Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

abych také dodal informaci: objednáno 12.dubna, převzato 24.června, bohužel doteď nemám TP, tak jsem nasadil obtěžující hmyz - přítelkyni, která je náležitě seřvala :)

Zdravím, jsem tu prvně tak se předem omlouvám pokud jsem nevhodně umístil nebo zbytečně založil tohle téma. Na konci roku plánuji koupit rapid liftback s 1.2 tsi 77kw s "opti paketem" a dalšíma věcma z mimořádné výbavy. Chtěl bych se zeptat majitelů vozu jaké s nim mají zkušenosti po delší době v provozu. Je mi 20 let, a tohle by bylo mé druhé auto s tím že by bylo na dlouho, tak si nechci špatně vybrat a pak bejt sklamanej. Něco jsem si tu už na fóru přečetl a nevím co si mám myslet. V autě s touhle výbavou jsem se svezl po areálu a přišlo mi fajn, jediné čeho jsem si všiml je, možná až moc přebuzený posilovač řízení. Jediného čeho se bojim nejvíc, díky "hospodskej radám od Franty", je to že je auto lehké a nedrží na silnici. Koukal jsem do papírů a rozměrově mi přišel rapid obdobný jako octavia mk I. Děkuji za odpověďi

Ahoj, o optipaketech Ti nic nepovím, sám jsem kupoval Rapida lift jako jeden z prvních již před 1,5rokek, kdy nějaké optipakety ještě vůbec nebyli nebo byli ještě v plenkách (určitě tě zajímá zadní křídlo (lízátko) víka kufru, ty boční polepy nad prahy atd. zatím od jiných majitelů co toto mají nevím, že by si na něco stěžovali, že se odchlipuje, nedrží apod. Samozřejmě větší kola Rapidu moc sluší (sám mám jen Carme 15") a dnes díky změnám na podvozku oproti prvním Rapidům tolik nevadí co se komfortu jízdy týče (mám srovnání s bratrancovo Rapidem s koly 17", 215/40, kupoval před měsícem ve style plus). Jinak volant přesně jako Tobě mi v prvních chvílích také přišel přeposilovaný (předchozí auto O1), ale už jsem si na to tak zvykl, že naopak dnes mi některá auta přijdou jako by ho neměla. Např. rozdíl mě osobně mezi  hydromechanickou konstrukcí (v prvních Rapidech) a v elektromeachanickou konstrukcí u nynějších nepřijde zázadní v podstatě žádný a auto na silnici drží dobře, daleko lépe něž přechozí O1, právě díky váze na předku, ochotě zatáčet atd. jediné co, tak je Rapid citlivý na boční vítr při vyšších rychlostech a zároveň díky spíše tvrdšímu naladění podvozku (se zadní vlečnou nápravou) při průjezdu zatáčkou s dírami malilinko tendenci s nenaloženým autem k odskakování zadku. naopaka na kvalitní silnici good. Jinak Škodovky jsou dnes všechny spíše podvozkově tužší, to není jako za dob O1, F1 atd. I yeti v podstatě SUV je tvrdej jako prase. Tak že asi takové shrnutí mých poznatků a flám že rapid nedrží na silnici je dle mého opravdu spíš jen flám. A to jsem párkrát už pěkně v zatáčkách provětral za tu dobu s 15" koly 185/60. a se starším typem naladění podvozku. Nové naladění je navíc zas o kousek lepší. 

auto je lehky a na dalnici od 160km/h nahoru uz to docela poznas.  v beznym provozu a +- predpisovejch rychlostech se chova vyborne.

Souhlas, ale když je bezvětří, jel jsem i 200 tacho tak jsem se necítil nějak nepříjemě, samozřejmě to není S2, nebo BMX 5. zase jakmile fouká a hlavně nárazově, tak při 160 když jedeš v pravým a foukne, tak jedeš v levým  :kol-28:

otázka je, co myslíš tím na dlouho ? Jinak, jo, na nekvalitní silnici je to krapet uskákaný - zadek ( srovnávám s F1 sedan, kterou jsem měl doteď ), ale pokud je kvalitní asfalt, tak je to výborný. Ve své třídě určitě jeden z nejlepších podvozků. Posilovač je fajn, mě přijde akorát, pokud to srovnám se všema Škodovka co jsem jezdil. Vůbec mi třeba neseděl posilovač v naftové první Octavii, až moc zlehka... Tenhle je ideální.

Jinak pokud můžu doporučit, určitě vem interiér dynamic a osobně bych asi nevzal větší jak 16" kola. Už takhle je to krapet hlučný na rozbitý silnici. A určitě topení pod prdel, funguje úžasně...

Zdravím, jsem tu prvně tak se předem omlouvám pokud jsem nevhodně umístil nebo zbytečně založil tohle téma. Na konci roku plánuji koupit rapid liftback s 1.2 tsi 77kw s "opti paketem" a dalšíma věcma z mimořádné výbavy. Chtěl bych se zeptat majitelů vozu jaké s nim mají zkušenosti po delší době v provozu. Je mi 20 let, a tohle by bylo mé druhé auto s tím že by bylo na dlouho, tak si nechci špatně vybrat a pak bejt sklamanej. Něco jsem si tu už na fóru přečetl a nevím co si mám myslet. V autě s touhle výbavou jsem se svezl po areálu a přišlo mi fajn, jediné čeho jsem si všiml je, možná až moc přebuzený posilovač řízení. Jediného čeho se bojim nejvíc, díky "hospodskej radám od Franty", je to že je auto lehké a nedrží na silnici. Koukal jsem do papírů a rozměrově mi přišel rapid obdobný jako octavia mk I. Děkuji za odpověďi

Rapid je neoficiální náhrada OI Tour. V podstatě i OII Tour, ovšem právě proto konstrukčně jednodušší, ale jinak super podvozek aby nebylo auto odcházející generace v Tource "lepší" než nová. Auto je slušně nastaveno i cenově(Fresh) a volba to bude v rámci jeho kategorie více než dobrá, když bereš v potaz více věcí jako je- nové auto, účel užívání, přístupnost sedadel a zavazadlového prostoru, image vozu a v neposlední řadě jednodušší prodej jako jetého vozu.

To Rypicong- neboj, auto je teď tvrdší, ale jak se to všechno rozhýbe tak to bude malinko lepší. :kol-28:

doufám, jo ještě jedna věc, nevím jestli se vyplatí otálet. Na podzim přijde nová F3, tak nějak tuším, že v té době asi nebude žádný akční model pro Rapida - silně by narušil asi prodeje Fabie. Klasické Fabie se skoro vůbec neprodávají, v drtivé většině pouze akční modely, což nová Fabie mít určitě nebude - vyšší cena.

To není až tak pravda, prodeje v prvním pololetí v ČR: Fabia 4574 ks, Rapid 6112 ks. No a když k tomu přičteš Roomstera 1731 ks.

Pawouku, já ale porovnával klasickou Fabii a akční model Fabie. Fabie se prodávají dobře, ale pouze akční modely...

 

Akční model F3 zezačátku nebude, cena spíš vyšší než se srovná, v té době určitě nebude Rapid Fresh apod. 

Upraveno od Rypicong

no prave, ze Fabie by mela byt levnejsi jeste nez Rapid ;) protoze Rapid je v kategorii mezi Fabii a Octavii ;)

tudiz uz logicky je Fabie pod Rapidem a mela by cena byt nizsi ;)

 

Zase je otazka toho jak to ve skodovce chteji udelat, je to novinka, ale neznamena ze bude jeste drazsi nez rapid.

 

no uvidime no ;)

No, bude to zajímavé, Rapid měl ze začátku taky problém - byl příliš drahý. A hle, teď je o něj skoro bitka.

Ještě jsem si všiml loketní opěrky u řidiče. Při své práci se svezu s octavií /rapidem/ seatem, a teda loketní opěrka u octavie je teda o něčem jiném..hlavně to nastavení. Cíleně mam vybraný style plus. Hezky to vypadá a věřím že i ten motor se 77kw pojede dobře. Co jsem slyšel tak čekačka na rapida je podobná jako na fábie, tedy 2-4 měsíce.

Takhle nějak bych si představoval vůz - podle konfigurace

http://cc-cloud.skoda-auto.com/cze/cze/cs-cz/NH3/65255#!cc-instance=CZE&cc-salesprogram=CZE&cc-culture=cs-cz&cc-model=NH3&cc-carline=65255&cc-equipment=&cc-motor=112276&cc-color=9P9P&cc-interior=ER&cc-packages=GPFGPFG%2CGPHBPHB%2CGPHZPHZ%2CGPJAPJA%2CGPTLPTL%2CGRA4RA4%2CMASGEA1%2CMZFM0TD&cc-view=step7&cc-configurationId=55899360&cc-viewstate=%7B%22lastConfigurationHash%22%3A%223_H5_ER_9P9P_GPFGPFG%2CGPHBPHB%2CGPHZPHZ%2CGPJAPJA%2CGPTLPTL%2CGRA4RA4%2CMASGEA1%2CMZFM0TD%22%2C%22packageItem%22%3Afalse%2C%22selectedPackageGroup%22%3A%228758%22%2C%22toDisplay%22%3A%22groups%22%2C%22packagesScrollPosition%22%3A0%7D

Poslední věc je navigace, ale bojim se aby mi to někdo nevytřískal a navigaci neukradl

Edit.: auto na dlouho jsem myslel že po doplacení leasingu / uvěru (se ještě uvidí co z toho) si auto necham, na tak dlouho jak vydrží

Upraveno od Milda93

to netvrdím, jenom tvrdím, že jestli bude začínat na cca 260tis, tak se s výbavou dostane člověk na 290 - 300 a pokud stále bude Rapid Fresh, který je kolem 300, tak asi moc lidí si Fabii nekoupí... Takže bude muset na chvíli akční model Rapidu zmizet... Proto tvrdím že se asi nevyplatí otálet...

No, bude to zajímavé, Rapid měl ze začátku taky problém - byl příliš drahý. A hle, teď je o něj skoro bitka.

A to i pres to, ze je Rapid v prumeru o cca 20 tis drazsi nez co byl tenkrat po te sleve kdyz jim to na zacatku nikdo nekupoval. Teoreticky to tak nevypada, ale clovek toho dostane mene. ( ambition fresh- jen manual clima, absence park. asistenta )

Přihodili maxidot, takže zůstalo manko 15k.

njn, lišta, lepší tlumiče apod něco stojí :)

Tlumice nejsou drazsi, jsou jen jinak naladene. Stejne jako volant triaminko vs. ctyrraminko taky budou stat obdone. Ale na maxidot jsem zapomnel. Bez tak bych nemenil auto climu, park asist. za nejakej posranej maxidot, listicku a jina cinkrlatka.

Plus tam vlastně bylo na začátku roku ještě zdražení o 4k kromě stupně Active, takže to vyjde na těch téměř 20.

Upraveno od amissus

A to i pres to, ze je Rapid v prumeru o cca 20 tis drazsi nez co byl tenkrat po te sleve kdyz jim to na zacatku nikdo nekupoval. Teoreticky to tak nevypada, ale clovek toho dostane mene. ( ambition fresh- jen manual clima, absence park. asistenta )

No vidíš, nemám takový přehled - ale rozjet prodej se jim povedlo náramně.

myslel jsem to jako srandu... Ale tříramený volant má víc ovládacích prvků ne ? + je kvalitnější kůže ( koženka )

Přesunulo se tam vpravo ovládání palubního pc z páčky stěračů, materiál to bude nějaké výrobní tajemství : )

asi to bude kůže, z dvouhlavýho jednorožce...

Jo pravda je to triraminko jine. Nepisu lepsi, pro me je lepsi stara varianta, ctyrraminko mi vyhovuje vice, ovladani PP na pacce take a i ta hnusna tvrda kuze take. Nemam rad kdyz se mi volant zvejka v ruce. Ale musim priznat ze troj vypada lepe a zaroven ze jsem uz asi hold zvyklej na stare poradky ( jiz z predchoziho vozu)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.