xkoll108 Vloženo 13. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2012 Ahoj, jezdím s 1.9SDI a celkem to dusim, resp řadim na vyšší stupeň většinou kolem 2tis otáček (do kopce to točim samo trochu víc). Na 1. necham 1-2x otočit kola, na 2. jedu do 30-40kmh, na 3. do 45-50kmh a na 4. jezdim po městě podle předpisů 50-60kmh.. Rád bych věděl, jestli je tento nízkootáčkový styl jízdy škodlivý pro motor/převodovku/nebo co, a proč tomu tak je? Pokud to ničemu nevadí, tak budu rád:-) PS: jezdím na spotřebu a nikam nespěchám a při nižších otáčkách mi PC ukazuje menší spotřebu (btw spěchat v SDI stejně nejde páč to nejede ať to točíte jak chcete :-DD) Díky za názory! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Morris_3nec Vloženo 13. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2012 pokud to nedusíš pod 1200ot/min na rovině tak tomu nijak neubližuješ, problém by byl kdybys jel takhle do kopce nebo s větší zátěží, ale jak píšeš že do kopce samo sebou víc tak je to vpohodě. Hlavně ot nesmíš nechat " rozklepat " pod minimální otáčky. Jezdím stejným stylem pokud nikam nespěchám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 13. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2012 Jen v malých otáčkách dostane víc otřesu kliková hřídel, ale myslím si že ten motor to přežije, samozřejmě to neplatí pro motory TDi, tam pootáčení bývá likvidační. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadekReady Vloženo 18. Březen 2013 Sdílet Vloženo 18. Březen 2013 Dobrý den, jak tedy zacházet s 1,9 TDi, za předpokladu stejného (resp. výše zmíněného) stylu jízdy? Osobně řadím takto 1 0-20 km/h 2 20-30 3 30-50 4 50-80 5 80 a výše Otáčky jsou obvykle někde mezi 2 500 a 3 000. SPRÁVNĚ x ŠPATNĚ??? Děkuji za reakci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-honza_ Vloženo 19. Březen 2013 Sdílet Vloženo 19. Březen 2013 je to v pohodě.. poznaš to i podle zvuku... většinou pod 1500 už se ten motor začína klepat a to je špatně.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzikkk menglikkk Vloženo 6. Duben 2013 Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 tak to je paráda pánove,vidím že autu taky neškodím taky mam fabku 1.9 SDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiegoIII Vloženo 7. Duben 2013 Sdílet Vloženo 7. Duben 2013 ja kdyz jezdim na eko mode coz moc casto neni tak radim podobne ale jinak si myslim ze je tomu obcas potreba protahnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzikkk menglikkk Vloženo 7. Duben 2013 Sdílet Vloženo 7. Duben 2013 to souhlas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 8. Duben 2013 Sdílet Vloženo 8. Duben 2013 Jen v malých otáčkách dostane víc otřesu kliková hřídel, ale myslím si že ten motor to přežije, samozřejmě to neplatí pro motory TDi, tam pootáčení bývá likvidační. co to meles? a kde jinde bys mel podtacet? u HTP? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RogerRog Vloženo 8. Duben 2013 Sdílet Vloženo 8. Duben 2013 (editace) Dobrý den, jak tedy zacházet s 1,9 TDi, za předpokladu stejného (resp. výše zmíněného) stylu jízdy? Osobně řadím takto 1 0-20 km/h 2 20-30 3 30-50 4 50-80 5 80 a výše Otáčky jsou obvykle někde mezi 2 500 a 3 000. SPRÁVNĚ x ŠPATNĚ??? Děkuji za reakci ahoj, mam 1,9 Tdi. akorát my u tebe nesedí ty otáčky! při 80 to u mě točí 1750 ot. Nekde jsem četl , že je to dobrý kvůli tlaku oleje na turbo , takže se snažím jezdit v režimu 1700 - 2500 ot.min. ( Hlavně vždy pořádně zahřát a dochladit. ja 4 - 60-80 5 - 80 - P.s. jinak jezdím v eko režimu skoro pořád - nepospíchám pokud není potřeba . prumer cca 4,8 l/100 měj te se Editováno: 8. Duben 2013, autor: RogerRog Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 8. Duben 2013 Sdílet Vloženo 8. Duben 2013 Pro ondikTDI : No teda nevím odkud tě pustil s tímhle vyjadřováním, a chybami v pravopise, ale je známo že u TDi při jízdě do 2000 ot/min dochází k zanesení regulačních lopatek na turbíně a přinejmenším k nutnosti čistění turba, myslím tím takovou tu dědečkovou jízdu kdy turbo sotva přitlačí a on hned podřadí a pak se diví že když tomu náhodou někdy šlápne tak mu to skočí do nouzáků, protože má přicpané naklápění lopatek. Ale pokud myslíš že to je blbost, přesvědčovat tě nebudu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.