Publikováno Listopad 30, 201212 r Pri prudkem pohybu plynovym pedalem se mi zepredu ozve jakoby kovove klepnuti.Nejvic je to slyset asi kdyz jedu na 3-ku a zacnu jakoby skubat s plynem.Dam plnej a hned pustim, tak to zepredu klepne.Je to na fabii RS TDI. Nesetkal jste se s tim nahodou nekdo?Dekuji
Listopad 30, 201212 r buď volná reakční vzpěra pod motorem nebo vychozené klouby na poloosách (většinou vnitřní) a nebo převodovka. ve finále se tyto vůle sečtou a klepe to jak prase.
Prosinec 1, 201212 r tak vzpru poznáš lehko.. a vule v kloubech taky.. stači chytnout polososu a točit tam zpatky.. mělo by to být bez vůle... ja mam tež vuli na vnitřnim a klepe to trochu ale kdo vi jestli to nejsou tež vule v převodovce
Prosinec 2, 201212 r min. po dvou kilech kilometrů, co má 99% fábií tdi v současné době, jsou vůle jak v kloubu, tak i převodovce. ostatně neviděl jsem už dlouho neopravenou jetou převodovku z tdi, která by neměla vůli. to klepání dělá hlavně vnitřní kloub. problém je ten, že origo ze škodovky stojí stejně jako celá poloosa s obouma kloubama a samotný kloub od gkn, spidan nebo löbro (v podstatě jeden výrobek pod třema značkama, který dodávají do prvovýroby) koupit asi nejde, resp. zatím mi to 20 obchodů nebylo schopno dodat.
Prosinec 2, 201212 r myslím, že díky své konstrukci se jen tak hned nerozpadne. narozdíl od vnějšího kloubu, kde to není zas tak vyjímečné.
Prosinec 3, 201212 r Autor No tak nakonec uz tady nekolikrat zminovany problem .A to volna matka ktera se sroubuje z vnejsi strany kola smerem k poloose do naboje. Mezi kolem a poloosou byla vule.Tak se dotahla a zatim OK.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.