Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

díky, ale bez stařeckých neduhů to není, teď mně začalo téci pravé zadní prasátko, takže zítra se chystá chirurgický zákrok :kol-28: a rovnou pudou i pakny, páč jsou ještě origo :kol-47: . Původně jsem je plánoval až na jaro před STKáčkem, ale když to takhle dopadlo, tak holt budou jako dárek k výročí :kol-26:

Editováno: , autor: Malta
Vloženo

Služebka 47kW, motor KO po 220 tkm. Zapoměli dolít olej, protože ho nikdy od výměny k výměně nedolívali. Výměna každých 15 tkm, x řidičů.

Ještě lepší: FI motor 1,4 MPI, v součastné době 476 tkm, a stále jezdí...

Vloženo

Myslím, že problém bude hlavně v pozdní výměně oleje 15 000 km je na htp prostě moc, měnit po 7500 km (přehřívá se) a dále asi si zřejmně nedával olej 5w-40, popř. 5w-50 ale 10w-40 to je další problém, nevím jak často si měnil vzduchový filtr (má se měnit po 15 000 km) + další filtry (palivový po 30 000 km, olejový s každou výměnou oleje. Dále svíčky měnit taky po 30 000 km nejpozději (lépe po 20 000 km). Ale i tak by při slušném zacházení měl tento motor co uvádíš ty touto péči jak si uvedl min. 200 000 km natočit bez problémů a s péči jak jsem uvedl já najede 400 000 km bez problémů. To´t můj názor co jsem slyšel od odborníků přes motory.

Dej vědět co byla příčina tvého problému a kolik stálo odstranění.

lidi neblázněte, stáváte se otrokem svého auta - snažíte se učinit svého plechového miláčka šťastným. To přece není normální tyhle věci takhle často měnit.

Vloženo

By ses divil chlapce , pokud ma clovek auto jako konicek a ma ho popravde jako milenku tak mu dopreje vse co chce ;)

Přesně tak když se o auto dobře postaráš, tak se ti odvědčí spolehlivostí a na htp neni ten servis vůbec drahej, ba naopak.

Vloženo

to sice ano, ale já to rozhodně s tou péčí nepřeháním, oleje filtry a šmitec, opravuji až už se něco pokazí. Prostě musí jezdit a jezdit a neduhy odstraňovat za pochodu :kol-28:

Vloženo

Přesně tak když se o auto dobře postaráš, tak se ti odvědčí spolehlivostí a na htp neni ten servis vůbec drahej, ba naopak.

Pokud se o auto musím přehnaně starat aby bylo spolehlivé než je nějaký průměr, tak nechápu proč takové auto mít, to by muselo být něčím výjmečné a to Fabka opravdu není :) Nemám nic proti tomu když to má někdo jako koníčka, OK. Ale měnit olej každých 7tis, svíčky 20tis, filtr každých 15, palivový každých 30 apod. To nemá se staráním = zajištěním spolehlivosti nic společného... Protože by ti každé auto mělo bez úhony přežít 2x delší intervaly, pokud ne a jedná se o běžné auto na denodenní ježdění, tak je něco špatně... Možná to může vyznít jako že prudim, ale nestačím se divit, ještě k tomu nabádat druhé a schovávat se za nějakou spolehlivost...

Vloženo

Naše HTP má najeto skoro 150 000 km a bylo pravidelně servisováno pouze podle servisní knížky. Tedy olej a filtry každých 15 000 km a svíčky každých 60 000 km a taky jezdí v pohodě a zatím s tím není problém :)

  • o 5 týdny později...
Vloženo

když je potřeba, nešetřím jí ani teď ... dva stoupací pruhy dám trojáka a točím k 6t oáčkám, abych nebyl brzdou ... v podstatě každý den cestou do práce mám toto jedno místo, kde jí trochu vytnu, rozhodně jí nedusím důchodcovsky u dvou tisíc.

Vloženo

Mam Roomstra 1.2 HTP 51 kW, r.v. 12/2007. Pravidelne servisovany v autorizovanom servise. Momentalne mam najazdenych 131.000km. Jednou menena zapalovaci svicka, pak brzdove oblozeni a kotouce (pocitam ze je to spotrebak) a nedavno listopad 2012 vymena vyfukovych trubek (komplet vsech 3). Jinak jazdi v pohode az na malickost - kontrola motora - emise... Jinak nedam dopustit na roomstra. Startuje vzdy, a nikdy nezklamal - tuk tuk.

Vloženo

jednou měněna zapalovací svíčka? jak je to myšleno, svíčky se u toho motoru (aspoň u FII) mění po 60 000 km/4 letech, takže bys měl mít měněné všechny tři nejméně dvakrát už

Vloženo

Tak já já dneska s Fábii II 1.2 HTP 12V vyrobené 10/08,koupené 01/09 překročil hranici 33 tkm a závady byly za tu dobu jen dvě. Ta první -- prasklá hadička co vede do zadního ostřikovače zadního skla ( v rámci záruky opraveno) Ta druhá byla závada na MAXI-DOTU a na němž se nezobrazovaly informace o rádiu a taky bylo vyřešeno bez problémů v rámci záruky opraveno. Před 14 dny jsem dolil poprvé cca 2.5deci fridexu. Po motorové stránce vše v pořádku, olej s plnou syntetikou měním v průměru po 10 tkm společně s olejových filtrem. Vzduchový jsem měnil po 30 tkm a kabinový také. Nyní mě tedy čekají svíčky, nýbrž 4 roky už jistě mají a tak mám vyhlídnuté svíčky od frmy Bosch. Taky zvažuju o výměně palivového filtru..jen nevím zda to není zbytečně brzy. Nic víc se teda krom těch dvou výše uvedených oprav nic nestalo. Spotřeba dlouhodobá je 6.5l.

Vloženo

No, já zase jsem toho názoru, že je vše nastaveno tak, aby měli servisy pořád nějakou práci. Já a dost lidí tady z fora mění takový vzduchový filtr s výměnou oleje a olejovým filtrem :)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...