Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Je to jenom muj názor palubovka plast dobrý ale ty dveře přední tam mě ten plast moc nesedí neni to snad ani plastem jako provedením je to moct strohé . Nějaká škrabka ve vičku je mě u prr... A jelikož rapid je vlastně náhrada octavky touru tak se omlouvam že sem ji sni srovnával . :kol-47: Ale maš pravdu Rapid je rapid ,měl sem strareho rapida ,ale tenhle je daleko lepšíí :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja sem problem nemel,.... mel sem serky do plastu, ale jakmile sem usednul tak me ty plasty nejak presly a snesu je tam

nicmene,... tak si ho nekupuj a je to

jednoduse receno: ...... RAPID je RAPID, OCTA je OCTA a FABCA je FABCA

nemuzes to proste srovnavat ;) a kritizovat v podstate umi taky kazdej ;)

Opravdu nechapu, proc by se nedal Rapid srovnavat s Fabii Combi nebo Octavkou. Velikostne a cenove nejsou nijak extremne daleko od sebe. Pri ruznych vybavach se i cenove presahuji. Fabie v MAX vybave je pro spoustu lidi lepsi, ze Octavia social edition. Pochopte, ze existuji lidi, co chcou nejlepsi (dle svych potreb) auto v ramci nejakeho budgetu a je jim uplne jedno, jestli je na nem napsane Rapid nebo Octavia nebo cokoliv.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak včera jsem se také svezl RAPIDem v Lysé n.L. u AutoTichý. Na saloonu červený 1,2/63kW ve verzi ACITVE, na jízdu modrá denim metalíza AMBIENTE 1,2/63kW. No popravdě řečeno já na tom autě nevidím žádnou chybu s ohledem na to, jak je navržený a za jakým účelem, tzn. udělat vzhledem moderní auto s čistým designem, za co nejméně peněz na vývoj a výrobu = co největší profit pro koncern. Vůbec jim to nezazlívám, je to prostě tvrdý byznys. Je to auto pro přepravu z bodu A do bodu B bez nároku na hýčkání zhýčkalých evropanů, navržené ale hlavně s ohledem na prodej sedanovytý mutace v Asii. Proto ten "tvrdý" jednoduchý interiér. Vím o čem mluvím, byl jsem měsíc v Číně a jezdil jsem v mnoha typech tam provozovaných aut. A jen prodloužený verze Audi, BMW, MB a SUVčka jsou auta s luxusním inetriérem. Ostatní běžná konfekce pro obyčejný lidi je uvnitř přesně taková jako je RAPID.

A je to taková moderní verze OI, protože s tou jsem dorazil a mohl přímo porovnat.

Takže tolik diskutovaná přístrojovka: kdybych ženě neřekl ať si šáhne, že je to tvrdý a ne měkký jako u OI, rozdíl není poznat. Po usednutí do RAPIDa řekla, že je to skoro stejný jako v našem autí, protože loketka je úplně stejná, kličky ve dveřích podobný, základní tvar přístrojovky taky, kliky dvěří úplně stejný.

Co se týká nezakrytýho vedení sedaček: při pohledu shoda z normální výšky člověka je to neviditelný kus auta, to jen ty fotky z autosalonů a z testů novinářů stašně zkreslují, z podhledu interiér vidí člověk jenom při uklízení borelu na koberečcích nebo při opravách nebi úpravách inetriéru.

Nastavování sedačky páčkou: jo trošku ústup obvyklému komfortu, ale třeba Honda Accord nějaké tři genarace zpět, kterou měl náš majitel jako funglofku někdy v roce 2002, a že to byla jinak na tu dobu dobře vybavená kára, páčku měla taky ..... Krok nastavení je poměrně po malých úsecích, takže i žena našla polohu za volantem snadno (je malá, takže se narve k volantu, aby viděla na kapotu, sedačku vždy až nahoru a seadlo dá dost vzpřímeně). Při rozhodování konstruktérů zda páčka nebo kolečko se šlo hodně tvrdě po ceně.

Mile mě překvapil zvuk zavírání dveří a odhlučněná kapota. No a samozřejmě jízda. Jak někde někdo napsal, auto má všechno umístěný přesně tak, jak škodovkář zná. A ovládání auta nemá prostě chybu ve smyslu očekávání, jak Škodovka bude jezdit. Takže vlastně dnes jedinný pocit z auta není design, vůně auta, výbava atp.. Pocit, na který vzpomínám s krásným mražením v zádech, je pocit z jízdy - skoro bych řekl, že se objednám ještě někam na další zkušební jízdu. Po přesednutí zpět do OI to byl podobný pocit, jako když jsem kdysi přesedl z Feldy do Favorita ......

Resumé: tohle auto není určeno pro ty, co mají OII, pro ty je to ústup o třídu níže. Pro majitele prvních OI a FI/FII to bude krok o půlstupínek výše (půl prostě pro ten plastový interiér) a dobrá volba. Takhle přesně to ale ti chytří manažeři ve VW chtěli.

Jen ta cena neodpovídá realitě........ :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

ŠKODA Rapid s výbavou v hodnotě až 61 100 Kč zdarma

› Vozy objednané do konce roku mají v ceně s výbavové pakety Extra PLUS

› Mimořádně výhodná ŠKODA Rapid Active s klimatizací a další výbavou již od 269 900 Kč

› Výbava za 43 200 Kč až 61 100 Kč nyní zdarma, zvýhodnění dalších 20 000 Kč při využití financování ŠkoFIN

Mladá Boleslav, 19. prosince 2011 – ŠKODA Rapid je nyní nabízena s novými balíčky výbavy dodávanými bez navýšení cen. Pakety Extra PLUS zahrnují – od výbavového stupně Active až po Elegance – výbavu zdarma v hodnotě 43 200 až 61 100 Kč. S financováním ŠKODA Finance od ŠkoFINu pak zákazníci ušetří dalších 20 000 Kč. Speciální vánoční nabídka je platná pro vozy objednané do 31. prosince 2012.

„Pro zájemce o nový model ŠKODA Rapid v České republice máme speciální vánoční dárek,“ říká Petr Pečenka, ředitel ŠKODA AUTO Česká republika. „Ke každému vozu ŠKODA Rapid nabízíme výbavové pakety Extra PLUS zdarma a další zvýhodnění při financování se ŠKODA Finance. Nový model tak je nyní ještě atraktivnější než dosud.“

Konkrétní složení i zákaznická výhoda paketů se liší v závislosti na výbavovém stupni.

Největší zvýhodnění, nebo-li výbava v hodnotě 61 100 Kč zdarma, čeká na zájemce o střední výbavu Ambition. V tomto případě se paket Extra PLUS skládá z předních mlhových světlometů, 15" kol Carme z lehké slitiny, skel SunSet s vyšším stupněm tónování, rádia Swing, malého koženého paketu, multifunkčního volantu s ovládáním pro rádio, elektronické klimatizace Climatronic a signalizace vzdálenosti při parkování vzadu.

Pro základní Rapid Active zahrnuje paket Extra PLUS výbavu v hodnotě 43 200 Kč. Nechybí klimatizace, přední mlhové světlomety, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, rádio Blues a 15" ocelová kola s celoplošnými kryty Dakara.

V nejvyšší výbavě Elegance je Rapid bohatší o 16" kola Dione z lehké slitiny, tempomat, signalizaci vzdálenosti při parkování vzadu, stěrač zadního skla s ostřikovačem a cyklovačem, MDI (Mobile Device Interface), 4ramenný multifunkční kožený volant s ovládáním rádia a telefonu, přípravu pro telefon GSM II s hlasovým ovládáním a Bluetooth, MAXI DOT a SunSet. Celková výhoda činí 49 500 Kč.

Seznam výhod modelu ŠKODA Rapid dále rozšiřuje nové financování ŠKODA Finance od ŠkoFINu. S ním mohou zájemci o novinku značky ŠKODA ušetřit dalších 20 000 Kč z ceny vozu. Objednávky na vozy Rapid s pakety Extra PLUS přijímají s okamžitou platností všichni obchodníci ŠKODA AUTO v České republice.

post-58894-0-52990000-1355992881_thumb.j

Editováno: , autor: WalkerT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Tak... máme říjen 2013. Rok od posledního příspěvku. Když jsem si tohle vlákno pročítal tak jsem nemohl uvěřit tomu že někdo srovnává FI s Rapidem. Rapid je sice lowcost model ale z roku 2012???? Jednickova fabka je ta sama cenova skupina ale o tridu nižší a z pocatku tisicileti a mam věřit tomu ze je lepší? Skutecne se skodivka za poslednich 12 let zhorsila? Je kazdy její novy model horší a horší? O2 byla taky horší než O1? Jezdil jsem fabkou, octavkou superbem i rapidem. 4 modely....4 tridy. Přestaňte je prosim pořád srovnávat mezi sebou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já osobně řešil jediný rozdíl a to, že F1 je kvalitněji zpracováná (plasty hlavně). Co se týče výbav, tak tam se to posunulo jen co se týče ceny a základní výbavy. Ale Rapid nenabízí nic zásadního, co by třeba F1 před 12ti lety mít nemohla :) ale samozřejmě jako třída je to něco jiného.. Velikostně se ty auta samozřejmě srovnávat nemohou :)

 

I když třídou jak se to vezme .. sice škodovka tvrdí, že třeba Rapid Spaceback je auto střední třídy, ale většina expertů ho řadí (i míry tomu odpovídají) do třídy malý vozů. Takže je to na člověku, jestli si řekne, že je to největší auto z třídy malých vozů nebo nejmenší auto ze střední třídy :)

Editováno: , autor: mc2uba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jde o to, ze F1 zejmena v zacatcich nebyla vubec chapana jako nejake levne, lowcost auto a nijak zvlast se na ni ve vyrobe nesetrilo. Mela spoustu hezkych drobnosti, co jeji nastupce F2 a ani Rapid nema, ba co vice, co nemaji ani vyssi modely. Z F1 jsem presel na O2 L&K a presto bych nasel ne uplne malo veci, ktere jsem v F1 mel a ted mi chybi. Jsou to sice vesmes drobnosti (napr. celni sklo s sedym pruhem, nebo mala klimatizovana schranka u ridice), ale zamrzi to. Rapid je jiste modernejsi a novejsi auto, urcite je bezpecnejsi, ale napriklad v nabidce vybavy je naprosto totozny s tou starou F1 ze zacatku stoleti. Navic ma snad jen hlavove airbagy a lepsi klimu (ovsem taktez jen jednozonovou) a hlavni rozdil je tak pouze v cene priplatkove vybavy a toho co je v zakladu. Prece jen tehdy stalo ESP snad 30000 a navigace 70000 nebo jeste vic. :)

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, proto skok od F1 k Rapidu není tak markantní. Joo, třeba skok od Felicie k Fabii, to bylo něco .. tam byl rozdíl ve výbavě a funkčnosti auta markantní, ale u Rapida to tak bohužel není. Ano, je pravda, že většinu Fabii potkáš ve stejné výbavě jako jsou stařičké Felicie, protože lidi nejsou nároční a většinou jak píše Mike, tak příplatková výbava byla šíleně drahá. Dneska už je ESP a tyhle blbinky základ, navigace stojí 20 000 kč a ne 70 000 kč apod. :)

 

Jak bych to řekl, pokud člověk má doma F1 a vysloveně to auto nemá okoukané nebo šíleně ojeté a má takovou střední výbavu, tak nemá důvod, aby si kupoval nové Rapida/F2 apod. modely, protože v podstatě kromě designu, trochu výbavičky navíc a možná bezpečnostních prvků, nic nového nedostane.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď mě napadl úplně typický příklad, co třeba řeší hodně lidí.

 

Mám doma O1 1,9 TDI 66 kW.

- ve výbavě mám elektická okna, el. zrcátka - vyhřívaná, klimatizaci, rádio, ESP, ABS, ASR, kožený paket. Najeto mám 200 000 km. Co by mě mělo přesvědčit o tom, abych si koupil Rapida? Když nejsem náročný člověk. Krom designu snad nic. To co má stará O1 z roku 2001, tak má Rapid taky a nic navíc tam ani moc nejde přidat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto, ktere ma 200 tisic uz na to obvykle take vypada zevnitr i zvenci - to je jeden duvod. Provoz a udrzba takoveho auta bude stale drazsi... vymeny jednotlivych dilu a podobne - duvod cislo 2. A v neposledni rade jde take o spolehlivost... s pribyvajicim vekem jde samozrejme dolu a je bez zaruky, kterou u noveho auta mas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...