motosman Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 Ještě tam někde je výměna oleje v haldexu. Teď nevím jestli po 30 nebo 60 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xpitris Vloženo 6. leden 2013 Sdílet Vloženo 6. leden 2013 Tusim, ze ty velke prohlidky jsou po 60-ti tisicich a ty mensi jsou ty mezi. tzn. ve 150-ti by to melo byt podobne jak v 90-ti. Jenom tak pro informaci, ve 120-ti mi menili motorovy olej, olejovy filtr, olej v prevodovce a olej v Haldexu plus jeste nejake drobnosti, ale nic zasadniho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mariro Vloženo 4. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 Tak prohlídka po 90 000 km, 11 400,- Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mariro Vloženo 16. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 16. leden 2014 (editace) Čeká mne 120 000, máte někdo popis a hlavně kolik si mám připravit peněz ? Editováno: 16. leden 2014, autor: mariro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 16. leden 2014 Sdílet Vloženo 16. leden 2014 120 000km a koľko rokov ? rátaj 5,5l oleja , filter , podľa rokov peľový a brzdovú kvapalinu + výmena oleja v DSG + filter Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mariro Vloženo 16. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 16. leden 2014 SII kombi, r.v. 2010, a zhruba peněz? 90 000 mne stálo 11 200 Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 16. leden 2014 Sdílet Vloženo 16. leden 2014 no rátaj k cene motorového oleja ktorú neviem , ale prevodový máš cca 500kč liter x 6 litrov a filter cca 500kč , takže v konečnom dôsledku to tých cca 10tis kč bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 16. leden 2014 Sdílet Vloženo 16. leden 2014 a taky kdo a kde to bude dělat :-( jinak já na 3,6 najeto 123000km.Ve 116000 měnili na záruku spojky a teď budou na kulanci celou převodovku :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 16. leden 2014 Sdílet Vloženo 16. leden 2014 Buď rád za kulanciu ... čo to robí? resp. nerobí ? Ani nestrašte s tými V6tkami ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mariro Vloženo 16. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 16. leden 2014 No to mě docela děsíš, zatím žádný problém nemám. A v kolika se mění rozvody ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 16. leden 2014 Sdílet Vloženo 16. leden 2014 Za normálnych okolností sa rozvody nemenia , jedine keby bol nejaký problém - hlučnosť a pod. ale na tomto motore som o tom ešte veru nepočul . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 16. leden 2014 Sdílet Vloženo 16. leden 2014 převodovka prostě začala hučet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 16. leden 2014 Sdílet Vloženo 16. leden 2014 a kde menili spojku ? ak tak sz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 16. leden 2014 Sdílet Vloženo 16. leden 2014 Njn četl jsem uz o tom, hold dsg... V6 vydrží vše když bude mít olej, ale dsg... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 16. leden 2014 Sdílet Vloženo 16. leden 2014 Spojku normálně v servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajaxe Vloženo 19. leden 2014 Sdílet Vloženo 19. leden 2014 to cosby: můžeš trošku více popsat to hučení? Mě menily taky spojku a pořád mám problém s nepravidelným cukáním v nižších otáčkách a slyším taky nějaké houkaní ( podobný zvuk jako když houká tubro)...obojí je ale nepravidelné. Občas je i problém s chodem motoru, vibruje a ma nepravidelný chod. V servise jsem už skoro za blbce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 20. leden 2014 Sdílet Vloženo 20. leden 2014 prostě když dojíždím se zařazeným kvaltem ke křižovatce tak převodovka hučí.není jak jinak to popsat.Klasika-ložisko v diferáku nebo ozubení. S motorem problémy nemám žádné a to si servis-oleje a svíčky dělám sám. Když jsem měl vadné spojky tak se to projevovalo nepatrným cukáním při rozjíždění bez plynu,jinak nijak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kunihovno Vloženo 9. Únor 2014 Sdílet Vloženo 9. Únor 2014 Dobrý den, originální svíčky od Škodovky pro 3.6 FSI jsou NGK - Iridium ( Japonsko ) Všech 6 se dá koupit za cca 1800 Kč - Servis si na to dá úplně jinou marži Doporučuji všem se 4x4 nechte si vyměnit všechny náplně v převodovém ústrojí. Když nepočítám motor jsou pod autem 4 náplně ! Škoda servis Vám řeknou že se mění pouze DSG a Haldex. Nic jiného nemění a na nic jiného školení nejsou. Ale pod autem se ještě ukrývá Úhlová převodovka cc 1 ltr a Diferenciál také cca 1 ltr oleje.Dohromady tedy 4 náplně, přijímací technici o tom často ani nevědí a mechanici také ne proč by že ? Když jsem měl najeto 90 000 km nechal jsem vyměnit všechny náplně. Podle mě žádný olej nevydrží věčně a Škodovka nemá zájem aby to vydrželo. POZOR ! diferenciál a haldex nemají společnou náplň, setkal jsem se s tím, že mi to namlouvali. Jsou tam dva vypouštěcí šrouby a dva napouštěcí ten jeden napouštěcí je špatně vidět musí se hledat. Takže najít někoho kdo o tom skutečně něco ví a olej Vám vymění Oleje nejsou drahá záležitost. Olej do Haldexu vyrábí pouze jedna továrna. Dělá ji pod značkou FEBI. Jinak se jedná úplně o stený olej jen jiné balení. Balení Škoda = drahé. Ještě k tomu hučení můj dobrý kamarád si koupil v cca 90 tis superba 3.6 combi v zápětí jsem si i já koupil Supa 3.6 také v 90 tis sedan. Oboum nám je z motoru slyšet rozvodový řetěz. Aby ne když originální od Škody stojí cca 500 Kč bez legrace. U něj se to projevuje častěji když stojí na N jde slyšet takové rachtání pro přidání plynu vše přestane. I za tepla. U mého motoru se to projevuje jinak asi není ještě tak vytahaný. Když parkuji venku, ráno sednu do auta a vyjíždím mírný kopec tak při cca 1700 otáček to rachtání slyším také, po zahřátí vše v normálu. Když jsem auto přivezl nalezl jsem dvě vady špatně se rozjíždělo cukaně a nefungoval asistent rozjezdu do kopce. Reklamace u Škody na kulanci nová mechatronika a druhý a ještě stále aktuální po zahřátí cca 20 km pod plynem hučí zadní diferenciál. Po výměně oleje v něm je hučení menší. Mám za to že náplň není tak nesmrtelná jak Škoda uvádí, raději vyměnit než později litovat Čekám na vyjádření Škodovky na záruku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 9. Únor 2014 Sdílet Vloženo 9. Únor 2014 O olejoch v diferáku a uhlovej prevodovke som tu písal , zvlášť pri 3,6FSI , ide tam G 052145S2 ale čo viem v údajne tam v pohode stačí rozumná náhrada napr. Castrol Syntrax LL 75w/90 ale vzhľadom na cenu sa asi toľko špekulovať neoplatí ... Inak dosť pochybujem že FEBI vyrába origo oleje , resp. že len neprebaluje niečo úplne iné . Nie je tomu tak dávno čo sa napríklad FEBI nedoporučovalo do DSG dávať kvôli problémom . Tie ceny olejov v originále nie sú zase také hrozné že by sa to nedalo zvládnuť raz za 90tkm vymeniť ... Inak reťaze neviem , nemám skúsenosť , jediný Superb ktorému som počul mierne studenému reťaz pod plynom má 399 000km a niečo pamätá .... Sviečky NGK ILZKR8A sa dajú objednať cez predajcov NGK no nebol tam nijak závratný rozdiel oproti Škodovke po zľave ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 9. Únor 2014 Sdílet Vloženo 9. Únor 2014 Inak teda škodováci vedia a pri debate o 3,6FSI mi bolo práve doporučené častejšie meniť olej v haldexe aj DSG a meniť aj oleje v diferáku a uhlovke ... Tie servisné plány sú urobené pre fleety ktoré vidia minimálne servisné náklady počas vlastnenia auta , súkromník ktorý to auto plánuje na dlhšie si to porieši a práve pýtajú aj podobné nad-úkony .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 9. Únor 2014 Sdílet Vloženo 9. Únor 2014 Už tady někdo dával odkaz,tak si to dobře přečtěte.Od Febi raději nee- http://www.prevodovky-sixta.cz/ ale myslím,že Castrol dodává pro škodu.Takže pokud se zná přesná specifikace,mohl by se použít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 9. Únor 2014 Sdílet Vloženo 9. Únor 2014 jj hovoril to Sixta ale viem aj o iných zdrojoch priamo s faabriky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 9. Únor 2014 Sdílet Vloženo 9. Únor 2014 No ja budu pokracovat v servisovani jako kdysi tzn ze vymenim vsechny naplne a filtry vzdy pred zimou a pak po zime tzn 2x rocne bez ohledu na najezd km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 9. Únor 2014 Sdílet Vloženo 9. Únor 2014 filtry většinou u aut si vyměním po těch 30k km, svíčky 45k km a stím převodový olej a popřípadě ostatní tyhle náplně... chladička po 5-6 letech, brzdovku každý 2 roky třeba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waikiki Vloženo 1. Duben 2014 Sdílet Vloženo 1. Duben 2014 Dnes jsem byl na 1.výměně nápní a filtrů. Díly cca 6500,- práce 3000,- vše s DPH. Měnil jsem náplně v obou rozvodovkách, v DSG v Haldexu a v motoru. Filtry motor, DSG, kabina a motorový olejový. Díly originál, ale ne přes servis. Původní rozpočet s díly ze servisu byl 15000,-. Úspora myslím slušná, s prací servisu spokojenost, byl jsem bez problémů celou dobu u auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.