Dobrý den,
pánové myslím si, že pan xpitris se ptal na úplně něco jiného než mu tu všichni odpovídáte. Ať si každý chipuje co se mu zlíbí. Pravda je taková, že všechny dnešní Škodovśké motory slavné LONG LIFE éry stojí za starou bačkoru, ať už se bavíme o malém V motoru 3.6 pro mně vždy řadový motor. Takhle prostě V6 nevypadá. Nebo o stále nepřemožitelných intergalaktických motorech TDi. S inter-mega-maxi nepřemožitelným, žádným z benz. motorů nepřekonatelný - kroutícím momentem. Pravda prostě je že tyto nové agregáty a teď pozor. Řeknu Vám co nikdo kdo vlastní Koncern nechce slyšet. Tyto motory žerou prostě OLEJ JAKO KRÁVA !!! Z toho důvodu je zvýšená kouřivost. Prosím neděkuj mi za odpověď.
Dokonce v příručce se dočteš co 1000 Km = 1 L oleje = norma. Nemusíš si ted rvát vlasy vše je tak jak má být. Olej to papá ty ho kupuješ. Nejlépe za škodovkovou cenu 698 Kč za 1-litr. Ještě počkej, teď tě zcela uklidím, pokažené a zcela nedodělané agregáty typu 1.2 a 1.4 TSI nebo co to je, žerou oleje ještě mnohem více !!! Můj strýc olej nemusí vůbec měnit. Protože za slavný interval 30 000 km do výměny ten olej prostě více jak jednou doleje. Jedná se o Octavii 2010 - 1.2 tsi. Škoda se k tomuto problému vyjádřila jasně - Pane X vše je v naprostém pořádku. Motor si vezme jen to co potřebuje. Navíc máme tu na to normu. A vše je jak má být. Chudák strýc musí každý týden umývat zadní nárazník protože se mu jinak JZD směje že v tom má to co oni v traktoru !!! Jak to má okouřené.
Tímto ti zcela normálně a teď už bez legrace odpovídám. Motor může spíše papá olej tím dochází ke kouřivosti.
Ještě ti odpovím co můžeš zkusit u tohoto motoru. Najet 90 000 km aniž by ti cinkal rozvodový řetěz. Motor má jak se zdá v 90 tis. km asi už hodně přesloužilo a řetěz to zkrátka nezvládá. Ve srovnání s tímto problémem je nadměrná kouřivost úplná maličkost.
Dále mně ještě hodně zaujala malá rozepře s chipem a otázkou teď cituji - Co chceš sakra chipovat u 191 kw ? Děláte si srandu ? U takto velkého objemu se jedná zcela o sračkojidní výkon. Jistá nejmenovaná automobilka umí z 3.7 V6 dostat 246 kW (334 PS) sériově a nepotřebují k tomu nesmysl v podobě přímého vstřiku !
Takže nachipuj to co to půjde. Protože s tímto sériovým výkonem auto opravdu moc nejede. Kde jaké 1.9 - 2.0 Tdi ti ujede !!!! Protože ti když si dají chip tak nemají jen 191 kw ani 246 kw, ale minimálně 500 kw na brzdě rozumíš jo ? A za spotřebu 3.6 l na 100 Km.
Na spotřebu ser my budem a ropa nebude ! Pak budete šetřit co vy chytráci v traktorech !!!