Přejít na obsah

Čekání na Rapida - koupě nového vozu


manfroto

Doporučené příspěvky

Zdravím, jsem tu prvně tak se předem omlouvám pokud jsem nevhodně umístil nebo zbytečně založil tohle téma. Na konci roku plánuji koupit rapid liftback s 1.2 tsi 77kw s "opti paketem" a dalšíma věcma z mimořádné výbavy. Chtěl bych se zeptat majitelů vozu jaké s nim mají zkušenosti po delší době v provozu. Je mi 20 let, a tohle by bylo mé druhé auto s tím že by bylo na dlouho, tak si nechci špatně vybrat a pak bejt sklamanej. Něco jsem si tu už na fóru přečetl a nevím co si mám myslet. V autě s touhle výbavou jsem se svezl po areálu a přišlo mi fajn, jediné čeho jsem si všiml je, možná až moc přebuzený posilovač řízení. Jediného čeho se bojim nejvíc, díky "hospodskej radám od Franty", je to že je auto lehké a nedrží na silnici. Koukal jsem do papírů a rozměrově mi přišel rapid obdobný jako octavia mk I. Děkuji za odpověďi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, o optipaketech Ti nic nepovím, sám jsem kupoval Rapida lift jako jeden z prvních již před 1,5rokek, kdy nějaké optipakety ještě vůbec nebyli nebo byli ještě v plenkách (určitě tě zajímá zadní křídlo (lízátko) víka kufru, ty boční polepy nad prahy atd. zatím od jiných majitelů co toto mají nevím, že by si na něco stěžovali, že se odchlipuje, nedrží apod. Samozřejmě větší kola Rapidu moc sluší (sám mám jen Carme 15") a dnes díky změnám na podvozku oproti prvním Rapidům tolik nevadí co se komfortu jízdy týče (mám srovnání s bratrancovo Rapidem s koly 17", 215/40, kupoval před měsícem ve style plus). Jinak volant přesně jako Tobě mi v prvních chvílích také přišel přeposilovaný (předchozí auto O1), ale už jsem si na to tak zvykl, že naopak dnes mi některá auta přijdou jako by ho neměla. Např. rozdíl mě osobně mezi  hydromechanickou konstrukcí (v prvních Rapidech) a v elektromeachanickou konstrukcí u nynějších nepřijde zázadní v podstatě žádný a auto na silnici drží dobře, daleko lépe něž přechozí O1, právě díky váze na předku, ochotě zatáčet atd. jediné co, tak je Rapid citlivý na boční vítr při vyšších rychlostech a zároveň díky spíše tvrdšímu naladění podvozku (se zadní vlečnou nápravou) při průjezdu zatáčkou s dírami malilinko tendenci s nenaloženým autem k odskakování zadku. naopaka na kvalitní silnici good. Jinak Škodovky jsou dnes všechny spíše podvozkově tužší, to není jako za dob O1, F1 atd. I yeti v podstatě SUV je tvrdej jako prase. Tak že asi takové shrnutí mých poznatků a flám že rapid nedrží na silnici je dle mého opravdu spíš jen flám. A to jsem párkrát už pěkně v zatáčkách provětral za tu dobu s 15" koly 185/60. a se starším typem naladění podvozku. Nové naladění je navíc zas o kousek lepší. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

otázka je, co myslíš tím na dlouho ? Jinak, jo, na nekvalitní silnici je to krapet uskákaný - zadek ( srovnávám s F1 sedan, kterou jsem měl doteď ), ale pokud je kvalitní asfalt, tak je to výborný. Ve své třídě určitě jeden z nejlepších podvozků. Posilovač je fajn, mě přijde akorát, pokud to srovnám se všema Škodovka co jsem jezdil. Vůbec mi třeba neseděl posilovač v naftové první Octavii, až moc zlehka... Tenhle je ideální.

Jinak pokud můžu doporučit, určitě vem interiér dynamic a osobně bych asi nevzal větší jak 16" kola. Už takhle je to krapet hlučný na rozbitý silnici. A určitě topení pod prdel, funguje úžasně...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, jsem tu prvně tak se předem omlouvám pokud jsem nevhodně umístil nebo zbytečně založil tohle téma. Na konci roku plánuji koupit rapid liftback s 1.2 tsi 77kw s "opti paketem" a dalšíma věcma z mimořádné výbavy. Chtěl bych se zeptat majitelů vozu jaké s nim mají zkušenosti po delší době v provozu. Je mi 20 let, a tohle by bylo mé druhé auto s tím že by bylo na dlouho, tak si nechci špatně vybrat a pak bejt sklamanej. Něco jsem si tu už na fóru přečetl a nevím co si mám myslet. V autě s touhle výbavou jsem se svezl po areálu a přišlo mi fajn, jediné čeho jsem si všiml je, možná až moc přebuzený posilovač řízení. Jediného čeho se bojim nejvíc, díky "hospodskej radám od Franty", je to že je auto lehké a nedrží na silnici. Koukal jsem do papírů a rozměrově mi přišel rapid obdobný jako octavia mk I. Děkuji za odpověďi

Rapid je neoficiální náhrada OI Tour. V podstatě i OII Tour, ovšem právě proto konstrukčně jednodušší, ale jinak super podvozek aby nebylo auto odcházející generace v Tource "lepší" než nová. Auto je slušně nastaveno i cenově(Fresh) a volba to bude v rámci jeho kategorie více než dobrá, když bereš v potaz více věcí jako je- nové auto, účel užívání, přístupnost sedadel a zavazadlového prostoru, image vozu a v neposlední řadě jednodušší prodej jako jetého vozu.

To Rypicong- neboj, auto je teď tvrdší, ale jak se to všechno rozhýbe tak to bude malinko lepší. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

doufám, jo ještě jedna věc, nevím jestli se vyplatí otálet. Na podzim přijde nová F3, tak nějak tuším, že v té době asi nebude žádný akční model pro Rapida - silně by narušil asi prodeje Fabie. Klasické Fabie se skoro vůbec neprodávají, v drtivé většině pouze akční modely, což nová Fabie mít určitě nebude - vyšší cena.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouku, já ale porovnával klasickou Fabii a akční model Fabie. Fabie se prodávají dobře, ale pouze akční modely...

 

Akční model F3 zezačátku nebude, cena spíš vyšší než se srovná, v té době určitě nebude Rapid Fresh apod. 

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no prave, ze Fabie by mela byt levnejsi jeste nez Rapid ;) protoze Rapid je v kategorii mezi Fabii a Octavii ;)

tudiz uz logicky je Fabie pod Rapidem a mela by cena byt nizsi ;)

 

Zase je otazka toho jak to ve skodovce chteji udelat, je to novinka, ale neznamena ze bude jeste drazsi nez rapid.

 

no uvidime no ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jsem si všiml loketní opěrky u řidiče. Při své práci se svezu s octavií /rapidem/ seatem, a teda loketní opěrka u octavie je teda o něčem jiném..hlavně to nastavení. Cíleně mam vybraný style plus. Hezky to vypadá a věřím že i ten motor se 77kw pojede dobře. Co jsem slyšel tak čekačka na rapida je podobná jako na fábie, tedy 2-4 měsíce.

Takhle nějak bych si představoval vůz - podle konfigurace

http://cc-cloud.skoda-auto.com/cze/cze/cs-cz/NH3/65255#!cc-instance=CZE&cc-salesprogram=CZE&cc-culture=cs-cz&cc-model=NH3&cc-carline=65255&cc-equipment=&cc-motor=112276&cc-color=9P9P&cc-interior=ER&cc-packages=GPFGPFG%2CGPHBPHB%2CGPHZPHZ%2CGPJAPJA%2CGPTLPTL%2CGRA4RA4%2CMASGEA1%2CMZFM0TD&cc-view=step7&cc-configurationId=55899360&cc-viewstate=%7B%22lastConfigurationHash%22%3A%223_H5_ER_9P9P_GPFGPFG%2CGPHBPHB%2CGPHZPHZ%2CGPJAPJA%2CGPTLPTL%2CGRA4RA4%2CMASGEA1%2CMZFM0TD%22%2C%22packageItem%22%3Afalse%2C%22selectedPackageGroup%22%3A%228758%22%2C%22toDisplay%22%3A%22groups%22%2C%22packagesScrollPosition%22%3A0%7D

Poslední věc je navigace, ale bojim se aby mi to někdo nevytřískal a navigaci neukradl

Edit.: auto na dlouho jsem myslel že po doplacení leasingu / uvěru (se ještě uvidí co z toho) si auto necham, na tak dlouho jak vydrží

Editováno: , autor: Milda93
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to netvrdím, jenom tvrdím, že jestli bude začínat na cca 260tis, tak se s výbavou dostane člověk na 290 - 300 a pokud stále bude Rapid Fresh, který je kolem 300, tak asi moc lidí si Fabii nekoupí... Takže bude muset na chvíli akční model Rapidu zmizet... Proto tvrdím že se asi nevyplatí otálet...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, bude to zajímavé, Rapid měl ze začátku taky problém - byl příliš drahý. A hle, teď je o něj skoro bitka.

A to i pres to, ze je Rapid v prumeru o cca 20 tis drazsi nez co byl tenkrat po te sleve kdyz jim to na zacatku nikdo nekupoval. Teoreticky to tak nevypada, ale clovek toho dostane mene. ( ambition fresh- jen manual clima, absence park. asistenta )
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Plus tam vlastně bylo na začátku roku ještě zdražení o 4k kromě stupně Active, takže to vyjde na těch téměř 20.

Editováno: , autor: amissus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to i pres to, ze je Rapid v prumeru o cca 20 tis drazsi nez co byl tenkrat po te sleve kdyz jim to na zacatku nikdo nekupoval. Teoreticky to tak nevypada, ale clovek toho dostane mene. ( ambition fresh- jen manual clima, absence park. asistenta )

No vidíš, nemám takový přehled - ale rozjet prodej se jim povedlo náramně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo pravda je to triraminko jine. Nepisu lepsi, pro me je lepsi stara varianta, ctyrraminko mi vyhovuje vice, ovladani PP na pacce take a i ta hnusna tvrda kuze take. Nemam rad kdyz se mi volant zvejka v ruce. Ale musim priznat ze troj vypada lepe a zaroven ze jsem uz asi hold zvyklej na stare poradky ( jiz z predchoziho vozu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...