standavfr Vloženo 19. Květen 2014 Sdílet Vloženo 19. Květen 2014 Dělal jsem na FI spojku a při otáčení motoru rukou v tam zarachotilo jak v budíku a rozvody přeskočily.Byl to rok 06,najeto 148000.Namontoval jsem nové rozvody a jede to jak z praku. Je pravda,že to auto dostává od majitele dost zahulit,ale stejně bych ty rozvody po 150000 preventivně měnil,stojí to rozhodně míň než oprava potkaného motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 20. Květen 2014 Sdílet Vloženo 20. Květen 2014 Jak se projevuje přeskočený rozvod o 1 zub..? Protože mi při teplém startu vždy auto nějak zavibruje,jako by bojovalo s držením volnoběhu. Ale trvá to max 2 sekundy.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 20. Květen 2014 Sdílet Vloženo 20. Květen 2014 Nech si zkontrolovat nastavení někde v servisu kde mají přípravky,budeš mít jistotu,případně ještě změřit tlaky,u 6 ventilů se ventily podpalují snad sami od sebe.HTP samo o sobě při startu vibruje celkem dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 20. Květen 2014 Sdílet Vloženo 20. Květen 2014 Je to 1.2 HTP 12V BZG, najeto 48tkm. Olej měněný max po 10tkm.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josef.D Vloženo 25. Květen 2014 Sdílet Vloženo 25. Květen 2014 Když byl přeskočený řetěz o ten 1 zub na klice,tak studený sice chytil,ale dlouho to trvalo,než se srovnaly otáčky a když jsem se chtěl rozjet,tak se musel hodně přidávat plyn,aby to nechcíplo.Výkon to mělo,jako vyběhaná Š105.Rozdíl byl hodně znatelný po výměně rozvodů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 2. Červen 2014 Sdílet Vloženo 2. Červen 2014 Áhá, tak to já mám uplně normální.. to bude možná klímou nebo tak. . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 9. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2014 Páni, Mám na vás takú otázočku: Ako sa dá zistiť synchronizácia kľukového hriadeľa a vačkového hriadeľa pomocou diagnostiky? Viem, že v prípade DOHC je synchronizácia len jedného z vačkových hriadeľov "polovičná informácia", ale aj tak by ma zaujímalo, kde sa to dá zistiť. Niekde som čítal, že by to malo byť: Motorová jednotka - kanál 004 - úplne pravý stĺpec, no tam mi ukazuje teplotu motora. Viete niekto ako na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 26. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2014 Tak nakoniec som dal vymeniť rozvody do autorizovaného servisu v Banskej Bystrici. Chcel som to dať svojmu "neautorizovanému" mechanikovi, no nemal čas. A keďže neverím nikomu inému okrem neho a aut. servisu, nechal som ich vymeniť tam. Okrem hlučných štartov (pomaly každý druhý) som mal ešte jeden problém, že reťaz pri 2400ot/min a plnej záťaži rezonovala. Prejavovalo sa to asi tak, že keď som pri 2000ot/min pridal plyn, tak od 2400 do cca 2600ot/min bolo počuť z motora intenzívny zvuk, ktorý sa mi podobal na na rezonujúcu reťaz (možno sa mýlim). Od 2600ot/min vyššie postupne slabol a pri 3000ot/min už nebol počuteľný. Okrem toho, že v aut. servise mi staré rozvody zabudli dať do auta (chcel som si pozrieť, ako vyzerajú po 100000km) aj keď som ich o to požiadal a bolo to zaznamenané aj na papieri, tak mi ešte aj odpojili hadičku snímania podtlaku pre LPG, s čím malo auto dosť veľké problémy a tak som musel chvíľku jazdiť na benzín, kým mi to opravili. Čo je ale podstatné: 1. zatiaľ som nezaznamenal žiadny hlučný štart motora 2. zvuk "rezonujúcej" reťaze zmizol P.S.: Ešte ma trošku zarazila konštrukcia samotnej reťaze (lebo staré rozvody mi potom nakoniec dali do sáčku a mohol som si ich prezrieť), ktorá mi pripomínala bicyklovú reťaz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlov Vloženo 1. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2014 Môžeš prezradiť, koľko to stálo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 Ako som spomínal, bolo to robené v autorizovanom servise. Najprv bola odhadovaná cena 250€, čo ma nepotešilo, ale zmieril som sa s tým. Potom mi prijímací technik dal šekovú knižku, podľa ktorej som mal zľavu na materiál 20%, čomu som sa potešil a už som v duchu začal rátať, o koľko to bude stáť menej. Lenže čo mi prijímací technik nezapočítal do predpokladanej ceny bola cena tmelu okolo krytu rozvodov, ktorá bola cca 40€. Celkovo ma to vyšlo na 272€ Horšie na tom bolo to, že mi odpojili hadičku snímania podtlaku na LPG a tým pádom s autom bolo nemožné ísť na plyn. Samozrejme, že hadičku nezapojili späť a ja som si to taktiež nevšimol, takže som s tým utekal do servisu. Zaujímavé, že tá hadička sa nachádza na druhej strane motora, ako rozvody. Hlavné ale je, že porobili to čo mali (aj keď cena nebola nízka a odpojená hadička tiež nepotešila) a nemusel som potom riešiť preskočené rozvody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 23. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2014 270eur je ok cena na BB , akurát ma zaujíma aký tmel na haťapkový dekel rozvodu stojí 40eur Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 23. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2014 40€ tmel? Ak to maš na fakture napiš nazov toho tmelu alebo čislo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 3. Září 2014 Sdílet Vloženo 3. Září 2014 Ja som dal meniť rozvody na 47kW motore pri 120000. Pri štarte to chrastilo stále častejšie, ale to som potom riešil tým že som parkoval vždy na neutrál. Akonáhle sa vypnutým motorom trochu pohlo, tak reťaz sa trochu povolila a potom sa to pri štarte ozvalo. Časom by to určite skočilo. V tom servise ešte namontovali nejaký svoj napinák takže by sa to už nemalo stávať ani po ďalších 120 tisíc. Tak uvidím či sa to vôbec ešte niekedy bude meniť... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 stále origo , 285 254 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 V tom servise ešte namontovali nejaký svoj napinák .. ten by ma zaujímal.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 7. Září 2014 Sdílet Vloženo 7. Září 2014 Oni hovorili že ten napinák neumožní moc veľkú vôlu a reťaz by nikdy nemala preskočiť. Ak by sme sa dohodli že by si na aute robil nejaký servisný zásah, tak si to môžeš kľudne rozmontovať a pozrieť :-) Bol to Motoservis Kasl, Praha-Západ. Tieto motory opravujú jak na bežiacom páse, robia dobrú prácu za rozumné peniaze. A keby si im zavolal, možno sa aj podelia o nejaké know-how. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 18. Září 2014 Sdílet Vloženo 18. Září 2014 Skočene rozvody pri 310t. km HTP 51KW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 19. Září 2014 Sdílet Vloženo 19. Září 2014 No pekne... Pri tých km už musela byť dosť vyťahaná reťaz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. Září 2014 Sdílet Vloženo 20. Září 2014 zase na druhou stranu pokud jsou ventily ještě origo, tak vypadají na kiláky sakra dobře 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 20. Září 2014 Sdílet Vloženo 20. Září 2014 Ešte to nebolo otvorene až teraz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 takže to byla BZG? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Uf to som ani nepozrel ale išlo tam stare AZQ lebo tam bola diera na EGR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Září 2014 Sdílet Vloženo 22. Září 2014 aha, jsem si říkal že je to v tématu 1,2 51kW, ale zase na druhou stranu ty najeté kilometry ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 22. Září 2014 Sdílet Vloženo 22. Září 2014 No ano miesto 51 sa tam dalo 47 AZQ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 23. Září 2014 Sdílet Vloženo 23. Září 2014 tak teď nevím, jestli se mám začít bát se svýma 286t km . Jsou známy okolnosti, za kterých k tomu došlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.