Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Dobrý den mám prosbu nemáte někdo schéma zapojení snímače tlaku turba nebo nevíte někdo jak jsou barvy kabelů po sobě tam jsou čísla a k číslům my prosím napište barvy kabelů . Děkuji vám moc

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

chtěl bych se zeptat, jestli Fabie 1,9 TDi 74 kW s normou EU3 mají lambda sondu, potřebuji to vědět, abych se mohl rozhodnout, zda nechám odstranit katalyzátor, protože pokud by tento motor měl lambdu, mohly by s tím být problémy. Doporučíte i odstranění katalyzátoru u tohoto motoru?

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

chtěl bych se zeptat, jakým způsobem dochází k regulaci množství nasávaného vzduchu u Fabie 1,9 TDI podle polohy plynového pedálu. Vím, že tento motor nemá škrtící klapku, čím je tedy regulováno množství nasávaného vzduchu a jakým způsobem dochází k regulaci vstřikovaného paliva podle polohy plynového pedálu? U benzínu reguluje množství nasávaného vzduchu právě ta škrtící klapka, ale u tohoto motoru klapka není, tak jak tady funguje regulace množství nasávaného vzduchu a regulace množství vstřikovaného paliva? Je u tohoto motoru už elektronický plynový pedál? Díky za odpověď

Vloženo

modrafelda: Nasávanej vzduch se u ropáka nereguluje ne? Jde tam volně a podle jeho množství změřeným váhou vzduchu a požadavku řidiče k němu přidá adekvátně palivo, jestli se nepletu. A palivo se reguluje dobou otevření ventilu. To řídí ECU. 

Vloženo

u dieslov ide do valcov stale plne mnozstvo vzduchu (atmosfericky tlak plus turbo podla toho ako ho zreguluje riadiaca jednotka, prilis vela vzduchu pri vzsokych otackach by sa nestihalo stlacit do kompresneho pristoru a roztrhlo by to motor , preto sa turbo vo vyssich otackach reguluje aby davalo menej - ale teoreticky cim viac vzduchu tym viac paliva sa dokaze spalit , tym lepsie pre vykon)

 

benzin - tam sa nasavany vzduch skrti tak aby sa namiesala potrebna zmes (myslim ze to bolo 1:10 hmotnosti palivo:vzduch), cim viac clovek pridava plzn tym viac vzduchu pusti a tym viac da jednotka bezinu, takisto pri preplnanych benzinoch je skrtenie, maximalny prietok je iba pri plnom plyne, velmi chudobna zmes (vela vzduchu , malo benzinu sa uplne zle zapaluje a dlho hori - velmi namaha motor, aj ked dnes sa uz pouzivaju rozne finty na zapalenie chudobnej zmesi - niekolko nasobne vstreknutie benzinu do uz stlacenej a prave zapalovanej zmesi, plazma zapalenie, rozne komorky - aj ked neviem co z toho Skodovka ma

  • o 5 let později...
Vloženo

Chtěl bych se zeptat jestli se také někomu stalo, že při nastartování nesvítí světla a nejde foukání vzduchu, u světel nejdou mlhovky ani dálkové, dálkové jen na ruční, po půl hodině nastartovaného auta najednou něco seplo, a vše naskočilo. Děje se to jen v zimě a nemusí ani moc mrznout. Škoda fabia combi 1.9 tdi 

Děkuji za odpověď.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...