Přejít na obsah

kunihovno

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli kunihovno

  • Narozeniny 9.9.1990

Návštěvy profilu

674 zobrazení profilu

Oznámení kunihovno

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. Superb 3.6- modelový rok 2009. Najeto 100 000 km. Auto vlastním od 85000 km. Když jsem ho přivezl domů špatně se rozjíždělo cukaně. Ve Škodovce mi na kulanci vyměnili mechatroniku. Ale auto stále po zahřátí hučí. Hučení je pouze lehce pod plynem. Jak dám nohu z plynu okamžitě hučení přestane. A pouze pokud je auto trochu zahřáté. Za studena to nedělá. Hučení je slyšet od zadního diferenciálu nebo haldexu to nepoznám. Hučení je takové houpavé hu hu hu hu hu hu. Někdo říká že některé 3.6 hučí. Nevíte někdo náhodou čím by to mohlo být ? Děkuji za odpovědi.
  2. http://forum.skodahome.cz/topic/117712-20-tdc-cri-125kw-po-odstraneni-dpf-a-uprave-rj-145kw/
  3. Ze všech dieslů dřív nebo později čmoudí saze jakou má filltr pevných částic životnost ? A jaký věkový průmer aut tu u nás v ČR máme ?
  4. Sranda musí být Tvá kouřivost je naprosto v pořádku, takto kouří všechny 3.6 od škody U jedné jsem viděl že pomohl čip, prostě jiná mapa jiný průběh spalování a kouřilo to méně, ale olej to stejně papá
  5. Dobrý den, originální svíčky od Škodovky pro 3.6 FSI jsou NGK - Iridium ( Japonsko ) Všech 6 se dá koupit za cca 1800 Kč - Servis si na to dá úplně jinou marži Doporučuji všem se 4x4 nechte si vyměnit všechny náplně v převodovém ústrojí. Když nepočítám motor jsou pod autem 4 náplně ! Škoda servis Vám řeknou že se mění pouze DSG a Haldex. Nic jiného nemění a na nic jiného školení nejsou. Ale pod autem se ještě ukrývá Úhlová převodovka cc 1 ltr a Diferenciál také cca 1 ltr oleje. Dohromady tedy 4 náplně, přijímací technici o tom často ani nevědí a mechanici také ne proč by že ? Když jsem měl najeto 90 000 km nechal jsem vyměnit všechny náplně. Podle mě žádný olej nevydrží věčně a Škodovka nemá zájem aby to vydrželo. POZOR ! diferenciál a haldex nemají společnou náplň, setkal jsem se s tím, že mi to namlouvali. Jsou tam dva vypouštěcí šrouby a dva napouštěcí ten jeden napouštěcí je špatně vidět musí se hledat. Takže najít někoho kdo o tom skutečně něco ví a olej Vám vymění Oleje nejsou drahá záležitost. Olej do Haldexu vyrábí pouze jedna továrna. Dělá ji pod značkou FEBI. Jinak se jedná úplně o stený olej jen jiné balení. Balení Škoda = drahé. Ještě k tomu hučení můj dobrý kamarád si koupil v cca 90 tis superba 3.6 combi v zápětí jsem si i já koupil Supa 3.6 také v 90 tis sedan. Oboum nám je z motoru slyšet rozvodový řetěz. Aby ne když originální od Škody stojí cca 500 Kč bez legrace. U něj se to projevuje častěji když stojí na N jde slyšet takové rachtání pro přidání plynu vše přestane. I za tepla. U mého motoru se to projevuje jinak asi není ještě tak vytahaný. Když parkuji venku, ráno sednu do auta a vyjíždím mírný kopec tak při cca 1700 otáček to rachtání slyším také, po zahřátí vše v normálu. Když jsem auto přivezl nalezl jsem dvě vady špatně se rozjíždělo cukaně a nefungoval asistent rozjezdu do kopce. Reklamace u Škody na kulanci nová mechatronika a druhý a ještě stále aktuální po zahřátí cca 20 km pod plynem hučí zadní diferenciál. Po výměně oleje v něm je hučení menší. Mám za to že náplň není tak nesmrtelná jak Škoda uvádí, raději vyměnit než později litovat Čekám na vyjádření Škodovky na záruku.
  6. Příjde mi blbost srovnávat 3.6 fsi 191 kw a 2.0 tdi 125 kw. Vdyt rozdíl výkonu je obrovský. Když už porovnávat 3.6 a 2.0 tdi tak to TDI se 191 Kw též a myslím si že poté ty spotřeby budou úplně stejné
  7. Rád ze svého Superba udělám pokusného králíka. Postavím si výfuk na míru. Samo sebou že tam nenavařím první jekl od pangejtu. Výfuk zatím zkusím postavit od prostředního tlumiče. Tak před T který výfuk rozděluje na dva tlumiče potřubí přeruším a konec postavím. Postupně budu vkládat fotky. Musím všetky uklidnit. Za sebou mám také úpravy ako škoda 125, škoda favorait alis FATAN, škoda Felicia
  8. A já neviděl TDi ze kterého by nešly saze ! :D
  9. Pražský okruh - nafta za mnou ve 260 nestíhá

  10. Dobrý den, pánové myslím si, že pan xpitris se ptal na úplně něco jiného než mu tu všichni odpovídáte. Ať si každý chipuje co se mu zlíbí. Pravda je taková, že všechny dnešní Škodovśké motory slavné LONG LIFE éry stojí za starou bačkoru, ať už se bavíme o malém V motoru 3.6 pro mně vždy řadový motor. Takhle prostě V6 nevypadá. Nebo o stále nepřemožitelných intergalaktických motorech TDi. S inter-mega-maxi nepřemožitelným, žádným z benz. motorů nepřekonatelný - kroutícím momentem. Pravda prostě je že tyto nové agregáty a teď pozor. Řeknu Vám co nikdo kdo vlastní Koncern nechce slyšet. Tyto motory žerou prostě OLEJ JAKO KRÁVA !!! Z toho důvodu je zvýšená kouřivost. Prosím neděkuj mi za odpověď. Dokonce v příručce se dočteš co 1000 Km = 1 L oleje = norma. Nemusíš si ted rvát vlasy vše je tak jak má být. Olej to papá ty ho kupuješ. Nejlépe za škodovkovou cenu 698 Kč za 1-litr. Ještě počkej, teď tě zcela uklidím, pokažené a zcela nedodělané agregáty typu 1.2 a 1.4 TSI nebo co to je, žerou oleje ještě mnohem více !!! Můj strýc olej nemusí vůbec měnit. Protože za slavný interval 30 000 km do výměny ten olej prostě více jak jednou doleje. Jedná se o Octavii 2010 - 1.2 tsi. Škoda se k tomuto problému vyjádřila jasně - Pane X vše je v naprostém pořádku. Motor si vezme jen to co potřebuje. Navíc máme tu na to normu. A vše je jak má být. Chudák strýc musí každý týden umývat zadní nárazník protože se mu jinak JZD směje že v tom má to co oni v traktoru !!! Jak to má okouřené. Tímto ti zcela normálně a teď už bez legrace odpovídám. Motor může spíše papá olej tím dochází ke kouřivosti. Ještě ti odpovím co můžeš zkusit u tohoto motoru. Najet 90 000 km aniž by ti cinkal rozvodový řetěz. Motor má jak se zdá v 90 tis. km asi už hodně přesloužilo a řetěz to zkrátka nezvládá. Ve srovnání s tímto problémem je nadměrná kouřivost úplná maličkost. Dále mně ještě hodně zaujala malá rozepře s chipem a otázkou teď cituji - Co chceš sakra chipovat u 191 kw ? Děláte si srandu ? U takto velkého objemu se jedná zcela o sračkojidní výkon. Jistá nejmenovaná automobilka umí z 3.7 V6 dostat 246 kW (334 PS) sériově a nepotřebují k tomu nesmysl v podobě přímého vstřiku ! Takže nachipuj to co to půjde. Protože s tímto sériovým výkonem auto opravdu moc nejede. Kde jaké 1.9 - 2.0 Tdi ti ujede !!!! Protože ti když si dají chip tak nemají jen 191 kw ani 246 kw, ale minimálně 500 kw na brzdě rozumíš jo ? A za spotřebu 3.6 l na 100 Km. Na spotřebu ser my budem a ropa nebude ! Pak budete šetřit co vy chytráci v traktorech !!!
×
×
  • Vytvořit nový...