Lacyk1 Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Moje Octa 1,8T mi dela neco podobneho. Par dni zpatky jsem si neceho vsimnul. Kdyz jsem podradil na dvojku a dupnul jsem mu, tak v 5 500ot. auto vystrelilo jak raketa. Pritom turbo po celou dobu hlasite piskalo a spotrebu to ukazovalo porad stejnou. Zkousel jsem to znovu a opet nahly narust vykonu v 6 000ot. Vag nehlasi zadne chyby, ale vzhledem k tomu, ze auto ma nalitane podle tachometru 281tis. (realne to bude spis 381tis) tak to muze byt cokoliv, protoze v zime spatne startuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 20. leden 2015 Sdílet Vloženo 20. leden 2015 Chce to poradnou diag.udelat logy tyhle motory jsou docela orisek pro diag.kolikrat to napise neco uplne jineho to ze budete vymenovat dily bez predchozich logu je k nicemu tyhle motory jsou vyborne ale chce jim dat.to co potrebuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommy07 Vloženo 9. Duben 2019 Sdílet Vloženo 9. Duben 2019 Předem se chci omluvit za založení nového tématu, ale už si přestávám vědět rady se svoji 1.8 Turbo a byl bych velice rád za jakýkoliv nápad kdo má trochu zkušenosti. Je tam chip, všechno fungovalo tak jak mělo, po najetí asi 2000km je auto občas jako bez chipu a to pouze za podmínek pokud je venku třeba 15-20 st. a výše nebo když parkrát auto sešlápnu, pak nastává rapidní skok a auto nemá téměř žádný krouťák je to jak nějaká 1.6, kolikrát se tento problém neděje ani pravidelně, za chladná to jede pěkné. muze být špatný i nový origo ventil n75? Shrnutí: -nový ventil N75 - originál -vyzkoušena váha vzduchu z jiného auta, která je 100% funkční a dle VAGu dává nějakých 154g/s -mechanik procházel a tlakoval okruh - bez úniku! -na dianostice žádná chyba po celou dobu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hammerdin Vloženo 26. Červen 2019 Sdílet Vloženo 26. Červen 2019 Ahoj všem, 1.8 T, 20V, AUM, r.v.2008, ahoj všem, fórum jsem pročetl křížem krážem, ale neúspěšně. Trápí mě ztráta výkonu a zvýšená spotřeba, běžné kolem 8,6 l, současná 10,5 a více. S tím je spojen výkon, poslední dobou mně přijde, že od spodu vůbec netáhne. Dále jsem zaregistroval, že při každém studeném (prvním) startu mám po dobu cca 5 minut zvýšené otáčky (1200) a přijde mi, že je z venku cítit benzín. Vůbec nezáleží na vnější teplotě, otáčky jedou i když je venku 30°C. Diagnostika žádné chyby nehlásí. Čidlo teploty chladící kapaliny koresponduje s ručičkou na palubovce a čidlo nasávaného vzduchu ukazuje rovněž správné hodnoty. Vůbec si s tím nevím rady, tak se obracím na vás, zda někdo neměl stejný problém. Děkuji všem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Power515 Vloženo 25. leden 2020 Sdílet Vloženo 25. leden 2020 (editace) Zdravím chlapi , potřeboval bych poradit mám golf 4 1.8t 110kw. Měnil jsem staré turbo neboť bylo prasklé ale auto jezdilo jako..... Dal jsem nové a auto nechce ject. Při šlápnutí plnej tak vystřelí do 3 nebo 3,5 tisíce a pak začne škubat a nechce se mu nahoru. Ale při postupném přidávání tak je vše ok. Vyměnil jsem svíčky a cívky , diagnostika nic nepíše . Nevíte někdo co by to mohlo být za příčinu? Editováno: 25. leden 2020, autor: Power515 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DwDckQo Vloženo 2. Únor 2020 Sdílet Vloženo 2. Únor 2020 Čauko, skús nalogovať Turbo pod plným plynom (jeden test agresívna podlaha a druhý to postupné pridávanie) tz. Tlak požadovaný a skutočný a nebolo by na škodu nalogovať aj váhu vzduchu a možno aj lambda sondu. Neviem či VW a Škoda zdieľa rovnaké RJ u 110kw a RS 132kw ale ja to mám vo VCDS na kanáli 115, 003 a 031. Ak sa ti to podarí nalogovať a nebudeš vedieť prečítať údaje alebo sa v logu vyznať pošli mi ho a ja sa naň pozriem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Power515 Vloženo 2. Únor 2020 Sdílet Vloženo 2. Únor 2020 (editace) před 25 minutami, DwDckQo napsal: Dobrá zkusím to znovu naladit a dám vědět , mnohokrát děkuji za nápad Editováno: 2. Únor 2020, autor: Power515 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adrian147 Vloženo 24. Červen 2020 Sdílet Vloženo 24. Červen 2020 Dobrý deň píšem vám lebo už fakt neviem ako ďalej a dúfam že mi tu niekto konečne pomôže vyriešiť môj problém. Všetko začalo tým že auto stratilo výkon a niekedy keď sa vyradila rýchlosť (takže padli otáčky na minimum) auto zdochlo to som dával mechanikovi opraviť, opravil to s tým že kupoval nejakú novú súčiastku N75 ventil ale po jeho oprave auto malo väčšiu spotrebu a strieľalo do výfuku takže moja teória je že ten ventil ani nový nekúpil len vymenil výstup (niekde som čítal že sa to dá neviem čo je na tom pravdy) no ale po jeho oprave sa výkon vrátil ale tiež nie tak aký bol predtým potom auto malo problém s kolísaním voľnobehu a z ničoho nič turbo vyplo zošľapne sa plynový pedál na podlahu a turbo tlači presne 0 to auto sa správa tak ako keby to turbo ani nikdy nemalo. Zatiaľ som vymenil všetko čo ma napadlo ale už fakt neviem čo ďalej vymenilo sa : Turbo (repas), N75 ventil nový, nová váha vzduchu, odvetrávanie nová hadica, tlakové hadice od turba skontrolované všetky čo boli zle sú vymenené ale aj tak keby to turbo tlačilo tak by to malo byť počuť ono nič. Na diagnostike vypisovalo chybu N75 ventilu skrat pretože boli káble z konektora zlomené to sa prepájkovala a už to nevypisuje takže auto je na diagnostike bez závad ale turbo stále nefunguje. Ďakujem pekne za odpoveď a prípadnú radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DwDckQo Vloženo 26. Červen 2020 Sdílet Vloženo 26. Červen 2020 Ako vieš, že turbo tlačí presne 0 ? Ak naozaj tlačí nieje zaseknutá wastegate (regulácia turba) v otvorenej polohe ? ... Možno ti tlačí niečo cez 0.3 bary čo signalizuje núdzový režim. Príčin môže byť opäť obrovské množstvo, najlepšie nalogovať údaje z R.J. behom záťaže, takto ti neviem udať príčinu, nemám vešteckú guľu :D .. Skús to nejak nalogovať, prípadne ak si niekde z okolia Lipt.Mikulas, RK, Poprad viem ti s tým pomôcť... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adrian147 Vloženo 29. Červen 2020 Sdílet Vloženo 29. Červen 2020 V 26. 6. 2020 na 14:53, DwDckQo napsal: Ako vieš, že turbo tlačí presne 0 ? Ak naozaj tlačí nieje zaseknutá wastegate (regulácia turba) v otvorenej polohe ? ... Možno ti tlačí niečo cez 0.3 bary čo signalizuje núdzový režim. Príčin môže byť opäť obrovské množstvo, najlepšie nalogovať údaje z R.J. behom záťaže, takto ti neviem udať príčinu, nemám vešteckú guľu :D .. Skús to nejak nalogovať, prípadne ak si niekde z okolia Lipt.Mikulas, RK, Poprad viem ti s tým pomôcť... Ako to netvrdím že tlačí presne 0 s presnosťou :D ale viem že to turbo "nejde", môže byť zaseknutá wastegate na novom turbe ? skúšal som ju ručne a ide s ňou hýbať. Som z okolia PO, ohľadom tých hodnôt behom záťaže čo presne sledovať ? ďakujem za odpoveď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DwDckQo Vloženo 30. Červen 2020 Sdílet Vloženo 30. Červen 2020 Ak ide hýbať tam nebude zaseknutá. No ak máš vcds resp. free verziu vag-com s obd káblom vieš si nalogovať hodnoty. Teba bude zaujímať kanál 115, 31 a 2. Popr. urobiť druhý log s kanálmi 20, 115 a 118 (Na youtube je kopec návodov). Ak sa v tom nebudeš vedieť nájsť kľudne mi pošli log ja sa ti pozriem na AFR, n75 a tlaky turba a uvidíme čo bude z toho možné prečítať. Podľa mňa to máš v núdzovom režime kde turbo tlačí okolo 0.3 - 0.4 bar. Príčin môže byť veľmi veľa, ale najčastejšie je to netesnosť tlakového vedenia z turba do sania, netesnosti podtlakových hadičiek, váha vzduchu, nefunkčný diverter valve (deceleračný ventil), netesnosti intercooleru. Najskôr pozri tieto veci, ktoré sa dajú do pár hodín odskúšať, ak nenájdeš nič budeme pátrať ďalej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladislav.via Vloženo 18. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2020 Dobrý den, prosím poraďte: Octa II FL 1.8 TSi, najeto 218 tkm, r.v. 2009. Do letošní jara nebyly žádné problémy, ale pak odešla součástka na motoru Odlučovač oleje -> výměna za nový. Od té doby se občas stávalo, tak jednou za 100 km, že když jsem podřadil a ohulil motor přes 4000 otáček na dvojku nebo trojku, motor začal cukat, rozsvítilo se EPC s hláškou "do servisu". Vždy po nastartování EPC zhaslo a vše ok. Zhruba po měsíci praskla vodní pumpa z roku 2016, byla plastová, to podle mě nemá s touto závadou spojitost. Nyní před 2 týdny se mi stalo, že se na dálnici rozsvítilo EPC při 120 km/h včetně kontrolky motoru současně. Dojel jsem do servisu na diagnostiku a psalo to problém s řídící jednotkou - mechanik z autorizáku řekl, že to vidí na závadu v elektrice a že budou muset jít kabel po kabelu. Nějak se mi to celé nezdá a proto prosím o radu, jestli se s obdobným problémem již nesetkali? Od odjezdu ze servisu, kde mi řekli, že s tím normálně mohu jezdit než na mě budou mít čas, je situace následující: jakmile překročím 2 až 2,5 tis. otáček v závislosti na zařazené rychlosti, tak začne motor opět škubat, netáhne, otáčky nepřekročí a rozsvítí se EPC. Když stihnu sundat nohu z plynu včas, tak se ani EPC nerozsvítí. Dojel jsem tedy domů v rozsahu do 2100 otáček, což byla parádní jízda a zkontroloval motor. Všechny kapaliny v pořádku, žádné viditelné poškození, motor normálně zahřátý, kontrolky žádné nerozsvícené, vše ukazuje ok. Na neutrál můžu motor vytočit do nesmyslna třeba 6tis. otáček. Následující den jsem jel po rovince, chtěl jsem vyzkoušet, jestli nenastala nějaká změna: jel jsem na trojku, 50 km/h, otáčky 1900. Sešlápl jsem plyn, otáčky se dostaly na 2200 a začaly cukat +- 50 otáček, auto drželo výkon těch 2200 otáček a už nezrychlovalo. Opět EPC = servis, takže žádná změna. Podotýkám, že 1.8 tsi má točivý moment od 1400 až 1600 otáček, takže se s tím jezdit "důchodcovským" stylem dá, ale při předjíždění by měly jít otáčky klidně do 4 až 5ti tisíc. Ještě jednou moc prosím o vaše zkušenosti a předem díky :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2020 Ale ty máš jiné auto a úplně jiný motor! Napiš si to do správné sekce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor.Le Vloženo 3. Duben 2022 Sdílet Vloženo 3. Duben 2022 Ahojte, mám podobný problém a rád by som sa s vami poradil čo dalej pozrieť. Príznaky: 1) Občas auto za studena nechytí na 1x, niekedy na 2 - 3x keď sa chytí ide fajn nevyneháva. Po zohriatí už štartuje vždy bez problému. 2) Auto pod plným plynom nejde úplne ako by malo. Zvykne ho pridusiť najčastejšie to spraví keď prudko akcelerujem potom pustím plyn idem do decelerácie a následne dám plný plyn tak auto sa nechce zobrať ide tak na 70% občas sa po chvíli chytí a vystrelí občas nie. Z času na čas to urobí aj keď prudko zošliapnem plný plyn hlavne na 3 prevodovom stupni a viac. (robí ta aj pri zapojenej aj odpojenej váhe vzduchu možno pri odpojenej sa mi zadlo že to robí menej) Opravy: Menili sa komplet náplne a filtre, sviečky(tak ako majú byť), čistenie škrtiacej klapky + základná poloha, 2 hadičky z veka na odvetrávanie, vyčistenie váhy vzduchu, termostat, Kontroloval sa decelarcny ventil podla manuálu(je OK), kontrola podtlaku (-19 až -20) Prikladám aj Log tretí prevodový stupen pod plným plynom (auto citelne nemalo OK výkon) Tu je z logu vytiahnutý len priebeh lambdy pri druhom zošliapnutí, auto ide na chudobnú zmes očividne (že by palivové čerpadlo ?) A do tretice log kde auto ťahalo pekne. k tomu priebeh lambda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.