Pavel Halbich Vloženo 21. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2012 Dobrý den mám prosbu nemáte někdo schéma zapojení snímače tlaku turba nebo nevíte někdo jak jsou barvy kabelů po sobě tam jsou čísla a k číslům my prosím napište barvy kabelů . Děkuji vám moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
scoot Vloženo 4. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2012 (editace) Snímač tlaku turba? Asi myslíš snímač tlaku nasávaného vzduchu G71 čo je pri IC. Editováno: 4. Listopad 2012, autor: scoot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrafelda96 Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 chtěl bych se zeptat, jestli Fabie 1,9 TDi 74 kW s normou EU3 mají lambda sondu, potřebuji to vědět, abych se mohl rozhodnout, zda nechám odstranit katalyzátor, protože pokud by tento motor měl lambdu, mohly by s tím být problémy. Doporučíte i odstranění katalyzátoru u tohoto motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-honza_ Vloženo 27. leden 2013 Sdílet Vloženo 27. leden 2013 a proč ho chcete odstranit:? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 27. leden 2013 Sdílet Vloženo 27. leden 2013 nemá nic takového, kuchnutý katalyzátor to nemá jak poznat. otázkou je, proč ho dávat pryč, pokud není zalepený. nic moc ti to nepřidá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrafelda96 Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 chtěl bych se zeptat, jakým způsobem dochází k regulaci množství nasávaného vzduchu u Fabie 1,9 TDI podle polohy plynového pedálu. Vím, že tento motor nemá škrtící klapku, čím je tedy regulováno množství nasávaného vzduchu a jakým způsobem dochází k regulaci vstřikovaného paliva podle polohy plynového pedálu? U benzínu reguluje množství nasávaného vzduchu právě ta škrtící klapka, ale u tohoto motoru klapka není, tak jak tady funguje regulace množství nasávaného vzduchu a regulace množství vstřikovaného paliva? Je u tohoto motoru už elektronický plynový pedál? Díky za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 je tam MAF a pedál je elektronický Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 28. Květen 2013 Sdílet Vloženo 28. Květen 2013 modrafelda: Nasávanej vzduch se u ropáka nereguluje ne? Jde tam volně a podle jeho množství změřeným váhou vzduchu a požadavku řidiče k němu přidá adekvátně palivo, jestli se nepletu. A palivo se reguluje dobou otevření ventilu. To řídí ECU. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrafelda96 Vloženo 28. Květen 2013 Sdílet Vloženo 28. Květen 2013 váhu vzduchu mají dnes i některé benzínové motory, u těchto benzínových motorů s váhou vzduchu už není škrtící klapka nebo tam je? Má váhu vzduchu třeba motor TSI, co se montuje do škodovek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 28. Květen 2013 Sdílet Vloženo 28. Květen 2013 Váhu vzduchu měly benzíny už v 80. letech, ale řešilo se to vzdouvací klapkou. Jak to má TSI nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misocko Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 u dieslov ide do valcov stale plne mnozstvo vzduchu (atmosfericky tlak plus turbo podla toho ako ho zreguluje riadiaca jednotka, prilis vela vzduchu pri vzsokych otackach by sa nestihalo stlacit do kompresneho pristoru a roztrhlo by to motor , preto sa turbo vo vyssich otackach reguluje aby davalo menej - ale teoreticky cim viac vzduchu tym viac paliva sa dokaze spalit , tym lepsie pre vykon) benzin - tam sa nasavany vzduch skrti tak aby sa namiesala potrebna zmes (myslim ze to bolo 1:10 hmotnosti palivo:vzduch), cim viac clovek pridava plzn tym viac vzduchu pusti a tym viac da jednotka bezinu, takisto pri preplnanych benzinoch je skrtenie, maximalny prietok je iba pri plnom plyne, velmi chudobna zmes (vela vzduchu , malo benzinu sa uplne zle zapaluje a dlho hori - velmi namaha motor, aj ked dnes sa uz pouzivaju rozne finty na zapalenie chudobnej zmesi - niekolko nasobne vstreknutie benzinu do uz stlacenej a prave zapalovanej zmesi, plazma zapalenie, rozne komorky - aj ked neviem co z toho Skodovka ma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 30. Květen 2013 Sdílet Vloženo 30. Květen 2013 jestli si dobře pamatuju ze školy, tak ideální směs benzinu se vzduchem je 1:12,7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eternetik Vloženo 30. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2018 Chtěl bych se zeptat jestli se také někomu stalo, že při nastartování nesvítí světla a nejde foukání vzduchu, u světel nejdou mlhovky ani dálkové, dálkové jen na ruční, po půl hodině nastartovaného auta najednou něco seplo, a vše naskočilo. Děje se to jen v zimě a nemusí ani moc mrznout. Škoda fabia combi 1.9 tdi Děkuji za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2018 Toto není správné téma na řešení tvého problému. Podívej se do sekce "Elektrika", zda se tam něco podobného neřeší, pokud ne, založ si na to nové téma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.