Přejít na obsah

Koupě Octavie II


Lancelot

Doporučené příspěvky

Všeobecně bych k autům z dovozu přistupoval s nejvišší opatrností,nutno prověřit vin ve škodovce,při sebemenší pochybnosti nekupovat.

Nejvyšší opatrnost je potřeba při koupi každé ojetiny, je jedno odkud je a pravidelný servis v autorizovaných servisech taky není záruka. Pokud je servisováno v autorizáku kdy jsou praktikovány nesmyslně dlouhé výměny od oleje až po filtry tak se problémy dostaví na 99% a s tímhle nájezdem to nebude trvat dlouho (dovezeno z D, to hrozí s velkou pravděpodobností jako stočenka) . Kunžak mám za humny (33km a do Č. Rudolce ještě blíž :lol::'> ) ale pro auto se jelo do Německa :kol-28:

Editováno: , autor: šulda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já myslel spíš opravy po nehodách,víše škody a tak,možná se budeš divit,ale je celkem dost aut z operáku s pevným intervalem.Dost často jsou i po rozvodech. Netvrdím,že dovoz nemá cenu,ale už je tam větší míra nejistoty.Po pravdě řeceno,mít 180 klacků,tak to snad radši složím jako akontaci a koupím něco zánovního na škoda plus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mít v ruce 180 tis tak udelam, jak rikas, a jdu do nejaky zanovni OII. Musim vzit neco na uver, aby splatky nebyly prilis vysoky, aby se dalo normalne existovat a jeste mit, co davat stranou, na necekany opravy.

Editováno: , autor: indy85
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokta: zrovna ty se ptej, je toho plnej internet, forum a řekne ti to každej servisák, jen náhodně třeba viz článek:

 

"Nejčasteji se setkáte s jeho kódem BKD. Trpěl také na problémy s mazáním a zadíráním vačky. Od listopadu 2005 přišel motor s označením BMM, který měl osm ventilů a měl mazání spolehlivější, přesto nezmizely obvyklé potíže s turbem, setrvačníkem a praskáním hlavy válců."....(k tomu si připočti ještě vstřiky)

 

jako kdybys spadnul z Marsu :D Někdy mi připadá, že seš nějakej sjetej po melounu...
 

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to mazání dělá zanesený sací koš,není problém po 100000 vyčistit,naštěstí do škody nedávaly vyvažovací hřídele a s tím spojený poddimenzovaný pohon oil čerpadla,hlavy byly problémové hlavně u prvních ročníků.No a ty ostatní věci se týkají všech dieselů bez ohledu na značku.

No a protože vím v čem se pořád hrabu tak mám benzín.

Indy85 v tom Kunžaku ti udělá i hodně slušný úvěr,není to takvý vydřiduch,jako ostatní bazarníci.Stejně bych zvážil nabídku na tu 1,8 tsi,to je pan motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ty novější CR už na tom tak špatně nejsou. (hlavy, vstřiky) Setrvák nevím. Ale pravda je, že benzín je benzín, nedám na něj dopustit. Diesel je dobrej novej a po třech letech prodat....

 

Máš recht, že ten 1,8 TSI je povedenej. I co do spotřeby, jízdních vlastností....(má svoje mouchy také, resp. měl, ale co nemá)

 

Já osobně nemohu nadávat, jedině snad, že si řekne častěji o olej.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klinte, psal jsem poslední verze BKD a novější BMM. že lidi jezdí na dlouhé intervaly, tak se pak nediv.... motor jezdí dost krátké trasy, to moc naftákovi taky nepřispívá.... prostě to pak nemaže, čemu se divíš?

vstřikování máš i u TFSI a turbo taky. Vše je problémové i TFSI, jde o to jak se k tomu i řidiči chovají a jaký motor dostane servis.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nene nebyl jsem se ptam. jelikož sem jich pár našel v kombiku r.v. 2006-2007 okolo 200 tis na co si dat pozor pri koupi?

 

 
Auto může být stočený, bouraný, kradený nebo mít leasting. Všechno poznáš kontrolou VIN kódu, u nás to dělá například Cebia...Míň údajů mají o autech ze zahraničí...předem se mrkni, kolik mají o tvým autě údajů, jestli se ti vypaltí si auto prověřit, každopádně pokud se ti nepodaří ověřit údaje podle VINu, tak bych se tomu autu vyhnul, protože těch rizik je podle mě dost. Navíc i v zahraničí se stáčí tachometry, dávno to už není jen česká věc...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neříkám, že je to jediný způsob, ale mě se teda vždycky vyplatilo ji použít. navíc ne každý si kupuje auto, který jezdilo jen do autorizáku, takže pro ten případ možnost zjišťovat to od známýho odpadá...nechci se dohadovat, jen říkám, jak to dělám já a s čím mám dobrou zkušenost. a kontrola stavu technikem je taky samozřejmostí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, mám dotaz chci si koupit OII rv 2012 je to udáváno jako referenční vůz. Pořád je na ni (2 roky, 40000km) garance. Myslíte, že se má smysl dál rýpat v původu? Viděl jsem interiér a exteriér v podstatě nový vůz. Říkám si, že když je to bráno, jako nový vůz, tak by nemusel být problém i s původem. Co vy na to?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to přijde už na referenčák docela staré, většinou jsou to roční vozy, zaměstnanci je mění po půl roce až roce.....

 

Zjistit kde bylo na servisu a tam se poptat. (jestli už tedy vůbec bylo a není první výměna po 30tis)

 

Tohle by klidně mohla bejt i půjčovna.....(mají limit dva roky) Nepsal jsi o jakou jde motorizaci, půjčovny mívají nafťáky, na výklopném víčku od nádrže ještě někde najdeš samolepku "diesel only"... :kol-31: .prodejci jsou paka a nesundají to a také to nabízejí jako referenční. V techničáku přitom ani půjčovna nefiguruje, ale nějaká fyzická osoba, nebo imaginární firma.

 

Třeba pro názornost, sehnat Mondeo do dvou let provozu je skoro nemožné, všude jen auta z půjčoven, ale to málokdo zjistí.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...