Malta Vloženo 7. leden 2013 Sdílet Vloženo 7. leden 2013 čekal bych to u F I ale u dvojkové ... to je brutus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 7. leden 2013 Sdílet Vloženo 7. leden 2013 Až mráz po zádech jde z toho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 7. leden 2013 Sdílet Vloženo 7. leden 2013 .....tak do servisu dotahli HTPecko. Najeto 62000 km. Preskocil retez. Vysledek......hruza. Motor na odpis. Klient asi bude mit smulu. I kdyz je jeste v zaruce, nedodrzel servisni intervaly a tak oprava pravepodobne pujde cela za nim. Jen motor stoji cca 72.000 Kc. A nebol už pred tym niekym robeny ten motor. Ten tmel na vani je original? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 7. leden 2013 Sdílet Vloženo 7. leden 2013 Olej možná nebyl dlouho vyměněný, je vše hodně černé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 7. leden 2013 Sdílet Vloženo 7. leden 2013 Rád bych znal pravý důvod, proč se tohle stalo. Je možné, tím olejem..? Nebo i něčím jiným.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlov Vloženo 8. leden 2013 Sdílet Vloženo 8. leden 2013 (editace) Podľa mňa je to tým olejom - veď uvádza, že neboli dodržané servisné intervaly ... Takže ak sa dotyčný vysr.. na výmenu oleja, tak sa ani nečudujem ... Editováno: 8. leden 2013, autor: orlov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 8. leden 2013 Sdílet Vloženo 8. leden 2013 Tak to musel býýt fakt pěknej kretén. Ikdyž bych se rád dověděl, kolik na tom oleji najel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 13. leden 2013 Sdílet Vloženo 13. leden 2013 (editace) Keď vidím, čo pravdepodobne dorobil dotyčný s motorom tým, že nemenil olej v predpísaných intervaloch, tak si spomeniem na firemný VW Transporter 2,5 diesel, do ktorého sa iba olej prilieval (vytekal sám) a DOSŤ nepravidelne sa na ňom menil. To auto pri tom ale stále išlo a po motorickej strane mu robili problém iba zimy (lebo nebolo peňazí na výmenu žhavičov). Chcel som Tým iba napísať, že ten motor bol (a ešte stále je) proste nezmar oproti tomu, čo sa dnes vyrába. Taktiež viem, že som trošku off topic Editováno: 13. leden 2013, autor: miggy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 14. leden 2013 Sdílet Vloženo 14. leden 2013 Tak na služební auta ne fakt nehledí. Mluvím z vlastních zkušeností, střídání řidičů, dostávají furt kotel. Ale transporter 2.5 TDI bohužel se domnívám že už to nebyl ten starýý dobrý pětiválec co byl v audi A6 první generace ale už modernizovaný 4 vál že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 15. leden 2013 Sdílet Vloženo 15. leden 2013 Tento bol určite 5valec, ale sekol som sa v objeme o 0,1 litra. Mal iba 2,4 litra. Kód motoru bol AAB. Bol fakt nezničiteľný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 16. leden 2013 Sdílet Vloženo 16. leden 2013 Ročník? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 16. leden 2013 Sdílet Vloženo 16. leden 2013 u HTP byl problém, že prostě díky tomu starýmu oleji nedělal napínák rozvoďáku co by měl, to u nafty a aut s řemeny nehrozí, tam nevyměněnej olej tak kritickej není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 Ak si dobre spomínam, ročník bol 1996, ale nedal by som za to ruku do ohňa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 20. leden 2013 Sdílet Vloženo 20. leden 2013 Ano to je ten supr motor ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 20. leden 2013 Sdílet Vloženo 20. leden 2013 Vormen: Ano je tam na tom kus pravdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 26. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2013 No páni. Ako tak počúvam ten svoj motor, tak čím ďalej, tým viac sa mi ten zvuk po naštartovaní nepáči. Keď som tu pred pár príspevkami tvrdil, že mi rozvody nechrastia, tak som klamal, alebo som si to dostatočne neuvedomoval, nechcel priznať, či nevedel, čo to je. Proste sa mi občas stane, že po naštartovaní ten zvuk nie je pekný, ale ako keby napinák na napínacej kladke ani nebol. Lenže deje sa to iba občas a to dosť nepravidelne, takže nemám to ani ako zaznamenať. Ako som spomínal, olej mením pravidelne za taký, ako predpisuje Škoda (VW 501 01), takže neviem, či idem zháňať napinák, alebo čo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 26. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2013 To od toho kolko maš nabehane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 27. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2013 Momentálne tam svieti 84 tisíc km aj nejaké drobné. Možno by pomohlo vymeniť olej 5W-40 za ľahkobežný 0W-40, no neviem, či to nie je iba oddialenie problému. Ak je napinák už starý (tzn. neplní si svoju funkciu tak, ako by mal), či by nebolo lepšie ho vymeniť aj s kladkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 27. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2013 Tu by mal stačiť napinak. Tento napinak nema kladku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 28. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2013 Olej 0W-40 nie je ľahkobežný olej. Pri prevádzkovej teplote má rovnakú viskozitu ako 5W-40 alebo 10W-40. Rozdiel je iba v tom, že za studena je redší, tým pádom má lepšiu čerpateľnosť a motor je skôr a lepšie mazaný. Túto výhodu potrebuješ ale iba v zime, hlavne vo veľkým mrazoch. V lete je rozdiel medzi mazacími schopnosťami 5W-40 a 0W-40 za studena úplne minimálny. Pri tvojom probléme ti to podľa mňa 0W nič nepomôže, rieš výmenu napináka (prípadne aj reťaze). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hosha Vloženo 12. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2013 Nevím, ale osobně bych na výměnu těchto ''doživotních'' rozvodů myslel okolo 150tis. km - řetěz se vytahává, napínák už nemusí plnit na 100% svou funkci ( mnohdy ji ani neplnil - stal se předmětem výměny u dílenské akce ) a ještě nikdo nezmínil vodní pumpu, která asi ''doživotně'' těsnit nebude. Při pomyšlení cesty někam do zahraničí, kdy mě auto nechá na dálnici s vyteklou chladičkou..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubajs99 Vloženo 29. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2013 no já mám rozdělanej motor u sebe najeto 110000 kvůli kruhům a hlavě a rozvody jsou jak kdyby vyjeli z fabryky.bez opotřebení.i když mě motor zklamal kvůli tomu tak rozvody bych asi neměnil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 8. Září 2013 Sdílet Vloženo 8. Září 2013 Jak poznám, že jsou na HTP přeskočené rozvody? Mám totiž takové mírné podezření, že jsou posunuté třeba jen o pár zubů. Už delší dobu pozoruju,že pouze při teplém(vůz stojí např půl hodiny) a horkém nastartování motor se jaksi otřese,zašramotí, na videu to nejde poznat,protože otáčkoměr nekolísá,snaží se otáčky udržet.Tak se vám to pokusím přiblížit. Nastartuji, otáčky vyletí na + - 1300 ot/min a spadnou na volnoběh a hned poté se motor jakoby zatřepe, asi 1 - 2 sekundy a pak vrčí tak jak má. Pamatuju že asi 2.5 roku zpátky při studeném motoru při couvání do mírného kopečku rozblikalo na MAXI-DOTU - STOP!!Nízky tlak oleje, hrozní vážné poškození motoru!! Motor jsem vyplnul a za 5 minut nastartoval a od té doby mi to ještě nikdy nenapsalo. V té době byl v motoru olej 10W-40 z autorizovaného. Ale možná mi to při tom startu dělá právě od té doby, co mi MAXI-DOT napsat tenhle nemilý vzkaz. Diagnostika vykazuje nulový počet chyb.. pánové, co na to říkáte? Mám se bát, nebo nemusím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 8. Září 2013 Sdílet Vloženo 8. Září 2013 No, ak by bol rozvod posunutý "len o pár zubov", tak už s tým autom nejazdíš, ale zháňaš nový motor. HTP nepoznám tak detailne, ale to vrčanie pri štarte by som riešil maximálne tak, že by som s tým zašiel do servisu a dal nahrať najnovší SW. Ja osobne si myslím že toto správanie motora je normálne, podobne ako tomu je u TSI. Tam tiež pri niektorých teplotách štartuje motor s vyššími otáčkami. Je to tak kvôli emisiám, a vôbec by som to neriešil ak to trvá iba 1-2 sekundy a samotný motor a jeho výkon sú v poriadku. Ako sme sa už v inom vlákne bavili, treba hlavne pravidelne a včas meniť olej (a filter) a samozrejme pravidelne sleduj jeho hladinu (a farbu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 8. Září 2013 Sdílet Vloženo 8. Září 2013 Jak poznám, že jsou na HTP přeskočené rozvody? http://forum.skodahome.cz/topic/35136-htp-rozvodovy-retez/page-5#entry1566110 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.