Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Ještě tam někde je výměna oleje v haldexu. Teď nevím jestli po 30 nebo 60 tis.

  • 2 týdny později...

Tusim, ze ty velke prohlidky jsou po 60-ti tisicich a ty mensi jsou ty mezi.

tzn. ve 150-ti by to melo byt podobne jak v 90-ti.

Jenom tak pro informaci, ve 120-ti mi menili motorovy olej, olejovy filtr, olej v prevodovce a olej v Haldexu plus jeste nejake drobnosti, ale nic zasadniho.

  • 5 týdnů později...
  • Autor

Tak prohlídka po 90 000 km, 11 400,- Kč

  • 11 měsíců později...
  • Autor

Čeká mne 120 000, máte někdo popis a hlavně kolik si mám připravit peněz ?

Upraveno od mariro

120 000km a koľko rokov ? 

 

rátaj 5,5l oleja , filter , podľa rokov peľový a brzdovú kvapalinu + výmena oleja v DSG + filter 

  • Autor

SII kombi, r.v. 2010, a zhruba peněz?  90 000 mne stálo 11 200 Kč.

no rátaj k cene motorového oleja ktorú neviem , ale prevodový máš cca 500kč liter x 6 litrov a filter cca 500kč , takže v konečnom dôsledku to tých cca 10tis kč bude 

a taky kdo a kde to bude dělat :-(

jinak já na 3,6 najeto 123000km.Ve 116000 měnili na záruku spojky a teď budou na kulanci celou převodovku :-(

Buď rád za kulanciu ... čo to robí? resp. nerobí ? Ani nestrašte s tými V6tkami ... 

  • Autor

No to mě docela děsíš, zatím žádný problém nemám. A v kolika se mění rozvody ?

Za normálnych okolností sa rozvody nemenia , jedine keby bol nejaký problém - hlučnosť a pod. ale na tomto motore som o tom ešte veru nepočul .

převodovka prostě začala hučet

a kde menili spojku ? ak tak sz 

Njn četl jsem uz o tom, hold dsg... V6 vydrží vše když bude mít olej, ale dsg...

Spojku normálně v servisu

to cosby: můžeš trošku více popsat to hučení? Mě menily taky spojku a pořád mám problém s nepravidelným cukáním v nižších otáčkách a slyším taky nějaké houkaní ( podobný zvuk jako když houká tubro)...obojí je ale nepravidelné. Občas je i problém s chodem motoru, vibruje a ma nepravidelný chod. V servise jsem už skoro za blbce... :(

prostě když dojíždím se zařazeným kvaltem ke křižovatce tak převodovka hučí.není jak jinak to popsat.Klasika-ložisko v diferáku nebo ozubení.

S motorem problémy nemám žádné a to si servis-oleje a svíčky dělám sám.

Když jsem měl vadné spojky tak se to projevovalo nepatrným cukáním při rozjíždění bez plynu,jinak nijak.

  • 3 týdny později...

Dobrý den,

originální svíčky od Škodovky pro 3.6 FSI jsou NGK - Iridium ( Japonsko ) Všech 6 se dá koupit za cca 1800 Kč - Servis si na to dá úplně jinou marži :)

 

Doporučuji všem se 4x4 nechte si vyměnit všechny náplně v převodovém ústrojí. Když nepočítám motor jsou pod autem 4 náplně ! Škoda servis Vám řeknou že se mění pouze DSG a Haldex. Nic jiného nemění a na nic jiného školení nejsou. Ale pod autem se ještě ukrývá Úhlová převodovka cc 1 ltr a Diferenciál také cca 1 ltr oleje.

Dohromady tedy 4 náplně, přijímací technici o tom často ani nevědí a mechanici také ne :) proč by že ? Když jsem měl najeto 90 000 km nechal jsem vyměnit všechny náplně. Podle mě žádný olej nevydrží věčně a Škodovka nemá zájem aby to vydrželo.

 

POZOR ! diferenciál a haldex nemají společnou náplň, setkal jsem se s tím, že mi to namlouvali. Jsou tam dva vypouštěcí šrouby a dva napouštěcí ten jeden napouštěcí je špatně vidět musí se hledat.

 

Takže najít někoho kdo o tom skutečně něco ví a olej Vám vymění :)  Oleje nejsou drahá záležitost. Olej do Haldexu vyrábí pouze jedna továrna. Dělá ji pod značkou FEBI. Jinak se jedná úplně o stený olej jen jiné balení. Balení Škoda = drahé.

 

 

Ještě k tomu hučení můj dobrý kamarád si koupil v cca 90 tis superba 3.6 combi v zápětí jsem si i já koupil Supa 3.6 také v 90 tis sedan. Oboum nám je z motoru slyšet rozvodový řetěz. Aby ne když originální od Škody stojí cca 500 Kč :) bez legrace. U něj se to projevuje častěji když stojí na N jde slyšet takové rachtání pro přidání plynu vše přestane. I za tepla. U mého motoru se to projevuje jinak asi není ještě tak vytahaný. Když parkuji venku, ráno sednu do auta a vyjíždím mírný kopec tak při cca 1700 otáček to rachtání slyším také, po zahřátí vše v normálu.

 

Když jsem auto přivezl nalezl jsem dvě vady špatně se rozjíždělo cukaně a nefungoval asistent rozjezdu do kopce. Reklamace u Škody na kulanci nová mechatronika :) a druhý a ještě stále aktuální po zahřátí cca 20 km pod plynem hučí zadní diferenciál. Po výměně oleje v něm je hučení menší. Mám za to že náplň není tak nesmrtelná jak Škoda uvádí, raději vyměnit než později litovat :) Čekám na vyjádření Škodovky na záruku.

O olejoch v diferáku a uhlovej prevodovke som tu písal , zvlášť pri 3,6FSI , ide tam G 052145S2 ale čo viem v údajne tam v pohode stačí rozumná náhrada napr. Castrol Syntrax LL 75w/90 ale vzhľadom na cenu sa asi toľko špekulovať neoplatí ... Inak dosť pochybujem že FEBI vyrába origo oleje , resp. že len neprebaluje niečo úplne iné . Nie je tomu tak dávno čo sa napríklad FEBI nedoporučovalo do DSG dávať kvôli problémom . Tie ceny olejov v originále nie sú zase také hrozné že by sa to nedalo zvládnuť raz za 90tkm vymeniť ... Inak reťaze neviem , nemám skúsenosť , jediný Superb ktorému som počul mierne studenému reťaz pod plynom má 399 000km a niečo pamätá ....  Sviečky NGK ILZKR8A  sa dajú objednať cez predajcov NGK no nebol tam nijak závratný rozdiel oproti Škodovke po zľave ... 

Inak teda škodováci vedia a pri debate o 3,6FSI mi bolo práve doporučené častejšie meniť olej v haldexe aj DSG a meniť aj oleje v diferáku a uhlovke ... Tie servisné plány sú urobené pre fleety ktoré vidia minimálne servisné náklady počas vlastnenia auta , súkromník ktorý to auto plánuje na dlhšie si to porieši a práve pýtajú aj podobné nad-úkony ..

jj hovoril to Sixta ale viem aj o iných zdrojoch priamo s faabriky 

No ja budu pokracovat v servisovani jako kdysi tzn ze vymenim vsechny naplne a filtry vzdy pred zimou a pak po zime tzn 2x rocne bez ohledu na najezd km.

filtry většinou u aut si vyměním po těch 30k km, svíčky 45k km a stím převodový olej a popřípadě ostatní tyhle náplně... chladička po 5-6 letech, brzdovku každý 2 roky třeba

  • 1 měsíc později...

Dnes jsem byl na 1.výměně nápní a filtrů. Díly cca 6500,- práce 3000,- vše s DPH. Měnil jsem náplně v obou rozvodovkách, v DSG v Haldexu a v motoru. Filtry motor, DSG, kabina a motorový olejový. Díly originál, ale ne přes servis. Původní rozpočet s díly ze servisu byl 15000,-. Úspora myslím slušná, s prací servisu spokojenost, byl jsem bez problémů celou dobu u auta.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.