Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Pánové, jsou to popraskané hadice, hledejte pořádně a důkladně Já měl auto rozkuchaný 3x než sem všechny objevil.. A rovnou vyměňte i ventil odvzdušnění a hadička která z tohoto ventilu vede do sání je určitě prořízlá, ale pouhým okem to nezjistíte, musíte důkladně projít všechny hadice rukama a očima..

Měl sem to samý, dokud nespadne sytič, nedalo se rozjet- jedině s plným plynem a to je v zimě dost utrpení pro motor.. Kolikrát mi to naskočilo i na 3 válce.. Takže jsem pátral na forech, zjistil sem, že by to mohlo být prasknutýma hadičkama a šel jsem po tom..

Prošel sem důkladně hadice okolo sání a odvětrání klikovky, všechny diravé a silně steřelé hadice vyměnil za nové a mám klid, auto šlape jak hodinky.. Krásný kultivovaný chod i při ranních mrazech a rozjezdy taky v poho :)

Řešilo se to tu už mockrát, jsou tu přímo i někde návody jak se ke všem hadičkám dostat, hledejte pánové :kol-28:

PS: Já konkrétně měnil hadičku č. 10, 9A, 13A a dále T kus č. 5 a ventil odvzdušnění č. 6 (viz. obrázek v prvním příspěvku)

Ze začátku jsem vyměnil jen hadičky které byly už nepoužitelné, malé dírky jsem zalepil izolační páskou, ale nebylo to ono, až po kompletní výměně všech vadných hadiček za nové se auto chová tak jak má :)

Upraveno od Neonek

  • 8 měsíců později...

Zdravím,

mám problém s Ol 1.8T kod tuším AGU.Každé ráno když startuji tak musím motor držrt na plyně než se trochu zehřeje.Jinak motor bez přidání plynu chytne a zdechne.Jako kdyby nesepnul sitič .Vag mi psal čidlo teploty vody a 1 landa sondu tak jsem čidlo vymněnil a žídná zmněna.Nemá někdo radu???

me toto delalo palivove cerpadlo...

  • 2 týdny později...

Ahoj.Mám obdobný problém na 1,8 t.Studený start na poprvé zdechne,podruhé chytá.poslední dpobou mi začínají kolísat i volnoběžné otáčky rozmezí 700/1300 Diagnostika hlásí katalyzátor řady válců 1 pracuje pod minimum.Nevím co to znamená,ale kaťák přeci se startem a otáčkama nemůže mít nic společného.Poraďte prosím.Děkuji.

  • 2 týdny později...

Už jsi zkontroloval/vyměnil hadičky odvětrání karteru a víka ventilů?

  • 3 týdny později...

Preji krasny den mam celkem vazny problem ze svoji Skodoveckou je to 1.8turbo 20V RaK. typ motoru ARX kazde rano nebo kdyz auto stoji dele chytne az na po xté.Jen jednou za dobu co ji mam chytla na poprve a to na svatek Klementa :).Uz jsem vymenil regulator tlaku paliva,palivovy filtr,skousel jsem i teplotni cidlo a nic.NA forum sem se docetl neco o podtlaku tak jsem dnes po tom sel a nasel jsem uplne rozbredlou hadicy ve tvaru t co vede od odvetravani klikovky ale nevim jestly to muze byt tim.Byl jsem i na diagnostice a ta ludra mlci pomozte prosim kdo mel s timhle stejny problem.Dekuji.

  • 11 měsíců později...

Zdravím pánové. Potřebuju radu, nebo jen informaci, co by to mohlo být za kulišárnu. Jedná se o motor 1.8 T AGU. Při studeném motoru po nastartování začně něco v motoru chvilinku pískat.. co to muže být? Po 10 sekundách utichne a je klid.

Kde v motoru?

Klidně to může být drážkový řemen co pohání alternátor, popř. klimu.

Climatronic před zhasnutím motoru vypínám. Tudíž to teda může být ložisko na alternátoru... ? Najeto 252 tkm.

Anebo.. že by pískaly kladky?

Climatronic před zhasnutím motoru vypínám. Tudíž to teda může být ložisko na alternátoru... ? Najeto 252 tkm.

No, ale tím řemen z jeho řemenice neshodíš.

Nemyslel jsem, že píská některé ložisko.

Pískat může samotný řemen o řemenici.

Aha... co stojí plus mínus oprava? Třebas dneska ráno včera ráno ticho, jakoby nic.

  • 2 týdny později...

Nechci Te nejak zrazovat, ale ja kdyz motor vyresetuju (i bez spreje), tak mi nejakou chvili taky slape v pohode...

Ahoj,jak vyresetovat motor 1,8T 20V AGU?

Jak tu klapku čistíte?

Děkuji Boban

Pánové,přečetl jsem toho dost a možná i málo,ale už si nevím rady.

Studený motor,1,8T AGU,r.v.2000,nastartuji až tak na 4 protočení.Probublává,ale pak se chytne.Jakoby se válce startovaly.

Až motor chytne jak má,zkusím zhasnout.Pak už ho nenastartuji.Točím minimálně půl minuty a motor se začne chytat a opět válec po válci až nastartuje.Je fakt,že to umí i zahřátý motor.Byl jsem v servisu,moc toho nenašli.V některých konektorech jsem měl kondenzovanou vodu a nejvíc se drží v čidle teploty vody.Dělá to i když čidlo odpojím.V servisu mi řekli,že zapalovací cívky jsou OK.Svíčky tam mám NGK PFR6Q.Stáří nevím.Chci je vyměnit,ale zajímá mě,jestli to mohou ty svíčky dělat.Když motor jede,tak táhne normálně,spotřeba se mírně zvýšila,ale né moc.Možná,když uberu plyn a chci přidat,mírně motor cukne.Škrtící klapku jsem měl venku,ale nevím jak ji vyčistit a na co se při čištění zaměřit.Jak ji nastavit?

Děkuji za jakoukoliv odpověď.

S pozdravem Boban :kol-72:  

  • 2 týdny později...

Tak já nechal vyměnit rozvody (SRN) vyměnil řemen příslušenství a nechal vyčistit škrtící klapku, byla moc zanesená. Zatím to na studený motor nepíská, tak to bylo asi tím řemenem.. teda uvidíme, teď to bude pár dní stát, tak pak napíšu, zda byl problém s pískáním vyřešen či ne. Jinak spokojenost. Najeto 252 tkm 

To kolisani otacek a "hadani" pri studenym motoru z 90% dela skrtici klapka, vetsinou staci vyndat, vycistit, co jde tak profoukat, nandat a bejva to Ok. Jinak zkouknout odvetrani kliky a vika ventilu, tam bejvaj sezrany ty hadice a kouknout na podtlakovy hadicky. Ja z toho mam vsechny podtlakovy nesmysli k EGR a k sekundarnimu vzduchu vyhazeny, mam tam jen to zakladni jako ma 110kw, klapku 1rocne vycistit,odvetrani kliky a vika ventulu jsem predelal, nemam uz to rovnou do sani, ale nandal jsem tam oil catch tank, takze ty oil se mi zachycuje v nadobce a do sani jde jen vzduch a mam klid. Spotreba zatim ted v zim 6.7 - 9l.

  • 4 měsíce později...

Zdravím

Pročetl jsem diskuzi , přesto ..

Problém mám pouze při studeném startu

Motor chytne jedině když mám sešlápnutý plyn na podlahu

A navíc chytá až na 2 -3 pokus

Po nastartování drží 1200 ot, pak ot sníží a drží

Otáčky nekolísají

Start teplého motoru je v pohodě

Podle servisu jsou údajně hadice v pořádku

Teplotní čidlo je údajne dobré

Škrtící klapka je vyčištěná, akorát teď nevím jestli ji kalibrovali

Zapalovací moduly na válcích jsou nové, svolávačka ve Škodovce

Díky za každý nápad a zkušenost

Motor ARX

Upraveno od PetrAT

To co popisuješ dělá neupravené auto s e85 v nádrži.

Jezdím nat 95
před prvním startem je dost slyšet palivové čerpadlo za zadní části auta

Upraveno od plasmo
Necituj předchozí příspěvek!

No palivové čerpadlo tlakuje při odemčení a otevření předních dveří ... asi bych začal kontrolou tlaku čerpadla, nebo zkusil jiné

Nevíš jaký tlak má čerpadlo dávat ?

Riesim ten isty problem ale na aute LPG. (Ale startuje to na benzin).

Podla mojich odhadov to robí keď je chudobná zmes (závisí od zlého nastavenia LPG ktoré s aprejaví na dlhodobej korekcii lambda do plusu).

Myslíte že to tak je?

 

Raz dávno som mal záujem o chiptuning a tam mi automaticky ponukli odstranit zmieneny problem (ale to som ho vtedy nemal). Udajne to je bezny problem ktory sa vyriesi zmenou nastavenia palivovej mapy pre studeny start.(tam to nereguluje podla lambda ale podla tabulky a dlhodobej korekcie)

Takze perdpokladam ze by to mohlo pomoct nielen mne ale aj tim co to neporiesili cistenim sania a kontrolou hadic...

???

 

Takze neviete dakto ako na upravu bohatosti pri studenom volnobehu?

  • 3 týdny později...

u mňa pomohla výmena palivového čerpadla, 10 rokov na to nik nevedel prísť, v poslednom roku  už auto aj horšie ťahalo, a po 100 km sa rozsviecoala kontrolka motora, mechanik tam dal na skušku čerpadlo z obyčajnej octavky nakoľko mám 4x4 a auto ide ako blázen a koniec zlým studeným štartom po desiatich rokoch, inak kamarát to mal napichnuté a stare čerp. ukazovalo dobrý tlak údajne. 

jerry5 , díky za příspěvek

Mě se taky rozsvítila oranžová kontrolka motoru

Kolik jsi za to čerpadlo platil ? (origoš pro 4x4 je docela drahé)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.