Přejít na obsah

Octavia 1.6 TDi CR - palivový filter


Octavius

Doporučené příspěvky

  • o 8 měsíců později...
  • o 4 měsíce později...
V 2. 2. 2018 na 22:25, bibso napsal:

Kde vo vcds by som mohol odvzdusnit filter? Kde to najdem? Vdaka za radu

Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku
 

Naplň ho naftou a máš klid...  Včera sem ho měnil... Než budeš startovat tak třikrát otoč klíčkem ať se nasaje... Motor naskočí ihned a nemusiš nic přes diagnostiku dělat... 

Editováno: , autor: lukino200
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ve VCDS máš ve výstupních testech možnost pustit palivové čerpadlo, tak ho pust na 3 minuty a máš klid, tak to dělám já. Jinak zalití jsem taky jednou bez odvzdušnění dělal, normálně to chytlo, ale než jsem ujel dalších 300 km tak mi to na volnoběh měnilo otáčky mezi 500 a 1200 asi nějaký vzduch, nicméně šlo to. S odvzdušněním přes VCDS mi to nedělá, jelikož měním u dvou aut filtr před zimou cca. po 35 K km tak jsem si ten kabel z číny za 500 na tohle koupil :-)

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...

Zdravim, idem menit olej po 9 000km, preventivne auto bude mat vyrocie 200tisic km, samozrejme dam aj olejovy a kabinovy filter novy.

Otazka je, ci ma zmysel menit aj palivovy a vzduchovy filter po tolkych km?

Predtym som menil vsetky 4 po 15 000km.

Tankujem len OMV a davam VIF, vdaka.

 

P.S. ma niekto skusenost s kabinovym filtrom s antibakterialnym ucinkom?

Myslel som, ze exisuje len obycajny a s aktivnym uhlim, ale prekvapili ma v servise, ze vedia objednat nejaky  Mann FreciousPlus?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řekl bych, že palivový a vzduchový stačí vyměnit po 30 - 40 tkm. Alespoň já se tím řídím. Příliš častá výměna může být kontraproduktivní.

 

Ten kabinový dávám jednou ročně a do Rapida jsem před půl rokem dal ten antibakteriální od Mannu. Jeho přínos ale nedokážu posoudit, dal jsem ho jen proto, že jeho cena nebyla o moc vyšší než za uhlíkový.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně si dávám kombinaci uhlí+anti pyloví - jsem alergik a když nevětrám okny tak opravdu nemám v autě problém s alergií- při delších cestách prášky na alergií uspávají, takže se nedá... Nicméně jsem vypozoroval že čím víc toho filtr umí filtrovat, tím menší průvan v autě dělá. Ten anti-pyloví filtr je asi jeden z nejhůře prostupných a nižší průtok vzduchu je opravdu dost znát. Nicméně musí měnit často, nejdéle po roce, protože se rychle zanáší...

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...
  • o 2 týdny později...

Není, rozdíl je v serii, které se mění ale i u VW. Zbytečně to řešíš, pokud nekupuješ absolutní čínu a měníš to včas (palivák po 60K, vzducháč při každé druhé výměně oleje, olejový do 15K) tak neuděláš chybu s žádnou klasickou značkou, filtron, bosch,man,ufi atd. je to úplně fuk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to odvzdušňuješ přes VAG tak jsi tomu vůbec neublížil ale dřív jak po 30K to postrádá smysl i těch 30 je sporné, na netu si můžeš najít test filtru a uvidíš že výrazná změna na filtru vzniká až po 90K km.

Pokud to měníš metodou že zaliješ nový filtr naftou a jdeš startovat, tak při tak to častých výměnách můžeš nepatrně snížit životnost čerpadla... Tu chvilku co běží na sucho mu nedělá dobře.

 

 

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...