Přejít na obsah

Ztráta vody


Petr Vavroch

Doporučené příspěvky

Ano doklad o opravě mám tak to zkusím. Je to autorizovaný servis Škoda. Původní odhad ceny na výměnu těsnění byl 5500,- a konečná částka byla 13 800,- komplet. Chladič jsem samozřejmě musel zaplatit a také i práci na výměnu chladiče, otlakování, chladící kapalinu a všechna těsnění. Uvidím jak se k tomu postaví, už jednou jsem jim reklamoval brzdy. Měl jsem zkřivené koutouče a tak jsem je nechal vyměnit a po 3 mesících se kotouče opět zvlnili. řekli mi, že se to stává tak mi je vyměnili jako reklamaci zdarma. Ovšem za další 3-4 měsíce se i tyto kotouče zvlnily a tak zjistili, že by to mohlo být ložiskem v kole. Takže mi podruhé vyreklamovali kotouče a opět zdarma vyměnili akorát jsem musel zaplatit za ložiska a výměnu. Tak uvidím jak se tentokrát postaví k této reklamaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tam běž a reklamuj to.

Na ten chladič jsem se ptal z toho důvodu, že ten ti zničili oni tak ti ho měli dát zadarmo nebo jen za nějakou symbolickou cenu. Když jsi tam přijel tak byl chladič OK nebo ne? To, že zničili nějaký díl který byl v pořádku by mělo jít na jejich náklady. Musí být proti tomu pojištění. Aspoň já to tak dělám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dali mi ho tam za plnou cenu, alespoň podle faktury. Předtím netekl ani nekapal. Úplně fit ale asi nebyl. Argumentovali tím, že v důsledku toho, že šla voda do motoru docházelo k přetlakování v chladícím systému a tím se poškodil chladič a oni poté co jej natlakovali po vyčištění praskl a byl totálně na odpis. Jedinou kompenzaci, kterou mi dali byla 20% sleva na všechny díly a 20 % sleva na hodinové sazbě na práci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Mám podobný problem ztráci se voda, do oleje to nejspíš není olej je pořát krásně čistej na víčku trošku emulze ano ale myslím že v tomhle počasí a při couračkách uplně normální kdyby to bylo do oleje tak půl litru vody z toho udělá si myslím pěknou šlehačku??? Zratí se tak půl litru za 5 měsíců, na kolik to tak tlakujete aby nehrozilo zničení chladiče 0,1atm 0,5atm nebo 1atm???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Jakoubku. Z vlastní zkušenosti bych zkontroloval pořádně hadici vedoucí do chladiče od termostatu nahoře u sání vzduchu. Zda tam z ní neteče i nepatrné množství kapaliny nebo jestli není prodřena .. Popř. zkontroluj nádobku jestli není někde bílá skvrna jako od soli po té kapalině okolo nádobky vyrovnávaci. A jestli ti to náhodou neubývá jen po dolití přes hranu té vyrovnávací nádobky.. (myslím spoj vrchní a spodní části).

Taky jsem měl úbytek pár dcl za pár měsícu. Ke konci se to stupňovalo až mě jednou z ničeho nic praskla ta hadice od termostatu a dost kapaliny vyteklo. Nedalo se s tím jed, valilo to, pískala chladící kapalina a oprava mě stála v oreginál škodovce s tím že si seženu vlastní díl pár korun. Práce na pár minut.. Ale hadici museli objednávat. Já jsem si sehnal z vrakáče i s výstuhou oreginál z výroby z nafty tipl bych a říkali že možná vydrží víc než současná tak uvidíme. Ona se prodřela tím sáním. Vždy jak se zahřála a natlakovala tak dřela o to sací potrubí ..

A druhý únik je u mě právě v nádobce v jejím spoji. Měl jsem i lehce bílou mapu na plechu u nádobky .. když jí naliju více kapaliny než po ten spoj tak mě automaticky do pár dní vyyteče stejně pod min. Tak jezdím pod minimem, nepíská to a jede to vklidu.

Na druhou stranu půl litru za 5 měsícu to ani nepoznáš. To může být únik dírou jako špendlík. I rosení potrubí.

Edit: taky jsem začínal s půl litry na 5 měsícu. Skončil jsem s 3dcl za měsíc někdy i za půl měsíce :) podle délky tras.

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím všechny mám stejný problém u 1,4Mpi v roce 2012 unik vody sundání hlavy, výměna těsnění a srovnání hlavy, unik trvá - výměna vodní pumpy byla mokrá, únik trvá ikdyž v menší míře, kontrola hadic v listopadu výměna baňky a voda za fridex. únor 2013 výměna chladiče a několíkátá kontrola všech hadic a topení. únik trvá :-( po ujetí 200km z max na min hladinu. poradíte někdo prosím.... :-( díky moc frenky5cz@gmail.com

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím, také se mi ztrácí voda (Octavia 1.9 Tdi), vždy když sem na to trochu šlápnul, bylo to v háji a po cca 50km jsem musel dolívat 5-7 litrů vody, což je opravdu hodně, a mohl jsem hrdě hlásit že mi to žere při cestě z Brna do Prahy 12 litrů nafty a 25 litrů vody na 200km :D Nedalo mi to a koukal jsem na forum, dočetl jsem se o těsnění, nechal jsem vyměnit těsnění pod hlavou, vyměnil jsem i expanzní nádržku, pak se mi zdál už zanesený i chladič, tak jsem koupil i chladič  :kol-28:  a Voda se pořád ztrácela... a jak nastalo léto tak ještě víc :D Nakonec jsem zjistil proč se tak děje, koukal jsem několik dní na motor a hlídal si to, zjistil jsem, že se mi netočí ventilátor na chladiči, okruh se přetlakoval a vše vyteklo přes expanzní nádržku, která má něco jako pojištovací ventil, prostě to tama vše vychrčí, tak jsem odpojval ventilátor, zkoušel a zjistil sem že je funkční, takže mám v háji něco, co ho nesepne a k tomu jsem zatím nedošel a padá tu moje otázka, nevíte někdo co spouští ventilátor chladiče? :D zatím jsem to laicky vyřešil tím, že jsem to napojil natvrdo na baretku a do kabiny sem vyvedl dva dráty, až se motoř zahřeje, spojím je a ventilátor se roztočí :D

Předem díky za rady a pomoc :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...