karlos.1 Vloženo 11. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2012 Ahoj, prosím o pomoc , řeším problém se sáním na 1,4 16V . Nevím jak fungují klapky sání a odfuky přetlaku z motoru . Motor jde nastartovat , po zahřátí má tendenci snižení otáček až ke chcípnutí. V případě sundání víčka oleje se motor vrátí do normálních otáček a chodu . Motor mám po částečné G.O. , protože se potkal píst s dvěmi ventily na třetím válci díky poškozené vodní pumpě a přeskočení rozvodáku . Mám tohle už opravené , ale nemohu přijít na to s tím sáním .... heeeelp díky moc za reakce Karlos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 6. Červen 2019 Sdílet Vloženo 6. Červen 2019 (editace) Ahoj, nevím co vybrat, tak to napíšu sem. Mám únik chlad. kap., dle servisu se jedná o vadnou topnou trubku na sání. Díval jsem se do DP a při výměně se musí demontovat sací potrubí, nepíšou ale jak. Může mi někdo popsat, jak přesně na to, na co si dát pozor a zda to lze bez speciálního vybavení? Motor 1.4 16V 63 kW, BXW. Děkuji. Editováno: 6. Červen 2019, autor: mambo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 7. Červen 2019 Sdílet Vloženo 7. Červen 2019 Kludne sa do toho pusti. Odpojiš kabelaž klapky vstrekov a MAP a potom vyberaš samotne sanie a zo spodu dva šroby (ako v podblatniku či spodneho krytu motora) to drži ten vymennik o sanie. ak sa bavime o jednom: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 8. Červen 2019 Sdílet Vloženo 8. Červen 2019 (editace) Ahoj, díky, to je přesně ten díl. Ještě se chci zeptat na pár věcí, to sání drží na kolika šroubech? Budu muset nejdřív demontovat samotné vstřiky a rozdělovač paliva? A co klapka, s tou nebudu zvlášť nějak manipulovat? Nemohl bych provést základní nastavení. A předtím nejdřív sundat filterbox, viď? Pak určitě vyměním raději všechna těsnění. Psal jsi, že drží na dvou šroubech, ale to bude asi jen ta trubka k sání, samotné sací potrubí nevím, na kolika šroubech drží. Editováno: 8. Červen 2019, autor: mambo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 8. Červen 2019 Sdílet Vloženo 8. Červen 2019 Filter dole, klapka ostava žiadne zakl.nastavenie (aku sa oplati odpojiť) potom rampa vstrekov dve samorezky držia a sanie asi 8 či 10 šrobov. Jeden šrob sania je dole hlboko pod klapkou to nahmataš je blízko snimaču otačok motora. Ešte tam je plastova trubka od odlučovača oleja na tento vymenník ale to už budeš vidieť pri demont. svoje ked som menil: 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 8. Červen 2019 Sdílet Vloženo 8. Červen 2019 Díky moc, jen ještě utahovací moment těch šroubů sání bys náhodou nevěděl nebo utáhnout na cit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 8. Červen 2019 Sdílet Vloženo 8. Červen 2019 Na cit a nedaval by som nove tesniace gumičky 4X na sanie! Nove su nekvalitne rozleptaju sa po čase nechaj pôvodne len ich mázni vazelinou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 8. Červen 2019 Sdílet Vloženo 8. Červen 2019 (editace) Chtěl jsem koupit nová origo těsnění podle doporučení z DP a máznout olejem, ale jestli můžou zůstat puvodní, tak je jen tedy máznu tou vazelínou nebo olejem. Editováno: 8. Červen 2019, autor: mambo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.