jindrous Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 (editace) Určitě člověk co si pořídí motorizaci 2,0 TDI/135 kW 4×4 AP. bude spokojenější. Mám jen obavy až se rozsvítí kontrolka DPF, abych se nebál v našem městečku zajet třeba do trafiky pro cigára, ale rovnou bych musel třeba na 15km dálniční okruh, aby se to správně vypálilo.. Na to vypálení sazí by snad mohl stačit úsek 17km z většiho městečka k nám ale napůl cesty je taková vesnička kudy se projíždí - takže tam je zapotřebí zpomalit minimálně na 50km/hod, tak by s tím mohl být problém, když v návodu píšou nejezdit pod 70km/hod... Editováno: 29. Červen 2014, autor: jindrous Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalRr Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 A proč bude ten člověk spokojenější? Ja bych treba nebyl.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindrous Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 menší spotřeba , větší výkon - podle mě většina by byla - za menší starosti v rozhodování může ale DPF.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalRr Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 Myslíš ty 3 KW? To je rozdíl nula a ne každý řeší spotřebu. Je to věc subjektivního názoru a psát tedy, že člověk s naftou bude spokojenější je mimo mísu. Důvod proč bych nevzal naftu ale určitě není DPF filtr... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindrous Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 (editace) myslím spíš točivý moment ten je o cca 1/3 větší... No jestli pro tebe není argument menší spotřeby a většího toč.momentu dostačující, tak nevím.. ale je pravda že 40 tisíc je taky dost rozdíl v ceně samozřejmě... a proč tedy bys jí nevzal? Editováno: 29. Červen 2014, autor: jindrous Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 (editace) Tfsi 1.8 132kw porazí rs naftu, v reálu bude mít na válcích o par kW i vice Editováno: 29. Červen 2014, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 No i na papire ma benzin zrychleni lepsi. A hlavne normalni zvuk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weithfisto Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 hlavně se tady porovnává RS 2,0 TDI a 1,8 TSI které se dá dát do normal octavie. Takže ten kdo nechce RS tak si stejne ten 135 kW nekoupí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 (editace) Tfsi 1.8 132kw porazí rs naftu, v reálu bude mít na válcích o par kW i vice Věř že i ta nafta bude mít na válcích víc než je na papírech uváděno. Osobně říkám, že bych volil 1.8TSI a to z několika důvodů. Menší servisní náklady, nemusí se v zimě myslet na arktickou naftu, a s tím i souvisí kvalita nafty. Dále bych asi vyzvedl lepší zážitek za volantem ( při točení do červených ). A ta spotřeba se dá vyrovnat v hospodě, když si pokaždé dáš o 3 plzně méně. Editováno: 29. Červen 2014, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 Určitě člověk co si pořídí motorizaci 2,0 TDI/135 kW 4×4 AP. bude spokojenější. Mám jen obavy až se rozsvítí kontrolka DPF, abych se nebál v našem městečku zajet třeba do trafiky pro cigára, ale rovnou bych musel třeba na 15km dálniční okruh, aby se to správně vypálilo.. Na to vypálení sazí by snad mohl stačit úsek 17km z většiho městečka k nám ale napůl cesty je taková vesnička kudy se projíždí - takže tam je zapotřebí zpomalit minimálně na 50km/hod, tak by s tím mohl být problém, když v návodu píšou nejezdit pod 70km/hod... Jindrouši doporučuji ti opravdu číst a číst a to nejen návod, ale tady co se píše, to s tím vypalováním je hloupost, vypálí se to i když zastavíš.... určité to není důvod se bát.... mám v pořadí druhé auto s filtrem pevných částic, jezdil 70 ℅ město a nikdy se mi kontrolka nerosvítila.... Ve tomu že většina věci se moderních TDI netýká.... tedy většina fám.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 (editace) hlavně se tady porovnává RS 2,0 TDI a 1,8 TSI které se dá dát do normal octavie. Takže ten kdo nechce RS tak si stejne ten 135 kW nekoupí... ŠA už nabízí (nebo brzo bude) motor TDI 135kW i do běžných Octavii, takže si ho může klidně koupit... Výhradně pro RS zůstal jen motor TSI (TFSI) 162kW. Editováno: 29. Červen 2014, autor: Napalm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weithfisto Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 Aha, to sem nevedel, tak timpadem berte moji odpoved jako bezpredmetnou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalRr Vloženo 30. Červen 2014 Sdílet Vloženo 30. Červen 2014 myslím spíš točivý moment ten je o cca 1/3 větší... No jestli pro tebe není argument menší spotřeby a většího toč.momentu dostačující, tak nevím.. ale je pravda že 40 tisíc je taky dost rozdíl v ceně samozřejmě... a proč tedy bys jí nevzal? Protože jízda s benzínem je pro mě daleko zábavnější. Krouťák má sice nafta větší, ale zase spektrum otáček kde je využitelný není tak velké. Ale každopádně i s dalších reakcí vidíš, že ne každý by byl s naftou spokojenější jak ty tvrdíš. Spokojenější dle toho co píšeš budeš každopádně ty, tak neváhej a ber diesel bez ohledu na DPF. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindrous Vloženo 1. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2014 (editace) to se ještě uvidí co nakonec vezmem :-) Hravec píše že DPF je fáma, Editováno: 2. Červenec 2014, autor: jindrous Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 2. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2014 nejen já.... je to zbytečná obava z něčeho čeho není se bát.... podobně by se pak mohl v autě člověk být další deseti mnohem nákladnějších strašidel a časovaných bomb ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 2. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2014 ani nevím že nějaký DPF mám... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 2. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2014 Pokud se nanalítá desítky tisíc kiláků ročně tak bych naftu nedoporučoval. Jak bylo výše psáno, starost o kvalitu nafty, komplikovanější a citlivější technika, vyšší výdaje po ujetí 100 Tkm na případné opravy, častější řazení díky krátkému úseku velkého krouťáku, a možné problémy v budoucnu v centrech měst, kde nafta je na černé listině a bude se preferovat benzín, plyn a elektrika. Třeba můj benzín má rychlostní rozsah na pětku 175 km/h a to je pak skoro jízda jak s automatem. Nemusí se tolik řadit a tím je i spotřeba Ok. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 2. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2014 Asi to na tu pětku trochu podtáčíš viď... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 2. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2014 ty voe, to sou klíny do hlavy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 2. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2014 Hravec ty máš zase den, ale neva. Jasně že benzín se dá podtočit, jde lépe do otáček a když je dobře navrženej tak pak má takovéto velké spektrum otáček. Samozřejmě že v optimálních podmínkách tedy na rovině. Tu hodnotu jsem uvedl jako příklad který se využívá ale málokdy.To pak je dobrej Fahrspaß kterej se zažije jen u benzínu. Samozřejmě že vylučuju u benzínu atrapy jako tříválec, to mělo opodstnění u dvoutaktu Wartburg, ale jinak je to dobré tak do zahradního traktůrku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 2. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2014 ... v centrech měst, kde nafta je na černé listině a bude se preferovat benzín ... se probuď! moderní vznětové motory na naftu s DPF jsou na tom mnohem líp než zážehové na benzín a ty se brzy bez DPF neobejdou ani náhodou ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 2. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2014 (editace) Probud se ty a podivej se na ty normy poradne. Pro NOx je u benzinu EU5 i EU6 2x prisnejsi. U pevnych castic jsou pro obe paliva uplne stejne. Editováno: 2. Červenec 2014, autor: mike_k 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 2. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2014 brácha se zase ozval, nejde vůbec o limity... ale už se to tu probíralo a stejně tak to sem ani nepatří pěkný zbytek dne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 2. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2014 Zajimave, kdyz nekdo vyvrati tvuj blabol, tak to sem najednou nepatri. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 2. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2014 (editace) vůbec to není zajímavé, já jsem ti odepsal ... nejde vůbec o limity... a také .... ...už se to tu probíralo ... takže není důvod to opakovat... a nevybírej si z toho co jsem odepsal jen to, co se ti hodí do krámu.... brácho od w ... Editováno: 2. Červenec 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.