Přejít na obsah

Výmena rozvodov Fabia II 51kW


ctirad1

Doporučené příspěvky

  • o 6 měsíců později...

Zdar, nedavno jsem je menil. RV 2007 a najeto bylo 108 tisic.

Napinak byl o necelej centak vytahnutej. V servisu mi rekli, ze se to ma tak menit po tech 100 000. Je tam retez, takze ten se nemeni, jen ty skluzy (nebo jak tomu rikali v servisu) a ta kola. Cena u autorizovaneho prodejce 13500. U kolegy co se vyzna jsem to mel za 7800 :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Súhlas. Práve tá reťaz sa časom vyťahá a je to prvá vec ktorá sa mení, inak by to bola zbytočná práca. Tie staršie ročníky (ja mám 2004) mali ešte blbý napinák rozvodu, takže voľnejšia reťaz mohla znamenať problém. Mne tam dali nejaký lepší napinák ktorý by tam nikdy nemal vytvoriť moc veľkú vôlu. Tieto rozvody by mali vydržať aj viac než 200 000km a to platí pre novšie motory HTP už s výroby. Niekde v tomto vlákne ukazoval hubo44 vzácny prípad preskočenej reťaze u tých novších motorov, ale pri vyšších km.

 

Dával som to jednému motorárskemu servisu - repas hlavy (boli podpálené ventily) a komplet nové rozvody za neajkých 13000 korún. Škodováckym servisom sa už radšej vyhýbam, oni sa zrejme vôbec nemusia snažiť a stále majú zákazníkov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co to je za nesmysl dát starý řetěz na nová kola?Za 13500 děláme GO hlavy s novými komplet rozvody,olejem atd.

Omlouvám se, nevyjádřil jsem se přesně- nový řetěz, napínák, skluzy a olej..

A za 7800,- stejně kvalitní práce jako za 13500,-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Kolikrat kdyz ridi manzelka a nema svuj den, tak se divim, co vsechno motor BZG vydrzi. Vleze do auta, nastartuje, zaradi zpatecku, couvne na 500ot a po 20cm auto samo zdechne. Nastartuje, a znovu na 500ot couvne 20cm a motor zdechne. Toto se opakuje jeste 5x nez ten svuj 1 metr vycouva. Pak zaradi jednicku a na 4000ot vyrazi dopredu. Na to, ze rozvody jsou tak choulostive, ze jinym lidem preskoci pri kratkem preparkovani auta ze dvora do garaze, tak maji vydrz solidni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi nás doma taky čekají rozvody u BZG. Na olej za rok najeto jen 4t km a už si to zachrastí skoro s každým startem  :kol-44:  Celkově má auto 35t, nic moc.

 

Otázka zní, co vše si při těhle km nechat vyměnit? Má smysl kromě napínáku, řetězu, vodících lišt řešit i kola??

 

Případně na kolik vyjde ta sranda v té horší variantě i s prací cca?

 

96S13_0659.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já bych řekl, že je to právě tím že se málo jezdí, olej je sedlý a než se dostane kam má a napne napínák ... nemyslím si že je to tím, že je vytáhaný, na roomovi BZG mám 138t km ale vzhledem k tomu že jezdí prakticky denně, tak jestli zachrastí jednou, dvakrát do měsíce, tak moc a to ještě právě, když "náhodou" nejel třeba 14 dní. A Fábuli mám 300t km, stále origo rozvody a stejně jako room, max. 1x-2x za měsíc zachrastí a ta krom víkendu jezdí denodenně. Obojí olej 5W40.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za poslední 2 měsíce jezdilo auto v průměru ob den, z toho posledních 14dní každý den. Olej je tam 5W40, dle kapkového testu oleje je kondice oleje dobrá. Na plánovanou výměnu jsem se kvůli práci ještě nedostal. Během zimy jsem pozoroval zachrastění jen při delší odstávce, což je normální jev. Jen jsem nějak nepochopil s tím ,,olej je sedlý" - při odstavení vozidla do druhého dne (cca na 13hod) už ten olej musí být dávno ve vaně a na stěnách maximálně film ne? Dám teďka olej 0W40 a uvidím, zda to nějak pomůže, jestli ne, je to jasné...  :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chraň bůh, nejdřív ručka a pak až rychlost, prostě tak, aby nebyla rychlost v tahu. Doma auto stojí na zatrav.dlaždicích, tam to stojí jen na neutrál a ručce. Jinak s vozidlem jsem jezdil 20km trasu do práce, to se už na provozní teplotu oleje dostalo ;-)

 

Uvidím co výměna oleje a případně dál budu řešit v servisu. Raději vyhodím drobný za kontrolu než shánět nový motor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Zdravým a prosím o radu. Mám 12,HTP 51KW motor CGPA a hlásí mi na Vagu kód 16725 snímač vačkového hřídele - nepravděpodobný signál.

ten Hallow snímač jsem vyměnil , ale nic se nezlepšilo, je to stejný , motor nejde do tahu a cuká, 

Je možný , že i tento motror, který na to nemá být náchylný přeskočil na rozvodech o zub. jinak najeto 130000km a vyroba 11/2010.

Olej 5w40 najeto cca 2000km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Okolnosti byli normálně jsem přijel před barák na rovinku a chcípnul motor. Po hodině jsem odjížděl , auto normálně nastartovalo, ale už nešlo vytočit přes 3

000 otáček a druhý den se rozsvítila kontrolka motoru a hlásilo to chybu 16725. Zítra jde do servisu, tak napíšu , co to bylo, ale vypadá to na skočený rozvody.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravým a prosím o radu. Mám 12,HTP 51KW motor CGPA a hlásí mi na Vagu kód 16725 snímač vačkového hřídele - nepravděpodobný signál.

ten Hallow snímač jsem vyměnil , ale nic se nezlepšilo, je to stejný , motor nejde do tahu a cuká, 

Je možný , že i tento motror, který na to nemá být náchylný přeskočil na rozvodech o zub. jinak najeto 130000km a vyroba 11/2010.

Olej 5w40 najeto cca 2000km.

Vlani som robil takyto motor a  mal činske rozvody mal zosileny napinak a na 65tis celkom vyťakana reťaz. Take zosilene rozvody tam boli podobne ako FSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Cítím s Váma, do nedávna jsem měl CGPA a původně jsem chtěl dát na komerční řeči ve Světě Motorů, že CPGA a výše se nekazí, ale chlapi od fochu na HTP foru mi radili dobře, ať po 100tis. km i na CGPA vyměním celou rozvodovou sadu, včetně napínáku. Výsledek? Automechanik mi vysvětlil, že bylo tak tak na čase. Ono se kazí toitž i jakási pružinka v napínáku, která supluje při startu nízký tlak oleje..... Řetěz byl už delší a navíc byly namožené i šoruby ozubených kol!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...