Malta Vloženo 26. Prosinec 2015 Vloženo 26. Prosinec 2015 ale na 4t ot. by to už mohlo být ... to už odpovídá tak 120 tacho plus mínus a u novějších haťapek už to ani po 4t ani moc netáhne, takže pro předjíždění taky už moc nevyužitelné Citovat
hubo44 Vloženo 26. Prosinec 2015 Vloženo 26. Prosinec 2015 Mysliš že tych 3,5-3,7 ot. by bolo malo na predbiehanie? Dnes so skušal vytačať na 3,5 roomstra na každej rychlosti a sa mi zdalo že velmi pretačam. či som už moc stary Citovat
marfan Vloženo 26. Prosinec 2015 Vloženo 26. Prosinec 2015 Myslím, že obmedzenie rýchlosti by bola lepšia možnosť ako obmedziť otáčky, osobne by som vedel aj na HTP motore využiť otáčky do 5000 či už pri predbiehani alebo pri rozbehu. Obmedzovač na nejakých 130kmh by asi dával zmysel v tvojom prípade. PS: nové fabie to majú ten obmedzovač podobne ako tempomat. Citovat
hubo44 Vloženo 26. Prosinec 2015 Vloženo 26. Prosinec 2015 marfan Ale aj tych 5000 pri predbiehani nech tak jazdia na svojich a nie na mojich autach, Minule do Amsterdamu som pozrel GPS 156 išli na HTP 44KW hodiny a hodiny po dialnici. 1 Citovat
gourney Vloženo 26. Prosinec 2015 Vloženo 26. Prosinec 2015 Si teda presvedceny ze tym autam to skodi....? Urcite by som po takych jazdach nenechal olej 15tisic km, ale inak sa toho nebojim. Dam vediet ak budu casom problemy Je to ale 12V Na tych dlhych cestach a este v Nemecku je tazke odolat vyssiemu tempu. Citovat
marfan Vloženo 26. Prosinec 2015 Vloženo 26. Prosinec 2015 marfan Ale aj tych 5000 pri predbiehani nech tak jazdia na svojich a nie na mojich autach, Minule do Amsterdamu som pozrel GPS 156 išli na HTP 44KW hodiny a hodiny po dialnici. Tak to tam pekne pália. A spotrebu majú v norme ?? Tak to bol len návrh. Citovat
e1. Vloženo 27. Prosinec 2015 Vloženo 27. Prosinec 2015 Vadí ti to kvôli spotrebe, alebo kvôli niečomu inému? Ak ide vodič cez povolené limity, je to jeho riziko. Ak riešiš spotrebu, strhni im to z platu! Alebo ešte lepšie, daj im na takéto diaľničné presuny k dispozícii auto s normálnym motorom! 1.2 HTP to síce zvládne, ale ak si aspoň trochu realista, tak priznáš, že na takéto dlhé diaľničné presuny to je jeden z nahorších motorov. Jedine že by to bolo probené na LPG, aby to aspoň nestálo toľko keď to treba tankovať.A čo sa týka výdrže oleja, tak možno by som trochu skrátil interval, prípadne ak sa s autom jazdí takto stále, tak by som nalial 5W-50-ku.Dávať obmedzovač na maximálne otáčky je hazard so životmi. Obedzovač na maximálku už sa pochopiť dá, ale tiež treba nechať nejakú rezervu. Stačí raz natrafiť na okreske na debila ktorý začne akcelerovať v momente keď zaregistruje že HTP už je vedľa neho a tvoj zamestnanec má sakra veľký problém, ak zrazu nebude vedieť akcelerovať ďalej. Citovat
hubo44 Vloženo 27. Prosinec 2015 Vloženo 27. Prosinec 2015 Tak 51KW pri 130 asi takto som uvažoval to nastaviť. Citovat
Malta Vloženo 28. Prosinec 2015 Vloženo 28. Prosinec 2015 tak tyto otáčky ti docela závidím, bo mě to točí asi o 250ot. více. Takto to mám na fábuli AZQ. Mimochodem včera jsem si na tebe vzpomněl, tak kousek od Hradce na D11 vyzkoušel rooma na podlahu a víc jak 163 GPS jsem z toho nedostal, na 160 tacho točil 5500. Citovat
dick Vloženo 28. Prosinec 2015 Vloženo 28. Prosinec 2015 Jak je na tom zvukový projev při těchto otáčkách? U 1,4 16V při nějakých dálničních 140 km/h tzn. otáčky někde lehce přes 4000 ot. při dálkové nesu dost těžce, zesiluji rádio atd. Citovat
Xp3 Vloženo 28. Prosinec 2015 Vloženo 28. Prosinec 2015 No mne zase pri rychlostech nad 140km/h BZGcko zere olej, cca 1/2 litru na 3000km. Po okreskach, po meste a do 120km/h nezere ani kapku. Citovat
Malta Vloženo 28. Prosinec 2015 Vloženo 28. Prosinec 2015 neřekl bych že odlišný oproti třeba 130, "klidnější" mi přijde až při 120 ... ale jel jsem takto max.3km, víc bych to netrápil a taky jsem potřeboval dojet k čerpačce na LPG na plyn a ne na benzín , i tak mi ale vyšlo 9,32 l plynu na nádrž (85% dálnice) Citovat
gourney Vloženo 29. Prosinec 2015 Vloženo 29. Prosinec 2015 Jak je na tom zvukový projev při těchto otáčkách? U 1,4 16V při nějakých dálničních 140 km/h tzn. otáčky někde lehce přes 4000 ot. při dálkové nesu dost těžce, zesiluji rádio atd. Ja som prave vcera absolvoval s AZQ nejakych 340 km cisto po dialnici a 140 km/h. Toci to 4500. HTP ma prave vyhodu ze pri vysokych otackach to nie je moc hlucne. Pri tych 140 po rovine sa motor straca v aerodynamickom hluku. Pri 160 uz motor trochu pocut, ale ziadna katastrofa. Ked obcas presadnem do Felicie, ta sice toci menej pri 140, ale motor uz pocut vcelku vyrazne. Vyvazovaci hriadel robi svoje... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.