Přejít na obsah

Koupě nové OIII - výbava, motor, atd.


rsrsrs

Doporučené příspěvky

Ale pochopil ;) jenze jsem nasel, ze prodavaji i fiaty a kie, takze promin, ale neberu to moc "cistokrevne". Podobne, jako Hlavacka. Ten dealer, o kterem mluvim ja je ciste VW/Skoda. Takze jsme se spis nepochopili navzajem. Spis ke zajima co si myslite o tom eReSu s 280 konikama. Verite tomu?:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak chlapi, co si myslite o te 280 "konovem" eresu? Nevyplatilo by se pockat? Omlouvam se, nejde mi edit na tapatalku:)

 

záleží kolik jich bude a jaká bude cena... psali že to bude omezená série tak jako byla RS 100 a vzhledem k oblibě a úspěšnosti O III RS (v GB VRS) lze očekávat velký zájem v zahraničí a záleží kolik se jich dostane na náš trh....

 

293_2.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale pochopil ;) jenze jsem nasel, ze prodavaji i fiaty a kie, takze promin, ale neberu to moc "cistokrevne". Podobne, jako Hlavacka. Ten dealer, o kterem mluvim ja je ciste VW/Skoda. Takze jsme se spis nepochopili navzajem. Spis ke zajima co si myslite o tom eReSu s 280 konikama. Verite tomu? :)

 

ale dnes přeci může kdokoliv prodávat cokoliv, tedy jakoukoliv značku a i více značek, nepříbuzných, dokonce je v %CR jeden prodejce (možná je jich i víc) co prodávají současně ŠA a H

 

to už bude pomalu lepší počkat si na facelift, v podstatě by měl být už přístí rok v druhé polovině roku, neb to bude již MR2016 a to by měl být pp. FL O III

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pěkná nabídka, ten Spaceback za 5t není zlý. Konečně se jim začne v ČR Vesmírná prdel prodávat.

 

Jinak zvláštní, jak koncern tlačí na prodeje motorů 1.2 TSI 77Kw u benzínu?  Golf v Comfort Editionu pouze s 1.2TSI, Octavia v Fresh edici pro benzín to samé, operák zase jenom 1.2 TSI....

 

Že by se soudruzi plánovači v NDR spletli s plánovanými prodeji...

Editováno: , autor: Kubis001
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I kdyby to bylo jen na výrobce tak pak je důvod zelené výrobní politiky- rozumějte eko u Škody a já osobně s tím mám problém protože 1,2 litru jsem měl naposled ve Škodě 120 Ls a to vzhledem k celkové hmotnosti a roku výroby celkem šlo. Pro dnešní dobu beru jako nutnost minimálně 100 Kw a to z důvodu bezpečnosti v provozu. A stále platí že obsah ničím nenahradíš. Sice dnešní koncepce s dvěma turby a spoustou dalších podpůrných řešení pro vydolování maximálního výkonu z malého obsahu je hezké, ale jaká bude životnost? Po skončení záruky to bude finančně likvidační.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidíš, ty emise mě nenapadly. Jako srovnávat 1.2 TSI a motor ve Škodě 120 LS je už trochu mluvení z cesty.

 

Já tu slavnou předchozí 1.2TSI v OII měl a pohodové auto. Neměl jsem s nim problém, jelo to lépe než  92Kw - 1,8 atmosféra. S tou spolehlivostí to je s novou generací TSI určitě lepší, ale celková životnost je otázka. Asi bude horší ale na druhé straně jsem ještě nikoho nepotkal, že by musel po 150t kupovat nový motor. Tak si na vlastní názor počkám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já dával příklad jak 1,2 l stačí na velikost auta, tedy do Fabie jen tak tak, ale u auta velikosti OIII je to téměř katastrofa. Můj názor je že radši výkon a tím je zaručená dlouhodobá spokojenost.

Když jsem v roce 1999 kupoval O1 1,8 T tak jsem si říkal že 110 kw je úměrný velikosti auta a tehdejší době. Kupodivu i dnes tedy po 15 letech jsem spokojenej s jejím výkonem, spotřebou a životností. Alespoň mě netrápí propad ceny protože si jí stejně nechám až do rozpadnutí.

Takže proto nevidím velkou perspektivu pro malé obsahy v OIII, je to jen na krátkodobé úžívání a v dnešní stále více dinamické době bude začas neatraktivní. Kdo jí má jako služebák to nemusí řešit, jen to přetrpět, ale pro soukromé použití bych doporučil pořádnej motor, jenže ten se taky u Škody těžce hledá. Totiž šestivál je asi nejlepší volba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže proto nevidím velkou perspektivu pro malé obsahy v OIII, je to jen na krátkodobé úžívání a v dnešní stále více dinamické době bude začas neatraktivní. Kdo jí má jako služebák to nemusí řešit, jen to přetrpět, ale pro soukromé použití bych doporučil pořádnej motor, jenže ten se taky u Škody těžce hledá. Totiž šestivál je asi nejlepší volba.

 

úlet! 

 

podívej se co dělají jiné, a to i velmi prémiové značky, jaké motory se začínají dávat do Mercedesů C a E !

 

naopak, věř tomu, že za 10 let budeme jezdit s motorem 600 ccm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já o tom vím, i BMW již zavádí motory jak do sekačky a to prože si chce vytvořit rezervu produkce CO2 pro velké obsahy vyšších tříd BMW. Takto to bohužel bude u všech evropských výrobců, protože Brusel nastavil nesmyslné hranice normy CO2, což je stejně úlet a budoucnost prokáže že to byl ekologickej omyl. Bohužel tím dostane Evropskej automobilovej průmysl těžkou ránu a kdo bude chtít auto s pořádným motorem tak bude muset lovit ve vodách mimo Eu.

Nebo pak je šance mít dobré a silné auto v skoro veteránské kategorii, z doby kdy byl ještě svět v pořádku. Zajímavé byly například bezpečnostní testy s BMW 5 a 7 třídy z 90 let podle nejnovějšího standartu. Překvapivě dobře obstály tato relativně stará auta,ale ještě poctivá a výkonná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně emisní limity ano, ale produkce CO2 je individuální. Třeba pokud bude podepsaná asociační obchodní smlouva s USA v neokleštěné variantě tak bude možné dovážet a přihlašovat Us auta stejně snadno jako nyní při dovozu např. z Německa. Dokonce se nyní dá přihlásit bez komplikací auto s pravostraným řízením a tak se prostor pro sehnání auta otvírá po celém světě. Sice toho využije asi málo lidí, ale je dobře že i toto omezení u nás padlo. Tedy ať si každej pořídí co chce bez omezování úřady. To bohatě stačilo v 90 letech kdy byly schválně kladeny překážky na dovozy a za tím stála zejména Škoda která si tenkrát chránila domácí trh. S tím je ale naštěstí amen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravím - přemýšlíme o novém vozu a taky o motoru zda 1,8 TSI/132 kW 4×4 AP nebo 2,0 TDI/135 kW 4×4 AP..

 

Ten motor 2,0 TDI/135 kW 4×4 AP mě láká moc, ale bojím se DPF filtru.. Myslíte že je ta spotřeba a výkon u 1,8 TSI/132 kW 4×4 AP tak rozdílný oproti 2,0 TDI/135 kW 4×4 AP.. ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...