Publikováno Říjen 10, 201212 r Ahoj, jsem tu nový a potřeboval bych pomoct. Jsem majitelem Superba 2.5TDi 120KW Tiptronic rok 2005 a mám takový problém, že auto při 1200-1500ot jako by vynechával motor, tak nějak poskakuje. Při volnoběhu ok a dělá to jak za jízdy tak i při neutrálu...když přidám plyn. A jde o to, že převodovka skočí do nozového režimu Jinak když překročím jako by ty otáčky kde to poskakuje...tak nějak s lehnou nohou na plynu,tak pak je to ok, ale když tomu šlápnu, tak okamžitě skočí nouzák. Auto jsem dal na diagnostiku a motor bez chyby, jen v převodovce to napíše snímač otáček G182(sporadická) Tyto kroky jsem udělal: Vyměna oleje v převodovce,nové vstřiky,nový palivový filtr. Můžete mi prosím někdo pomoc, kde by byla chyba? Četl jsem tady na foru o čerpadle, ale mě to nepíše žádnou takovou chybu...Moc děkuji za rady
Říjen 11, 201212 r Autor Já ten snímač neřeším,protože jsem dával novou převodovku a čidlo je taky samo nové,takže to je blbost
Prosinec 22, 201212 r Už jsi to vyřešil? Mě motor nehlásí taky žádné chyby, ale dělají to vytahané rozvody. Na TDI grafu jsem úplně jinde a čerpadlo vykazuje výchylku více než 2stupně. Po výměně komplet rozvodů dám vědět. Těch důvodů ale může být více, třeba ucpaný pal.filtr, nebo i samotné čerpadlo. Bohužel na 6válu nejdou změřit Vagem vstřiky...
Leden 19, 201312 r Autor Ahoj,auto mi stojí 6měsíců a už nevím co s tím, rozvody nejsou poskočené...už přemýšlím o výměne motora
Leden 19, 201312 r Co to naftové čerpadlo. Jáí bych ho vymontoval a dal na diagnostiku. Podle mě ti to dává málo nafty a nemá tlak, proto vynechává. S tím můžou být spojené i ty ostatní věci.
Leden 19, 201312 r mne robila nieco obdobne Audi A4 B7, tiez som mal 120 kW 2,5 TDI. neskor sa mi porucalo cerpadlo VP44.
Leden 19, 201312 r Startovalo by to možná o trochu hůř ale startovalo. Může ti někde protíkat a tím nebude potřebný tlak paliva a začne cukat. Taky je možné, že bude porouchaná jen elektrická část čerpadla. Diagnostika čerpadla stojí cca 500,-Kč bez DPH ale musíš ho vytáhnout. To znamená rozhodit rozvody.
Leden 19, 201312 r Já ne. Na to musíš mít testovací stolici kam upevníš čerpadlo, napojíš hadice a uděláš zátěžový test. Zavolej na tohle číslo 602268497. Je to firma co se tím zabývá ale je z Prahy. Můžeš jim to tam ale poslat a oni ti tu diagnostiku udělají.
Leden 19, 201312 r Autor Moc děkuji,pak dám vědět Upraveno Leden 19, 201312 r od žralok Necituj předchozí příspěvek !
Leden 20, 201312 r Tak mě problém s cukáním přestal po výměně a správnémn nastavení čerpadla. Zajeď ještě za někým na VAGÍNU. V základním nastavení (hlavní pole VAGU)kanál 4. Tam máš vedle sebe ty 4 políčka. V první poli je to nejdůležitější, je to úhel vtřiku. Já to měl posunuté na 6stupňů. Motor musí být na provozní teplotě. Hodnota musí být 0-4stupně. Dalších dvou polí si všímat moc nemusíš a v posledním 4.poli musí být 100%. Pokud by Ti hodnoty v prvním a posledním poli nesmyslně lítaly může být v háji to čerpadlo, resp. hlava čerpadla. Po této procedůře je dobré smazat chyby v motoru, pole 4 v základním nastavení ti slyšitelně poupraví nastavení motoru, rozbliká se i kontrolka žhavení, tak se nelekni. Díky tomu se může v chybových závadách objevit chyba předvstřiku paliva, opět se neleknout a smazat. Ani tak neodchází čerpadlo, ale spíš hlava na něm. Prvně před diagnostikou zkontoluj ten velký konektor na čerpadle(lehce prostříknout sprejem na kontakty a několikrát zasunout a vysunout). Hlavně nezapomeň pořádně zatáhnout tu pojistku na něm. Pokud bys měl možnost, zkus vyměnit pouze tu hlavu, nebo si jí půjčit a vyzkoušet. Drží na torxových šroubech z vrchu a lze lehce udělat na autě. Hlava je bohužel neopravitelná, což zjistíš po její demontáži(zalitá vespod v čemsi). Dále bys ještě mohl zkusit, jestli nemáš přicpaný sací koš v nádrži. Ani nemusíš sundávat zadní sedák, stačí pořádně profouknout vstup k filtru. Nezapomeň pak pořádně tu hadici od nádrže zalít naftou, jinak si to nasaje vzduch a pak se budeš trápit s odvzdušněním. Je dobré mít v nádrži aspoň třetinu nafty. Rozhodně je ale lepší se tomu kroku vyhnout a tak jestli jsi malinko zručnější vyzkoušej funkci čerpadla v nádrži. Odpojit vstup do filtru a hadici dát do nějaké nádoby. Příslušnou pojistku čerpadla č.28 napojit na +12voltů. Čerpadlo by mělo být slyšet a z hadice by měla vytékat nafta. To bych už moc psal, prostě dílenská příručka motor skupina 20-1, kde je to pořádně popsáno. A je to Upraveno Leden 20, 201312 r od SUP1
Leden 21, 201312 r Je vidět, že mezi naší SUPÍ BANDU přibyl odborně znalý a nepochybně i zdatný člen! Je to jen dobře a věřím, že Tvé příspěvky budou pro nás všechny přínosem! Díky!
Únor 15, 201312 r Autor Zdravím, takže čerpadlo KO :/ Nemá někdo na prodej?Nové stojí 36tis. Koneční kod 106K.
Únor 15, 201312 r Už jsem to sem dával, jdi do tohoto a zbytek rozprodej: http://auto.bazos.cz...perb-25-Tdi.php Upraveno Únor 15, 201312 r od SUP1
Únor 15, 201312 r a co je v cerpadle KO? ak len predsuvnik vstreku, servis je tak do 400 €, zvysok cerpadla ostava.
Únor 16, 201312 r Kompletní repase čerpadla 18 tisíc bez DPH. Jinak se podívej na http://www.cc-autodily.cz/o-nas?brand=SKODA&model=SUPERB
Květen 30, 201312 r Autor Takže přidám nějaké nové informace...čerpadlo mám druhé,respektive použité,bylo z havarovaného vozidla,úplně identického. Vaša z Prostějova mi to přijel spárovat,čerpadlo má start povolen,je spojeno s řidící jednotkou...motor točí,ale nechytne JInak jsem objednal podávací čerpadlo,psalo to nějakou chybu...tak zkusím ještě to,doufám,že to bude tím
Květen 30, 201312 r Podávacím čerpadlem to nebude, to už se tu řešilo, páč podávací čerpadlo jen "podává" nafrtu z nádrže do sacího koše, defakto kvůli zpěnění nafty. Odvzdušnění se tu už taky probíralo, musíš mít min třetinu nádrže, já říkám půlku, pořádně všechno zalít naftou a nejlépe se sprejem nastartovat. Pokud ses ale vrtal jen do čerpadla, nikoli do filtru, tak moc to zavzdušněné nebude. Ale předpokládám, že u filtru jsi začal řešit závadu...Jednou jsme zapomněli zalít filtr a pak je to fakt pakárna natočit, chce to zalít i hadici do filtru a kdyžani to nepomůže povolit jeden, dva vstřiky. Mimochodem to bys mohl zkusit - povoli jeden, dva vstřiky a zjistit, jestli z toho stříká nafta...
Květen 30, 201312 r Autor Takhle...ze vstřiků už nafta jde :/ Proto jsem z toho nějak mimo...nechápu,proč to teda už neblafne,pořád to jen točí...ani náznak,že by to chtělo chytit
Květen 31, 201312 r Jsme na tom podobně, ale já o trošinku lépe:-) Řeším to tady:http://forum.skodahome.cz/topic/123649-pod%C3%A1vac%C3%AD-%C4%8Derpadlo-v-n%C3%A1d%C5%BEi/
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.