Září 30, 20159 r Jo samozřejmě že i pro malé děti je Rapid lepší, jenom jsem to myslel tak, že pokud už má někdo dospělejší dětí, je lepší mít vzadu více místa. Ale rozmazlený jsme, F3 Combi bohatě stačí.
Září 30, 20159 r Mně by stačila až Dodge RAM 1500 a podrobnější popis a fota to je teprve auto pro rodinu a né ty šuplíky v kterých jezdíme my. Kočárek hodíš na korbu ani ho nemusíš skládat, když tě nasere manželka, hodíš jí taky na korbu atd. Motor, že motor z Rapida by se do něj vešel 4x a přitom spotřeba krásných 16l/100. No čekám pořád na tu sportku. Až to vyjde, dám si pak Rapida na korbu jako vozítko po městě. No ale, protože jsme chudáci, musí nám ten Rapid stačit a taky mám mladou rodinu a auto plně dostačující ( kočárky převeze jak velký tak golfky a přitom dost místa v kufru zbývá) autosedačka se tam krásně vejde jak je popisováno výše a to mám varinatu 9-36kg s pultíkem. Teď jsme byli v Praze 150km v 4 lidech dospělých + dcerka ( v té autosedačce) a také se dalo, pokud si dozadu sednou 2 ženské normálních postav. V tomhle směru nemohu říci ani popel. Tehdá jsem jej však kupoval za jinou cenu jako jiní zde, dnes už bych spíš šel asi také do F3. Rapid o té doby nemálo podražil a i když uznávám i tyto jeho kvality, tolik bych dnes za něj nedal. On totiž má ten Rapid i řadu mínusů, co se spíše kvality výroby týče. Ale jaká bude kvalita F3 nám ukáže jen a pouze zase jen čas. Upraveno Září 30, 20159 r od Petrrr
Září 30, 20159 r Prešiel som v okolí všetky predajne škoda väčšinou to bolo okolo 14 000€ takže tých 12 700€ mi došlo dost dobré. :-)
Září 30, 20159 r No proto k nim nechodím, protože bych se akorád rozčiloval, mě stačí rozčilování tady. Je to k smíchu. Pokud to navíc bude vrzáníčko díky těsnění dveří. Klasické vrzání interieru se objevuje i v O3, to už je dnes standartem, ale to vrzíní těsnění je jobovka, pokud pokračuje i v F3, hlavně že to má asisent div ne na vytření prdele, ale pořádnej interier ( nemyslím opticky) v 21 století s možností materiálů a technologií neumí vyrobit.
Září 30, 20159 r No, jestli to nebude právě těmi materiály 21. století. Kůže, sklo, dřevo a kov nevrzaly. Teď je holt doba plastová. Ale buďme rádi, co by za to rodiče v Africe dali
Září 30, 20159 r já teda radši vrzající těsnění, který jednou za rok namažu vazelínou a je ticho, než interiér, se kterým nic neuděláš, nebo uděláš, ale stojí tě to hafo nervů, času a pěnez...
Září 30, 20159 r já ale nemluvil o konkrétní výbavě ale o mém voze jako takovém. A hlavně o Ambition Fresh, teď jsem si tu konfiguraci dělal znova, je to 40tis rozdíl... Já jsem mluvil taky o tvém autě. Protože v tvém případě bylo zdražení nejvýraznější - vedle ostatních změn se zavedl příplatek za bílou Candy a podražila litá kola s průměrem 16 palců. rozdíl v základní ceně +31 000Kč cena barvy +4 000Kč sunset +5 200Kč záruka na 4 roky/60 000km -4 150Kč (teď je za nižší cenu pětiletá do 100 000km) litá kola 16 palců +800Kč Celkem tedy přinejlepším 36 850Kč, ne původně udávaných 50tis. Záměrně nepočítám narozdíl od odpadávajícího sunsetu přibývající výbavu (LED denní svícení, druhý klíček s dálkovým zamykáním, třetí hlavová opěrka) nebo změněné prvky (zakryté kolejnice, infotainment, nová elektrika, motory atd.).
Září 30, 20159 r však jsem se poté opravil na 40tis jo, to co bylo přidaný jsem po zdražení v jiném tématu - tuším MR2016 probíral, ale rozhodně nic, co by mi za těch 40tis ale i 30tis stálo... PS: co je hlavní a co se tu probíralo, lépe vybavenou Fabii, s lepším podvozkem a výbavou mám cca za 360tis ceníkových Upraveno Září 30, 20159 r od Rypicong
Září 30, 20159 r Tak sem zkusil sestavit svého Styl Pluse a nestačil jsem se divit na tu cenu ceníkovou byla 460tisíc a já za něj dal 370tisíc nepřidal jsem ani jednu položku navíc jen to co mám jen amundsen zdražil o 7700kč oproti mému před 1,5rokem pochybuju že by mi dal prodejce 90 tisíc slevu.
Září 30, 20159 r Amundsen sice stál 7600Kč, ale dalších 6100Kč stálo Bluetooth handsfree. Dřív měl taky v základu jenom 4 repro, další 2 stály 1600Kč. Další 2600Kč stálo MDI, které je dneska v základu. Takže z toho je najednou 17 900Kč vs. současných 17 700Kč. Akorát teda teď nemá Amundsen CD mechaniku. Ceníkově mě tvoje konfigurace vychází na podzim 2013 na 414 700Kč a teď na 452 490Kč.
Září 30, 20159 r Ale pochybuji že by mi daly slevu 90 tisíc teď takže ani po slevách by mi nedaly to za co jsem to koupil teda 370 tisic když je teď ceníková 452 tisíc.mě zajímá výsledná cena a ne ceníková ale jak bych přišel do škodovky nikdo by mi nedal ani za 400 tisíc a za to bych to už určitě nevzal jen reaguji že se zdražily ty rapidy a už nejsou tak výhodné.
Září 30, 20159 r Tak minimálně vidím narychlo tři věci za který jsem u rapida před 3/4 rokem nemusel platit a to jsou xenony a paket dynamic a 17" elektrony = 24100,-
Září 30, 20159 r ??? co jsi jako měl za verzi ? pokud se nepletu, tohle je v základu pouze u Style plus - nyní Emotion plus... a i tak to stále je v základu...
Září 30, 20159 r Mám style plus. V tom ceniku co sem někdo dával je jen style a monte carlo. Tak jsem koukal na style. Žádný emotion plus tam nevidím
Září 30, 20159 r to nevím, já koukal na stránky Škoda a tam je Emotionplus, který nahradil Styleplus. A to co jsi vyjmenoval, tak v emotion je...
Září 30, 20159 r StylePLUS nema nic spolecneho s nynejsim stupnem Style - byl prejmenovan z Elegance. StylePLUS se v te souvislosti prejmenoval na EmotionPLUS a nyni je uz nahrazeny Monte Carlem. Proto neni v ceniku. Motaaa: i tech 45 co uvadis je za hranou pro jednotlivce, je to 11% a to vyrazne prekracuje tehdy bezne dosazitelne slevy. pokud je to bez financovani, tak nekdo honil pred koncem roku bonusy/byla tam nejaka podpora nebo cilova skupina. nechcu ti kazit radost, ale s tvou specifikaci by ted pro tebe byla stejne vyrazne vyhodnejsi vyssi vybava a uz bys ho asi nekoupil, nebo ano? dosazitelna sleva je ted mensi.
Září 30, 20159 r Já v Dubnu 2014 když jsem ho kupoval, tak na cca 11% bych se u prodejce dostal, pokud bych koupil ne-akční model. Na akční model jsem byl rád za cca 6%...
Říjen 1, 20159 r Bojler ano bylo to za hotové žádné splátky a máš pravdu teď bych ho nekoupil za tu novou cenu.
Říjen 16, 20159 r Sedan néééé. Aspoň v R Thalii, to bylo řešeno dost nešťastně. Je to sedan s velkým kufrem (510 l), ale skoro nic se do něj nedalo dát. Měl úzký vkládací otvor. A za zadními sedadly kovovou opěru s ještě menším. Když se sklopili zadní sedačky, tak se tam stejně nadalo nic dát.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.