Přejít na obsah

Nouzový režim


benito

Doporučené příspěvky

Zdravím, tak jsem 11.7. utekl od poruchové Octavie k Superbu 2.0 TDI DSG a od 18.10. stojím servisu. Při otáčkách v rozsahu 3500-4200 ztratí auto výkon, začne blikat kontrolka žhavení. Po znovu nastartování je vše v pořádku až do té chvíle, než se auto dostane do výše popsaných otáček a tím pádem do nouzáku. VAG : elektronika motoru P023400 Regulace plnicího tlaku Regulační mez překročena. První oprava byla před 18.10., kdy auto stálo v servisu 12 dnů se stejnou závadou. Vždy po výměně nějakého dílu jsem jel na zkušební jízdu a vyvolal nevěřícím technikům pokaždé stejnou závadu. Soudruzi v MB - bez nápadu. V pondělí 12.11. se konečně usnesli v MB, že auto přitáhnou do TSC. Musím řísc že to vypadá, jako když si neví rady ... Po bordelu na zákaznické lince se konečně začali trochu zajímat a například jsem dostával dotazy typu : není tam něco elekronického, co není originál, není tam jiná navigace ... To mě přišlo jako, že hledají důvod neoriginálního příslušenství. Jemže jak říká jedna reklama : to tu nemamo :-) Od servisu jsem dostal k užívání auto na jejich náklady, MB ani neodpovídá na žádosti servisu o zaplacení náhradního vozidla.

Najeto 7.000

Postup opravy :

výměna jakési baňky na turbu

výměna čidla za turbem

výměna turba

výměna ŘJ motoru

výměna ventilu podtlaku

kontrola hadiček podtlaku

Jsem vyloženě zvědavý na další postup.

Co vy na to, hlavně Diagnostik a Cosby ???

Editováno: , autor: benito
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co průchodnost nafta FILTRU

co air FILTR

co ucpanej vstup do AIRBOXU

co VÁHA VZDUCHU

co ZBORCENÝ VNITŘNOSTI KATÍKU , v tom profuku v těch vysokejch otáčkách by to teoreticky mohlo dělet špunt a tim pádem načte chybu ..................... nebo cokoliv ucpanýho ve vejfuk. soustavě za výstupem z turba , nebo v IC okruhu ,,,,

Editováno: , autor: HANZTD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 3 roky později...

Tak mne sa dnes podobne stalo tiez...

 

Siel som trasu a zrazu  pri vyssich otackach zacal vykon mierne klesat a stupat...

No a o cosi neskor auto islo do nudzoveho rezimu a stratil som vykon...

 

Neviem presne co by to mohlo byt. Spinavy MAF? Nacital som chyby z VAGU...  Vymazal a skusil opat jazdu. Jasne, ze pri vyssich otackach to nahodilo opat.

Posielam chyby co som nasiel. Nielen z motora... :) Nemam tam origo radio, tak preto radio a navigacia nie je najdena....

VIE S TYM NIEKTO RADY?

 

01-Engine -- Status: Malfunction 0010


Address 01: Engine (CBB)       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
   Part No SW: 03L 906 022 QH    HW: 03L 906 022 GA
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  5748  
   Revision: 13H04---    Serial number:               
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 33361 790 00999
   VCID: 7BF511673A10BBC6C11-802E
   
2 Faults Found:
000256 - Mass Air Flow Sensor (G70)
               P0100 - 000 - Supply Voltage - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 178185 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2005.14.16
                    Time: 14:05:10

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 6.84 V
                    Load: 100.0 %
                    Load: 100.0 %
                    Mass Air / Rev.: 705.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str

000665 - Boost Pressure Regulation
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 179263 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2006.14.16
                    Time: 19:49:51

             Freeze Frame:
                    RPM: 2369 /min
                    Speed: 104.0 km/h
                    Load: 82.7 %
                    Absolute Pres.: 2519.4 mbar
                    Absolute Pres.: 1336.2 mbar
                    Lambda: 98.6 %
                    Lambda: 37.1 %

Readiness: 0 0 0 0 0


jazda po vymazani:

1 Fault Found:
000665 - Boost Pressure Regulation
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 179293 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2006.14.16
                    Time: 21:51:14

             Freeze Frame:
                    RPM: 3197 /min
                    Speed: 74.0 km/h
                    Load: 100.0 %
                    Absolute Pres.: 2519.4 mbar
                    Absolute Pres.: 1621.8 mbar
                    Lambda: 80.5 %
                    Lambda: 36.3 %

Readiness: 0 0 0 0 0


-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect. (J519)       Labels: 1K0-937-08x-09.clb
   Part No SW: 1K0 937 087 E    HW: 1K0 937 087 E
   Component: BCM PQ35  H+  103 0575  
   Revision: 00103 AG    
   Coding: 40010AB8F80588C040080080010081E4437900AE537D85605C0140000000
   Shop #: WSC 33361 790 00999
   VCID: 3365F94792C0B386591-8066

   Subsystem 1 - Part No: 3T1 955 119   Labels: 1KX-955-119.CLB
   Component: Wischer 22041  22  0602
   Coding: 00D7B7

   Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AH  Labels: 1K0-955-559-AG.CLB
   Component: RLS 210410 05  54  0403
   Coding: 0630ED

1 Fault Found:
02723 - Control Circuit for Power Supply Relay (Terminal 50)
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101100
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 64
                    Mileage: 179287 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2006.14.16
                    Time: 21:44:24

             Freeze Frame:
                        Term 15 On
                    Voltage: 12.05 V
                        OFF
                        ON
                        Term 50 On
                        ON
                        ON


                        -------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530-V4.clb
   Part No SW: 1K0 907 530 AD    HW: 1K0 907 951
   Component: J533  Gateway   H16 0233  
   Revision:   H16       Serial number: 4540K104198050
   Coding: E9A07F06000002009302
   Shop #: WSC 33361 790 00999
   VCID: 69D95B2F408C395623D-803C

3 Faults Found:
01304 - Radio
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 64
                    Mileage: 179287 km
                    Time Indication: 0

01044 - Control Module Incorrectly Coded
            000 - -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 24
                    Mileage: 179287 km
                    Time Indication: 0

02649 - Digital Radio Tuner
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 64
                    Mileage: 179287 km
                    Time Indication: 0

-------------------------------------------------------------------------------
Address 37: Navigation
Cannot be reached

-------------------------------------------------------------------------------

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejspíš to bude něco kolem regulace tlaku turba (možná podtlakové hadičky, N75, nebo iiná "blbost")
Něco podobného řešil někdo i tady http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=130676&highlight=000665

Nebo zkus průběh regulace tlaku turba a MAF nalogovat a dej to na dieselpower...

 

Na váhu bych se zatím vyprdnul. Kolikrát se ohlasí jako chyba, přitom je to něčím jiným.

Editováno: , autor: prassat
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...