Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím vás. Mám takový zvláštní problém. Vždy když na nižší rychlostní stupeň (1, 2) prudčeji vytočím studený motor (3000 otáček) a pustím plynový pedál, tak autem poměrně znatelně cukne. Jakmile se motor ohřeje, to škubnutí tam pořád je, ale už to není taková "pecka". Na vyšších převodových stupních po úplném uvolnění plynového pedálu je tam také velice jemné "zakucknutí".

Hledal jsem tady, ale přesně takový popis chyby jsem nenašel. EPC nesvítí, motor tahá tak jako vždycky s výkonem nepozoruji problém. HTP 12V MR2006.

U podobných příznaků jste tady v jiných vláknech doporučovali vyčistit/vyměnit EGR, který ale nemám, potom jsem našel zmínku o zapalovacích cívkách nebo svíčkách. Najeto mám 86000 km, svíčky jsou tam od 60000.

Mám uplně stejný problém. Já jsem vyčistil škrtící klapku a pomohlo to, nic méně to škubnutí tam pořád mám (opravdu lehké škubnutí). Podle mě abych se zbavil toho škubnutí, musel bycg vyčistit i EGR a možná i nějaké potrubí.

osobně mě to dělá taky a mám za to že pokud motor zrychluje a jsou vymezeny vůle pro tento stav pokud se plyn uplně ubere tak motor začne zpomalovat ale ostatni díly se ctějí točit dál a protože motor není pevně spojen s ostatnímy točivými díly musí se vůle vymezit pro brždění motoru (to je taková ta prodleva) a pak to cukne vůle jsou vymezeny a motor brzdí ostaní točivé komponenty podle mě se natom z velké části projevuji vymlácené lamalové pruziny, tento jev pozoruji cca od 80tkm nyní 123tkm a má to zhoršující tendenci, pak se tam od 100tkm objevuje ještě jeden znuk v nizkých otáčkách jak kdyby plantal rozvodový řetaz o napínací lišty ale dost možná jsou to právě opět vymlácené pružiny na lamele

  • Autor

Myslíš pružiny na lamele spojky? Tu mám novou, dělalo to před a dělá i po výměně.

Ještě jsem odpozoroval, že to škubnutí je citelnější při zapnuté klimatizaci.

Pak je otázka zdali máš origo lamelu.... někdo tu tvrdí že pokud se nedá vyloženě origo tak i nová lamela dělá neplechu..

  • Autor

Je to dělané v autorizovaném servise, ale kdo ví, co tam dali. Po svátkách tam s tím zajedu znova.

Nicméně jak jsem psal, už jsem to pozoroval i před výměnou.

  • Autor

Tak nová skutečnost, téměř celou noc pršelo a bylo vlhko (konečně) a potřeboval jsem brzy ráno jet. Co mě překvapilo, na žádném převodu se mi zaškubnutí nepodařili nijak vyvolat, vše plynulé bez trhání při libovolném šlapání a uvolňování plynu. Tak jsem zvědav, co až to vyschne. Žeby měla na to vliv vlhkost ...

Upraveno od simitu

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.