Přejít na obsah

Koupě Octavie II


Lancelot

Doporučené příspěvky

Jesli jsem se netrefil do tématu tak se předem omlouvám :)

 

 

Ahojte všichni.

Chtěl bych se Vás tady všech optat - nenalezl jsem jiné vhodné téma - Při koupi OII RS 2009, 2.0 TDI..a asi i při koupi dalších aut.. :)...máte zkušenost s placeným AUTOTRACERem?? Dá se na ty informace spolehnout?? Dneska jsem vyjel 2 auta tady v čechách...u jednoho jsem koukal jak puk, co prodávající bazar nabízí a co je podle historie pravda...(asi normálka)...zaujal mě ale jeden údaj....auto bylo v D havarované, oprava cca 3000 EUR...byla tam v tom protokolu i přímo kolonka Záznam o poškození.....u toho druhého to ale nebylo...znamená to, že nebylo vůbec (podle ofiko údajů)???

 

Díky za jakoukoliv reakci

Editováno: , autor: Maverickov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Autotacer je klasická Cebia. Ty údaje o poškození jsou tuším od pojišťoven, ještě je dobré zjistit v autorizovaném servisu, jak byla oprava řešena (pokud byla tedy řešena v autorizovaném servisu), co přesně tomu bylo, jaké se objednávaly díly a jaké práce se dělaly apod. - já měl např. papírovou škodu, za cca 90 tisíc, což zní hrůzostrašně, ale byly to jen blbý kroupy (nová haupna, okno a ďůlky na střeše, lakování...). Když jsem papír z Autotraceru ukázal prodejci, dostal jsem hodně zajímavou slevu. Že šlo o kroupy jsem mu samozřejmě neřekl.

 

Na druhou stranu, hlavně u nových aut (s vysokou pojistnou hodnotou) se s těmi pojistkami dost podvádí, takže tam může být záznam o nákupu dílů, které nakonec skončily na úplně jiném autě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

100 lidí, 100 chutí, 100 zkušeností, 100 názorů,....

Jeden vychvaluje, druhý nadává...

Moje zkušenosti: Koupil jsem přes Škofin O2 2.0TDi 2009 PD BKD 103kW (koupeno se 122t).

125t - nové turbo (cca. 25 tisíc Kč)
150t - rozvody (cca. 10 tisíc Kč)
157t - všechny vstřiky špatný (cca. 30 tisíc Kč) 
170t - nová váha vzduchu (cca. 3 tisíce Kč)
173t - podfukují vstřiky (cca. 5 tisíc Kč)
179t - CO2 v chladící kapalině (oprava od 11 tisíc do 40 tisíc Kč)
V budoucnu mě čeká spojka s dvouhmotou (cca. 20 tisíc) a to nepočítám tlumiče, brzdy, apod... Ale to jsou spotřebáky, které se mění na každém autě...

4 roky staré auto a během 60 tisíc km se toho posralo hodně....

Jestli Tě odrazuje spotřeba paliva.. To moje žere mezi 6-7 litry... Raději bych měl auto, co žere 8-9 litrů na 100, ale které by se nesralo...

Turbo, vstřiky, hlava motoru,.... to jsou investice, během kterých tě ta spotřeba bude nejmíň štvát.... 

Hodně záleží na tom, kolik má auto najeto a jak se s ním zacházelo...
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

samozřejmě, pokud to bude držák, nemám problém se spotřebou cca těch 8-9L. Ale právě že dost lidí, co mají servisy nebo tam dělají mi právě říkali, až se RSu prostě vyhnu, že od novoty se ty motory dost sypou.

Já osobně mám Škodovky rád a chci něco, co trošku jede. Ale pokud prostě je to tak komplikované auto, raději si nechám zajít chuť a koupím něco s atmosférou a třeba 3.0 motorem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

125 kw PD v Octavii má problém se vstřikama (jsou jiný než u 103 kw) - škodovka je dokonce měnila na kulanci, takže uznala, že se něco nepovedlo. + samozřejmě klasické nesnáze s filtrem. Když už, tak novější CR. Je potřeba si také uvědomit, že bazarový RS jsou dot oběhaný. Tyhle auta se nekupují kvůli tomu, aby se s nimi jezdilo "citlivě" (to je bohužel problém i 103 kw verze). No ale asi největším problém RS je, že se dost kradou kvůli dílům - i zde na fóru je sousta lidí, kteří si na obyčejnou Octavii nabastlili RS nárazník...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V listopadu musím se zase rozhodnout pro auto a chtěl jsem něco svého, co trošku pojede, ale jak tak na to koukám RSo asi nebude to pravé. Čtvrté auto na operativní moc nechci, ale jak tak na to koukám, co si nasypal do toho RSa, tak to bych měl O3 1.4 v eleganci plus na dva roky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem ten, co si nasadil RS nárazníky :) RS nemám, mám 2.0TDi 103kW PD BKD a žádná výhra......

U dalšího auta půjdu zřejmě do nového. Nejsem totiž tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat ojetý auta, do kterých se vráží hrozný prachy... 4 roky se zárukou a pak čau a starejte se o to někdo jinej :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čekal jsem to :) Kolik je krádeží za světla přes den a kolik je krádeží ve večerních, respektive nočních hodinách?

 

nevím, nikdy jsem relevantní data neviděl. Objektivně vzato se ale nejlépe krade za bílého dne na plné ulici. Říka se (těžko říct jestli je to pravda), že nejroblamatičtejší jsou parkoviště supermarketů. Z vlastní zkušenosti vím, že když se přes den hrabu v autě nikdo si mě nešimne, pokud se začne stmívat, tak celkem pravidelně přijede hlídka (bydlím v centru velkoměsta). Naposledy jsem jen chtěl přečíst paměť závad a do pěti minut tam byly policajti v civilu - když jsem je viděl v zrcátku, tak jsem myslel, že mě chtějí okrát a zamkl se v autě - tím se to ale dost zkomplikovalo :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem ten, co si nasadil RS nárazníky :) RS nemám, mám 2.0TDi 103kW PD BKD a žádná výhra......

U dalšího auta půjdu zřejmě do nového. Nejsem totiž tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat ojetý auta, do kterých se vráží hrozný prachy... 4 roky se zárukou a pak čau a starejte se o to někdo jinej :D

 

uznávám, že ty výdaje jsou velké, ale je to jen relativní. Když koupíš nové auto a za čtyři roky prodáš, tak tratíš víc než polovinu ceny nového auta. Když ho navíc vezmeš na půjčku (přeplatíš na úrocích), tak to bude úplný ekonomický propadák. Nové auto se nekupuje kvůli tomu, že se to finančně vyplatí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozumím vám, ale tak koupit třeba předváděčku se zárukou alespoň 3 roky (klidně s příplatkem) je podle mých současných zkušeností zřejmě lepší než ojeté auto s nečekanými výdaji. 

Samozřejmě, dá se koupit bezproblémové auto, ale to u ojetého kolikrát ani poznat nejde. Napadl mě i operativní leasing, ale člověk taky platí, platí a v konečném důsledku nic nemá a jenom platí. Takto člověk koupí, jednou splatí a je to jeho. Samozřejmě, ta cena už je někde jinde, i když Octavia se dá furt prodat za rozumný peníz. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V listopadu musím se zase rozhodnout pro auto a chtěl jsem něco svého, co trošku pojede, ale jak tak na to koukám RSo asi nebude to pravé. Čtvrté auto na operativní moc nechci, ale jak tak na to koukám, co si nasypal do toho RSa, tak to bych měl O3 1.4 v eleganci plus na dva roky.

Já bych osobně jetou OII RS nechtěl. Ty co znám, jsou chudinky naprosto dobitý. Problém je ten, že snad každej si myslí, že s písmeny RS dostal letadlo a tak s tím taky lítá. Plnej kouř skoro do červenýho zastudena, okamžitý chcípání po zátěži, LL oleje, apod, to jsou věci co ty auta po 100 000km přivádí do stavu klinické smrti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě osobně přijde běžný operativní leasing dost drahý. Ale nic člověk neřeší

je to drahý a není pravda, že nic neřešíš - za každý škrábanec a flek na sedadle pak při předání vozu zaplatíš - takže nic pro rodinu s dětma. A navíc jsi limitovaný 20 tis. km/rok - co je navíc opět platíš. Před cca měsícem vyšlo v týdeníku Ekonom, kolik stojí Octavia 3 na tři roky - porovnávalo se, zda ji pořizuješ za hotové, operák, úvěr a fin. leasig - přesná čísla si už nepamatuju, ale bylo tuším tak, že náklady na vlastnictví (u operáku zapůjčení) auta za 570 tisíc na tři roky vychází podle způsobu financování na 350 až 450 tisíc (včetně pojistky, servisu a tuším zimních gum). Bylo to počítáno tak, že koupíš nové auto a po třech letech prodáš, ta prodejní cena byla tuším 250 nebo 270 tisíc (takže ještě minus provize bazaru).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vím jak to funguje, na operativní mám už třetí auto. Ale jen díky tomu, že to mám od zaměstnavatele poměrně výhodné. Měl jsem O3 1.4 Tsi a bylo to slušné auto, ale dát za to těch 600t tak to ani náhodou:) Já to počítal a když si  člověk odečetl pojistku, tak to auto bylo za hodně dobré peníze. Bohužel normální operativní je drahý jako prase

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...