Prosinec 2, 201212 r http://forum.skodahome.cz/topic/18786-vag-chyby/page__hl__17550__fromsearch__1 http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=78008&sid=ea729e7e5bbc24dab574758990539edf
Prosinec 2, 201212 r Jo a nevíte jaký hodnoty mají bejt v tom vagu na ty adrese 002. Já jen když na to budu koukat tak abych věděl.
Leden 3, 201312 r Tak přesně po měsíci se mi rozsvítili obě kontrolky a zase ta samá chyba. Tak jsem se rozhodl vyčistit klapku a egr ventil. Chtěl bych vyměnit těsnění pod klapkou a i u toho egr ventilu, ale nevím jaký koupit. Mohl by mi někdo poradit přesný čísla dle Etky. Fabia 1,4 16V 74 kW 03 BBZ
Leden 4, 201312 r skús to hodiť sem http://forum.skodahome.cz/topic/90113-zjistovani-cisel-dilu-etka-atd/page__fromsearch__1 alebo napíš týmto členom fóra Pawouk,Wojnar súkromnú správu..možno ti pomôžu
Leden 4, 201312 r tak a už to tam aj máš http://forum.skodaho...11#entry1705311 Wojnar nesklamal Upraveno Leden 4, 201312 r od libero1071
Leden 4, 201312 r Jo díky a teď jedna blbá otázka, když kouknu ve VAGu do bloku hodnot tak u klapky mi to piše uhel klapky 4,5-5 stupňů. Nemá tam být 0 stupňů ?
Leden 15, 201312 r Tak jsem dnes vyčistil klapku a chtel jsem udelat i zakl. nastaveni podle VISu ale tam pišou ze klapka musi mit uhel naklonu 0 stupnu, ale ja mam po vyčištění 6 stupnu. Kde je chyba, je špatná klapka? Je pravda ze kdyz sundam airbox tak v klapce je mala škvíra a prstem se nechá úplně uzavřít. Nechá se se nejak ten uhel nastavit. Díky za rady Upraveno Leden 16, 201312 r od Vit125
Leden 16, 201312 r Udělal si to základní nastavení dle DP? Je logický, že po vyčištění klapky má klapky uložené hodnoty jako při špinavý, proto je musíš smazat a dále klapku nastavit. Prst tam nestrkej ani silou nezavírej klapku. Záleží, zda-li ti pak zase vyskočí chyba. Nebo zkus ještě přeměřit opor klapky.
Leden 16, 201312 r Udělej znova základní nastavení a vag klapku nastaví. Přesně, hlavně do ní nestrkej prst!
Leden 16, 201312 r ale ta klapka je pořád pootevřena i když jsem ji vyndal z auta, proste je tam mala štěrbina a nedostane se upně na nulu na uplný zavření i když je uplně odpojená. udělal jsem zakladni nastavení a zkousel jsem i odpojit baterku ale pořád je jakoby pootevřená.
Leden 16, 201312 r postup ve VAGu 1. 01 – Motor 2. 02 - vymazat chybové kódy 3. 04 – základní nastavení 4. zvolit skupinu 60 5. adaptace spuštěna 6. po ukončení pozice 4 = OK 7. pokud ne, v paměti závad se vepíše hodnota chyby
Leden 16, 201312 r Já tuším, že klapka se po nastavení nikdy uplně nezavře , něco jsem našel. chyba.bmp odpor.bmp Upraveno Leden 16, 201312 r od Casy
Leden 16, 201312 r chiquillo: to jsem přesně udělal, ale co jsem četl ve VISu tak tam bylo napsany že před provedením musi mit klapka ve skupine 003 uhel klapky 0 jinak se zakladni nastaveni neprovede. Proces jako takovej se v ty skupine 060 provede i s tím že se napíše v tom 4 okynku ok tak nevim, ještě zkusim ten odpor a uvidim
Říjen 1, 201311 r Zdravím všechny majitele Fábií, mám na Vás prosbu o radu - sice jako ženská moc autům nerozumím, ale pokusím se popsat svůj problém. Mám Fabii I r.v. 2001 1,4 16V. Dlouhodobě mi svítí kontrolka asi motoru?? - servisák říkal, že je to znečištěným EGR ventilem, ale že to není nic bránícího jízdě. Dokud svítila jen tato kontrolka, vše bylo OK, autíčko startovalo, jezdilo, nekolísalo - vše bez problémů. Zhruba před 3 týdny se mi ale rozsvítila i kontrolka EPC. Nejdřív prostě jen svítila a nic se nedělo - auto jelo normálně, když jsem vypla motor a znovu nastartovala, mnohokrát kontrolka prostě jen zhasla. Po týdnu ale kontrolka už svítit nepřestala i když jsem motor vypla a nastartovala i několikrát, no a minulý týden jsem dojezdila úplně - když jsem ráno dojela do práce, jízda probíhala normálně, ale kontrolka svítila. Když jsem odpoledne chtěla odjet z práce - kontrolka svítila a plyn nereagoval - prostě nic, víc než 12.000ot. to nešlo - takže odjet bylo nemyslitelné. Auto mi tedy servisák odtáhl do servisu, napojil na diagnostiku a sdělil mi, že mi kompletně odešla nějaká škrtící klapka. Tak jsme ji vyměnili (PC tohoto náhradního dílu 7.000,-- Kč), kontrolka svítit přestala - ovšem dnes - opět stejný problém, kontrolka svítí, při nastartování na benzince opět nešel přidat plyn, tak jsem zkusila vypnout motor a znovu nastartovat - kontrolka svítí, ale podařilo se mi dojet do práce. Nevíte někdo v čem může být problém??? Může nějak ten EGR ventil souviset s tou kontrolkou EPC??? Popř. jak je možné, že týden po výměně škrtící klapky se závada opakuje??? Jsem zoufalá, jestli mi znovu řekne novou opravu za tisíce, nevím, co budu dělat. Předem moc děkuji za rady.
Říjen 1, 201311 r Tvůj příspěvek jsem přesunul do odpovídající sekce a vlákna.Základ všeho bude napojit to na diagnostiku a napsat sem výsledek - tzn. výpis chyb a jejich čísel. Od toho se dá odpíchnout a jistě se najde někdo,kdo ti poradí. Takto je to skoro věštění. Škrtící klapka občas odejde,je potřeba ji nechat občas vyčistit. Není to až tak neobvyklá závada.
Říjen 1, 201311 r Omlouvám se moderátorům za špatné umístění příspěvku. Právěže škrtící klapku jsme dávali ten minulý týden úplně novou. Na diagnostiku bych měla jet dneska resp. chce tam zajet můj chlap, tak uvidím co zjistí. Může na to mít vliv i třeba nízká hladina paliva v nádrži?? Někdy než se dostanu k benzince (z časových důvodů), píše mi počítač dojezd 15km.
Říjen 20, 201311 r Zdravím všechny majitele Fábií, mám na Vás prosbu o radu - sice jako ženská moc autům nerozumím, ale pokusím se popsat svůj problém. Mám Fabii I r.v. 2001 1,4 16V. Dlouhodobě mi svítí kontrolka asi motoru?? - servisák říkal, že je to znečištěným EGR ventilem, ale že to není nic bránícího jízdě. Dokud svítila jen tato kontrolka, vše bylo OK, autíčko startovalo, jezdilo, nekolísalo - vše bez problémů. Zhruba před 3 týdny se mi ale rozsvítila i kontrolka EPC. Nejdřív prostě jen svítila a nic se nedělo - auto jelo normálně, když jsem vypla motor a znovu nastartovala, mnohokrát kontrolka prostě jen zhasla. Po týdnu ale kontrolka už svítit nepřestala i když jsem motor vypla a nastartovala i několikrát, no a minulý týden jsem dojezdila úplně - když jsem ráno dojela do práce, jízda probíhala normálně, ale kontrolka svítila. Když jsem odpoledne chtěla odjet z práce - kontrolka svítila a plyn nereagoval - prostě nic, víc než 12.000ot. to nešlo - takže odjet bylo nemyslitelné. Auto mi tedy servisák odtáhl do servisu, napojil na diagnostiku a sdělil mi, že mi kompletně odešla nějaká škrtící klapka. Tak jsme ji vyměnili (PC tohoto náhradního dílu 7.000,-- Kč), kontrolka svítit přestala - ovšem dnes - opět stejný problém, kontrolka svítí, při nastartování na benzince opět nešel přidat plyn, tak jsem zkusila vypnout motor a znovu nastartovat - kontrolka svítí, ale podařilo se mi dojet do práce. Nevíte někdo v čem může být problém??? Může nějak ten EGR ventil souviset s tou kontrolkou EPC??? Popř. jak je možné, že týden po výměně škrtící klapky se závada opakuje??? Jsem zoufalá, jestli mi znovu řekne novou opravu za tisíce, nevím, co budu dělat. Předem moc děkuji za rady. EGR kontrolka se mi taky rozsvítila tak jsem s tim jel do servisu a taky nový ventil za několik tisícovek ,a po roce znova. Byl jenom zanešený .Ale pozor když se rozsvítí kontrolka EGR, motor se přepne do nouzového režimu ,takže tak na dojetí do servisu. Ta kontrolka EPC se mi rozsvicuje pořád,problém je ,že to je kontrolka tak trochu na víc věcí,mě blbne nějaký brzdový spínač-dvakrát sem ho měnil v servisu,jednou v origo servisu a po měsíci tam byl zase,ale vyskočí mi když dlouho stojím na brzdovym pedále=takže na něj kašlu Upraveno Říjen 20, 201311 r od účko
Říjen 21, 201311 r Tak sem přidám svůj další vývoj a snad se najde dobrá duše, která bude vědět co s tím jinak buď skočím do zdi nebo to auto shodím ze skály. Když jsem přijela do servisu, servisák auto napíchl na diagnostiku a přestože svítí kontrolka EPC, závadu to žádnou nenapsalo - resp. napsalo to tuto závadu 17685 - Proud recirkulace spalin detekován jako nedostatečný - Trvale. Servisák ale tvrdí, že to nemá nic společnýho s EPC, ale s tím EGR ventilem tudíž s kontrolkou motorku, nikoliv EPC. Jinak to žádné závady nepíše. Už začínám být zoufalá - dneska jsem opět po krátkém stání auto nastartovala, rozsvítila se kontrolka motoru (EGR ventil??) a EPC a nešel přidat plyn. :kol-32:
Říjen 22, 201311 r Tak mám ještě jeden nový poznatek - dnes ráno jsem po včerejším opakování závady už nenastartovala vůbec. Kontrolka EPC svítí, auto na vteřinu nastartuje a pak ho něco vypne, takže znovu odtah do servisu a znovu bádání nad diagnostikou. Já i servisák už jsme zoufalí....jsem moc zvědavá kam se posuneme.
Leden 1, 201411 r Tak mám ještě jeden nový poznatek - dnes ráno jsem po včerejším opakování závady už nenastartovala vůbec. Kontrolka EPC svítí, auto na vteřinu nastartuje a pak ho něco vypne, takže znovu odtah do servisu a znovu bádání nad diagnostikou. Já i servisák už jsme zoufalí....jsem moc zvědavá kam se posuneme. Ventil EGR visi v otevrene poloze.Vytahnout rozebrat vycistit rozchodit a je po problemu:-*
Červenec 19, 201411 r Dobrý den, pokoušel jsem najít téma ve ktrém se tento problém již třeba řešil, žádné jsem nenašel a tak si dovoluji založit toto. Koupil jsem Fabii 1.4 16V 74 kW r.v. 2000 najeto necelých 140 000 km. Dnes jsme jel a při jízdě z kopce (možná jen náhoda) mi auto jakoby škytlo, rozsvítila se kontrolka motoru a EPC a motor zhasl, naštěstí šel po chvilce opět nastartovat, kontrolka motoru dále svítí, nepocítil jsem snížení výkonu nebo změnu zvuku motoru. Zhruba před třemi dny se mi také rozsvítila kontrolka motoru ale auto jelo normálně dále a po giagnostice mi mechanik řekl že je to EGR ventil. Neví prosím Vás někdo co se to mohlo dmes stát ? Děkuji za příspěvky. Upraveno Červenec 19, 201411 r od kuba.svejda
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.