Publikováno Listopad 1, 201212 r Mám dotaz,upadl mi kryt katalyzátoru.sem z toho nějak přejetej .Poradí někdo jestli tam musí být? moc by mi to pomohlo.Předem moc dík.
Listopad 1, 201212 r mel by tam bejt uz z toho duvodu ze pri desti aby nedostaval takove sokove ochlazeni nebo treba po projeti kaluze nic mene ja ho tam nemam a pohoda,... takze zalezi uz na tobe
Listopad 1, 201212 r ďalším faktorom bude,že bráni poškodeniu trebárs od nejakého tvrdého predmetu...
Listopad 1, 201212 r libero: .... to treba ano ale neni uplne v tom nejnizsim miste a taky by ho ten lisek co ho defakto kreje tak by ho stejne neuchranil,... takze tohle si myslim ze neni az tak podstany
Listopad 2, 201212 r Autor mel by tam bejt uz z toho duvodu ze pri desti aby nedostaval takove sokove ochlazeni nebo treba po projeti kaluze nic mene ja ho tam nemam a pohoda,... takze zalezi uz na tobe Díky moc,uklidnil si mě.Já myslel,že bez toho nemůžu jezdit.Sice horší to bude v zimě,ale jak sem trochu koukal je tam "zapuštěný" a tak moc nevyčnívá.Ještě jednou dík.
Listopad 2, 201212 r nebude .... a kat musi bejt na neco stavenej,.. nemuze se jen tak projetim kaluze a podobne hnedka oddelat nehlede na to pocitam ze se k fabce chovas slusne a v zime nechavas poradne zahrat nez vyjizdis takze nejaka ta zbytkova teplota toho katu tam vzdycky je prece jenom ze 750 stupnu celsia se nedokaze prudce schladit kaluzi treba na nejakych 100 stupnu .... takze bez problemu v pohode jsme tu pro to aby sme si radily navzajem takze CAJK
Listopad 2, 201212 r Autor nebude .... a kat musi bejt na neco stavenej,.. nemuze se jen tak projetim kaluze a podobne hnedka oddelat nehlede na to pocitam ze se k fabce chovas slusne a v zime nechavas poradne zahrat nez vyjizdis takze nejaka ta zbytkova teplota toho katu tam vzdycky je prece jenom ze 750 stupnu celsia se nedokaze prudce schladit kaluzi treba na nejakych 100 stupnu .... takze bez problemu v pohode jsme tu pro to aby sme si radily navzajem takze CAJK No je to přeci jen divný pocit.Já začínal na Š.100,120,Favorit a ted Fabka.Jenže,jsem puntičkář a to je pro mne dost drsný.Nebýt tohohle fora,tak si ukoušu nehty i u nohou .V zimě je nejen ta sůl,ale i ty šutráky co lítaj i tam kam většinou nechceš.Ještě sem si říkal,když zatím není samotná zima,co kdybych natřel výfuk."rouru" i se samotným katalýkem třebas stříbřenkou ? koukal sem a je jak roura od kamen potažen rezem.
Listopad 2, 201212 r kat je sam o sobe dosti tvrdej takze se toho fakt neboj ja zacinal na Š 125 a jak sem ji nechtel po zacatku, tak si ji tedka nemuzu vynachvalit sul kaminky,.. to to spis natri,... ale nevim,... stribrenkou asi moc ne ta se ti odloupe pokud to neudelas fakt moc peclive ....... viz, obrazek jak sem delal minulou zimu,... po chvily to bylo pryc letos sem to natrel zaruvzdornou barvou cernou matnou co mam i na bubnech a drzi jak pribity takze szkus spis tohle sice bude trochu drazsi ale stoji to za to
Listopad 2, 201212 r Autor to mas pravdu,ta stribrenka se oloupe.pamatuji si jeste jak sem pouzil silikonovou na Š120 a sotva to vydrželo jednu zimu.jenže to sem pod autem ležel jak blázen,dost mě to bavilo.Ta zaruvzdorna barva sice kostuje,ale za to urcite vydrzi jak pises.Moc Ti dikec za foto i rady.Moc si mi pomohl a dokonce uz ani nemam ty obavy s tim katalykem.Jen bych mel prosbu,kdybych neco mel ohledne Fabky,muzu se Ti ozvat ? ja tady nikoho nemam a servis urcite to znas.Jeste jednou diiiiiiiiiiiiiiiiikec. Upraveno Listopad 2, 201212 r od Malta citace předchozího příspěvku
Listopad 2, 201212 r jasan plne te chapu hele kdyby neco urcite napis, rad poradim, pokud budu samozrejme vedet mej se a zatim ZDRC
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.