na našich cestách mraky. Včera jsem přehodil kola. Měl jsem tam totálně sjeté letní 16tky. Už na nich mi to táhlo. Nasadil jsem fungl nové 18tky a táhne to pořád. Tu geometrii mi dělal docela mladý klučina, tak nevím jestli ji udělal dobře. Doma kouknu na protokol a zkusím pohledat správné hodnoty na netu. Dnes zkusím jestli není zatuhlý brzdový třmen a zkusím s kolem pohýbat jestli neodchází ložisko, ale to bych poznal snad hučením. Jaké máte zkušenosti s pneuservisy a s geo? Já zažil už jednou s passatem B5, kdy mi udělali geo. Na protokolu jakože vše v pořádku, ale volant jsem měl nakřivo. Tak jsem zajel na druhý den znovu do toho samého pneuservisu a byl tam jiný technik a geo mi zkontroloval a jen poznamenal, že to bylo pořád rozhozené. Tak jak má člověk mít důvěru v servisy? Všude je to jen o lidech!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Volant se da srovnat snadno na ridicich tycich. Ale tahnuti do strany je jiny problem - taky mi to mirne tahlo doprava, zajel jsem s tim do skoda servisu a tam jednoznacne tvrdili, ze to budou pneu a ze pokud mi to nejak moc nevadi, at pockam na prezuti. No pockal jsem a na letnich je to mnohem lepsi, takze pokud muzes prehodit pravou a levou pneu, tak to zkus, jak pise vyse libero.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám ten samý problém.Myslel jsem že to bude gumama ale to jsem vyloučil když jsem koupil nové a je to pořád to samé.Ještě jsem si všimnul že když přidám prudce plyn tak to jede okamžitě doprava.Na geometrii říkaly že to bylo trochu rozhozené,tak jsem se trochu radoval že to bylo špatnou geometrií a bohužel je to stejné.Auto ve Škodovce prohlédly a vše je ok,tak nevím.Ještě jsem zkoušel prohodit gumy a bohužel žádný výsledek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm tak to vypadá že máme stejný problém. Zkusím ještě prohodit ty kola, ale dělalo mi to i na starých 16tkách takže podle mě kolama to nebude. Ještě jsem neměl čas mrknout na ten brzdový třmen, jestli není zaseklý a vyzkoušet vůli ložiska. Snad se k tomu zítra dostanu. No a v pondělí jdu znovu na geo srovnat volant. Tak pak pisnu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Doporučuji zkusit přehodit kola. Pokud ti to bude dělat pořád, tak na 3D geo. Tu geo ti dělali pokaždé jinde? Mám zkušenost, že ikdyž máš geo u v jednom servise ok tak druhý ti to může vyloučit. Byl jsem na laserové, ale pořád mi to táhlo. Pak jsem zajel na 3D a ti mi to srovnali úplně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

hmm, řeššim to samý na zimácích 205/50 táhne doprava, byl jsem na laser geo, mi řekli, že jsem měl drobet blbě souběh, ale prostě na letních mi to auto nedělalo. Bo že by to na galuskách bylo tak citlivý na sklon dálnice při rychlosti? Celkem mně to srandí, přece nepojedu 5x na geometrii jestli to bude lepší? Přehodit kola? Koupit 225/45? To je hrozný voodoo, taky potřebuju pracovat a věnovat se jinejm věcem ....


TÝDENNÍ EDIT:

přehodil jsem přední kola levý/pravý, chvíli jsem měl pocit, že se to srovnalo, ale dneska jsem s tim jel a táhne to do prava, když je volant rovně - srovná se na střed. Když chci jet rovně, musim taky volant trochu vychílit doleva.

Počkam do jara s letníma, je to naprd, řešim auto celou zimu.....

 

MĚSÍČNÍ EDIT:

 

přezul jsem na letní, se kterýma to auto před zimou bylo ok a táhne porád doprava -) takže opět na geo....

 

Byl jsem v Belgii v servisu, v rámci záruky mi auto seštelovali zadarmo na 3D geo, dolili chladící a ostřikovací kapalinu, omluvili se za nepříjemnosti u nového auta a dali mi sprej na rozpouštění much jako pozornost. Prý jsem měl vůle v zadní nápravě, tak to srovnali a utáhli.

 

Tak snad to vydrží....

 

PS: všim jsem si že to drobet táhne vpravo/vlevo dle sklonu dálnice, halt asi těžký auto je labilnější co do gravitace

Editováno: , autor: Kazimir80
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak ogaři , ten samej problem jsem měl na octa 1 , pouze jsem vyměnil  uloženi stabiizatoru , od té doby auto táhlo doprava , sice mírně ,ale táhlo a nedokázal s tím nikdo nic udělat , x krát geometrie , přehazovani pneu a nic . Po celé 4 roky jsem s tím musel žít , nic přijemného .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

To samé, vždy geometrie, pár km a geo v čudu. Na přední nápravě vše pevné děláno před 10 000km, výměna za nové gumy, ale auto stále nesedělo, pořád jako plavalo. Zase zvedák, nová geo (asi10x) a zase v špatný. Potom kontrola auta nezvednutého a při pohybu volantu zjištěna vůle v "nových" a opravdu značkových

horních čepech (měly vůle v gumě ve které jsou zalisovány o 5mm). Výměna za nové zesílené a vše v pohodě. Zkoušel jsem ty vadné upnou do svěráku

a ta vůle ne neukázala. Chtěl jsem tím napsat, že auto musí stát plnou vahou na podložce a pak se to ukázalo. Jeden lehce hýbe s volantem, druhý leží pod aute a hledá vůle v řízení. Tak jsem zase spokojený. :kol-28:  Snad  pomůže moje zkušenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Také stejný problém s táhnutím doprava, co bylo zatím provedeno:

- 4 x geometrie 3D během 2 dnů, vše sedělo po prvním seřízení

- provedena geometrie ve Škodovce, údajně to bylo špatné, při jízdě trochu lepší, ale stále to táhlo doprava 

- kontrola ve Škodovce na zvedáku, vše pevné

 

Další projevy při jízdě: 

- při pomalé rychlosti na 1 a odbočování vždy doprava někdy celkem silně lupne v řízení.

- při pomalé jízdě a pomalé akceleraci kolem 30-60 km v hodině se začne auto vlnit jako by bylo uvolněné kolo.

 

Tak co byt podle Vás mohlo být ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Mně to do prava nijak netáhne, ale čeho jsem si u svého supa všim je, že volant je mírně nahlý do pravé strany když jedu rovně, prostě není v rovině. Když stojím na místě s vypnutým motorem, a volantem pohnu do prava, tak cítím jako by tam byla vůle, ne levou stranu to nedělá. Všiml si toho někdy někdo, nevíte kde hledat závadu?

Díky za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Hele co je to za problémy s tou přední nápravou supa,vždyt by to mělo bejt to samé co má octa II. Oktávky jsem měl dvě a s řízením,vibracema atd jsem problém neměl.Teda kromě zkroucenýcho kotoučů,ale to jsem vždycky koupil nový a byl na desítky tisíc km klid. Mám supa s 90tis km,vibrace volantu,dal jsem tam zimáky,hodně se to zlepšilo a furt v tom volantu něco cejtim.Ted se vibrace záhadně vracej a mizej i na zimákách. Udělaj jsem geo a přijde mi že to trochu táhne doprava a volant mám taky mírně doprava!!! Docela mě ta kára přestává bavit a to jsem z ní byl dost nadšenej !!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
  • o 2 roky později...

Zdravím, taky se přidám. Ten samý , problém. U Superbu Combi jsem měnil náboj levého předního kola. Záhy jsem měl bohužel jeden lehký naráz právě do tohoto kola (tukanec s jinym autem, sotva ohnuté plechy). V servisu jsem nechal zkontrolovat celou přední nápravu ... Vše prý OK jen u ložiska si nebyli úplně jistí, ale bylo to tak nepatrné, že jsme říkali, ze ještě počkáme. Plus jsem nechal znovu vyvážit kola a udělat geometrii. Auto ale od té doby táhne lehce doprava. Od té doby jsem už přehodil z letňáků na zimáky (nové), zkoušel jsem i prohodit kola plus kontrola tlaku.. to samé... opět vyvážení kol a nekolikrat geo. Vzdy po geo chvili dobrý, ale během dne se to opět vrátí a zas to táhne mírně doprava. Navic při zatáčení do leva cítím mírně vibrace.

 

Nejsem odbornik, ty vybrace budou odhaduju nejspíš tim ložiskem, ale myslíte, že by mi to diky levemu ložisku tahlo doprava, nebo cim jinym by to mohlo být? Pneumatiky mam 225/40/R18. Když vidím, jak dlouho to tu někteří řešili, tak doufám, že to nepotká i mě :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Jo, to by dávalo smysl. 

 

Ted sem prihodim ještě nove info jak se zatim vše má.

 

S autem samozřejmě porad pravidelne jezdim. Tahnuti samozřejmě pořád pokračuje. Vibrace, které jsem zminoval pri zatáčení se ovšem zhoršily. Předtím jsem to nebyl schopný poznat, ale teď uz jasne citim, že mi při určité rychlosti začne auto vibrovat (cca nad 80km/h). Vibrace citim spíše na karoserii než na volantu. A jsou o něco výraznější pri akceleraci. Pri rychlosti kolem 140 uz jsou vibrace takové, že si toho všimne opravdu každý, protoze se viditelně rozklepe i volant.

 

Ted zrovna to mam v servisu, tak uvidíme. Ale co mi volali, tak to asi pujde metodou pokus omyl. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Pánové tak se taky přidávám. Superb 2 FL, 2014 combi, 2.0 TDI. Kola 17” a ať ojeté nebo nové pneu tak auto táhne doprava. Pokud jedu pomalu tak se celkem drží. Pokud ovšem rychle akceleruji nebo jedu na tempomat 130-140 po dálnici tak auto hodně táhne doprava. Kdybych pustil ruce z volantu tak za 3-4 sekundy jsem v příkopu. Zatím měněno horní uložení, vnitřní i vnější klouby na poloose, a silentbloky nám přední nápravě. Před koupenim byly prý dělané brzdy ale už při testovací jízdě to táhlo doprava. Podle měření laku byla znovu lakovaná karoserie kolem předního kola a na právem předním kole byla jiná pneu než na ostatních. Něco se tam nejspíš stalo ale kdo ví co. Karoserie lícuje dobře. 

Nekolikrat dělaná 3D geo, test na brzdě jestli kolo nepřidzďuje a na STK na třasadlech kontrola vůle v nápravách. Vše se zdá být OK. Ovšem vždy krátce ok geo se volant lehce stočí do strany. 3x se stočil doleva a teď naposledy doprava. Pokud jedu po rovině tak musím volant pořad lehce korigovat aby auto jelo rovně. Už pomalu dochází nápady co měnit. 

Nejvýraznější je to ale při té akceleraci. 

Kdyz jedu po rovině. Auto nastavim tak aby jelo doleva, pustím volant a sešlápnu plyn tak stejně se hned tlačí doprava. 

 

Napadá nekoho něco ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...