Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Pánové, problém je v řetězu, né v napínáku u 1.2. Když si nasadíte starý a nový řetěz na šroubovák, tak uvidíte, o kolik je starý delší. Upravou napínáku docílíte pouze toho, že více vymezíte napnutí, ale nijak nezabráníte dalšímu prodlužování řetezu. Takže zase posunete problém na později. Může se i stát, že Vám potom praskne a dojde k poškození motoru a to je dražší, než cena sady řetězu s napínákem.

Vloženo

to že je stará reťaz dlhšia ako nová je normálne, na to je ten napínák. Reťaz ktorá bude mať počas používania konštantnú dĺžku neexistuje, v článkoch a čapoch vzniká opotrebenie, vôľa a na stovkách článkov sa tá vôľa pekne nazbiera. A ak tá reťaz nebude správne napnutá, tak sa tie vôle vymlátia ešte rýchlejšie, vzniknú tam rázy, efekt kladiva. Aj keď je fakt, že tá reťaz má dosť krátku životnosť. Lenže ako sa dá vysvetliť rachotenie po štarte s reťazou, ktorá má najazdených necelých 1000km, tak ako u mňa.

Takže, ak nechcem počúvať rachtanie po štarte, buď ju budem meniť každých 1000km, alebo ju budem dopínať funkčným napínákom.

Vloženo (editace)

Jak ,ale jinak vyřešit aby řetěz vydržel vic jak 30tkm :kol-32: . Nechci měnit řetěz při každe výměně olej ,zas tak dobrej ten motor není . 1.4 má taky problem s napínakem

Editováno: , autor: zbek
Vloženo

to že je stará reťaz dlhšia ako nová je normálne, na to je ten napínák. Reťaz ktorá bude mať počas používania konštantnú dĺžku neexistuje, v článkoch a čapoch vzniká opotrebenie, vôľa a na stovkách článkov sa tá vôľa pekne nazbiera. A ak tá reťaz nebude správne napnutá, tak sa tie vôle vymlátia ešte rýchlejšie, vzniknú tam rázy, efekt kladiva. Aj keď je fakt, že tá reťaz má dosť krátku životnosť. Lenže ako sa dá vysvetliť rachotenie po štarte s reťazou, ktorá má najazdených necelých 1000km, tak ako u mňa.

Takže, ak nechcem počúvať rachtanie po štarte, buď ju budem meniť každých 1000km, alebo ju budem dopínať funkčným napínákom.

Nevím, z jaké doby máš motor, ale malé zarachocení po startu není problém...

Vloženo (editace)

Kam jsme to dopracovali, malé zarachocení nevadí u motoru co není ani zajetý, budu rád když mě řetěz vydrží alespoň 20-30tísíc a nemusím ho měnit s olejem a další a další ....Je to k pláči :kol-26: taková kvalita výrobků.

Editováno: , autor: Escrito
  • o 10 měsíců později...
Vloženo

Mne to začalo rachotať pri 40000km. Fabia rv. 10/2011 Už by viac do Škody nešiel. Zlatý Fiat !!! Po 110000 km nič nepraskalo. Za sedem rokov len výmena olejov a filtrov. Terajší majiteľ stále spokojný. Banujem, nikdy auto už z koncernu VW.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...