Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

....chystám sa vymenit tyče obidvoch stabilizátorov. Mám Fábiu Combi 1,2 ,47kW r.v2003. Mám najazdené asi 58000km a tyče stabilizátorov sú ešte pôvodné ale rozdrbané na mraky. Počuť to až v kokpite, tak som sa rozhodol, ze ich vymením.

Na trhu sú určite lacné aj drahšie verzia a chcel by som sa opytať TÝCH, ktorý to už menili akú značku kupovali resp. s ktorými majú dobré skúsenosti a ktoré nestoja za nič.

Upraveno od 3skac11

kvalitní jsou origo, jinak TRW, Moog jsou velmi dobré.....u zbytku (Feby - ač dříve slušná značka, dneska nic moc , China - Starline, Vika, Pride) je to o loterii = může ti vydržet x desítek tisíc km, nebo jen pár km...

vzhledem k tomu, že máš MR 2003, tak kromě kostí zkontroluj i uložení tyče stabilizátoru v těch gumových pouzdrech na konzolách nápravnice. U starších ročníků jsou bakelitový pouzdra a ty se vydrolujou - pak mezi tyčí a gumou chybí dva milimetry.

  • 1 měsíc později...

Ja som menil tyčky stabilizátora pri stave 128 000 km,pravá klepala.Dával som značku MOOG.Po roku a pol zasa pravá búcha,odjazdil som 24 000 km,teda aspoň si myslím že je to tyčka stabilizátora.Rany idú z pravej strany,dal som dole pravé koleso a skúšal som silou pravú tyčku a jasne v nej lupkalo a bolo aj počuť ťuk ťuk ,povedal by som že skôr na spodnom upevnený ako na na tlmiči.Pravá tyčka drčí pevne.Pozrel som aj gumy na stabíku dole na kasni a tam to vyzeralo dobre.Čaká ma výmena oleja,tak to potom poriešim,ale mám pocit že sa mi to dosť zhoršuje,akokeby zo dňa na deň viac a viac.

  • 3 týdny později...

Takže bola to tá tyčka.

  • 1 měsíc později...

Ahoj,prosimtě jaky je postup při vyměně tyče stabilizátoru.Někde jsem četl že,když maš špatny postup mužeš zničit servo,měl jsem knižku jak na to,ale někdo mi ji ukrad...děkuji

Na zjisteni spatne kosti stabilizatoru je uplne jednoducha metoda. Stoupnout si k autu k prednimu sloupku a auto rozhoupat do strany. Jestli je spatny stalibizator teda klouby na te kosti tak to zacne tukat :kol-28: Takto staci auto obejit a zkusit rozhoupat z obou stran a je hned slyset ktery je vadny. Vecinou to odnasi leva strana jako prvni, ale nemusi to byt pravidlem.

A na vymontovani vubec nic neni, jen davat proste pozor abys pri povolovani matic nechytnul o hadici k brzdam nebo neutrhnul dratky od desticek atp. Ja parkrat menil i tak zatuhle, ze to neslo povolit vubec a normalne se mi to smekalo a byl konec=opravdu stare zarezle matice a uplne vyklochtane cepy.

Tak jsem vzal flexu a tenky rezny kotoucek a frk frk a byl dole. Jen tady je treba velke opatrnosti aby se nerizlo kam se nema, ale jde to bez problemu. Pak dat novy stabik jak byl otoceny sroubama ten puvodni a oba je dobre usadit a zatahnout :kol-47:

Jen pri tom rezani, kdyz vazne neni jina moznost je dobre ho nejprve riznout normalne v pulce aby nebyl napruzeny! A potom opatrne proriznout vedle matic a vyklepnout ven.

Někde jsem četl že,když maš špatny postup mužeš zničit servo,měl jsem knižku jak na to,ale někdo mi ji ukrad...

ten kto to písal asi niečo pred tým zobral alebo bol nafetovaný :w00t1:

  • 2 týdny později...

mna čaká výmena už po druhý krát, menil som ich rok a pol dozadu keď mi niečo klepalo, spolu s pružinami, tlmičmi. Krátko po výmene 50-100km to robilo zas, no na náprave som mal všetko nové tak som to neriešil. nedávno som mal na auto na zdviháku a sú tie tyčky v prdeli, odvtedy ubehlo už asi 20000 so stálym hrkanim nápravy :/ mal som tam moog, už o nich nechcem viac ani počuť, teraz som vzal meyle hd...uvidíme

vymenené a je ticho :-) nakoniec tie staré neboli moog ale značka "optimal germany" takže odporučam tuto značku nebrať nakoľko vydržali len pár dní...

  • 3 týdny později...

menim tycky po kazdy zime pac je vzdycky jeden vcudu:-D

a čo kupuješ za výrobcu??...daj origo a je ;)

Tak tak jedině origo ;)

jestli se nepletu tak by to meli bejt origo za 700kc jeden

Jsem dával Febi ( jedna 400 a 50 tis. najeto , vše vpořádku.

hold mam kliku na vadny kusy:-D

alebo musíš jazdiť po nejakom tankodrome :D

no to vis no vysočina:-D

  • 2 měsíce později...

Zdravím, já bych potřeboval tyčky stabilizátoru, ale kratší. Origo jsou moc dlouhé, resp. při jízdě dopředu je to ok, dokud nevezmu nerovnost. Pokud couvám, tak mi už dře stabilizátor o poloosu. Mám tam stavitelný podvozek -60 mm. Nevíte někdo, kde se dají sehnat? Dík :)

  • 2 týdny později...

Ja som menil tyčky zn.MOOG pri 125 000 km a ľavá z pohľadu vodiča drží dodnes a pravú som už menil po 25 000km (150000) a teraz sa zasa ozýva pravá po necelých 161 000 km.Prečo iba pravá strana odchádza,alebo som mal smolu na diely.

Pravá odchází víc, páč vymetá všechny ty kanály a díru na kraji silnice :) levá si v klídku jede po té kvalitní části silnice :)

presne tak.... :kol-33:

  • 2 týdny později...

ja som menil pravu po 6 rokoch cca 65000km... bol tam este original. Dal som znacku moog a vydrzala mi rok. Idem zasa menit, lebo je zasa out. A uz aj prava originalka.

Já jsem teď měnil tyčky i gumy a obojí jsem koupil ve Škodovce. Jedna tyčka za 508 kč a guma za 95 kč. Tyčky jsou Trw a gumy origo. Mám najeto 300 tis. a měním podruhé.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.