Přejít na obsah

Tyč stabilizátora Fabia


3skac11

Doporučené příspěvky

....chystám sa vymenit tyče obidvoch stabilizátorov. Mám Fábiu Combi 1,2 ,47kW r.v2003. Mám najazdené asi 58000km a tyče stabilizátorov sú ešte pôvodné ale rozdrbané na mraky. Počuť to až v kokpite, tak som sa rozhodol, ze ich vymením.

Na trhu sú určite lacné aj drahšie verzia a chcel by som sa opytať TÝCH, ktorý to už menili akú značku kupovali resp. s ktorými majú dobré skúsenosti a ktoré nestoja za nič.

Editováno: , autor: 3skac11
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ja som menil tyčky stabilizátora pri stave 128 000 km,pravá klepala.Dával som značku MOOG.Po roku a pol zasa pravá búcha,odjazdil som 24 000 km,teda aspoň si myslím že je to tyčka stabilizátora.Rany idú z pravej strany,dal som dole pravé koleso a skúšal som silou pravú tyčku a jasne v nej lupkalo a bolo aj počuť ťuk ťuk ,povedal by som že skôr na spodnom upevnený ako na na tlmiči.Pravá tyčka drčí pevne.Pozrel som aj gumy na stabíku dole na kasni a tam to vyzeralo dobre.Čaká ma výmena oleja,tak to potom poriešim,ale mám pocit že sa mi to dosť zhoršuje,akokeby zo dňa na deň viac a viac.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Na zjisteni spatne kosti stabilizatoru je uplne jednoducha metoda. Stoupnout si k autu k prednimu sloupku a auto rozhoupat do strany. Jestli je spatny stalibizator teda klouby na te kosti tak to zacne tukat :kol-28: Takto staci auto obejit a zkusit rozhoupat z obou stran a je hned slyset ktery je vadny. Vecinou to odnasi leva strana jako prvni, ale nemusi to byt pravidlem.

A na vymontovani vubec nic neni, jen davat proste pozor abys pri povolovani matic nechytnul o hadici k brzdam nebo neutrhnul dratky od desticek atp. Ja parkrat menil i tak zatuhle, ze to neslo povolit vubec a normalne se mi to smekalo a byl konec=opravdu stare zarezle matice a uplne vyklochtane cepy.

Tak jsem vzal flexu a tenky rezny kotoucek a frk frk a byl dole. Jen tady je treba velke opatrnosti aby se nerizlo kam se nema, ale jde to bez problemu. Pak dat novy stabik jak byl otoceny sroubama ten puvodni a oba je dobre usadit a zatahnout :kol-47:

Jen pri tom rezani, kdyz vazne neni jina moznost je dobre ho nejprve riznout normalne v pulce aby nebyl napruzeny! A potom opatrne proriznout vedle matic a vyklepnout ven.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

mna čaká výmena už po druhý krát, menil som ich rok a pol dozadu keď mi niečo klepalo, spolu s pružinami, tlmičmi. Krátko po výmene 50-100km to robilo zas, no na náprave som mal všetko nové tak som to neriešil. nedávno som mal na auto na zdviháku a sú tie tyčky v prdeli, odvtedy ubehlo už asi 20000 so stálym hrkanim nápravy :/ mal som tam moog, už o nich nechcem viac ani počuť, teraz som vzal meyle hd...uvidíme

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Zdravím, já bych potřeboval tyčky stabilizátoru, ale kratší. Origo jsou moc dlouhé, resp. při jízdě dopředu je to ok, dokud nevezmu nerovnost. Pokud couvám, tak mi už dře stabilizátor o poloosu. Mám tam stavitelný podvozek -60 mm. Nevíte někdo, kde se dají sehnat? Dík :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...