benito Vloženo 10. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2012 (editace) Zdravím, tak jsem 11.7. utekl od poruchové Octavie k Superbu 2.0 TDI DSG a od 18.10. stojím servisu. Při otáčkách v rozsahu 3500-4200 ztratí auto výkon, začne blikat kontrolka žhavení. Po znovu nastartování je vše v pořádku až do té chvíle, než se auto dostane do výše popsaných otáček a tím pádem do nouzáku. VAG : elektronika motoru P023400 Regulace plnicího tlaku Regulační mez překročena. První oprava byla před 18.10., kdy auto stálo v servisu 12 dnů se stejnou závadou. Vždy po výměně nějakého dílu jsem jel na zkušební jízdu a vyvolal nevěřícím technikům pokaždé stejnou závadu. Soudruzi v MB - bez nápadu. V pondělí 12.11. se konečně usnesli v MB, že auto přitáhnou do TSC. Musím řísc že to vypadá, jako když si neví rady ... Po bordelu na zákaznické lince se konečně začali trochu zajímat a například jsem dostával dotazy typu : není tam něco elekronického, co není originál, není tam jiná navigace ... To mě přišlo jako, že hledají důvod neoriginálního příslušenství. Jemže jak říká jedna reklama : to tu nemamo :-) Od servisu jsem dostal k užívání auto na jejich náklady, MB ani neodpovídá na žádosti servisu o zaplacení náhradního vozidla. Najeto 7.000 Postup opravy : výměna jakési baňky na turbu výměna čidla za turbem výměna turba výměna ŘJ motoru výměna ventilu podtlaku kontrola hadiček podtlaku Jsem vyloženě zvědavý na další postup. Co vy na to, hlavně Diagnostik a Cosby ??? Editováno: 10. Listopad 2012, autor: benito Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 10. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2012 Co tak vyměnit hadičky podtlaku nebo ventil podtlaku? Vidím že odborníci začínají u nejdražšího. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
benito Vloženo 10. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2012 Jo tak na ventil podtlaku jsem zapomněl, tem je taky nový a hadičky OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajaxe Vloženo 10. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2012 Mě to dělalo u OII 2.0 TDI PD a byla to nějaká el. závada na ŘJ, ale tu jak píšeš máš novou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZTD Vloženo 10. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2012 (editace) co průchodnost nafta FILTRU co air FILTR co ucpanej vstup do AIRBOXU co VÁHA VZDUCHU co ZBORCENÝ VNITŘNOSTI KATÍKU , v tom profuku v těch vysokejch otáčkách by to teoreticky mohlo dělet špunt a tim pádem načte chybu ..................... nebo cokoliv ucpanýho ve vejfuk. soustavě za výstupem z turba , nebo v IC okruhu ,,,, Editováno: 10. Listopad 2012, autor: HANZTD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
benito Vloženo 5. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2012 Tak pánové, 40 dnů a výsledek : váha vzduchu ... Nyní vše OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 5. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2012 Je to jsem si nevšiml že když máš tolik vyměněno že si nejprve nezkusil vyčistit váhu vzduchu. Jinak váha vzduchu, turbo i regulace jde zjistit přes VAG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 5. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2012 Co by jsi chtěl po autorizáku. Ti se drží hesla vyměnit napřed vše co je drahé a nemá se závadou nic společného a až nakonec vyměnit prkotinu a "hele, ono to zase jede" a jsou za mistry světa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 5. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2016 Tak mne sa dnes podobne stalo tiez... Siel som trasu a zrazu pri vyssich otackach zacal vykon mierne klesat a stupat... No a o cosi neskor auto islo do nudzoveho rezimu a stratil som vykon... Neviem presne co by to mohlo byt. Spinavy MAF? Nacital som chyby z VAGU... Vymazal a skusil opat jazdu. Jasne, ze pri vyssich otackach to nahodilo opat. Posielam chyby co som nasiel. Nielen z motora... Nemam tam origo radio, tak preto radio a navigacia nie je najdena.... VIE S TYM NIEKTO RADY? 01-Engine -- Status: Malfunction 0010Address 01: Engine (CBB) Labels: 03L-906-022-CBA.clb Part No SW: 03L 906 022 QH HW: 03L 906 022 GA Component: R4 2,0L EDC G000SG 5748 Revision: 13H04--- Serial number: Coding: 0000072 Shop #: WSC 33361 790 00999 VCID: 7BF511673A10BBC6C11-802E 2 Faults Found:000256 - Mass Air Flow Sensor (G70) P0100 - 000 - Supply Voltage - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 178185 km Time Indication: 0 Date: 2005.14.16 Time: 14:05:10 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Voltage: 6.84 V Load: 100.0 % Load: 100.0 % Mass Air / Rev.: 705.0 mg/str Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str000665 - Boost Pressure Regulation P0299 - 000 - Control Range Not Reached Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 179263 km Time Indication: 0 Date: 2006.14.16 Time: 19:49:51 Freeze Frame: RPM: 2369 /min Speed: 104.0 km/h Load: 82.7 % Absolute Pres.: 2519.4 mbar Absolute Pres.: 1336.2 mbar Lambda: 98.6 % Lambda: 37.1 %Readiness: 0 0 0 0 0jazda po vymazani:1 Fault Found:000665 - Boost Pressure Regulation P0299 - 000 - Control Range Not Reached - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 179293 km Time Indication: 0 Date: 2006.14.16 Time: 21:51:14 Freeze Frame: RPM: 3197 /min Speed: 74.0 km/h Load: 100.0 % Absolute Pres.: 2519.4 mbar Absolute Pres.: 1621.8 mbar Lambda: 80.5 % Lambda: 36.3 %Readiness: 0 0 0 0 0-------------------------------------------------------------------------------Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 1K0-937-08x-09.clb Part No SW: 1K0 937 087 E HW: 1K0 937 087 E Component: BCM PQ35 H+ 103 0575 Revision: 00103 AG Coding: 40010AB8F80588C040080080010081E4437900AE537D85605C0140000000 Shop #: WSC 33361 790 00999 VCID: 3365F94792C0B386591-8066 Subsystem 1 - Part No: 3T1 955 119 Labels: 1KX-955-119.CLB Component: Wischer 22041 22 0602 Coding: 00D7B7 Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AH Labels: 1K0-955-559-AG.CLB Component: RLS 210410 05 54 0403 Coding: 0630ED1 Fault Found:02723 - Control Circuit for Power Supply Relay (Terminal 50) 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101100 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 64 Mileage: 179287 km Time Indication: 0 Date: 2006.14.16 Time: 21:44:24 Freeze Frame: Term 15 On Voltage: 12.05 V OFF ON Term 50 On ON ON -------------------------------------------------------------------------------Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530-V4.clb Part No SW: 1K0 907 530 AD HW: 1K0 907 951 Component: J533 Gateway H16 0233 Revision: H16 Serial number: 4540K104198050 Coding: E9A07F06000002009302 Shop #: WSC 33361 790 00999 VCID: 69D95B2F408C395623D-803C3 Faults Found:01304 - Radio 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 64 Mileage: 179287 km Time Indication: 001044 - Control Module Incorrectly Coded 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 24 Mileage: 179287 km Time Indication: 002649 - Digital Radio Tuner 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 64 Mileage: 179287 km Time Indication: 0-------------------------------------------------------------------------------Address 37: NavigationCannot be reached------------------------------------------------------------------------------- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 6. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2016 (editace) Nejspíš to bude něco kolem regulace tlaku turba (možná podtlakové hadičky, N75, nebo iiná "blbost")Něco podobného řešil někdo i tady http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=130676&highlight=000665 Nebo zkus průběh regulace tlaku turba a MAF nalogovat a dej to na dieselpower... Na váhu bych se zatím vyprdnul. Kolikrát se ohlasí jako chyba, přitom je to něčím jiným. Editováno: 6. Červenec 2016, autor: prassat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.