Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Famozne auto.Mal som moznost za jeho volantom stravit 24hod na cca 300 testovacich km.Na zimnych 16tkach s adaptivnym podvozkom na moj vkus uz kusok viac uplavane,ale celkovo z toho auta ide neskutocny dobry a seriozny dojem.Netradicna farba a bledy interier,vybava sita mne na mieru,vyborny 140kw dizel a dsg.....viem si do buducna predstavit vlastnit toto auto :kol-59: WP_20151207_003.jpgWP_20151207_002.jpg

Vloženo

měním auta tak po 3-4 letech, tak jsem byl docela natěšenej na Supa III. Po prvních dojmech jako chvíli dobrý, ale na rovinu, líbí se mi čím dál míň. Což je teda u koncernu velká anomálie, protože vždy to bylo přesně naopak.

Vloženo

hele já sám nevím. Mě to teda v první chvíli celkem chytlo, přiznávám, ale docela jsem postupem času vychladnul. Nějak mi to všechno připadá tak trochu naplácaný, jak lopatou, vevnitř sedadla jak ve vlaku, lacinej volant, jak z Favorita. Já fakt nechci nikoho urazit, dotknout se, ale prostě tak nějak to cítím. 

Vloženo (editace)

a přitom jsem si seskládal Laurinku dle obrazu svého, takže pořád ještě váhám.  Ta cena je vůči Passatu pořád ještě atraktivní. 

Editováno: , autor: jirkaK
Vloženo

Takže auto ještě nemáš, že? A váháš jestli brát nebo stornovat. No jestli máš na vybavenou LK, tak určitě bys měl i na méně vybaveného Passata. Podle mně je SIII hezké auto (možná se brzo okouká), vnitřek levnější (to se tady omílá v každém příspěvku). Motorizace jsou známé. Osobně neváhám. 

Vloženo

Bral bych taky, podle mně je CC více vyvážený, vodorovné členění masky vypadá více konzervativně, ale podle mně majestátně, SIII je na pohled dravější, ale je velmi lehce zaměnitelný s OIII, trochu jiné koncepce světel si nikdo na první pohled nevšimne. CC si nespleteš celkem s ničím. O vnitřku a motorizacích teď nemluvím.

Vloženo

ano, taxi praha defakto jsou v zakladu,.. odjizdeji od nas, takze je vidam deno denne, kazdopadne jich kazdy den jezdi i par na z5 ohledne toho ze jsou nabourany :D, takze :D co se tyce nejakeho servisu nebyl zatim zadny problem ;)

Vloženo

Včera jsem měl tu "čest" se poprvé setkat se Superbem v základu a musím říct, že ty standarní halogeny deklasují vzhled celé přídě vozu. Jako kdyby tomu autu někdo vypíchl oči. Si to zpeředu někdo splete s Rapidem. Škoda, že se tam nemohly dát projektorové H7 + LED denní svícení, jako má Fabia ve Stylu. Koukám, že do nižších Fabií se H7+LED dá pořídit za 6 100, tak kdyby byl základ SIII třeba za 619.900, tak by se jistě nic nestalo.

Vloženo

Tak ale to taky mohla Škoda jít i nějakou drastičtější cestou a nabízet skutečně holátko na plecháčích, s 92 kW, manuální klimou a bez tempomatu.

 

Přišlo mi, že spíš Škoda chtěla u Supa razit směr slušně vybaveného už v základu. Tak si mohla odpustit toto.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Des jsem potkal v garáži Superb Active bez paketu Plus. A neměl ani zvlášť dokoupené přední mlhovky. S tmavou barvou to kupodivu nevypadalo vůbec špatně. Taková větší "obyčejná" a výrazně pohlednější verze Octavie.

 

Paradoxně auto jedné banky. Ale ta neoriginální kola jsou fakt humus.

 

post-14317-0-96215200-1452117588_thumb.j

 

post-14317-0-01270300-1452117598_thumb.j

Vloženo

Tak na zimu lepší jak plecháče a z běžně hrozných neorigo kol tato ještě ujdou. Ale jinak popis jsi napsal myslím výstižně a soudě dle fotek s ním souhlasím :)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...