Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, jsem tu nový a potřeboval bych pomoct. Jsem majitelem Superba 2.5TDi 120KW Tiptronic rok 2005

a mám takový problém, že auto při 1200-1500ot jako by vynechával motor, tak nějak poskakuje. Při volnoběhu ok a dělá to jak za jízdy tak i při neutrálu...když přidám plyn. A jde o to, že převodovka skočí do nozového režimu :( Jinak když překročím jako by ty otáčky kde to poskakuje...tak nějak s lehnou nohou na plynu,tak pak je to ok, ale když tomu šlápnu, tak okamžitě skočí nouzák.

Auto jsem dal na diagnostiku a motor bez chyby, jen v převodovce to napíše snímač otáček G182(sporadická)

Tyto kroky jsem udělal: Vyměna oleje v převodovce,nové vstřiky,nový palivový filtr. Můžete mi prosím někdo pomoc, kde by byla chyba? Četl jsem tady na foru o čerpadle, ale mě to nepíše žádnou takovou chybu...Moc děkuji za rady

prečo neriešiš ten snímač??

  • Autor

Já ten snímač neřeším,protože jsem dával novou převodovku a čidlo je taky samo nové,takže to je blbost

  • 2 měsíce později...

Už jsi to vyřešil? Mě motor nehlásí taky žádné chyby, ale dělají to vytahané rozvody. Na TDI grafu jsem úplně jinde a čerpadlo vykazuje výchylku více než 2stupně. Po výměně komplet rozvodů dám vědět. Těch důvodů ale může být více, třeba ucpaný pal.filtr, nebo i samotné čerpadlo. Bohužel na 6válu nejdou změřit Vagem vstřiky...

  • 4 týdny později...
  • Autor

Ahoj,auto mi stojí 6měsíců a už nevím co s tím, rozvody nejsou poskočené...už přemýšlím o výměne motora :(

Co to naftové čerpadlo. Jáí bych ho vymontoval a dal na diagnostiku. Podle mě ti to dává málo nafty a nemá tlak, proto vynechává. S tím můžou být spojené i ty ostatní věci.

  • Autor

OK,to udělám...já myslel,že by to nějak špatně startovalo?

mne robila nieco obdobne Audi A4 B7, tiez som mal 120 kW 2,5 TDI. neskor sa mi porucalo cerpadlo VP44.

Startovalo by to možná o trochu hůř ale startovalo. Může ti někde protíkat a tím nebude potřebný tlak paliva a začne cukat. Taky je možné, že bude porouchaná jen elektrická část čerpadla. Diagnostika čerpadla stojí cca 500,-Kč bez DPH ale musíš ho vytáhnout. To znamená rozhodit rozvody.

  • Autor

Díky za pomoct....jinak "žralok" i ty by si to udělal ten test?

Já ne. Na to musíš mít testovací stolici kam upevníš čerpadlo, napojíš hadice a uděláš zátěžový test.

Zavolej na tohle číslo 602268497. Je to firma co se tím zabývá ale je z Prahy. Můžeš jim to tam ale poslat a oni ti tu diagnostiku udělají.

  • Autor

Moc děkuji,pak dám vědět

Upraveno od žralok
Necituj předchozí příspěvek !

Tak mě problém s cukáním přestal po výměně a správnémn nastavení čerpadla. Zajeď ještě za někým na VAGÍNU.

V základním nastavení (hlavní pole VAGU)kanál 4. Tam máš vedle sebe ty 4 políčka. V první poli je to nejdůležitější, je to úhel vtřiku. Já to měl posunuté na 6stupňů. Motor musí být na provozní teplotě. Hodnota musí být 0-4stupně. Dalších dvou polí si všímat moc nemusíš a v posledním 4.poli musí být 100%. Pokud by Ti hodnoty v prvním a posledním poli nesmyslně lítaly může být v háji to čerpadlo, resp. hlava čerpadla. Po této procedůře je dobré smazat chyby v motoru, pole 4 v základním nastavení ti slyšitelně poupraví nastavení motoru, rozbliká se i kontrolka žhavení, tak se nelekni. Díky tomu se může v chybových závadách objevit chyba předvstřiku paliva, opět se neleknout a smazat. Ani tak neodchází čerpadlo, ale spíš hlava na něm. Prvně před diagnostikou zkontoluj ten velký konektor na čerpadle(lehce prostříknout sprejem na kontakty a několikrát zasunout a vysunout). Hlavně nezapomeň pořádně zatáhnout tu pojistku na něm. Pokud bys měl možnost, zkus vyměnit pouze tu hlavu, nebo si jí půjčit a vyzkoušet. Drží na torxových šroubech z vrchu a lze lehce udělat na autě. Hlava je bohužel neopravitelná, což zjistíš po její demontáži(zalitá vespod v čemsi). Dále bys ještě mohl zkusit, jestli nemáš přicpaný sací koš v nádrži. Ani nemusíš sundávat zadní sedák, stačí pořádně profouknout vstup k filtru. Nezapomeň pak pořádně tu hadici od nádrže zalít naftou, jinak si to nasaje vzduch a pak se budeš trápit s odvzdušněním. Je dobré mít v nádrži aspoň třetinu nafty. Rozhodně je ale lepší se tomu kroku vyhnout a tak jestli jsi malinko zručnější vyzkoušej funkci čerpadla v nádrži. Odpojit vstup do filtru a hadici dát do nějaké nádoby. Příslušnou pojistku čerpadla č.28 napojit na +12voltů. Čerpadlo by mělo být slyšet a z hadice by měla vytékat nafta. To bych už moc psal, prostě dílenská příručka motor skupina 20-1, kde je to pořádně popsáno. A je to

Upraveno od SUP1

Je vidět, že mezi naší SUPÍ BANDU přibyl odborně znalý a nepochybně i zdatný člen! Je to jen dobře a věřím, že Tvé příspěvky budou pro nás všechny přínosem! Díky! :palec2:

  • 4 týdny později...
  • Autor

Zdravím, takže čerpadlo KO :/ Nemá někdo na prodej?Nové stojí 36tis. Koneční kod 106K.

No jo, ale v inzerátu je 114 kw... a on má 120 .. nebo je to zaměnitelné ?

a co je v cerpadle KO? ak len predsuvnik vstreku, servis je tak do 400 €, zvysok cerpadla ostava.

  • Autor

Tak bohužel ze 114KW není zaměnitelné...potřebuji 106K,nebo 106KX :/

  • 3 měsíce později...
  • Autor

Takže přidám nějaké nové informace...čerpadlo mám druhé,respektive použité,bylo z havarovaného vozidla,úplně identického. Vaša z Prostějova mi to přijel spárovat,čerpadlo má start povolen,je spojeno s řidící jednotkou...motor točí,ale nechytne :( JInak jsem objednal podávací čerpadlo,psalo to nějakou chybu...tak zkusím ještě to,doufám,že to bude tím :(

Podávacím čerpadlem to nebude, to už se tu řešilo, páč podávací čerpadlo jen "podává" nafrtu z nádrže do sacího koše, defakto kvůli zpěnění nafty. Odvzdušnění se tu už taky probíralo, musíš mít min třetinu nádrže, já říkám půlku, pořádně všechno zalít naftou a nejlépe se sprejem nastartovat. Pokud ses ale vrtal jen do čerpadla, nikoli do filtru, tak moc to zavzdušněné nebude. Ale předpokládám, že u filtru jsi začal řešit závadu...Jednou jsme zapomněli zalít filtr a pak je to fakt pakárna natočit, chce to zalít i hadici do filtru a kdyžani to nepomůže povolit jeden, dva vstřiky. Mimochodem to bys mohl zkusit - povoli jeden, dva vstřiky a zjistit, jestli z toho stříká nafta...

  • Autor

Takhle...ze vstřiků už nafta jde :/ Proto jsem z toho nějak mimo...nechápu,proč to teda už neblafne,pořád to jen točí...ani náznak,že by to chtělo chytit

  • Autor

Jinak filtr jsem zalél,hadičky taky a je půl nádrže

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.