xxjack86 Vloženo 1. leden 2013 Sdílet Vloženo 1. leden 2013 Ano doklad o opravě mám tak to zkusím. Je to autorizovaný servis Škoda. Původní odhad ceny na výměnu těsnění byl 5500,- a konečná částka byla 13 800,- komplet. Chladič jsem samozřejmě musel zaplatit a také i práci na výměnu chladiče, otlakování, chladící kapalinu a všechna těsnění. Uvidím jak se k tomu postaví, už jednou jsem jim reklamoval brzdy. Měl jsem zkřivené koutouče a tak jsem je nechal vyměnit a po 3 mesících se kotouče opět zvlnili. řekli mi, že se to stává tak mi je vyměnili jako reklamaci zdarma. Ovšem za další 3-4 měsíce se i tyto kotouče zvlnily a tak zjistili, že by to mohlo být ložiskem v kole. Takže mi podruhé vyreklamovali kotouče a opět zdarma vyměnili akorát jsem musel zaplatit za ložiska a výměnu. Tak uvidím jak se tentokrát postaví k této reklamaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 1. leden 2013 Sdílet Vloženo 1. leden 2013 Tak tam běž a reklamuj to. Na ten chladič jsem se ptal z toho důvodu, že ten ti zničili oni tak ti ho měli dát zadarmo nebo jen za nějakou symbolickou cenu. Když jsi tam přijel tak byl chladič OK nebo ne? To, že zničili nějaký díl který byl v pořádku by mělo jít na jejich náklady. Musí být proti tomu pojištění. Aspoň já to tak dělám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxjack86 Vloženo 1. leden 2013 Sdílet Vloženo 1. leden 2013 Dali mi ho tam za plnou cenu, alespoň podle faktury. Předtím netekl ani nekapal. Úplně fit ale asi nebyl. Argumentovali tím, že v důsledku toho, že šla voda do motoru docházelo k přetlakování v chladícím systému a tím se poškodil chladič a oni poté co jej natlakovali po vyčištění praskl a byl totálně na odpis. Jedinou kompenzaci, kterou mi dali byla 20% sleva na všechny díly a 20 % sleva na hodinové sazbě na práci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 1. leden 2013 Sdílet Vloženo 1. leden 2013 Já bych s tím asi nesouhlasil ale aspoň něco. Tak pak dej vědět jak jsi tam dopadl a nenech se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakoubek Vloženo 27. leden 2013 Sdílet Vloženo 27. leden 2013 Mám podobný problem ztráci se voda, do oleje to nejspíš není olej je pořát krásně čistej na víčku trošku emulze ano ale myslím že v tomhle počasí a při couračkách uplně normální kdyby to bylo do oleje tak půl litru vody z toho udělá si myslím pěknou šlehačku??? Zratí se tak půl litru za 5 měsíců, na kolik to tak tlakujete aby nehrozilo zničení chladiče 0,1atm 0,5atm nebo 1atm??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 27. leden 2013 Sdílet Vloženo 27. leden 2013 (editace) Ahoj Jakoubku. Z vlastní zkušenosti bych zkontroloval pořádně hadici vedoucí do chladiče od termostatu nahoře u sání vzduchu. Zda tam z ní neteče i nepatrné množství kapaliny nebo jestli není prodřena .. Popř. zkontroluj nádobku jestli není někde bílá skvrna jako od soli po té kapalině okolo nádobky vyrovnávaci. A jestli ti to náhodou neubývá jen po dolití přes hranu té vyrovnávací nádobky.. (myslím spoj vrchní a spodní části). Taky jsem měl úbytek pár dcl za pár měsícu. Ke konci se to stupňovalo až mě jednou z ničeho nic praskla ta hadice od termostatu a dost kapaliny vyteklo. Nedalo se s tím jed, valilo to, pískala chladící kapalina a oprava mě stála v oreginál škodovce s tím že si seženu vlastní díl pár korun. Práce na pár minut.. Ale hadici museli objednávat. Já jsem si sehnal z vrakáče i s výstuhou oreginál z výroby z nafty tipl bych a říkali že možná vydrží víc než současná tak uvidíme. Ona se prodřela tím sáním. Vždy jak se zahřála a natlakovala tak dřela o to sací potrubí .. A druhý únik je u mě právě v nádobce v jejím spoji. Měl jsem i lehce bílou mapu na plechu u nádobky .. když jí naliju více kapaliny než po ten spoj tak mě automaticky do pár dní vyyteče stejně pod min. Tak jezdím pod minimem, nepíská to a jede to vklidu. Na druhou stranu půl litru za 5 měsícu to ani nepoznáš. To může být únik dírou jako špendlík. I rosení potrubí. Edit: taky jsem začínal s půl litry na 5 měsícu. Skončil jsem s 3dcl za měsíc někdy i za půl měsíce podle délky tras. Editováno: 27. leden 2013, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frenky5cz Vloženo 11. Únor 2013 Sdílet Vloženo 11. Únor 2013 Zdravím všechny mám stejný problém u 1,4Mpi v roce 2012 unik vody sundání hlavy, výměna těsnění a srovnání hlavy, unik trvá - výměna vodní pumpy byla mokrá, únik trvá ikdyž v menší míře, kontrola hadic v listopadu výměna baňky a voda za fridex. únor 2013 výměna chladiče a několíkátá kontrola všech hadic a topení. únik trvá :-( po ujetí 200km z max na min hladinu. poradíte někdo prosím.... :-( díky moc frenky5cz@gmail.com Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 11. Únor 2013 Sdílet Vloženo 11. Únor 2013 A není lepší jezdit s minimem? Já jezdím s minimem a mám klid. Motor to uchladí, stačí mu to, nepíská nic a pohoda. Ani za největších veder nebyl problém. Větrák na chladiči vše hezky zvládá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 11. Únor 2013 Sdílet Vloženo 11. Únor 2013 A bolo to aj natlakovane. Dobre tesni termospinač na chladiči. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pkubis7 Vloženo 16. Květen 2013 Sdílet Vloženo 16. Květen 2013 Zdravím, také se mi ztrácí voda (Octavia 1.9 Tdi), vždy když sem na to trochu šlápnul, bylo to v háji a po cca 50km jsem musel dolívat 5-7 litrů vody, což je opravdu hodně, a mohl jsem hrdě hlásit že mi to žere při cestě z Brna do Prahy 12 litrů nafty a 25 litrů vody na 200km Nedalo mi to a koukal jsem na forum, dočetl jsem se o těsnění, nechal jsem vyměnit těsnění pod hlavou, vyměnil jsem i expanzní nádržku, pak se mi zdál už zanesený i chladič, tak jsem koupil i chladič a Voda se pořád ztrácela... a jak nastalo léto tak ještě víc Nakonec jsem zjistil proč se tak děje, koukal jsem několik dní na motor a hlídal si to, zjistil jsem, že se mi netočí ventilátor na chladiči, okruh se přetlakoval a vše vyteklo přes expanzní nádržku, která má něco jako pojištovací ventil, prostě to tama vše vychrčí, tak jsem odpojval ventilátor, zkoušel a zjistil sem že je funkční, takže mám v háji něco, co ho nesepne a k tomu jsem zatím nedošel a padá tu moje otázka, nevíte někdo co spouští ventilátor chladiče? zatím jsem to laicky vyřešil tím, že jsem to napojil natvrdo na baretku a do kabiny sem vyvedl dva dráty, až se motoř zahřeje, spojím je a ventilátor se roztočí Předem díky za rady a pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 16. Květen 2013 Sdílet Vloženo 16. Květen 2013 tak ventilator ti spina samozrejme cidlo ventilaroru na chladici musis to hledat nekde na zadni strane a povedou ti tam k tomu minimalne dva draty,... ale mluvis tady o OI 1.9 TDI tudiz tam bych ti kecal kde to presne hledat, ale bude to urcite stejny,.... tudiz nekde tam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.