Přejít na obsah

Čekání na Rapida - koupě nového vozu


manfroto

Doporučené příspěvky

Mně by stačila až Dodge RAM 1500 a podrobnější popis a fota to je teprve auto pro rodinu a né ty šuplíky v kterých jezdíme my. Kočárek hodíš na korbu ani ho nemusíš skládat, když tě nasere manželka, hodíš jí taky na korbu atd. Motor, že motor z Rapida by se do něj vešel 4x a přitom spotřeba krásných 16l/100. No čekám pořád na tu sportku. Až to vyjde, dám si pak Rapida na korbu jako vozítko po městě. :kol-48:  

No ale, protože jsme chudáci, musí nám ten Rapid stačit a taky mám mladou rodinu a auto plně dostačující ( kočárky převeze jak velký tak golfky a přitom dost místa v kufru zbývá) autosedačka se tam krásně vejde jak je popisováno výše a to mám varinatu 9-36kg s pultíkem. Teď jsme byli v Praze 150km v 4 lidech dospělých + dcerka ( v té autosedačce) a také se dalo, pokud si dozadu sednou 2 ženské normálních postav. V tomhle směru nemohu říci ani popel. Tehdá jsem jej však kupoval za jinou cenu jako jiní zde, dnes už bych spíš šel asi také do F3. Rapid o té doby nemálo podražil a i když uznávám i tyto jeho kvality, tolik bych dnes za něj nedal. On totiž má ten Rapid i řadu mínusů, co se spíše kvality výroby týče. Ale jaká bude kvalita F3 nám ukáže jen a pouze zase jen čas.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No proto k nim nechodím, protože bych se akorád rozčiloval, mě stačí rozčilování tady. Je to k smíchu. Pokud to navíc bude vrzáníčko díky těsnění dveří. Klasické vrzání interieru se objevuje i v O3, to už je dnes standartem, ale to vrzíní těsnění je jobovka, pokud pokračuje i v F3, hlavně že to má asisent div ne na vytření prdele, ale pořádnej interier ( nemyslím opticky) v 21 století s možností materiálů a technologií neumí vyrobit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já ale nemluvil o konkrétní výbavě ale o mém voze jako takovém.

 

A hlavně o Ambition Fresh, teď jsem si tu konfiguraci dělal znova, je to 40tis rozdíl...

 

Já jsem mluvil taky o tvém autě. Protože v tvém případě bylo zdražení nejvýraznější - vedle ostatních změn se zavedl příplatek za bílou Candy a podražila litá kola s průměrem 16 palců.

 

rozdíl v základní ceně +31 000Kč

cena barvy +4 000Kč

sunset +5 200Kč

záruka na 4 roky/60 000km -4 150Kč (teď je za nižší cenu pětiletá do 100 000km)

litá kola 16 palců +800Kč

 

Celkem tedy přinejlepším 36 850Kč, ne původně udávaných 50tis.

 

Záměrně nepočítám narozdíl od odpadávajícího sunsetu přibývající výbavu (LED denní svícení, druhý klíček s dálkovým zamykáním, třetí hlavová opěrka) nebo změněné prvky (zakryté kolejnice, infotainment, nová elektrika, motory atd.).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

však jsem se poté opravil na 40tis :)

 

jo, to co bylo přidaný jsem po zdražení v jiném tématu - tuším MR2016 probíral, ale rozhodně nic, co by mi za těch 40tis ale i 30tis stálo... :)

 

PS: co je hlavní a co se tu probíralo, lépe vybavenou Fabii, s lepším podvozkem a výbavou mám cca za 360tis ceníkových :(

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sem zkusil sestavit svého Styl Pluse a nestačil jsem se divit na tu cenu ceníkovou byla 460tisíc a já za něj dal 370tisíc nepřidal jsem ani jednu položku navíc jen to co mám jen amundsen zdražil o 7700kč oproti mému před 1,5rokem  pochybuju že by mi dal prodejce 90 tisíc slevu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Amundsen sice stál 7600Kč, ale dalších 6100Kč stálo Bluetooth handsfree. Dřív měl taky v základu jenom 4 repro, další 2 stály 1600Kč. Další 2600Kč stálo MDI, které je dneska v základu. Takže z toho je najednou 17 900Kč vs. současných 17 700Kč. Akorát teda teď nemá Amundsen CD mechaniku.

 

Ceníkově mě tvoje konfigurace vychází na podzim 2013 na 414 700Kč a teď na 452 490Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale pochybuji že by mi daly slevu 90 tisíc teď takže ani po slevách by mi nedaly to za co jsem to koupil teda 370 tisic  když je teď ceníková 452 tisíc.mě zajímá výsledná cena a ne ceníková ale jak bych přišel do škodovky nikdo by mi nedal ani za  400 tisíc a za to bych to už určitě nevzal jen reaguji že se zdražily ty rapidy a už nejsou tak výhodné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

StylePLUS nema nic spolecneho s nynejsim stupnem Style - byl prejmenovan z Elegance. StylePLUS se v te souvislosti prejmenoval na EmotionPLUS a nyni je uz nahrazeny Monte Carlem. Proto neni v ceniku.

Motaaa: i tech 45 co uvadis je za hranou pro jednotlivce, je to 11% a to vyrazne prekracuje tehdy bezne dosazitelne slevy. pokud je to bez financovani, tak nekdo honil pred koncem roku bonusy/byla tam nejaka podpora nebo cilova skupina.

nechcu ti kazit radost, ale s tvou specifikaci by ted pro tebe byla stejne vyrazne vyhodnejsi vyssi vybava a uz bys ho asi nekoupil, nebo ano?

dosazitelna sleva je ted mensi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Sedan néééé. :kol-98:  Aspoň v R Thalii, to bylo řešeno dost nešťastně. Je to sedan s velkým kufrem (510 l), ale skoro nic se do něj nedalo dát. Měl úzký vkládací otvor. A za zadními sedadly kovovou opěru s ještě menším. Když se sklopili zadní sedačky, tak se tam stejně nadalo nic dát. :p  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...