JirkaBrno Vloženo 15. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2012 ahoj, zde první test.. http://www.novinky.cz/auto/281586-jak-jezdi-rapid-s-nejlevnejsim-trivalcovym-motorem.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanbicak Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 Škoda Rapid a tříválec, to si dělají pr....l. Měl jsem ho ve fábii a žádná hitparáda to nebyla. Fungoval bez problémů, ale předjíždění to byl horor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 V aktuálním Světě motorů je údajně první oficiální test tohoto motoru v Rapidu... Je to staré "dobré" HTP, kterému konstruktéři trochu snížili třecí ztráty, lépe odhlučnili a upravili SW, takže by tolik nemělo žrát... Ale pro auto s kufrem objemu 550l mi to s národem chalupářů, kteří jsou zvyklí kapacitu kufru hezky využít, stejně přijde jako trochu nešťastné řešení, byť se jedná o základní motorizaci pro přesun po venkově... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 Nějak se na cenu "již od 289 900 Kč" musejí dostat. Tady je ten testík: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 Díky za scan, to je přesně ono Cenu "již od..." chápu, ale pokud má být Rapid náhradou za výběhovou Octavii Tour, kde už škodovka ukázala, že umí auto této velikosti prodat i s lepšími motory a za nižší ceny, tak je ta cenovka "již od..." u Rapidu stejně dost vysoko... Ale chápu i to, že je to novinka a za rok, dva, až se trh trochu nasytí, tak může být i trochu vstřícnější cenová politika... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 17. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 17. Říjen 2012 no, píšou, že Mpi bere paradoxne vic než ve fabii a konkretně 6.1 litru.. takže čekam spotřebu někde kolem 8.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 17. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 17. Říjen 2012 (editace) tak cena 369t korun za tohle.?? to si snad dělaj trošku...srandu?? co asi řekne zákaznik, když si srovná toto??? http://www.sauto.cz/...390?goFrom=list http://www.sauto.cz/...997?goFrom=list myslím že modří už tuší.. klucí Boleslavský, tak si lidové auto fakt nepředstavuju.. by mě zajímalo jak vypadá ten rapid za 290t korun.. :-( Editováno: 17. Říjen 2012, autor: JirkaBrno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2012 Jirko, v tomto případě se prakticky není o čem bavit a brát Octavii. Snad jedině, že by měl někdo strach z motoru TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2012 já bych se toho zase tak nebál a ta spotřeba také nebude tak tragická, už jen proto, že při dálničních 130 točí pouhých 3700 ot. Pánové hátépéčkaři, ruku na srdce, co byste za to dali, kdyby vám to na dálnici točilo těchto příjemných třisedm ... a bohužel, pro nás plynaře, je to už asi poslední model s motorem rozumně předělatelným na LPG 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 17. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 17. Říjen 2012 malto.. ty seš taky HTPka ni?? moje 1.4 točí při 130 nějakých 3800.. jak je na tom HTP bohužel nevím.. jak je na tom ten 1.4 Tsi mottor, je to taky takový neštěstí jak 1.2 Tsi?? jako borci.. 370t za prumerne vybavenyho rapida?? to si dělaj..zadel?? dyk za to mam novou oktu, ktera je celkově ouplně někde jinde.. to si fakt myslí, že jsme takoví blbci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2012 no právě, proto vím o čem mluvím FI 47kW při 125 tacho točí rovných 4000 ot. a roomster 51kW točí při 120 tacho nějakých 4100 ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 17. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 17. Říjen 2012 (editace) jinak já teda musím říct, že 1.4 63kW je super volba... škoda, že ho nedávaj do rapida, jsem s tímto motorem naprosto spokojenej.. jak říkám, za 3,plyn až na podlahu, při 3900ot. začne pracovat přístřik benzínu a z auta se stává sedmihlavá san , rychlá 4 hned na to 5 a v mžiku je tam 160.. akorát je pravda, že 5100 otáček a výkon jde rychle do kytek.. to ten motor lehce kazí.. :-/ Editováno: 17. Říjen 2012, autor: JirkaBrno 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 17. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2012 No objem ničím nenahradíš a přeplňování to nemá, tak nemůžeš čekat, že s tím i vzlítneš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 17. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 17. Říjen 2012 tak to já nečekám.. mám možnost srovnání z HTP 44kW, to je tragedie... jen mě ten motor příjemně překvapil, je jasny, že na TDi a TSi nemám to asi ne.. ale já si ho vybral s tím, že do něho dám LPG a můžu říct, že mně prostě jezdí dost slušně.. nemusím se s tím bát předjíždět, nájezd na dálnici, když mám za prdelí kamion je v pohodě... prostě jede a to se mi na něm líbí.. hlavně nemusím řešit rozvodaky, podložky, turba, klepání po startu a podobný srance.a hlavně do něho dám LPG, což TSI nehrozíí 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2012 malto.. ty seš taky HTPka ni?? moje 1.4 točí při 130 nějakých 3800.. jak je na tom HTP bohužel nevím..jak je na tom ten 1.4 Tsi mottor, je to taky takový neštěstí jak 1.2 Tsi?? Heh, klasika - řetěz + napínák a navíc k tomu přestavovač vačkového hřídele (hrčí stejně jako řetěz). Asi to není takový mor jako u 1.2 TSI, těžko soudit, přece jenom je jich méně... No a 1.4 TSI točí při 130 nějakých 2800 ot. Tož pravda, je to na šestku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 18. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2012 tak cena 369t korun za tohle.?? to si snad dělaj trošku...srandu?? co asi řekne zákaznik, když si srovná toto??? http://www.sauto.cz/...390?goFrom=list http://www.sauto.cz/...997?goFrom=list myslím že modří už tuší.. klucí Boleslavský, tak si lidové auto fakt nepředstavuju.. by mě zajímalo jak vypadá ten rapid za 290t korun.. :-( Obě Octavie jsou ve výprodejové (tiché a nepropagované) akci. Kus s výbavou Ambiente navíc po výrazné slevě od prodejce. Prima se absolutně nechytá výbavou. Srovnej si aktuální ceníkové ceny a pak piš nářky nad cenou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2012 bojlere, když budu kupovat nové auto, tak mě absolutně nezajímá, od koho je sleva, zajímá mě výsledná cena - prostě když jde sehnat např. tuto konkrétní Octavii Ambiente za stejnou, nebo dokonce lepší cenu jako Rapid, tak má Rapid prostě smůlu. Toť vše. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 18. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 18. Říjen 2012 taky bych řekl... v čem je testovaný Rapid z članku ze světa mottorů líp vybaven, než mnou zminovane oktavky?? Nepřehlídl jsi nahododu, že obě maj skoro 2x větší výkon, 6kvalt,a dalších X věcí?? Navic promin, ale oktava bude asi bezpecnejší než rapid.. prosím tě, porovnej si tuto oktávku http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/octavia/9411997?goFrom=list s rapidek s článku a pak mi napiš co je v rapidu lepší, když vemu, že cena je cca stejná, ano? Mně jako zákazníka zajímá koncová cena!!!!! Slevy neslevy je věc druhá, ale já snad platím jednu cenu a to tu udanou, konečnou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 18. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2012 (editace) k pavoukovi: ano, jde sehnat posledních pár kusů. za cenu o něco nižší je po slevě rapid elegance 1.2TSI/63kW. stovku má horší o 2s, výbavu výrazně bohatší. sám nevím, čemu bych dal přednost. asi jinému kusu ve výbavě elegance. JirkazBrna: 1. cena testovaného kusu z článku v časopise je úplně nesmyslný údaj. drtivá většina aut je v těch případech v extrémních konfiguracích 2. uvedená Octavia nemá pro ilustraci "pár drobností" jako např. maxidot, vyhřívaná sedadla, zadní parkovací senzory, climatronic, el. ovládaná okna vzadu, corner mlhovky, multifunkční volant nebo loketní opěrku vzadu 3. připomínám, že Octavia A5 dosáhla v crashtestech i na svou dobu jen průměrných výsledků, jen o málo lepších než stará Octavia A4. Názor ti neberu, jenom je potřeba srovnávat srovnatelné. v tomhle případě je to výbava elegance u Octavie, které jdou sehnat za cca 440 tis. Editováno: 18. Říjen 2012, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 Vzhledem k tomu ze ceny Fabii klesly, ceny Oktavii taky, tak jasne musej prijit s necim novym, aby to dosadili misto soucasnych social edition oktavek a oktavky 3 nasadi mnohem výs, nez za kolik se dnes daly sehnat... za rok cena Rapida bude tam ,kde ma byt, dnes je hold predrazeny, protoze jeste dobihaji stare nove okty. Marketing. Kdyz byla krize, tak okta stala 299tis, dneska 344tis... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 16. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2012 Klasická Octavia nikdy 299 tis. nestála. Nejnižší cena byla 319 900Kč v rámci první výprodejové vlny Championu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 7. leden 2013 Sdílet Vloženo 7. leden 2013 JirkaBrno : Moc tu tvou 1.4 přechvaluješ. 1.4 je lína. Jedničkové HTP té 1.4 nakope do kila prdel. Jinak za Rapida bych tolik peněz nedával. Pokud levný sedan od Škody, tak v plné palbě s TDI 400 tisic max, a i to je moc. Nevybavené modely by neměly stát ani 300 000tisic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 10. leden 2013 Sdílet Vloženo 10. leden 2013 Klasická Octavia nikdy 299 tis. nestála. Nejnižší cena byla 319 900Kč v rámci první výprodejové vlny Championu. hele jestli si dobre vzpominam, tak to byla akce od skodovky a bylo to v krizi, letely na to i reklamy v TV, takze to nebyla sleva prodejcu, ale primo Skodovky... co presne ocesali (jestli vubec, ale takovi optimisti nejsme ze) aby se na to cenu dostali nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 3. Duben 2013 Sdílet Vloženo 3. Duben 2013 jak je v testu uvedeno,že Rapid MPI má lepší parametry jak HTP Fabie,tak to asi ano,ale už podle čísel má MPI točák 112NM,ale až v 3800ot.,HTP má 112NM v 3000ot. a mé poznatky s HTP jsou takové,že na běžnou akceleraci a v nižších rychlostech je HTP pružný a už od 2000-2500ot.pěkně táhne.Řekl bych že v Rapidu se bude muset více točit a další věc ten motor bude mí pravděpodobně i vyšší výkon než papírových 55kw,jak jinak by z toho vytřískali o sekundu lepší zrychlení a maximální rychlost,navíc u těžšího auta,to by jinak nešli ty 4kw ani poznat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozinec Vloženo 3. Duben 2013 Sdílet Vloženo 3. Duben 2013 maximální hodnoty nejsou úplně to nejdůležitější Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.