Přejít na obsah

Bezradnost, neznalost ... cívky, hlava, tlaky ???


Jakubos

Doporučené příspěvky

Díky moc pánové za odpovědi, v pondělí jedu na měření a pomalu snad budu rád když tlaty budou rozdílné a nižší... dnes jsem zjištoval v ori. servisu opravný kit ( repasovaná kompletní hlava + kat) pro tento motor 15.900,- s DPH bez práce.

Kilometry jsou pravdivé. Tankuji výhradně na Benzině 95 + jednou za měsíc plnou Vervy.

ta opravná sada s katalyzátorem se dodává pro 6-ventilové motory awy/bmd.

Ty máš dle toho co jsi psal 12 ventil AZQ.

Nech si změřit ty tlaky a uvidíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Malta, jo jo všechno jsem absolvoval ale stále cvaká stále cvaká :kol-26: on celý problém začíná výměnou spojkové sady ( v 90.tkm Sachs ) a od té doby při stojícím autě na volnoběhu rachotí převodovka od levého kola, šlápněš na spojkový pedál přestane to, zvýšíš otáčky nad 760ot/min a je zase klid. Snažím se proto docílit vyššího volnoběhu.z dosavadních 680-704ot/nim. Vyzkoušel jsem všechny možnosti a pokusil se odstranit všechny možné a nemožné příčiny ale marně.

Zbývá už jen chip a to jedině od mr. Cimbu. ( má ho pár známých na dieselech - Octavie, Altea, )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes přišel z aukra kompresiometr tak jsem provedl znovu dvoje měření na teplém motoru 80°, najezdil jsem mezi tím 450km, a výsledek měřění?

1. 14,5/14,6bar , 2.14,5/14,5bar , 3.14,6/14,7bar

Poté jsem změřil své druhé auto Opel Vectra 2,0I 8V rv.1992 najeto cca 160.000km troufám si tvrdit poctivých páč je v rodině od roku 1997, 1. 15,2bar 2.15,8bar 3.16,2bar 4.15,2bar motor je v celku dobrý na to, že za svůj 2oletý život vyzkoušel spousty olejů (MOBIL1,PARAMO,HEKRA všechno to byly 15W4O jen při předposlední výměnou prošel čištěním a teď jezdí na Castrol magnatec 10W40)

no a nakonec jsem zkusil travní sekačku s motorem Briggs 148ccm , naměřeno 1: 9,8/10,6/10,2bar tady to hodně ovlivňuje rychlost tahu za startovací šňůru :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj , mám stejný problém tlaky 1.válec 9,6 , 2.válec 14,8 3.válec 14,7 . Mám rok 2005 a 74000km . měnil jsem i cívky a diagnostika detekuje závadu v zapalovaní 1.válce . Pak servis Škoda a měření zmíněných tlaků .V servisu zdělení o nutné výměně hlavy. po konzultaci s kamarády a lidech co se vyznají ,jsem došel k závěru , hlavu rekonstruovat. U těchto koncernových HTP je problém přehřívání bloku motoru u místa svodu výfuku a tím se nedostatečně promazávají vodítka výfukových ventilů . V září sundám hlavu a nechám ji udělat . cena max. 5000 Kč .ale byl jsem ujištěn , do výše 3000 Kč i s se srovnáním ,sedly a vodítky. Zkus www.rho.cz tam hned věděli oč jde jak jsem vyslovil "hlava na HTP" ti jsou z Vítkovic nebo www.vanep.cz a ti jsou z Prahy. doba opravy u obou v podstatě do 24.hod. Jak jsem psal mou hlavu z HTP nechám udělat a snad bude klid. ještě zapracuji na stínění toho svodu výfuku ať se to tam nehřeje více ne je zdrávo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čau kluci, kolik peněz a kde se dají nechat změřit tlaky válců v Praze? Ne že by naše HTP jezdilo špatně, ale pro kontrolu bych to nechal změřit a dá se z těch hodnot poznat něco, aby se předešlo repasy/výměně hlavy? Jako to ještě zachránit? Nebo to prostě odchází a musí se měnit/repasovat hlava? Díky za info :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj . Tak tady brouzdám a hledám moudra ale je tady takovejch informací že jsem z toho jelen. Můj příběh . Koupil jsem střelenou Fabku 1,2 / 47 rv. 2004 za pár korun a dal jí dá se říct do cajku. Navrtíno 142 000 ale k mému překvapení motor zatím chodí dobře- spotřeba 6 - 6,5 L / 100 Km . Manželce jsem po nadšení jak motor jede koupil kratase 1,2 / 40 rv. 2001 - prý natočeno 150 000 a čerstvě dělané rozvody ale od totálního senochrupa kterej tam snad převážel ovce na pastvu - ve zkratce : humus , špína a motor běžel na 2 . Sundal jsem hlavu a ejhle jeden ventil totálně upálenej. Koupil jsem všechny nové s tím že to nebudu za čas rozdělávat znova a zase jsem to poskládal. Sláva - motor čapne na otočení a běží pěkně , jede také pěkně ale "malá" závada tu je. Strašně kouří a podle mého je cejtit spálenej olej. Co se tam může dít ???? HELP !!! :kol-133:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, žere ti to olej. Tím, že jsi opravil hlavu se zvedly tlaky v motoru a kroužky to už nedávají. Prosakuje olej a spaluje se. Klasická závada u těhle motorů. Měl bys zkontrolovat kolik oleje ti to žere a pořád hlídat hladinu, ale ten motor je už před smrtí. Pokud to bude žrát neúnosně velké množství oleje, tak máš dvě možnosti. Vyměnit komplet motor za jiný, nebo nechat ten stávající překroužkovat. Kroužkování je ale u tohodle motoru docela cenově náročné, jde to přes 10tis. korun. Navíc to chce už odborníka, protože musí celý motor ven a rozebrat. Nikomu se do toho nechce, ve škodovce to taky nechcou dělat, ti raději mění celé motory. Zkus kontaktovat uživatele Hubo44, psal i do tohodle tématu, dělá zrovna tyhle opravy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak od dnes mám rovnaký problém. Fabia 2003 1,2 / 47kW, AZQ, 90000km. Motor na voľnobeh sa trasie ako by chcel vyskočiť, ale otáčky drži asi na 750. Aj do otáčok ide, ale blika kontrolka motoru. Chyba 16686 vynecháva 2. valec sporadický. Pravdepodobne po prečítaní fora su tlaky v háji. Nutný servis a repas hlavy. Chcem sa spýtať či môžem v takom stave autom pár dni jazdiť. Trasy tak 10-15 km. Nespálim si ešte aj katal.?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...