Květen 30, 201411 r Ale pochopil jenze jsem nasel, ze prodavaji i fiaty a kie, takze promin, ale neberu to moc "cistokrevne". Podobne, jako Hlavacka. Ten dealer, o kterem mluvim ja je ciste VW/Skoda. Takze jsme se spis nepochopili navzajem. Spis ke zajima co si myslite o tom eReSu s 280 konikama. Verite tomu?
Květen 30, 201411 r Jinak chlapi, co si myslite o te 280 "konovem" eresu? Nevyplatilo by se pockat? Omlouvam se, nejde mi edit na tapatalku:) záleží kolik jich bude a jaká bude cena... psali že to bude omezená série tak jako byla RS 100 a vzhledem k oblibě a úspěšnosti O III RS (v GB VRS) lze očekávat velký zájem v zahraničí a záleží kolik se jich dostane na náš trh....
Květen 30, 201411 r Ale pochopil jenze jsem nasel, ze prodavaji i fiaty a kie, takze promin, ale neberu to moc "cistokrevne". Podobne, jako Hlavacka. Ten dealer, o kterem mluvim ja je ciste VW/Skoda. Takze jsme se spis nepochopili navzajem. Spis ke zajima co si myslite o tom eReSu s 280 konikama. Verite tomu? ale dnes přeci může kdokoliv prodávat cokoliv, tedy jakoukoliv značku a i více značek, nepříbuzných, dokonce je v %CR jeden prodejce (možná je jich i víc) co prodávají současně ŠA a H to už bude pomalu lepší počkat si na facelift, v podstatě by měl být už přístí rok v druhé polovině roku, neb to bude již MR2016 a to by měl být pp. FL O III Upraveno Květen 30, 201411 r od Hravec
Květen 30, 201411 r však už to bude čtvrtý modelový rok, v podstatě pátý.... výroba započala v roce 2012 ... píše se o tom, že MR 2016 by mohl být facelift...
Červen 3, 201411 r Pěkná nabídka, ten Spaceback za 5t není zlý. Konečně se jim začne v ČR Vesmírná prdel prodávat. Jinak zvláštní, jak koncern tlačí na prodeje motorů 1.2 TSI 77Kw u benzínu? Golf v Comfort Editionu pouze s 1.2TSI, Octavia v Fresh edici pro benzín to samé, operák zase jenom 1.2 TSI.... Že by se soudruzi plánovači v NDR spletli s plánovanými prodeji... Upraveno Červen 3, 201411 r od Kubis001
Červen 3, 201411 r Nebude to tím že se koncern snaží lifrovat u Škody malé obsahy díky limitu CO2? Čím více prodá sekačkových obsahů tím mu zbyde více volného prostoru pro prémiové obsahy luxusních tříd které se do limitu produkce Co2 nevejdou ani náhodou.
Červen 3, 201411 r I kdyby to bylo jen na výrobce tak pak je důvod zelené výrobní politiky- rozumějte eko u Škody a já osobně s tím mám problém protože 1,2 litru jsem měl naposled ve Škodě 120 Ls a to vzhledem k celkové hmotnosti a roku výroby celkem šlo. Pro dnešní dobu beru jako nutnost minimálně 100 Kw a to z důvodu bezpečnosti v provozu. A stále platí že obsah ničím nenahradíš. Sice dnešní koncepce s dvěma turby a spoustou dalších podpůrných řešení pro vydolování maximálního výkonu z malého obsahu je hezké, ale jaká bude životnost? Po skončení záruky to bude finančně likvidační.
Červen 3, 201411 r Vidíš, ty emise mě nenapadly. Jako srovnávat 1.2 TSI a motor ve Škodě 120 LS je už trochu mluvení z cesty. Já tu slavnou předchozí 1.2TSI v OII měl a pohodové auto. Neměl jsem s nim problém, jelo to lépe než 92Kw - 1,8 atmosféra. S tou spolehlivostí to je s novou generací TSI určitě lepší, ale celková životnost je otázka. Asi bude horší ale na druhé straně jsem ještě nikoho nepotkal, že by musel po 150t kupovat nový motor. Tak si na vlastní názor počkám.
Červen 3, 201411 r Já dával příklad jak 1,2 l stačí na velikost auta, tedy do Fabie jen tak tak, ale u auta velikosti OIII je to téměř katastrofa. Můj názor je že radši výkon a tím je zaručená dlouhodobá spokojenost. Když jsem v roce 1999 kupoval O1 1,8 T tak jsem si říkal že 110 kw je úměrný velikosti auta a tehdejší době. Kupodivu i dnes tedy po 15 letech jsem spokojenej s jejím výkonem, spotřebou a životností. Alespoň mě netrápí propad ceny protože si jí stejně nechám až do rozpadnutí. Takže proto nevidím velkou perspektivu pro malé obsahy v OIII, je to jen na krátkodobé úžívání a v dnešní stále více dinamické době bude začas neatraktivní. Kdo jí má jako služebák to nemusí řešit, jen to přetrpět, ale pro soukromé použití bych doporučil pořádnej motor, jenže ten se taky u Škody těžce hledá. Totiž šestivál je asi nejlepší volba.
Červen 3, 201411 r Podle me ty limity jsou na vyrobce ne na cely koncern. Já mám v TP jako výrobce Volkswagen.
Červen 3, 201411 r Podle me ty limity jsou na vyrobce ne na cely koncern. na koncern! na koncern! bohužel... už se tu o tom psalo a byl odkaz i na nějaký článek.... musí zbýt něco Pro Audi, Lambo a Bagatku.... Upraveno Červen 3, 201411 r od Hravec
Červen 3, 201411 r Takže proto nevidím velkou perspektivu pro malé obsahy v OIII, je to jen na krátkodobé úžívání a v dnešní stále více dinamické době bude začas neatraktivní. Kdo jí má jako služebák to nemusí řešit, jen to přetrpět, ale pro soukromé použití bych doporučil pořádnej motor, jenže ten se taky u Škody těžce hledá. Totiž šestivál je asi nejlepší volba. úlet! podívej se co dělají jiné, a to i velmi prémiové značky, jaké motory se začínají dávat do Mercedesů C a E ! naopak, věř tomu, že za 10 let budeme jezdit s motorem 600 ccm
Červen 3, 201411 r Já o tom vím, i BMW již zavádí motory jak do sekačky a to prože si chce vytvořit rezervu produkce CO2 pro velké obsahy vyšších tříd BMW. Takto to bohužel bude u všech evropských výrobců, protože Brusel nastavil nesmyslné hranice normy CO2, což je stejně úlet a budoucnost prokáže že to byl ekologickej omyl. Bohužel tím dostane Evropskej automobilovej průmysl těžkou ránu a kdo bude chtít auto s pořádným motorem tak bude muset lovit ve vodách mimo Eu. Nebo pak je šance mít dobré a silné auto v skoro veteránské kategorii, z doby kdy byl ještě svět v pořádku. Zajímavé byly například bezpečnostní testy s BMW 5 a 7 třídy z 90 let podle nejnovějšího standartu. Překvapivě dobře obstály tato relativně stará auta,ale ještě poctivá a výkonná.
Červen 3, 201411 r to není úplně pravda, vztahuje se to nejen na vozy vyrobené v EU, ale i na vozy dovezené do EU ! i pro ně platí emisní limity....
Červen 3, 201411 r Jasně emisní limity ano, ale produkce CO2 je individuální. Třeba pokud bude podepsaná asociační obchodní smlouva s USA v neokleštěné variantě tak bude možné dovážet a přihlašovat Us auta stejně snadno jako nyní při dovozu např. z Německa. Dokonce se nyní dá přihlásit bez komplikací auto s pravostraným řízením a tak se prostor pro sehnání auta otvírá po celém světě. Sice toho využije asi málo lidí, ale je dobře že i toto omezení u nás padlo. Tedy ať si každej pořídí co chce bez omezování úřady. To bohatě stačilo v 90 letech kdy byly schválně kladeny překážky na dovozy a za tím stála zejména Škoda která si tenkrát chránila domácí trh. S tím je ale naštěstí amen.
Červen 6, 201411 r Návody: Nový Swing: A7_Octavia_Swing_InfotainmentRadio.pdf Návod k obsluze 5/14: A7_Octavia_OwnersManual.pdf
Červen 28, 201411 r Zdravím - přemýšlíme o novém vozu a taky o motoru zda 1,8 TSI/132 kW 4×4 AP nebo 2,0 TDI/135 kW 4×4 AP.. Ten motor 2,0 TDI/135 kW 4×4 AP mě láká moc, ale bojím se DPF filtru.. Myslíte že je ta spotřeba a výkon u 1,8 TSI/132 kW 4×4 AP tak rozdílný oproti 2,0 TDI/135 kW 4×4 AP.. ?
Červen 28, 201411 r jindrousi, ty vůbec nečteš, jak se říká, kdo nečte - neví... o DPF a panice z něj se tuž napsalo až až = zbytečná paranoja!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.