zbek Vloženo 28. Září 2012 Sdílet Vloženo 28. Září 2012 Tak to je zajímavá informace ,po skončení záruky bych asi šel tvoji cestou . Je moc veliký problém upravit ten napinak ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 28. Září 2012 Sdílet Vloženo 28. Září 2012 Pánové, problém je v řetězu, né v napínáku u 1.2. Když si nasadíte starý a nový řetěz na šroubovák, tak uvidíte, o kolik je starý delší. Upravou napínáku docílíte pouze toho, že více vymezíte napnutí, ale nijak nezabráníte dalšímu prodlužování řetezu. Takže zase posunete problém na později. Může se i stát, že Vám potom praskne a dojde k poškození motoru a to je dražší, než cena sady řetězu s napínákem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voodoo123 Vloženo 28. Září 2012 Sdílet Vloženo 28. Září 2012 to že je stará reťaz dlhšia ako nová je normálne, na to je ten napínák. Reťaz ktorá bude mať počas používania konštantnú dĺžku neexistuje, v článkoch a čapoch vzniká opotrebenie, vôľa a na stovkách článkov sa tá vôľa pekne nazbiera. A ak tá reťaz nebude správne napnutá, tak sa tie vôle vymlátia ešte rýchlejšie, vzniknú tam rázy, efekt kladiva. Aj keď je fakt, že tá reťaz má dosť krátku životnosť. Lenže ako sa dá vysvetliť rachotenie po štarte s reťazou, ktorá má najazdených necelých 1000km, tak ako u mňa. Takže, ak nechcem počúvať rachtanie po štarte, buď ju budem meniť každých 1000km, alebo ju budem dopínať funkčným napínákom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 28. Září 2012 Sdílet Vloženo 28. Září 2012 (editace) Jak ,ale jinak vyřešit aby řetěz vydržel vic jak 30tkm . Nechci měnit řetěz při každe výměně olej ,zas tak dobrej ten motor není . 1.4 má taky problem s napínakem Editováno: 28. Září 2012, autor: zbek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 28. Září 2012 Sdílet Vloženo 28. Září 2012 to že je stará reťaz dlhšia ako nová je normálne, na to je ten napínák. Reťaz ktorá bude mať počas používania konštantnú dĺžku neexistuje, v článkoch a čapoch vzniká opotrebenie, vôľa a na stovkách článkov sa tá vôľa pekne nazbiera. A ak tá reťaz nebude správne napnutá, tak sa tie vôle vymlátia ešte rýchlejšie, vzniknú tam rázy, efekt kladiva. Aj keď je fakt, že tá reťaz má dosť krátku životnosť. Lenže ako sa dá vysvetliť rachotenie po štarte s reťazou, ktorá má najazdených necelých 1000km, tak ako u mňa. Takže, ak nechcem počúvať rachtanie po štarte, buď ju budem meniť každých 1000km, alebo ju budem dopínať funkčným napínákom. Nevím, z jaké doby máš motor, ale malé zarachocení po startu není problém... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 28. Září 2012 Sdílet Vloženo 28. Září 2012 (editace) Kam jsme to dopracovali, malé zarachocení nevadí u motoru co není ani zajetý, budu rád když mě řetěz vydrží alespoň 20-30tísíc a nemusím ho měnit s olejem a další a další ....Je to k pláči taková kvalita výrobků. Editováno: 28. Září 2012, autor: Escrito Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janikbeata Vloženo 16. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2013 Mne to začalo rachotať pri 40000km. Fabia rv. 10/2011 Už by viac do Škody nešiel. Zlatý Fiat !!! Po 110000 km nič nepraskalo. Za sedem rokov len výmena olejov a filtrov. Terajší majiteľ stále spokojný. Banujem, nikdy auto už z koncernu VW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.